Aihe: Heikki Silvennoinen - koomikko ja vakava muusikko
1 2 3 4 5 6 7
padaa@dadaa!
23.06.2009 11:16:34

Tuli parista edellisestä ihan Juhani Tamminen mieleen.

"Montako peliä oot ite pelannut?"
ZK
23.06.2009 14:10:11
Ennen kuin joku pärähtää lopullisesti niin toi mun eka postaus oli pelkkää läppää.. Herra Silvennoinen on todella hyvä muusikko mielestäni.
-Mr.Self-Destruct-
Dolly_Keys
24.06.2009 22:22:25
ZK: Ennen kuin joku pärähtää lopullisesti niin toi mun eka postaus oli pelkkää läppää.. Herra Silvennoinen on todella hyvä muusikko mielestäni.

mahtava seivi, olin painamassa varotusta :D sitte huomasin tän
Is it worth just running after a stranger's perfect smile?
ZK
25.06.2009 02:35:03
Dolly_Keys: mahtava seivi, olin painamassa varotusta :D sitte huomasin tän

En tiedä oliko sarkasmia tuossa heitossasi mutta todellakin Silvennoisen soitto on mielestäni lepposaa kuunneltavaa ja kaveri hallitseee skepan soiton tyylillä. Joskus ehkä menen turhan pitkälle noissa mun jutuissa. Riippuu päivästä. No onneksi täällä on ymmärtäväistä väkeä.. no ainakin suurin osa. Kiitos siitä kaikille!
-Mr.Self-Destruct-
BobHope
26.06.2009 09:48:07

ZK: En tiedä oliko sarkasmia tuossa heitossasi mutta todellakin Silvennoisen soitto on mielestäni lepposaa kuunneltavaa ja kaveri hallitseee skepan soiton tyylillä. Joskus ehkä menen turhan pitkälle noissa mun jutuissa. Riippuu päivästä. No onneksi täällä on ymmärtäväistä väkeä.. no ainakin suurin osa. Kiitos siitä kaikille!

Sarkasmi on vaikea laji varsinkin näin interneetsissä!

Mutta silvennoisesta sen verran että kova jätkähän se on sekä kitaran varressa että koomikkona. Tabula Rasan debyytti löytyy tällä hetkellä hyllystä, Lambertland mennee ostoon...
I can play this with my eyes closed. Its called dreaming!
texjazz
26.06.2009 10:20:41

BobHope: Sarkasmi on vaikea laji varsinkin näin interneetsissä!

Varsinkinkin kun ei halua käyttää hymiöitä. nimim. en halua käyttää hymiöitä nyt enkä ehkä huomennakaan
Älleh ellus allo nodhat.
jyrki_i
27.06.2009 19:48:40
Silvennoisen uran kohokohta osui 80-luvun puolenvälin jälkeen jolloin hän pääsi miksaaman amatööribändien konserttia Tampereella. Vieläköhän tämä suuri humoristi osaa olla yhtä tympeä ja v-mäinen kuin silloin?
padaa@dadaa!
27.06.2009 20:36:52

BobHope: Sarkasmi on vaikea laji varsinkin näin interneetsissä!

Mutta silvennoisesta sen verran että kova jätkähän se on sekä kitaran varressa että koomikkona. Tabula Rasan debyytti löytyy tällä hetkellä hyllystä, Lambertland mennee ostoon...

Lambertlandhan on Pressan levy jossa on Tolonen eikä Silvennoinen. Vai oliko tässäkin joku piilovitsi?
BobHope
28.06.2009 15:07:56 (muokattu 28.06.2009 15:09:59)

LeoFender: Lambertlandhan on Pressan levy jossa on Tolonen eikä Silvennoinen. Vai oliko tässäkin joku piilovitsi?

Ei ollu mitään vitsiä, sekoitin Ekkedien tanssin ja Lambertin... :)
I can play this with my eyes closed. Its called dreaming!
MK73
26.11.2010 16:33:46
MK73: Silvennoiselta ilmestyy uusi lätty syyskuussa. Ei tällä kertaa SF-Bluesin kanssa vaan ihan omissa nimissään. Tosin komppina em. bändistä tutut Jani Auvinen & Janne Rajala. Musiikki on sitä taattua laatua, jonkun mielestä tylsähköä aikamiesbluesia. Mutta minun soittimeen levy tulee päätymään varmasti.

Uudet sinkkubiisit voi kuunnella tuolta:

www.myspace.com/heikkisilvennoinen

Heh, Silvennoisen kuudes sooloalbumi ilmestyikin vasta 24.11.2010. Mulla on ollut perinteenä ostaa Hessun levyt aina julkaisuviikolla, niin nytkin. :)

Hienoa musaa, jälleen kerran.
Hiki ja vääntö.
Ukko
26.11.2010 16:50:38

jyrki_i: Silvennoisen uran kohokohta osui 80-luvun puolenvälin jälkeen jolloin hän pääsi miksaaman amatööribändien konserttia Tampereella. Vieläköhän tämä suuri humoristi osaa olla yhtä tympeä ja v-mäinen kuin silloin?

Kuinka niin tympeä ? 80 luvun alkupuolilla äänitteli meidän demoa ja oli oikein mukava tyyppi. Session jälkeen pyysi meitä kuuntelemaan juuri ilmestynyttä levyään.
COVS jäsen nro 6
FastEddie
26.11.2010 17:18:17

Ukko: Kuinka niin tympeä ? 80 luvun alkupuolilla äänitteli meidän demoa ja oli oikein mukava tyyppi. Session jälkeen pyysi meitä kuuntelemaan juuri ilmestynyttä levyään.

Heh heh. Tyypillinen studiohemmo, äänittelee bändin musat puolihuolimattomasti ja sen jälkeen innostuu pistäessään omat muzakit pauhaan. Ja sitten kaikki kehuu toisiaan.
Jos rikkoo välillä itse hieman lakia, ei vituta yhtään vaikka muutkin niin tekevät.
Cimble
03.12.2010 13:32:34
MadMatt: Eihän Peteliustakaan voi kuvitella vakavana luonnenäyttelijänä vaikka mies oikeasti homman hallitsee.

No alkaahan Peteliuksen naama naurattaa vakavassakin roolissa. :)

Jos haluat muusikkona pinnalle suomessa älä ole mikään muu kuin muusikko

No tässä se kai sitten on, miksi minua ei ole kummemmin noteerattu Suomen muusikkopiireissä... Auttaiskohan vaikka päivätöiden lopettaminen? ;)
Terry Pantheras
03.12.2010 15:45:01
glx405: Varsinkinkin kun ei halua käyttää hymiöitä. nimim. en halua käyttää hymiöitä nyt enkä ehkä huomennakaan

Kokeilisit edes! Voin antaa +:n!
MASTEROID ~~ stoner doom metal ~~ MYSPACE
texjazz
03.12.2010 16:02:02

Terry Pantheras: Kokeilisit edes! Voin antaa +:n!

Ei uskalla, ei uskalla. Kerran yksi kangasalalainen kitaristi alkoi kesken kaiken käyttää hymiöitä ja kävi sitten niin, että hän ei enää muistanut, kuinka pitää plektraa oikeaoppisesti kädessään. Niin hänelle kävi.
Älleh ellus allo nodhat. -Elprup Peed, 1634
Terry Pantheras
03.12.2010 16:12:05
glx405: Ei uskalla, ei uskalla. Kerran yksi kangasalalainen kitaristi alkoi kesken kaiken käyttää hymiöitä ja kävi sitten niin, että hän ei enää muistanut, kuinka pitää plektraa oikeaoppisesti kädessään. Niin hänelle kävi.

http://www.saps.gov.za/drugs/drugs/smiley.htm ???

Anteeksi off topic!
MASTEROID ~~ stoner doom metal ~~ MYSPACE
Ukko
03.12.2010 16:57:36

FastEddie: Heh heh. Tyypillinen studiohemmo, äänittelee bändin musat puolihuolimattomasti ja sen jälkeen innostuu pistäessään omat muzakit pauhaan. Ja sitten kaikki kehuu toisiaan.

Oli itse asiassa aika pätevä äänittäjä.
COVS jäsen nro 6
HaloOfFlies
18.07.2015 17:06:55 (muokattu 18.07.2015 17:09:09)

Eilen tuli herra nähtyä toista kertaa livenä ja kyllä vakuutti. Settiin kuului ilahduttavan paljon Q Stone-materiaalia. Ainakin Salty Rain soitettiin ja sitten toinen kappale jonka nimi jäi epäselväksi, kertosäkeessä laulettiin "you don't have to stay, you don't have to go" tjsp. Soittipa Heikki myös Tabula Rasan Rakastatko vielä kun on ilta-klassikon. Kertoi että, kun Juice Leskinen teki siihen sanat niin Heikki ei niistä mitään ymmärtänyt. Päissään tehtyjä. Mahtava yllätys oli myös Fleetwood Mac-cover I Loved Another Woman.

Edellisellä keikalla Heikki veti Q Stonelta Waiting For The Dawnin, joka oli perhanan loistava veto.
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
AP
18.07.2015 17:19:38 (muokattu 18.07.2015 17:31:30)
HaloOfFlies: Eilen tuli herra nähtyä toista kertaa livenä ja kyllä vakuutti. Settiin kuului ilahduttavan paljon Q Stone-materiaalia. Ainakin Salty Rain soitettiin ja sitten toinen kappale jonka nimi jäi epäselväksi, kertosäkeessä laulettiin "you don't have to stay, you don't have to go" tjsp.

Tulee mieleen sellainen biisi kuin "So hard to leave, hard to stay"?

https://www.youtube.com/watch?v=usXI_2sPk2I
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
HaloOfFlies
18.07.2015 18:03:30

AP: Tulee mieleen sellainen biisi kuin "So hard to leave, hard to stay"?

https://www.youtube.com/watch?v=usXI_2sPk2I

Juuri tuo se oli! Kiitos.
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)