Aihe: Munamiehen kakkosalbumi tuloillaan
1 2 3 4 5 6 7 8 9
dipshit
03.10.2011 11:59:32
Princen ja Munamiehenhän piti kuulemani mukaan lähteä yhteiskiertueelle, mutta Munamiehen valtava ego oli liikaa Princelle eikä hommasta sitten oikein tullut mitään. Munamies mm. vaati, ettei Prince katso häntä koskaan silmiin ja kutsuu häntä aina "Your Royal Eggness":iksi. Näihin Prince vielä tottakai suostui, olihan kyseessä kuitenkin Munamies. Raja tuli vastaan siinä, kun Munamies halusi alentaa Princen hänen henkilökohtaiseksi kantajakseen, koska ei ollut tyytyväinen tämän soittoon.

Viimeisimpien haastattelujen mukaan Prince katuu kieltäytymistään vielä tänäkin päivänä.
God was listening to Prince when he gave man sexuality.
Kailis
03.10.2011 12:05:50 (muokattu 03.10.2011 12:06:46)

Olen joutunut lopettamaan (kanan)munien syönnin kokonaan. Viimeksi näin taisi käydä MC Hammerin kanssa, kun tajusin että kinkun syönti pitää lopettaa. Eihän tällaisia myönnytyksiä tee kuin todellisten nerojen vuoksi. Toivottavasti Munamies ei hajoa eikä menisi edes särölle.
Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta.
Bluesmies
03.10.2011 15:38:15
Uusimpien tietojen mukaan Max Weinberg kävi Munamiehen studiossa, sillä uudelle levyllä piti saada rumpali. No heti ekan biisin aikana Munamies näytti Maxille kompin: sieltä tuli sellaista shufflea, että Max putosi saman tien kärryiltä ja totesi, että Munamieshän on musiikillinen nero. No Max lensi sitten takaisin kotiinsa ja uuden rumpalin etsintä jatkuu edelleen.
carnation
03.10.2011 16:20:21
Bluesmies: Uusimpien tietojen mukaan Max Weinberg kävi Munamiehen studiossa, sillä uudelle levyllä piti saada rumpali. No heti ekan biisin aikana Munamies näytti Maxille kompin: sieltä tuli sellaista shufflea, että Max putosi saman tien kärryiltä ja totesi, että Munamieshän on musiikillinen nero. No Max lensi sitten takaisin kotiinsa ja uuden rumpalin etsintä jatkuu edelleen.

Itse asiassa juuri luin yhdeltä nettisivulta, että myös Neil Peart oli käynyt studiossa, mutta eihän siitä mitään tullut. Voitte arvata miten siinä kävi; Neil lähti moottoripyörällä takaisin Kanadaan, häntä koipien välissä. Danny Carey ei uskaltanut edes kokeilla.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Numb
03.10.2011 16:35:00

Sitä ette tainneet Munamiehen taustoista tietää, että ennen tätä julkista uraansa Munamies lauloi demolaulut Chinese Democracylle. Axl yritti yltää Munamiehen suoritukseen, mutta tietäähän sen miten kävi. Chinese Democracyn tekeminen kesti niin kauan siksi, että Axlin piti ensin kyetä unohtamaan Munamiehen vedot biiseistä, jotta hän pystyi sietämään omat suorituksensa.

Niin, ja oikeasti Munamies on soittanut sillä levyllä kaikki kitarat ja suurimman osan rummuista ja bassoista. Munamies levyttää myös muun muassa salanimillä "Steve Vai" ja "Mike Portnoy".
The best laid schemes o' Mice an' Men, Gang aft agley - Robert Burns
elsewhere
03.10.2011 16:48:40 (muokattu 03.10.2011 16:49:18)
Lienee myös Beatles-fanien keskuudessa ihan yleisesti tunnettu fakta, että traagisessa auto-onnettomuudessa 60-luvun puolivälissä ei menehtynyt pelkästään Paul vaan koko yhtye. EMI säikähti rahasamponsa menetystä ja palkkasi silloin vielä suhteellisen tuntemattoman Munamiehen jatkamaan Beatlesin menestynyttä uraa. Munamies levyttikin vielä monta loistokasta albumia, kunnes päätti Abbey Roadin sessioiden jälkeen, ettei musiikki vastaa enää hänen omia laatuvaatimuksiaan ja lopetti koko väsähtäneen projektin.

Krediittejä tai rahoja biiseistä Munamies ei koskaan oikein vaatimattomana miehenä huolinut, vaan ne merkittiin tekijänoikeudellisista syistä edelleenkin Lennon/McCartney-duon tai Harrisonin nimiin ja palkkiot tilitettiin alkuperäisten Beatles-muusikoiden perheille. Pienen puumerkkinsä Munamies jätti kuitenkin I Am The Walrus-kappaleeseen, jossa lauletaan: "I am the eggman, they are the eggmen.". Tällä hän halusi tehdä jälkipolville ja tuleville historioitsijoille selväksi, että oli tosiaan itse kaikkien kappaleiden takana.
~ Love broke out and I forgot it's war.
Kailis
03.10.2011 16:51:10 (muokattu 03.10.2011 16:52:30)

Itse asiassa Munamies sävelsi lähes kaikki Lennon-McCartney biisit. Macca tais tehdä Obladi-Obladan ja Lennon Revolution N:o 9:n sekä I Am the Walrus biisin, jossa käsittelee tätä traumaa ja toteaa harhaisesti "I am the Eggman".

EDIT

Jumalauta, ristiriitaista tietoa edelliseen nähden =D
Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta.
laakeri
03.10.2011 17:07:38
Tässä alkaa nyt olemaan kaikin puolin sen verran ristiriitaista tietoa, että...noh, pieni epäilys alkaa kyllä kalvamaan että pitääköhän tämä kaikki edes paikkaansa. Vai ovatko nämä ristiriitaisuudet pelkästään näennäisiä, jolloin syvä usko ja luottamus Munamieheen tekee asiat täysin selväksi? Sama juttu siis kuin Raamatun kanssa.
Bluesmies
03.10.2011 17:33:02
Ei liene kellekään yllätys, kuka sävelsi David Bowien ykköshitin?

There's an eggman waiting in the sky. He'd like to come and meet us but he thinks he'd blow our minds.
Sergei Fallinen
03.10.2011 19:15:45
Munamies on Beatlesin ja Pink Floydin kanssa niitä artisteja, joista ei muusikoiden.netissä saa sanoa mitään negatiivista, ja josta pitää teeskennellä pitävänsä vaikkei oikeasti yhtään huvittais. Mä oon silti nyt rehellinen ja sanon että en pidä yhdestäkään biisistänsä. Tylsää, turhaa, paskaa. Tiedän, ei oo oikea ketju mulle, mutta tulipahan sanottua. Moido
carnation
03.10.2011 19:17:20
Sergei Fallinen: Munamies on Beatlesin ja Pink Floydin kanssa niitä artisteja, joista ei muusikoiden.netissä saa sanoa mitään negatiivista, ja josta pitää teeskennellä pitävänsä vaikkei oikeasti yhtään huvittais. Mä oon silti nyt rehellinen ja sanon että en pidä yhdestäkään biisistänsä. Tylsää, turhaa, paskaa. Tiedän, ei oo oikea ketju mulle, mutta tulipahan sanottua. Moido

"Muusikoiden.netissä jokainen muusikko on yhtä arvokas. Artistin tai kokoonpanon solvaaminen johtaa väliaikaiseen tai pysyvään kirjoituskieltoon. Perustellun mielipiteensä musiikista voi sanoa, mutta asiattomat hyökkäykset musiikin tekijöitä kohtaan ovat kokonaan kiellettyjä."
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Funkånaut
03.10.2011 19:21:31

Serge Gainsbourgin nimiin on laitettu kappale Je T'aime (moi non plus.) http://www.youtube.com/watch?v=2w8-f1S2dF8 Mutta oikeasti tämän takana on Munamies, joka soitti Hammondeja. Naisääni ei olekaan Jane Birkin, vaan Hammondien vastaus Munamiehen käsien kosketteluun.
Vaan siinä vaiheessa kun Beethovenin 9. analysoitiin raiskauksena olin jo että slutwalking bass. - Epämuusikko
Sergei Fallinen
03.10.2011 19:21:42
carnation: "Muusikoiden.netissä jokainen muusikko on yhtä arvokas. Artistin tai kokoonpanon solvaaminen johtaa väliaikaiseen tai pysyvään kirjoituskieltoon. Perustellun mielipiteensä musiikista voi sanoa, mutta asiattomat hyökkäykset musiikin tekijöitä kohtaan ovat kokonaan kiellettyjä."

Huoh, no perustellaan nyt vielä: Ei mua se musa tai Munamiehen henkilö sinänsä ärsytä vaan se hillitön jalustalle ja kaiken kritiikin yläpuolelle nostaminen mitä ihmiset just tiettyjen artistien kohdalla harjottaa. Joo okei, ehkä Munamies on vaikuttanut noin miljoonaan muuhun artistiin ja kriitikkojen rakastama jne, mut mä en ite vaan saa mitään kiksejä siitä musasta joten en myöskään väitä diggaavani.
elsewhere
03.10.2011 19:23:09
Luulen, ettei täällä kannata liikaa dissata Munamiestä, sillä kaikkien musikaalisten projektien ja sivuprojektiensa välissä on Munamies myös perustanut Muusikoiden.netin ja kirjoittanut itse tämän bugittoman ja varmatoimisen foorumisoftankin. Voi olla, että liiasta haukkumisesta paukahtaa päälle ikuinen porttikielto tänne, sillä vaikka Munamiehen kärsivällisyyttä suurempaa on tunnetusti ainoastaa hänen musikaalinen lahjakkuutensa, rajansa kaikella.
~ Love broke out and I forgot it's war.
KooAa
03.10.2011 19:26:19
Mitä laitetaan munamiehen kakkoseen? Biisejä siis.
It ain't what you do, it's how do you do?
aivokuolio
03.10.2011 19:37:12
minä olen munamies
minä olen munamies

minä olen mursu
Kailis
03.10.2011 19:45:46 (muokattu 04.10.2011 09:03:30)

Multa tuli snagarijonossa eräs 135 kiloinen bodari kysymään seuraavaa arvoitusta; "Mitä eroa on jääkaapilla ja homolla? No jääkaapista ei kuulu plops kun ottaa munamiehen ulos." Se jäi siihen sitten keräilemään hampaitaan. Tuollaisilla asioilla EI leikitä.
Wradlin
03.10.2011 20:18:03
Kuulin muuten huhua, että Munamies olisi palkattu Guns N' Rosesin uudeksi solistiksi Rosen eilisten ääniongelmien vuoksi. Tieto on kuulemma "melko varma".
juuso a
03.10.2011 21:14:25

Hyvä. Tätä onkin odotettu! Toivottavasti matsku on progempaa mitä edellisellä levyllä.
"Elämä on lyhyt ja surkea. Kannattaa iloita kun voi."
Bluesmies
03.10.2011 21:18:25 (muokattu 03.10.2011 21:19:20)
Hohhoijaa, taas on Rolling Stones-lehti listannut 10 merkittävintä artistia ever. No nämähän ovat makuasioita, laitetaan nyt kuitenkin lista tähän:

# 1. Munamies - Need to say more? Without a doubt the best artist of all time. Best songs, best records, best voice, best multi-instrumentalist. Best ever.
# 2. The Beatles - Makes sense. Some of the most influential albums of all time are the works of these lads. What else can you say?
# 3. Bob Dylan - I could argue with this one. He's a legend, but number 3?
# 4. Elvis Presley - Very successful, the king of rock n roll of course, but he was very controlled by his manager.
# 5. Rolling Stones - Often called 'Anti-Beatles', definitely top 5
# 6. Chuck Berry - Probably invented Rock n Roll. Deserves to be here.
# 7. Jimi Hendrix - First guitar god, I believe. Revolutionary player
# 8. James Brown - Godfather of soul, is it? Great showman
# 9. Little Richard - American Rock & Roll/R & B singer and pianist
# 10. Aretha Franklin - I think she was the first woman to be inducted into the rock n roll hall of fame. I'll look that up later.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)