Aihe: Scandinavian Music Group: Missä olet Laila?
1 2 3 4
BaariMikko
06.04.2009 12:03:58

Walrus: Jostain syystä Casablancan kertsi tuo mieleen Vieläkö soitan banjoa-kertsin. Hyvä biisi kyllä.

Mä miellänkin Casablancan jonkunlaiseksi jatko-osaksi banjobiisille.

Ilmaisun akustisuudessa ei ole mitään vikaa, sähkikset tai kitarasoolot eivät mun mielestä toisi välttämättä mitään lisäarvoa näille biiseille. Ehkä se mitä haen. on vähän lisää Casablancan instruvälikkeen tyyppisiä osia tms... mutta mainiolta tuo on alkanut kuulostaa ilmankin.
http://maihinnousu.net/tellus
elbowski
19.05.2009 00:28:35
Terve,

olisikos kellään myydä yhtä lippua bändin Tavastian keikalle keskiviikolle 20.5.? Tiedän että Wanted-palsta on keksitty, mutta näin lyhyellä varoitusajalla en uskalla siihen turvautua.

Laittakaa pikaviestiä jos löytyy, ostan pois.
I am Jack's smirking revenge.
Zerzy
19.05.2009 10:16:22

Ite tykkään kovasti uudesta levystä. Hienoa tunnelmointia ja sellaista letkeää menoa. Näin minä vihellän varsinkin on legenda. Ainakin mulle. :)
Humanoid
05.05.2011 17:46:51
Suorastaan HÄVYTÖN nosto!

Mutta kai ihmiset ovat tutustuneet jo uuteen tuotokseen? Toimii huomattavasti paremmin kokonaisuutena kuin edellinen levy, joka jäi mielestäni poppoon heikoimmaksi suoritukseksi. Teksteissä on kehitystä, tarinat ovat ehjempiä, soitto sujuu.

Kyllä tästä kesä löytyy, sanoisin.
carlos
05.05.2011 22:51:36
Humanoid: Kyllä tästä kesä löytyy, sanoisin.

Totta. Parilla ensikuulemalla ne kovetut biisit vaan tuntui puuttuvan. Eka biisi on todella lupaava, mutta sitten jotenkin turhan tasapaksua. No, ei teilata vielä, vaan kuunnellaan lisää.
by the grace of God
Wespa
06.05.2011 13:19:20
Vähän eri mieltä kahden edellisen kirjoittajan kanssa, taas todella hieno platta, niin kuin edellinenkin oli. Kovimmat yksittäiset biisit Kaunis Marjaana ja Liikaset, mutta kyllä kokonaisuus on jälleen enemmän kuin osiensa summa, heikkoa lenkkiä levyllä ei oikein ole. Ja vielä vähän hienommin tuntuisivat värssyt toimivan livenä, ainakin Lutakon perusteella. :) On se Melasniemi vaan hieno säveltäjä, soittotaituruuden ohella.
"Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!" - Joe Lynn Turner
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)