Aihe: Negative..
1 2 3 4 5 6 7
Medication
09.04.2003 09:42:08

Niin, jäi vielä vähän epäselväksi, että mitä sinä soitat tässä bändissä..? ;)

Heh :) En mitään, enkä ole edes orkesterin vanha jäsen. Kaduilla kuulee :)
the jokke
09.04.2003 10:46:41
Mä oon edelleenkin sillä kannalla, että ihmiset on täällä vaan kateellisia Negativen menestykselle.

ei juma.. alkaa pikkuhiljaa ottamaan päähän tällaiset yleistävät kommentit. missäs sun perustelut on, kun itse niitä muilta vaadit?

no, bändistä.. ihan ok. ei mitenkään tunteita herättävää. ainoo mikä on ottanut korvaan (oon kuullu 2 biisiä) on sanoitukset. hirveen kliseisiä.. niistä en tykkää.
Cathi777
09.04.2003 11:24:06 (muokattu 09.04.2003 11:24:39)

Siis ei noi sanat oo häävejä, mutta toisaalta sopii tuohon meininkiin ja Jonnen suuhun. No sen takia mä tota kateus puolta, kun täällä hirveesti bändiä kritisoidaan ja useimmiten ei kovin aiheesta. Eli kuhan vaan sanotaan, että tää on paskaa kun ei musa kuulosta omaan korvaan hyvältä. Mut ei silti tarvi sanoo et se on paskaa. Ei bändi voi kuitenkaan hirveän huono olla, kun se on tällaisen menestyksen saanut. Okei, eihän se aina kaikkea kerro, mutta minusta tän arvoa nostaa se, kun jätkät on omakustanne pohjalta pystynyt tän maineen luomaan. Siihen ei moni Suomessa pysty ja siitä on täällä varmasti moni katkera.
Taistelutoveri
the jokke
09.04.2003 11:28:33
niinpä. mut ei se aina kateudesta johdu.. jotkut ei vain yksinkertaisesti tykkää (en nyt tarkoita itseäni). ja onhan toi arvostettava suoritus kun on vaikeuksien kautta pinnalle päässyt ja jne.. ja plussaa siitä, että toi jonne on mun kaima.
Cathi777
09.04.2003 11:40:31

Niin, mutta se onkin eri asia jos ei tykkää. Makuasioista ei voi kiistellä, mutta eihän sitä voi tulla silloin tänne sanomaan, että se on paskaa ja tää bändi on aivan turha. Ei mikään bändi ei ole aivan turhaa. Toinen tykkää äidistä toinen tyttärestä... Näin se menee.
Taistelutoveri
the jokke
09.04.2003 11:44:38
joo. näin on.
Tellervo
10.04.2003 13:09:58
Oma kommenttini yhden biisin perusteella: luulin ensin HIMiksi ja ajattelin että hmm, ihan hyvän biisin ovat tehneet. "Ihan hyvä biisi" se on yhä, jää mieleen ja kuulostaa hyvältä. Poitsujen ulkonäöstä ei ole harmaata hajua, eikä paljon väliäkään. Mulle riittää Ville. :)
SiwamieS
10.04.2003 22:56:57
Hmm. =P haha.
hulahula
11.04.2003 09:40:45
Negative on siis ihan oikea rokkibändi koska täällää äijillä keittää kun ne on liian laihoja ja liian hyvännäköisiä ja tytöt tykkää niistä liikaa jopa enemmän kuin jostain rumasta Gary Mooresta!! Täällähän päästiin suoraan tähtimyytin juurelle; miksi tuo saa enemmän naisia vaikka minä soitan yhtä hyvin
*HIH *
SiwamieS
11.04.2003 10:43:33
Mulla on jo ihan tarpeeks naisia. Enkä haluais ees olla hoikka.

Hoho. =)
maelstorm
11.04.2003 13:21:23
kuuntelin koko levyn, ja on kyllä täysin ideaköyhää musiikkia, ja mielestäni saa kyllä olla mäntti jos ei tajua tästä että mitkä on ne linkit HIM:n.. on sitten vähän rokimpiakin kappaleita mutta jotenkin kuullostaa heikolta esitykseltä nekin kappaleet jotka alkavat rumpukompilla. Laulajasta tulee mieleen kahdeksankymmentäluvun tukkabändit, eikä missään kovin hyvässä mielessä.

p.s. huvittavaa on se, miten joku fani tulee muusikoiden.nettiin puolustelemaan levyostostaan haukkumalla muut kateelliseksi menestyksestä. Mä en todellakaan tässä negativessa koe mitään kahdedittavaa, ihan oikeasti.
a mystic can summon up maelstorms of fire, delete free will, or even stop time.
Heavy Metal Machine
10.05.2003 13:47:39
paska
"you know it's not a hockey game" Billy Corgan Hartwall Areenassa 25.10.2000
Valdemar
11.05.2003 11:42:22 (muokattu 11.05.2003 11:42:50)

Jonnen lapsuudesta on aika turha puhua, mutta luultavasti se on ollut kovempi kuin 95%:lla meistä. Herra on asunut käytännössä koko elämänsä kasvatuskodeissa ilman vanhempiaan ja muistan kun mies laittoi teininä kaikki kuppaiset avustusrahatkin Negativen ensimmäisiin promokuviin. Se oli sellaista omistautumista, johon harvemmin törmää.

ja tuota juttua tungetaan joka sivulle suosikkiin niin kyllä pikkutytöt ostaa !
Red Chevy !
lucifer666
16.05.2003 19:23:09
..niin. Ajatuksia, mielipiteitä sinkun pohjalta tai mahdollisesti keikalta.. Ihan lupaavalta kuulostavaa kevyttä rokkia. Anyway.. Mielipiteitä??
Ja kaikki fanit muistakaa, että albumi War of Love kaupoissa perjantaina (28.03.)!!

Ja muistakaa se että huonoja levyjä EI kannata ostaa.
Ja olen varma että Negative:n levy ei sovellu muuhun kuin rikottuna kissantappamiseen.Toisaalta kissa-parat varmaan kuolevat tuskallisemmin kun ne lukitaan komeroon kuuntelemaan repeatilla olevaa negativen levyä.
mathias
16.05.2003 19:44:51
Näin tässä MoonTv:llä Negativen videon. Muistuttaa aika paljon HIM:iä. Ja mieleen jäi myös laulajan haastattelu. Ei oikein puheesta saanut selvää.
Kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä -J. Hynynen-
Steve McBeach
17.05.2003 12:23:00
Suhtaudun vähän negatiivisesti Negativeen... siis en oikeen pidä. Ehkäpä olen kateellinen ja katkeroitunut paskiainen, kun en pidä kaikesta tällaisesta "rockista" mitä radio nyt kovasti soittaa, mutta so what.

Ihan ok. biisejähän niillä on, mutta musiikista puuttuu "munaa" jos näin voi sanoa. Siis itse tykkäisin jos olis soundeiltaan enemmän rock.

Mulla kieltämättä tulee soundeista mieleen HIM.

Joku sanoi että näyttävät Hanoi Rocksilta jokseenkin. Siihen kyllä näiden bändien yhtäläisyydet jäävätkin, vaikea kuvitella Negativea vetämässä Taxi Driveria...

Mutta joo, ei ole multa pois heidän menestys, ja hauskaahan se vaan on että ovat kovalla työllä saavuttaneetkin jotain.
I'm living on Chinese Rock , all my best things are in hock.
Cathi777
17.05.2003 18:39:06

Joku sanoi että näyttävät Hanoi Rocksilta jokseenkin. Siihen kyllä näiden bändien yhtäläisyydet jäävätkin, vaikea kuvitella Negativea vetämässä Taxi Driveria...

No kyllä Hanoi Rocks on paljon lähempänä tätä bändiä kuin Him... Ja mun mielestä Taxi Driver vois hyvinkin käydä poikien ohjelmistoon. Epäilen, että et ole nähnyt kyseistä bändiä livenä. Meneppä piruuttaan joskus katsomaan niin huomaat kyllä, että tässä bändissä on selvästi potentiaalia rockin soittamisessa. Ja ainakin livenä toimisi Taxi Driver loistavasti niiden ohjelmistossa. Ei ehkä levyllä niinkään... Jätkillä on kuitenkin samaa meininkiä kuin Hanoilla silloin nuorena...
Taistelutoveri
qfleax
17.05.2003 21:59:02
..niin. Ajatuksia, mielipiteitä sinkun pohjalta tai mahdollisesti keikalta.. Ihan lupaavalta kuulostavaa kevyttä rokkia. Anyway.. Mielipiteitä??

No mulla ainoa kosketus bändiin on se kun poijjat joskus ohimennessäni liimailivat kielettyyn paikkaan Kampin raksan suojaseiniin manoksia Semifinaalin keikastaan..

Joten sanotaan että kyllähän bändi rokkaa ihan kybällä (puhdas veikkaus:). Vielä kun musiikkia kuulis niin päästäisiin pari astetta syvempään analyysiin:)
Joo, en ole kuullut tosiaan. Asun tynnyrissä. Ainakin radioiden suhteen..
lovesrock
18.05.2003 12:42:16
Tämänkin paskan aiheen vois jo pikkuhiljaa sulkea.Ketä kiinnostaa väitellä teinimusiikista sivutolkulla...jokaisen oma henkilökohtainen mielipide on oikea.Homman nimi on Positive->Arska paistaa,kesä tulossa kovaa kyytiä!Joten,ylös,ulos ja akustinen kouraan ja nurtsille musisoimaan!
rude
22.07.2003 16:06:08

No kyllä Hanoi Rocks on paljon lähempänä tätä bändiä kuin Him... Ja mun mielestä Taxi Driver vois hyvinkin käydä poikien ohjelmistoon. Epäilen, että et ole nähnyt kyseistä bändiä livenä. Meneppä piruuttaan joskus katsomaan niin huomaat kyllä, että tässä bändissä on selvästi potentiaalia rockin soittamisessa. Ja ainakin livenä toimisi Taxi Driver loistavasti niiden ohjelmistossa. Ei ehkä levyllä niinkään... Jätkillä on kuitenkin samaa meininkiä kuin Hanoilla silloin nuorena...

Mä olen nähnyt ja ihmettelisin todella jos oikeesti olevinaan sopis. potentiaalia? niillä ei oo mitään muuta ku se et kasaribändit on nyt muodissa niin ne aattelee et "hei näytetään kasaribändiltä". ei sillä musalla niinkään väliä. ja haluisin todella kuulla jonne aaronin laulavan taxi driveriä "upealla" äänellään.
"Don't give me lip, I've got enough of my own"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)