Oudi 24.08.2006 18:40:58 | |
---|
Ööö... minä en halua artistin uraa, vaan suunnitelmani ovat jossain aivan muualla näin ammatillisesti. Älä siis sotke satunnaisia pikkumusajuttujani tähän threadiin. Katkeruus ei liity kyllä tähän tapaukseen millään lailla. Jos mua ärsyttää, niin se ei välttämättä ole katkeruutta tai kateellisuutta. Minä en edes haluaisi olla mikään Suomen Kate Bush. Debussy ja kumppanit ovat osa musiikkimakuani, eivät mitään esikuvia. Ok ei ollut tarkoitus viedä tätä henkilökohtaiselle tasolle, varsinkaan kun en tunne sinua. Viittasin pääasiallisesti kirjoituksiisi. Noh ehkäpä on kuitenkin parempi palata takaisin musiikin pariin. Anteeksi, mutta käynkö mä useinkin täällä? |
dixi19 24.08.2006 18:55:00 | |
---|
Hanna Marsh vaikuttaa kyllä tuon biisinäytteen perusteella oikein positiiviselta yllätykseltä. Mutta mihin on kadonnut Sansa? Varsin samantyylistä musiikkia antaumuksella tehtynä löytyi häneltäkin. En edes naisen kotisivuja enää löytänyt. anomus.com |
lurkki 24.08.2006 18:59:32 | |
---|
mihin on kadonnut Sansa? Tilkkutäkki 2:lla näyttää ainakin olevan mukana... siis tämän kesän julkaisuja. "...Vanhoja piuhoja, liittimet päissä. Ties missä kolvi hukassa on..." |
saturnzreturn 24.08.2006 19:21:59 (muokattu 24.08.2006 19:22:30) | |
---|
näinhän se menee, että jos ei ole mitään mukavaa sanottavaa, niin ei kannata sanoa mitään, mutta mulla oli lehtijuttujen perusteella positiiviset odotukset kyseistä artistia kohtaan. Lähinnä sitten vaan ärsytti tollanen sound of music-tyylinen kiekuminen, eikä biisitkään ollut kovin kummosia. my wallet's fat and so is my head |
Pluto 24.08.2006 20:02:35 | |
---|
näinhän se menee, että jos ei ole mitään mukavaa sanottavaa, niin ei kannata sanoa mitään, mutta mulla oli lehtijuttujen perusteella positiiviset odotukset kyseistä artistia kohtaan. Lähinnä sitten vaan ärsytti tollanen sound of music-tyylinen kiekuminen, eikä biisitkään ollut kovin kummosia. Jeep, sama täällä. Loppupeleissähän se on ihan sama, mitä lehdet tai levy-yhtiö tai kuka tahansa muukaan sanoo. Musiikista täytyy tykätä itse, ihan vaan siksi että se kaiuttimista ulos tunkeva ääniaalto miellyttää jostain kumman syystä. Nyt ko. artistin kohdalla näin ei ainakaan meikäläisellä käynyt, ja kaikkialta tunkeva "mahtava, aito, tykkää tykkää tykkää!" -hehkutus lähinnä naurattaa. Ja mitä helvettiä tarkoittaa "aito" musiikki? Jumalauta jos Britney Spearsin seuraava sinkku olisi mahtava biisi, niin se olisi mahtava biisi ja sillä siisti. Ihmetyttää tuo henkilöpalvonta. Dillon, you son of a bitch! |
superfly 25.08.2006 11:10:18 (muokattu 25.08.2006 11:11:00) | |
---|
Oliko tosiaan? Jokanen artisti tai bändihän on tuote. Tottakai jokainen artisti tai bändi on tuote. Levyjä myydään kaupassa kato. Kusipäistä puuhaa olisi olla markkinoimatta niitä. Minä ainakin voin pitää musiikista siitä huolimatta että levyä saa kaupasta ja sitä markkinoidaan... "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Heavy Metal Machine 25.08.2006 13:15:50 | |
---|
Kai se pointti on se että levy-yhtiön pitäisi mainostaa musiikkia maksetuilla mainospaikoilla, eikä naamioituna diggailuksi netin keskustelupalstalla. Puuttumatta kyseisen artistin musiikin sisältöön, tuo aloitusviesti kuulostaa mun mielestä yhtä aidolta kun roskapostin potenssipillerimainokset. Mistä näitä sikiää? Minä diggaan tuota levyä julmetusti, enkä ketjua avannut mainostaakseni levyä. Jos ei mene jakeluun niin voi voi. HELSINGIN JOKERIT 1967 |
katsonautiotahiekkarantaa 25.08.2006 13:31:56 | |
---|
Mistä näitä sikiää? Minä diggaan tuota levyä julmetusti, enkä ketjua avannut mainostaakseni levyä. Jos ei mene jakeluun niin voi voi. Kumpi on parempi, Hurt vai Hanna Marsh? |
aivokuolio 25.08.2006 14:03:54 | |
---|
... Entäs ne biisit? 3 henkilöä tai 240 kg lihaa |
HaloOfFlies 25.08.2006 14:39:57 | |
---|
Huh. kylmät väreet menee selkää pitkin. On kyllä aivan loistavaa kamaa. Tori Amos tästä ensimmäisenä tulee mieleen. It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5 |
salmivaara 25.08.2006 16:47:31 | |
---|
Kumpi on parempi, Hurt vai Hanna Marsh? Auts! Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
dixi19 25.08.2006 17:44:40 | |
---|
Tulihan tämä sitten saman tien hankittua (iTunesista 7,92 e, vinkki, vinkki...). Oikein vakuuttava debyytti tämä kyllä on. Ei tässä nyt vielä osaa ihmeempiä sanoa. Chameleon Girlin ohella on jäänyt parhaiten mieleen aikas vänkä Merry-Go-Round. anomus.com |
aikavaikea 25.08.2006 17:56:34 | |
---|
... Entäs ne biisit? Eipäs takerruta epäolennaisuuksiin! Found a strange fascination with a liquid fixation, alcohol can thrill me now. It's getting late in the game to show any pride or shame, I just burn a little brighter now, burn a little brighter now, yeah. - Derek W. Dick |
Neljä Ruuvia 25.08.2006 19:50:57 | |
---|
Mistä näitä sikiää? Minä diggaan tuota levyä julmetusti, enkä ketjua avannut mainostaakseni levyä. Jos ei mene jakeluun niin voi voi. Siis sinä et työskentele EMI:ssä? Ei sielläkään varmaan ketään noin puupäätä voi ollakaan,sun täytyy olla Bemarilla. Jos sulla nyt kuitenkin sattuu lukemaan palkkakuitissa EMI ,niin kyllä täytyy hävetä yhtiön puolesta. Näinkö kehnosti teillä menee? Vähennetäänkö sun laajakaistan kulut Hanna Marshin rojalteista,vai vapautteletko sä tiedotteita ihan firman koneella? Toimisitte nyt edes anonyymisti sotkematta yhtiötä tähän. Tää on tähän saakka ollut aika riippumaton tiedonvälityskanava. Älkää nyt tulko tänne "street teamailemaan" |
Notefix 25.08.2006 20:49:01 | |
---|
Siis sinä et työskentele EMI:ssä? Ei sielläkään varmaan ketään noin puupäätä voi ollakaan,sun täytyy olla Bemarilla. Jos sulla nyt kuitenkin sattuu lukemaan palkkakuitissa EMI ,niin kyllä täytyy hävetä yhtiön puolesta. Näinkö kehnosti teillä menee? Vähennetäänkö sun laajakaistan kulut Hanna Marshin rojalteista,vai vapautteletko sä tiedotteita ihan firman koneella? Toimisitte nyt edes anonyymisti sotkematta yhtiötä tähän. Tää on tähän saakka ollut aika riippumaton tiedonvälityskanava. Älkää nyt tulko tänne "street teamailemaan" Hoho 4R ei anna armoa :) "Layers of layers of shit!" |
aikavaikea 25.08.2006 20:53:37 | |
---|
Hoho 4R ei anna armoa :) No ei. Taitaisi itse tarvita kyllä hiukan. Found a strange fascination with a liquid fixation, alcohol can thrill me now. It's getting late in the game to show any pride or shame, I just burn a little brighter now, burn a little brighter now, yeah. - Derek W. Dick |
drumm 26.08.2006 03:30:58 | |
---|
Ketjuun on osallistunut kaksi ko. artistin levy-yhtiön edustajaa. Älkääpä kantako töitä kotiin. |
Mikael 28.08.2006 14:03:07 | |
---|
Hoho 4R ei anna armoa :) hehe... no musat onneks silti toimii. Siitä mistä aita on matalin... |
dixi19 28.08.2006 18:44:13 | |
---|
Ketjuun on osallistunut kaksi ko. artistin levy-yhtiön edustajaa. Älkääpä kantako töitä kotiin. Niin tai näin, haittaapa helvetisti. Tämä ketjun myötä tutustuin paremmin artistiin, hankin levyn ja tykkäsin. Sehän riittää. anomus.com |
Oudi 28.08.2006 19:04:31 | |
---|
Loistava levy. Vaati kyllä muutaman kuuntelukerran ennenkuin biisit alkoivat avautumaan enemmän. Chameleon Girl tosin kolahti kyllä heti. Chameleon Girl, Melody of purple light, Half woman half seahorse ja Time toimii minulle parhaiten. Hyviä sävellyksiä ja loistavaa sovitustatyötä, sekä hyvä laulusoundi. Pitkästä aikaa piristävä artisti ja levy. Anteeksi, mutta käynkö mä useinkin täällä? |