Newsted85 14.06.2019 22:31:41 | |
---|
sirdickyj: Paljon ilmeikkäämmin ja itseasiassa kainilla tavoin paremmin soitti sitä kitaraa kun hiukan merkitykseltään kyseenalaiseksi jäänyt Les Paul-jäbä. Joka siis vertautui Stingiin ton akkarisoiton lajissa, kun vetk Fields Of Goldiin ulkoluennalta vaikuttaneen soolon yhtä hyvin Pohjois-Helsingin musiikkiopiston "Koillisen Ritenour"-kisan 6.ksi tullut osallistuja Tää on ihan totta. |
Artturi 15.06.2019 00:57:59 | |
---|
Hieno keikka, mutta juu Dominicia kaipailin minäkin hieman... |
sirdickyj 15.06.2019 09:56:45 | |
---|
Artturi: Hieno keikka, mutta juu Dominicia kaipailin minäkin hieman... Eiks tää Les Paul hahmo ollut sen poika? Miller hänkin. Ja munnaria soittanut jäbä oli Stingin oma poika. |
Epämuusikko 15.06.2019 15:53:54 | |
---|
Dominic Millerissä on se hyvä puoli että se on Mike Millerin veli. So smooth you can hear the beard. |
Hetfield 15.06.2019 16:22:23 | |
---|
Artturi: Hieno keikka, mutta juu Dominicia kaipailin minäkin hieman... Hartsun keikalla 2017 oli isä sekä poika skebojen varressa. Alright, alright, alright! |
Astral Dog 01.07.2019 20:12:17 | |
---|
Sting osaa kyllä runnoa kaikki Policenkin biisit puisevaan AOR-muottiin. Ainakin youtube-pätkien perusteella vaikuttaa että pahemmaksi on vain mennyt, joten eipä harmita keikan missaaminen. "Poliittinen valta kasvaa kiväärin piipusta" - Mao Zedong |
jassi 01.07.2019 23:33:38 | |
---|
AOR on musagenreistä parhain! |
Pop Corn 02.07.2019 01:22:59 | |
---|
Astral Dog: Sting osaa kyllä runnoa kaikki Policenkin biisit puisevaan AOR-muottiin. Ainakin youtube-pätkien perusteella vaikuttaa että pahemmaksi on vain mennyt, joten eipä harmita keikan missaaminen. Kategorisointi on homojen hommaa ylipäänsä, mutta eihän Police koskaan oikeastaan mitään muuta ole edes ollutkaan kuin AOR:ää. Vielä kun ajatellaan että Sting oli 30 kun Police breikkasi. "Mä olen ihan vakuuttunut, että undergroundia on edelleen, mutta koska se on undergroundia, sitä ei ole missään näkyvillä." -Pedro |
Astral Dog 02.07.2019 11:57:20 | |
---|
Pop Corn: Kategorisointi on homojen hommaa ylipäänsä, mutta eihän Police koskaan oikeastaan mitään muuta ole edes ollutkaan kuin AOR:ää. Vielä kun ajatellaan että Sting oli 30 kun Police breikkasi. Sinä ainakin kategorisoinnin osaat, kun osasit minutkin jo luokitella homoksi. Ei tarvitse mennä edes Policen aikoihin asti, kun Sting vielä (toisinaan) soitti rockia: https://www.youtube.com/watch?v=lnEeqSbNh40 "Poliittinen valta kasvaa kiväärin piipusta" - Mao Zedong |
kyseinen 02.07.2019 17:02:02 | |
---|
Astral Dog: Sinä ainakin kategorisoinnin osaat, kun osasit minutkin jo luokitella homoksi. Ei tarvitse mennä edes Policen aikoihin asti, kun Sting vielä (toisinaan) soitti rockia: https://www.youtube.com/watch?v=lnEeqSbNh40 Ironisesti jazz-festareilla. Ja lähinnä nyt tuon rumpalin ansiosta. (En tunnistanut.) Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen |
Astral Dog 02.07.2019 19:13:57 | |
---|
kyseinen: Ironisesti jazz-festareilla. Ja lähinnä nyt tuon rumpalin ansiosta. (En tunnistanut.) Minäkin ironisesti näin hänet Pori Jazzeilla samaisella kiertueella, mutta hyvin potki ironiasta huolimatta. Kitarat rokkasivat myös. Rumpalin nimi on Abe Laboriel jr. "Poliittinen valta kasvaa kiväärin piipusta" - Mao Zedong |
McLeach 02.07.2019 22:40:44 (muokattu 02.07.2019 22:42:34) | |
---|
Astral Dog: Ei tarvitse mennä edes Policen aikoihin asti, kun Sting vielä (toisinaan) soitti rockia: https://www.youtube.com/watch?v=lnEeqSbNh40 No onneksi ei sitten enää soita. Toi näytti ja kuulosti meinaan aika perseeltä. Stingi stinginä, eli AOR-fiilistelynä, kiitos. |
Astral Dog 03.07.2019 00:27:03 | |
---|
McLeach: No onneksi ei sitten enää soita. Toi näytti ja kuulosti meinaan aika perseeltä. Stingi stinginä, eli AOR-fiilistelynä, kiitos. En lähtisi sinun bändisi kanssa hirveästi keulimaan. "Poliittinen valta kasvaa kiväärin piipusta" - Mao Zedong |
McLeach 03.07.2019 15:58:55 | |
---|
Astral Dog: En lähtisi sinun bändisi kanssa hirveästi keulimaan. Äijällä ymmärtämisen kanssa vähän tekemistä? Puolustin stingin musaa kun itse tulit sitä tänne kritisoimaan. |
Astral Dog 03.07.2019 21:26:06 | |
---|
McLeach: Äijällä ymmärtämisen kanssa vähän tekemistä? Puolustin stingin musaa kun itse tulit sitä tänne kritisoimaan. Kuinka monella tapaa voi ymmärtää sen, että "näytti ja kuulosti aika perseeltä"? Siinäpä melkoinen puolustus Stingin musiikille. Vaikka kyseessä olikin tuossa (suurimmaksi osaksi) Policen biisit, ihan Stingin oma bändi niitä livenä veteli. "Poliittinen valta kasvaa kiväärin piipusta" - Mao Zedong |
Pop Corn 03.07.2019 22:25:44 | |
---|
Astral Dog: Kuinka monella tapaa voi ymmärtää sen, että "näytti ja kuulosti aika perseeltä"? Vain yhdellä tapaa. Ikävä kyllä sulle. Siinäpä melkoinen puolustus Stingin musiikille. Vaikka kyseessä olikin tuossa (suurimmaksi osaksi) Policen biisit, ihan Stingin oma bändi niitä livenä veteli. Puhutko sä nyt oikeasta live-keikasta vai niistä "youtube" videoista joita olet tsiigaillut? - No ihan sama älä edes kerro, ei sillä enää mitään merkitystä ole. Sun mielipide Stingin musiikista on nyt tullut Sting -ketjussa selville. Kiitos siitä. "Mä olen ihan vakuuttunut, että undergroundia on edelleen, mutta koska se on undergroundia, sitä ei ole missään näkyvillä." -Pedro |
Astral Dog 03.07.2019 22:48:45 | |
---|
Pop Corn:Puhutko sä nyt oikeasta live-keikasta vai niistä "youtube" videoista joita olet tsiigaillut? - No ihan sama älä edes kerro, ei sillä enää mitään merkitystä ole. Sun mielipide Stingin musiikista on nyt tullut Sting -ketjussa selville. Kiitos siitä. Yritä jo päättää. Kerron nyt kuitenkin kun kerran kysyit: puhun tuosta Montreux-livevideosta, joka on Youtubessa (ilman lainausmerkkejä). Omaan silmääni se myös vaikuttaa ihan oikealta livekeikalta. Ja koska mielipiteeni ei ole näemmä tullut selväksi, niin selvennetään vielä: tykkään Stingistä kun se soittaa rockia, ei AOR:ää. Ole hyvä. "Poliittinen valta kasvaa kiväärin piipusta" - Mao Zedong |
McLeach 03.07.2019 22:48:47 | |
---|
Astral Dog: Kuinka monella tapaa voi ymmärtää sen, että "näytti ja kuulosti aika perseeltä"? Siinäpä melkoinen puolustus Stingin musiikille. Vaikka kyseessä olikin tuossa (suurimmaksi osaksi) Policen biisit, ihan Stingin oma bändi niitä livenä veteli. Niin aivan selvästi teet ilmi että sting on joskus aikoinaan soittanut rokkia ja ollut silloin hyvä. Muuten ei. Eli noin 90% urastaan. Minä taas sanoin että toi hänen 90%, jota on suosinut lähes koko uransa, on upeaa. Joten kannattaa purkaa toi sun paha mieli jonnekin muualle. |
Astral Dog 03.07.2019 22:52:43 | |
---|
McLeach: Niin aivan selvästi teet ilmi että sting on joskus aikoinaan soittanut rokkia ja ollut silloin hyvä. Muuten ei. Eli noin 90% urastaan. Minä taas sanoin että toi hänen 90%, jota on suosinut lähes koko uransa, on upeaa. Joten kannattaa purkaa toi sun paha mieli jonnekin muualle. Kutakuinkin noin, paitsi etten ole siitä mieltäni pahoittanut. Totesin vain tosiasioita, mistä herra itse taas näköjään pahoitti mielensä. "Poliittinen valta kasvaa kiväärin piipusta" - Mao Zedong |
Pop Corn 03.07.2019 23:20:56 | |
---|
Astral Dog: Kutakuinkin noin, paitsi etten ole siitä mieltäni pahoittanut. Totesin vain tosiasioita, mistä herra itse taas näköjään pahoitti mielensä. Jostain artistista diggailu ei ole koskaan mikään "tosiasia", vaan se on puhtaasti makuasia. Yleensä noin nyrkkisääntönä voisi sanoa, että eipä siitä koskaan mitään hyvää seuraa, kun tulee näihin bändeille/artisteille omistettuihin ketjuihin rölöttämään että 90% bändin musiikista on paskaa. Toki mullakin on monta bändiä/artistia, joiden musiikki on mun mielestä 90% paskaa, mutta ei sitä kannata lähteä noihin ketjuihin julistamaan. Siinä tekee vain itsestään juntin. "Mä olen ihan vakuuttunut, että undergroundia on edelleen, mutta koska se on undergroundia, sitä ei ole missään näkyvillä." -Pedro |