Aihe: Hanoi Rocksilta uusi levy
1 2 3 4 5 613 14 15 16 17
Karipiirto
09.05.2007 15:20:02

Tuleeko kellekään muulle mieleen "Cheyenne" tästä? Ihan jees biisi, kertosäe mun mielestä ei ihan yllä muun biisin tasolle.

No sehän se oli. Kuuntelin että jotain tuttua tässä nyt on mutten sitten osannut sanoa mitä.
"There's no roll! They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards
KurtCobain
09.05.2007 15:45:59
Jos ton uuden levyn "parasta antia" on toi Fashion nii aika paska levy on tulossa. Meinaa melkosta humppaa oli mun mielest.
"Gunnarithan on kauheeta kirkumista" Joku vitun Slipknot pälli sano näin.
shovi
10.05.2007 08:50:07
Tuleeko kellekään muulle mieleen "Cheyenne" tästä? Ihan jees biisi, kertosäe mun mielestä ei ihan yllä muun biisin tasolle.

Toi alkuhässäkkä kuulosti ihan siltä yheltä CCR:n piisiltä.
Tee sitä, mitä muut eivät tee. -Sam Vannin menestymisen ohje Rafael Wardille
Iso_d
10.05.2007 10:16:13
Tykkäsin ton Fashion-kappaleen rautalanka-melodiasta ja biisi muutenkin oli kiva. Katsotaan nyt mitä levy sitten muuten pitää sisällään. :)

Komppaan! Koukutuin välittömästi biisin rautalanka-melodiaan. Kappale on sen verran tarttuvaa poppirokkia että kelpaa minulle ja sen perusteella levy menee hankintaan.

Pitänee käydä katsastamassa setien keikkakunto.
badcompany
10.05.2007 14:09:45
Jos ton uuden levyn "parasta antia" on toi Fashion nii aika paska levy on tulossa. Meinaa melkosta humppaa oli mun mielest.

yhdyn kanssasi tähän!!
ewqqq
10.05.2007 15:15:02 (muokattu 10.05.2007 15:16:14)

yhdyn kanssasi tähän!!

Eka minkä saivat valmiiksi, joten tuskin.
tosin jos toi jää levyn ainoaksi video/single lohkaisuksi, niin ei kovin järkevä veto.

Andy poppii waan lisää!!! noi makkosen höörd rokit tulee jo korvista:)
Tarkasta oma jäsenkuvauksesi.
Tympee Huttunen
10.05.2007 16:24:05

Eka minkä saivat valmiiksi, joten tuskin.
tosin jos toi jää levyn ainoaksi video/single lohkaisuksi, niin ei kovin järkevä veto.

Andy poppii waan lisää!!! noi makkosen höörd rokit tulee jo korvista:)

Tuo kyllä kuulosti enemmän Andyn popilta, mitä suoraviivaiselta Monroe-rockilta. Musta oli kyllä todella hyvä biisi. Makeat surf-rautalankakitarat ja tarttuva kertsi. Hieno videokin!
ewqqq
10.05.2007 23:28:54
Tuo kyllä kuulosti enemmän Andyn popilta, mitä suoraviivaiselta Monroe-rockilta. Musta oli kyllä todella hyvä biisi. Makeat surf-rautalankakitarat ja tarttuva kertsi. Hieno videokin!

juu samaa mieltä:) höpötin waan sekavasti.
Tarkasta oma jäsenkuvauksesi.
Joees
10.05.2007 23:59:05
Andy on kyllä yksi kovimpia suomalaisia säveltäjiä mun mielestäni.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
Sir Henri
11.05.2007 16:25:13
Andy on kyllä yksi kovimpia suomalaisia säveltäjiä mun mielestäni.

Ainakin oli. Kun kuuntelee vaikka AHT:n kappaleita niin huomaa, että ei enää keksi oikein edes C-osia. Nuo ei ole enää sävellyksinä kovin kummoisia.
"En halua armoa, haluan pullaa". - Wagner
Joees
11.05.2007 23:04:11
Ainakin oli. Kun kuuntelee vaikka AHT:n kappaleita niin huomaa, että ei enää keksi oikein edes C-osia. Nuo ei ole enää sävellyksinä kovin kummoisia.

Juu... En ole sitä levyä kauheesti kuunnellut kun ei oo kolahtanut ainakaan vielä. Onko siinä kuin paljon Andyn veisuja?

Mutta joku Building on Tradition on aivan helkutin timmiä kamaa mun mielestä. Se kun olisi aikanaan ollut Hanoi levy...
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
Glam-Mies313
12.05.2007 12:31:01
Joo kaikki sen tietää et oikee hanoi oli se 80- luvun hanoi. Tää nykynen on tällänen Miken ja Andyn projekti. Mä en tiiä mistä toi Beats and styles juttu on tullu?
Vaikka Mike haukkui aikanaa Andyy siitä että se teki kaiken niin kyllä silloin oli parempi ku nykyää.
Artist
12.05.2007 12:37:56 (muokattu 12.05.2007 12:43:07)
Joo kaikki sen tietää et oikee hanoi oli se 80- luvun hanoi. Tää nykynen on tällänen Miken ja Andyn projekti.

Kyllä tämä nykyinen kokoonpano on ihan bändi. Jos olet nähnyt livenä niin tiedät. Tulevalle levyllekin pitäisi olla tulossa mm. Connyn biisejä.

Toki ei tämä samanlaista ole kuin 80-luvun Hanoi Rocks, mielestäni yhtä hyviä biisejä ei uudella versiolla ole. Mutta tuo "Fashion" on kyllä hyvä ja antaa odottaa, että hyvä levykin olisi tulossa. Toisaalta, olihan 12 Shotsillakin niinkin mainio biisi kuin "A Day Late A Dollar Short" eikä se siitä huolimatta ole kokonaisuutena mitenkään älyttömän hyvä.
"I wish life could be Swedish magazines."
Glam-Mies313
12.05.2007 14:30:42 (muokattu 12.05.2007 14:32:05)
Kyllä tämä nykyinen kokoonpano on ihan bändi. Jos olet nähnyt livenä niin tiedät. Tulevalle levyllekin pitäisi olla tulossa mm. Connyn biisejä.

Mist tiiät et tulee connyn biisei?

Toki ei tämä samanlaista ole kuin 80-luvun Hanoi Rocks, mielestäni yhtä hyviä biisejä ei uudella versiolla ole. Mutta tuo "Fashion" on kyllä hyvä ja antaa odottaa, että hyvä levykin olisi tulossa. Toisaalta, olihan 12 Shotsillakin niinkin mainio biisi kuin "A Day Late A Dollar Short" eikä se siitä huolimatta ole kokonaisuutena mitenkään älyttömän hyvä.

Joo on uudellaki hanoilla hyvät biisinsä mutta ei siinä sitä samaa ryhmä henkee oo ku 80 luvulla.
Artist
12.05.2007 15:03:10
Mist tiiät et tulee connyn biisei?

En varmasti tiedäkään, mutta sanotaanko nyt, että yllättyisin, jos ei Conny olisi yhdenkään biisin kirjoittamisessa ollut mukana.
Glam-Mies313
12.05.2007 15:18:57
En varmasti tiedäkään, mutta sanotaanko nyt, että yllättyisin, jos ei Conny olisi yhdenkään biisin kirjoittamisessa ollut mukana.

Ei ollu Another Hostile Takeoverin biiseis mukana.
Artist
12.05.2007 15:43:58
Ei ollu Another Hostile Takeoverin biiseis mukana.

Ihan eri tilanne, AHT oli äänitetty lähes kokonaan ennen kuin Conny tuli bändiin, soittaakin vaan osassa biiseistä.

Mutta joo. Pitäisi tällä kertaa olla, tietenkään kukaan ei vielä tiedä mitkä biisit loppujen lopuksi levylle päätyvät.
Glam-Mies313
12.05.2007 16:07:45 (muokattu 12.05.2007 16:11:14)
Ihan eri tilanne, AHT oli äänitetty lähes kokonaan ennen kuin Conny tuli bändiin, soittaakin vaan osassa biiseistä.

Mutta joo. Pitäisi tällä kertaa olla, tietenkään kukaan ei vielä tiedä mitkä biisit loppujen lopuksi levylle päätyvät.

En mä siltikää usko... onha myös Costello säveltäny kappaleita eri bändeille eikä se silti säveltäny mitää biisei 12 Shotsilta.
cruel_destiny
12.05.2007 16:26:20
olipa kivaa, kun eilen kävellessäni gloriaan kaupasta soittamaan omalle keikalle tuli tämä uuden kokoonpanon basisti, andy ja conny? (se nykyinen kitaristi) vastaan. Jäivät oikeen jutteleen hetkeksi uudesta videosta ja tulevasta levystä, oikeen kivaa oli siinä... :)
Thomannin piuhalla saat hevivahvarisi clean-kanavaan maukkaan kevytroson.
Artist
12.05.2007 16:42:51 (muokattu 12.05.2007 16:49:37)
En mä siltikää usko... onha myös Costello säveltäny kappaleita eri bändeille eikä se silti säveltäny mitää biisei 12 Shotsilta.

Selvä se, ettet usko. Mut ei Costello liity mitenkään nykyiseen tilanteeseen, ja siihen, että uutta levyä on lupailtua enemmän bändilevyksi kuin kahta edellistä, samoin kuin on lupailtu Connyn materiaalia. Mutta nähtäväksi jää, voihan se olla, että ei tulekaan. Conny ei ole yhtään heikompi biisinikkari, yhtyeensä Electric Boys taisi muuten saavuttaa Jenkeissä korkeampia listasijoituksia kuin Hanoi Rocks ikinä.

olipa kivaa, kun eilen kävellessäni gloriaan kaupasta soittamaan omalle keikalle tuli tämä uuden kokoonpanon basisti, andy ja conny? (se nykyinen kitaristi) vastaan. Jäivät oikeen jutteleen hetkeksi uudesta videosta ja tulevasta levystä, oikeen kivaa oli siinä... :)

Jep, eilen kävelin treeneistä niin tuo kolmikko (tosiaan AC, Andy ja Conny) kävelivät vastaan. Mulla oli kiire junalle enkä oikein kehdannutkaan häiritä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)