Misse 17.04.2009 23:46:21 | |
---|
Myspacen perusteella tuumin, että levyn osto joutaa odottamaan halvempaa hintaa. Mutta keikalla toimii. Pakkahuoneella hieno keikka, vaikkakin liian lyhyt. Allekirjoitus ja nimen selvennys |
ozz3 23.04.2009 08:35:22 | |
---|
Misse: Pakkahuoneella hieno keikka, vaikkakin liian lyhyt. Pakko udella että millainen oli settilista? Nyt on Salama hankittu ja kuunneltu läpi muutamaan otteeseen ajatuksella. Ja hieno levyhän sieltä lopulta kuoriuitui, joskaan ei aivan niin vahva kuin Ukkonen tai vanhemmat tuotokset. Parhaimpina juttuina on jääneet mieleen hienot melodiat ja etenkin "Tyyni Valtameri", "Seitsemäs Manner", "Tulevaisuus" ja "Jäähyväiset". Heikoimpina biiseinä voisi mainita "Maailman", joka on hieman juostenkustun oloinen ja "Yön Pimeydessä", josta ei jää oikein mitään käteen. Mutta ei todellakaan kalpene tämä yhtyeen muussa tuotannossa, vaan pikeminkin kasvaa jatkuvasti. Livenäkin pitää varmaan nyt mennä tsekkaamaan, siis mikäli setti on kohdallaan. Semifinalissa tulikin jo nähtyä levynjulkkarikeikka. M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39 |
Misse 23.04.2009 17:29:55 | |
---|
ozz3: Pakko udella että millainen oli settilista? Vähän uutta, enimmäkseen vanhaa. Ei mitään yllättävää, ne perusbiisit oli lyhyeen keikkaan mahdutettu.Salama, satiinisydän, ukkonen, attentaatti... en muista enää. Allekirjoitus ja nimen selvennys |
Kärpäsruoska 13.07.2009 00:29:35 | |
---|
Millaista settiä ovat festareilla soittaneet? Tarkoitus olisi mennä katsomaan Ilosaareen ja vähän kiinnostaisi tietää mitä on luvassa. Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
THV-klubi #28
Romantikkoitkijät #34
S.M.A.K. |
DieGr 13.07.2009 16:49:58 | |
---|
Kärpäsruoska: Millaista settiä ovat festareilla soittaneet? Tarkoitus olisi mennä katsomaan Ilosaareen ja vähän kiinnostaisi tietää mitä on luvassa. Pakkahuoneelta muistamani biisit. Ei järjestyksessä: Metallisydän, Kokki, varas, vaimo ja rakastaja, Ukkonen, Sid ja Nancy, Luovuttanut enkeli, Rukous, Attentaatti, Sodankylä, Pohjola, Satiinisydän, Salama, Jäähyväiset Tarviiko aina vittuilla? Me ollaan jo muutenki häviöllä. |
ozz3 14.07.2009 17:48:41 | |
---|
DieGr: Pakkahuoneelta muistamani biisit. Ei järjestyksessä: Metallisydän, Kokki, varas, vaimo ja rakastaja, Ukkonen, Sid ja Nancy, Luovuttanut enkeli, Rukous, Attentaatti, Sodankylä, Pohjola, Satiinisydän, Salama, Jäähyväiset Jotain tuollaista vetivät Provinssissakin, lisänä ainakin "Tulevaisuus" Salama-albumilta. M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39 |
Kärpäsruoska 14.07.2009 18:17:30 | |
---|
Kiitoksia näistä, nyt ehtinee vähän totutella ajatukseen siitä, etten montaa suosikkiani pääse kuulemaan, heh. Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
THV-klubi #28
Romantikkoitkijät #34
S.M.A.K. |