Cathi777 25.08.2007 16:44:06 | |
---|
tää uus sinkku kolahti paljon paremmin kun tunnoton, joskaan ei paska sekään. Aika eteerinen meno, samanlaisia viitteitä löytyi myös Katri Ylanderin uudesta sinkusta, ei tosin läheskään noin suuressa mittakaavassa Toi uusi biisi käy vaan jo kovasti ärsyttämään, kun se soi ihan koko radiossa, kyllästymiseen asti. Harmi, että toi neito ei oikein tuota laulupuolta hallitse, muuten ihan kohtuullisen kuunneltavaa meininkiä. Ei vaan tuollainen huokailulaulu oikein ole mieleen. Only pop music can break my heart... |
masterhat 25.08.2007 20:11:02 | |
---|
Toi uusi biisi käy vaan jo kovasti ärsyttämään, kun se soi ihan koko radiossa, kyllästymiseen asti. Harmi, että toi neito ei oikein tuota laulupuolta hallitse, muuten ihan kohtuullisen kuunneltavaa meininkiä. Ei vaan tuollainen huokailulaulu oikein ole mieleen. Kovasti soi kyllä, mutta vielä ei ole käynyt uuvuttamaan. kai. No ei tätä kyllä levyllistä jaksaisi kuunnella, mutta kuitenkin ihan jees. kai... Snails against humanity |
Qsysi 26.08.2007 12:33:31 | |
---|
En nyt varsinaisesti pidä kyseisistä biiseista mitenkään erityisesti, mutta arvostan rohkeutta tehdä jotakin näin erilaista ja omaa. Pisteet siitä, vaikka musiikki tuntuukin jotenkin liian masentavalta mun makuuni. I reject your reality and substitute my own! |
Ziggy Bubba 26.08.2007 17:54:21 | |
---|
Kylläpä oli positiivinen yllätys tuo neidin eka sinkku. Kyllä sieltä Popstarseista voi näemmä löytyä osaavia esittäjiä, kunhan jätetään ne Asikaisen perinteiset soittolistabiisit pois... Radioheadin Exit Music tulee mieleen aika vahvasti. Tämä johtunee tuolla taustalla soineesta synasta, joka oli kyllä aikas identtinen Radiohead-biisin kanssa soundin osalta. You said a' what now? |
Rotuvaari 26.08.2007 22:14:05 | |
---|
Tämä johtunee tuolla taustalla soineesta synasta, joka oli kyllä aikas identtinen Radiohead-biisin kanssa soundin osalta. Oikeastaan se vaikutelma tuli jo heti biisin alkutahdeissa. En nyt väitä, että Radiohead olisi patentoinut kyseisen kompin, mutta hyvin likellä liikuttiin. Lopun syna vain vahvisti tätä tunnetta, että vaikutteita olisi otettu äänitysvaiheessa. Ja hyvin olikin, kun pitkästä aikaa kuuli tuoretta suomalaista radiopoppia. Huhut kirjoittajan pienestä peniksestä ovat suuresti liioiteltuja. |
masterhat 15.11.2007 14:59:59 | |
---|
täähän on ihan vitun kumaa matskua, nyt kun enempi luukuttaa Snails against humanity |
Informaatiokameli 15.11.2007 15:03:19 (muokattu 15.11.2007 15:03:32) | |
---|
Tämähän kuulostaa ihan pirun hienolta! Kolme biisiä tosin vasta olen kuullut mutta ne ovat kyllä olleet täyttä timangia. Häätyypi ostaa tuo levy. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
HeavyMachinery 21.11.2007 13:36:34 | |
---|
täähän on ihan vitun kumaa matskua, nyt kun enempi luukuttaa Olen vahvasti samaa mieltä... Pidän levystöä itse kovasti ja on pyörinyt aktiivi kuuntelussa. Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
Hornanturska 26.12.2007 13:25:35 | |
---|
Eipäs anneta tämänkään vaipua unholaan! Pukkihan kävi ja toi levyn lahjaksi! Voi niitä ihmetteleviä katseita, kun hevimies on onnesta soikeena saadessaan tälläsen pop-rieskan. Itse levyhän on just niin timangia, kuin toivoinkin. Ensimmäistä kertaa kuunnellessa pelkäsin kokoajan, että millon se iloisesti duurissa tuleva hömppäbiisi alkaa. Eipä ollut onneksi sellaista. Helvetin magee tuotanto ja eritoten toi laulusoundi. Muutama vähän mielekuvituksettomampi poppisbiisi mahtuu messiin, mutta mielellään nekin kuuntelee. Nyt sitten pitäs kyllä päästä keikalle ja ostella kaikki t-paidat ja sukkahikinauhat. Oon fani. ps. Hienoutta ei ainakaan vähennä se seikka, että olemme saman ylä-asteen kasvatteja. Kyllä sen huomaa! |
visionthing 27.12.2007 06:44:56 (muokattu 27.12.2007 06:45:20) | |
---|
Kuulinpa viimein levyn. Tunnoton-biisiä tehdessä Knipi on tosiaan Exit Musicin lisäksi hyvin luultavasti hyräillyt myös Cavea (etenkin Mercy Seat tuli etsimättä mieleen), mutta yksi vuoden positiivisimpia yllätyksiä joka tapauksessa. Sääli että loppulevy ei yllä ihan samaan tunnelataukseen. |