Marlowe 13.02.2007 17:22:22 | |
---|
Töissä tuli vastaan uusin levytilauslista, jossa Katran albumin arvostelu alkoi niinkin tyylikkäästi kuin "upeista punaisista hiuksistaan tunnetun laulajan..." Siinäpä meille kirjastolaisille valintakriteeriä kerrakseen! = ) "Drove downtown in the rain / nine-thirty on a Tuesday night / Just to check out the late-night record shop. / Call it impulsive, call it compulsive, call it insane /
but when I'm surrounded I just can't stop." (Barenaked Ladies: Brian Wilson) |
HeavyMachinery 14.02.2007 10:39:08 | |
---|
Mutta Katrallahan on jo paljon kokemusta. Mistä ?
Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
Henko 15.02.2007 13:59:56 | |
---|
Mistä ? ! Ainakin studiohommista, mikä toki on aivan eri kuin keikkatilanne, mutta loppupelissä monelle rokkibändille keikkaa jännempi tilanne on se, kun punainen "rec" palaa. Tie miehen sydämeen käy rintalastan läpi. |
HeavyMachinery 15.02.2007 21:56:11 | |
---|
Ainakin studiohommista, mikä toki on aivan eri kuin keikkatilanne, mutta loppupelissä monelle rokkibändille keikkaa jännempi tilanne on se, kun punainen "rec" palaa. ööö.... Ai jos ekaa levyä nauhoittaa niin silloin on kokenut ? Minen ymmärrä ny ? Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
Henko 16.02.2007 19:02:00 | |
---|
ööö.... Ai jos ekaa levyä nauhoittaa niin silloin on kokenut ? Minen ymmärrä ny ? Ei hän varmaan ole omaa levyä tehnyt, mutta on monessa ollut mukana silti. Tie miehen sydämeen käy rintalastan läpi. |
lukeman 18.02.2007 18:35:33 | |
---|
Lauantainako tuli tuota euroviisuhässäkkää tv:stä niin tuo Katran esitys oli jotain aivan hirveää mössöä kokonaisuudessaan. Ei iskenyt mitenkään tuo biisi, päin vastoin, alkoi etomaan vaikka itse esittäjä oli varsin edustava. |
Cathi777 18.02.2007 19:12:51 | |
---|
Lauantainako tuli tuota euroviisuhässäkkää tv:stä niin tuo Katran esitys oli jotain aivan hirveää mössöä kokonaisuudessaan. Ei iskenyt mitenkään tuo biisi, päin vastoin, alkoi etomaan vaikka itse esittäjä oli varsin edustava. Joo, ei se kyllä todellakaan vakuuttanut. Se laulu oli niin monotonisen kuulosta ja mistään sanoista ei voinut kuvitellakaan saavansa selvää. Samaa ongelmaa kuin Tarja Turusella alkuaikoina, että kaikki lauluosuudet on ihan saman kuuloisia, mistään melodioista tietoakaan. En kauhean vahvaa uraa voi kyllä tuon perusteella povata. Ja edelleen ihmettelen sitä, että se pääs niistä plagiointisyytöksistä kuin koira veräjästä, vaikka se tutkimusraati oli jäävi. Ihan uskomatonta toimintaa. Only pop music can break my heart... |
sirdickyj 19.02.2007 15:53:52 | |
---|
Ei muuten ole. Mun mielestä on kummallista kun kaiken maailman keskenkasvuset besserwisserit ottaa asiakseen rääpiä päätään asioista joista ne ei tiedä mitään. Onko pakko avautua, jos ei ymmärrä a)laulamisesta b)esiintymisestä c)musiikista yleensä ns. hevonvittua. Saati kyseisen tv-keikan olosuhteista. Mitens, sille Katralle tais sattua taas eri olosuhteet ku muille, ja flunssakaan ei ollut tainnut vielä hellittää, kun päästeli ihan yhtä falskisti ku viimekskin. Vaikka vetihän Beats and Styles ja Lovex:in laulajat vähintään yhtä ankeesti, kuin myös Kim Herols sen Humane-viritelmänsä kanssa. Katra ei vaan osaa, ikävä kyllä. Huono laulaja. Pataan!
...+alv. |
Tympee Huttunen 19.02.2007 16:16:54 | |
---|
Mitens, sille Katralle tais sattua taas eri olosuhteet ku muille, Musta Katra päästeli selvästi paremmin, mitä ekassa karsinnassa. |
sirdickyj 19.02.2007 16:33:31 | |
---|
Musta Katra päästeli selvästi paremmin, mitä ekassa karsinnassa. ei päästelly, veti ihan mitä sattuu Pataan!
...+alv. |
raita 19.02.2007 16:43:05 | |
---|
Kolho ihminen. Ei herätä mitään positiivisia tunteita, korkeintaan kateutta tietyistä ulkonäöllisistä seikoista. On muuten Lovexin kiiltokuvakitaristin tyttöystävä. Enkä millään voi uskoa, että Katralla olisi takana vuosien laulukoulutus. let us die young or let us live forever |
sirdickyj 19.02.2007 17:11:28 | |
---|
Enkä millään voi uskoa, että Katralla olisi takana vuosien laulukoulutus. Voihan sil ollakki, oon mäki käyny ravintolakoulun, mut ei musta ammattilaiseks oo. Ja voihan tuo jotain muuta osatakkin laulaa, tota ei osaa yhtään, järkyttävän kuuloista. Ja Asiakainen ja kumppanit tajuaa sen taatusti itekkin, kunhan kusettavat Suomen kansaa. Pataan!
...+alv. |
Henko 20.02.2007 06:35:12 (muokattu 20.02.2007 06:36:29) | |
---|
Katra ei vaan osaa, ikävä kyllä. Huono laulaja. Mulle taas on väitetty, että on todella hyvä laulaja, mutta minkäs sille voi, jos laulettavaksi sävelletään tällaista kuraa, mistä ei voi muuhun valmistautua, kuin ottamaan paskaa niskaan. E: Jonkunlainen suodatin vois olla hyvä yhteistyökumppaneiden valinnassa, jos ei kerta kykene itse biisejään tekemään. Tie miehen sydämeen käy rintalastan läpi. |
Johannes_t 20.02.2007 09:55:26 | |
---|
Lähdetkö Jämä tsekkaan livenä Virgin Oiliin 3.3.? |
Margarita 20.02.2007 10:44:23 | |
---|
E: Jonkunlainen suodatin vois olla hyvä yhteistyökumppaneiden valinnassa, jos ei kerta kykene itse biisejään tekemään. Yhteistyökumppanit ovat toki tärkeitä, mutta kykenemättömyydellä on vähän huono puolustautua. Jos on jonkinlaisia lahjoja, mutta näkemys ei riitä siihen, että tekisi itse hyvää musiikkia, on helpointa heittäytyä kaiken maailman ristoasikaisten vietäväksi. Aina voi vähän kypsytellä omaa osaamistaan jos vain haluaa. Ne lahjat jotka Katralta löytyy on hän päättänyt valjastaa "nopeinta" reittiä laskelmoidun rahastamisen hyväksi. Jos huvittaa, siitä vaan, mutta lopputulos on musiikilliselta arvoltaan sitä mitä on. Veikkaan tosin, että tässä tapauksessa Katra floppaa myös kaupallisesti. |
jazzmies 20.02.2007 11:54:14 | |
---|
Mulle taas on väitetty, että on todella hyvä laulaja, mutta minkäs sille voi, jos laulettavaksi sävelletään tällaista kuraa, mistä ei voi muuhun valmistautua, kuin ottamaan paskaa niskaan. E: Jonkunlainen suodatin vois olla hyvä yhteistyökumppaneiden valinnassa, jos ei kerta kykene itse biisejään tekemään. Ihan sama mitä kukakin väittää. Vaikka Quincy Jones tulisi ja sanoisi että "Katra on oikeasti todella hyvä laulaja", niin hävittäisin kaiken Quincyn materiaalin. Ja mielestäni Asikainen on paikallaan hyvien ja monipuolisten biisien ansioista. En uskalla ajatellakaan sitä, jos pääsisin kuulemaan Katran tulkintaa 'Stairway to Heavenista', 'Holy Diverista', 'Yön kuningattaren aariasta' tai mistä vain. Nuo kaksi tulkintaa Euroviisuissa riitti minulle ja puolustuspulinat pois! Amatöörit eivät oikeasti nauti musiikista ammattilaisia enempää - amatöörit eivät vain oikeasti osaa soittaa. |
Henko 21.02.2007 10:50:30 (muokattu 21.02.2007 10:50:59) | |
---|
Ihan sama mitä kukakin väittää. Vaikka Quincy Jones tulisi ja sanoisi että "Katra on oikeasti todella hyvä laulaja", niin hävittäisin kaiken Quincyn materiaalin. Enhän mä sanonutkaan, että joku kova tekijä väittää jotain. Mutta kyllä Katra hyvät taustat lauloi Two Witchesin May You Be in Heavenissa, vaikka musiikkityyli onkin jotain aivan muuta. Enkä oo myymässä TW:n tuotantoani pois. Mutta vielä vähemmän oon ostamassa Katran omaa tuotantoa. Tie miehen sydämeen käy rintalastan läpi. |
HeavyMachinery 21.02.2007 10:59:11 | |
---|
Yhteistyökumppanit ovat toki tärkeitä, mutta kykenemättömyydellä on vähän huono puolustautua. Jos on jonkinlaisia lahjoja, mutta näkemys ei riitä siihen, että tekisi itse hyvää musiikkia, on helpointa heittäytyä kaiken maailman ristoasikaisten vietäväksi. Aina voi vähän kypsytellä omaa osaamistaan jos vain haluaa. Ne lahjat jotka Katralta löytyy on hän päättänyt valjastaa "nopeinta" reittiä laskelmoidun rahastamisen hyväksi. Jos huvittaa, siitä vaan, mutta lopputulos on musiikilliselta arvoltaan sitä mitä on. Veikkaan tosin, että tässä tapauksessa Katra floppaa myös kaupallisesti. Tuskinpa pistäsit itse pahaksesi jos sinulle tarjottaisiin samanlaista mahdollisuutta ? Kieltätyisitkö ? Käykää nyt oikeasti kuuntelemassa livenä miltä se kuulostaa ennen kuin haukkutte lyttyyn. Ei ne telkkarin äänimiehet oikein osaa tehdä musa hommia ja sen takia tuollaisten erikoisempien bändien soundi on mitä on.... Eihän Katra nyt mikään ihmeellinen ole mutta ihan hyvin se vetää, ainakin paljon paremmin kuin monet luulee. Itse en levyä ostaisi mutta keikalla on hauska kuunnella kun on oikeasti osaavaa porukkaa eikä armotonta rävellystä... Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
Margarita 22.02.2007 11:48:07 | |
---|
Tuskinpa pistäsit itse pahaksesi jos sinulle tarjottaisiin samanlaista mahdollisuutta ? Kieltätyisitkö ? Kieltäytyisin, ehdottomasti. Mieluummin teen omaa musiikkia, omin ehdoin, levy-yhtiölle joka tukee näkemystäni eikä yritä tunkea minua keinotekoiseen, yksioikoisen kaupalliseen muottiin. Se nyt vaan sopii minulle paremmin. Katra voi tehdä ihan mitä lystää. Mitä loppuviestiisi tulee, on mielestäni omituista, että pitäisi tehdä myönnytyksiä sillä verukkeella, että asialla ovat "ammattilaiset." Katralla voi oikeasti olla lahjoja - ja varmasti onkin, mahdollisesta kokemattomuudesta huolimatta, mutta minun mielikuvani mielekkäästä muusikkona olemisesta ja musiikista on jotain ihan muuta kuin mitä nämä Risto Asikaisen projektit pitävät sisällään. Se minule sallittakoon. |
jazzmies 22.02.2007 12:14:43 | |
---|
Kieltäytyisin, ehdottomasti. Sama täällä. Mielummin teen mitä lystään. Musiikillakin voi tienata elannon monella tavalla, ja kohdallani saan elantoni itse luomalla oman työskentely-ympäristöni. Tuntuisi vieraalta "luoda imagoani" muiden tekemällä musiikilla. Eläköön vapaus! Amatöörit eivät oikeasti nauti musiikista ammattilaisia enempää - amatöörit eivät vain oikeasti osaa soittaa. |