Aihe: Mute Math
1 2 3 4
JeeVes
29.03.2008 11:07:55
Nyt soi Transformers tunnari, joka on Mutemathin käsialaa. Huomasin tossa päivä sitten taas jotain niiden materiaalia youtubesta etsiessäni että "ohho" tommosenkin ovat tehneet. Tosi tiukkaa rummuttelua taas, ei mitään rotia.

http://youtube.com/watch?v=S-W_3gVsO98
"Its time for love revolution" Kalamies #15 >-)))>
JeeVes
16.07.2008 14:36:01
Uutta levyä odotellessa. Jostain luin että se olis ilmestymässä tuossa toukokuussa.
"Its time for love revolution"
Closure
17.07.2008 10:41:54
Ihte digasin levystä kovasti. Jotenkin tuntuu aika kahteen jakautuvan tuo levy. Helvetin hyvät ja hyvät, mutta vähän paskat biisit. Ja kuten sanottu: rumpalointi ansaitsee erityiskiitoksen. Solistin Stingimäinen preesens puski aluksi läpi, mutta hetken päästä toimi - juuri niissä hyvissä biiseissä - aivan törkeän hyvin.
" 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki. Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut." Naama-amis
Raimo
22.06.2009 11:39:38

Notefix: Mulla alkoi jo jossain vaiheessa mennä toivo rock-musan suhteen, mutta tää bändi näytti että valoa häämöttää. Mun mielestä mielettömän hienoa ja luovaa matskua. Chaos tosiaan on parasta mitä on pitkään aikaan tullut kuultua.

Joo, samat sanat - jo pitkään tää on ollut kovassa kuuntelussa. (Löysin tän ketjun random- haulla :P )
womb.mixerman.net
Kosminen
22.06.2009 20:11:10

Ainakin Mute Mathin nettisivujen kautta on nyt saatavilla uudehko Spotlight EP. Tänään sain postissa tuommoisen, vaikka mp3-lataus kuuluikin samaan hintaan ja siitä on jo jonkin aikaa.. Pitääpä kuunnella huolella.
"Pöntöllä istuessa, kahden paskan erotessa, ystäväni ainoan viemäriin hukutan." - Ahtopaine: Kolo
Kalamies #16 >-)))>
Johnny Buzz
23.06.2009 17:13:22

Kosminen: Ainakin Mute Mathin nettisivujen kautta on nyt saatavilla uudehko Spotlight EP. Tänään sain postissa tuommoisen, vaikka mp3-lataus kuuluikin samaan hintaan ja siitä on jo jonkin aikaa.. Pitääpä kuunnella huolella.

Löytyy muuten myös Spotifystäkin. Takuuvarmaa kamaa joskaan Chaos -biisin voittanutta ei kyllä löytynyt tosta joukosta.
www.soulstab.com www.myspace.com/soulstab
Primitive Communication nyt kaupoissa!
Johnny Buzz
26.08.2009 09:49:24

Nyt löytyy koko uusi levy Spotifystä: http://open.spotify.com/album/3YmsWfVb0BTohLarAlbgFY

Ihan asialliselta kuulostaa, kun tässä muutamat biisit on ehtinyt kuunnella.
kyseinen
26.08.2009 10:29:48
Johnny Buzz:Ihan asialliselta kuulostaa, kun tässä muutamat biisit on ehtinyt kuunnella.

Mun korvaan kuulostaa kovinkovin tylsältä ja suorastaan huonolta. Pitää toki kuunnella lisää, jospa aukeaisivat, mutta parin kuuntelun jälkeen uudet biisit kuulostavat kyllä turhan "helpoilta".
"No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope
JeeVes
27.08.2009 10:47:54
Kyllä mulle uus levykin kolahtaa. Aika erilaista, paikoittain tuo jopa Tower Of Powerin mieleen, mutta ei se menoa haittaa. Armistice on tällä hetkellä levyn lempparibiisi. Basisti ja rumpalin on ehdottomasti saanut tällä levyllä isompaa roolia ja piano vetoisemmat biisit otta pienempää roolitusta.
Best is yet to come!
maelstorm
10.09.2009 13:18:35
saiskos tästä albumista lisää kommenttia siihen enemmän perehtyneiltä? itse elän vielä ilman spotifyä jne.

toivo upeasta levystä kuitenkin sykkii ja elää vielä.
Siivet.
Johnny Buzz
10.09.2009 22:37:50

maelstorm: saiskos tästä albumista lisää kommenttia siihen enemmän perehtyneiltä? itse elän vielä ilman spotifyä jne.

toivo upeasta levystä kuitenkin sykkii ja elää vielä.

Kyllä toi uutukainen edelleen toimii. Pitäis laittaa Play.comiin tilaukseen, kun ei sitä kuitenkaan Suomesta löydy. Tasainen levy mun mielestä muutavaa vaisumpaa biisiä lukuunottamatta. Selkeesti kokonaisuutena vahvempi kuin edeltäjänsä, jossa oli selkeät hitit, mutta aika paljon täytebiisejä. Diggaan siis.
kyseinen
10.09.2009 23:00:01
Selkeesti kokonaisuutena vahvempi kuin edeltäjänsä, jossa oli selkeät hitit, mutta aika paljon täytebiisejä.

En sano tästä uudesta enempää, koska en ole sitä enempää jaksanut vielä kuunnella. Mutta en allekirjoita tuota "selkeät hitit" -kommenttia edellisestä levystä. Sen levyn epähittibiisitkin aukesivat tosi mukavasti, eikä sinne jäänyt kuin vain pari tylsempää vetoa. (Nyt tämä uusi tuntuu siltä, että "kokonaisuutena vahvempi" = tasapaksu.)
"No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope
ganesha
08.04.2011 20:47:14
Huom! Olet kirjoittamassa yli 574 päivää vanhaan ketjuun!

joo, vähän jälkijunassa sit meikäkin löysi tän bändin! debyyttirieskan pistin tilaukseen Jenkeistä, uutta saa näköjäns Suomestakin.
http://ganesha-firstnewraysoftherisingsun.blogspot.com/
Johnny Buzz
08.04.2011 22:47:13

ganesha: Huom! Olet kirjoittamassa yli 574 päivää vanhaan ketjuun!

joo, vähän jälkijunassa sit meikäkin löysi tän bändin! debyyttirieskan pistin tilaukseen Jenkeistä, uutta saa näköjäns Suomestakin.

Jesh, kova bändi, jota ei kyllä Jenkkilän ulkopuolella juuri tunneta.
kyseinen
09.04.2011 01:12:12
Johnny Buzz: Jesh, kova bändi, jota ei kyllä Jenkkilän ulkopuolella juuri tunneta.

Kun tää nyt nostettiin, niin täytyy kyllä sanoa, että se uudempi levy Armitage vaimikäseoli on aika avutonta kamaa debyyttiin verrattuna. Kävin 1,5 v sitten Vegasissa tsekkaamassa livenä, ja uudemman levyn biisit oli koko keikan läpi ihan pakkopullaa koko jengille. Toivotaan uutta nousua, jos jatkoa seuraa.
War, come with us home!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)