Aihe: Teuvo Loman
1 2 3 4
Mechanizm
19.07.2006 20:36:43
Teuvo ensi vuoden euroviisuedustajaksi, niin pysyy voittoputki rikkumattomana!

Samaan hikeen kansanedustajaksikin.
"Brand-new, she was. She had the smell of a brand-new car. That's just about the finest smell in the world, 'cept maybe for pussy." - George LeBay
masterhat
19.07.2006 20:54:52
Samaan hikeen kansanedustajaksikin.

Kansanedustajat ovat roskasakkia Teuvoon verrattuna.

Mä pääsin kerran melkein nuolemaan teuvon nänniä,ku se daivas yleisön sekaan, mut sit just järkkärit onnistui saamaan sen takasin lavalle riehakkaan yleisömeren seasta
Tehotyttö95
Mr.Babbit
19.07.2006 21:01:49 (muokattu 19.07.2006 21:02:22)
Ooh, Teuvo, mikset ole vieläkään tehnyt tribuuttia ihanaisen Max Perttulan ( http://i.somethingawful.com/inserts … images/10-2003/10-24-2003-alod2.jpg ) ja hänen MAXSSESSION - bändinsä kanssa?
Nämä kaksi seiskapäivää-lehden suloisinta kukkasta tulisi ehdottomasti saattaa yhteen! Voin vain kuvitella sen musiikillisen ilotulituksen, jota tuosta syntyisi!
Harmi, ettei MAXSSESSION sivut ole juuri nyt toiminnassa, mutta sillä aikaa voimme toki ihastella Max Perttulan henkilökohtaisia sivustoja:
http://personal.inet.fi/muoti/max.perttula/welcome.html
tigrushka
20.07.2006 08:31:41
Ei nyt mitään Max "Kuka?" Perttulaa mennä sotkemaan tähän valmiiseen kansainvälisen tason pakettiin (uusimman City-lehden mukaan Helsinki City Boy soi jo Pietarissakin!)
Teuvo Loman Euroviisuihin-kerho#3
"Those who know do not tell, those who tell do not know."
Tympee Huttunen
20.07.2006 08:43:49
Loman soi radiossa ja klubeissa enemmän, mitä 99,5% m.nettiläisten bändeistä. Miettikääpä sitä!
Minä Rakenna itse pedaalisi Hyvää kesää!
Zigura
20.07.2006 09:16:59 (muokattu 20.07.2006 09:18:47)
Löysin pari sinkkuarvostelua Teuvon City Boysta (lehtien ja toimittajien nimet muutettu):

Samba kirjoittaa:
Teuvo Loman - Helsinki City Boy 5/5
Minulla oli suuria ennakko-odotuksia Teuvo Lomanin esikoissinglen Helsinki City Boyn kohdalla, mutta ne kaikki lunastettiin monikertaisesti: Helsinki City Boy on timanttia! Artisti Lomanin herkkä tulkinta on visio tulevaisuudesta, vaikkakin mies selvästikin kunnioittaa juuriaan ja menneisyyttään. Odotan Teuvo Lomanin tulevaa täyspitkää albumia kuin kuuta nousevaa.
- Anne Linkkilä

Lou kirjoittaa:
Teuvo Loman - Helsinki City Boy, 10/10
Älkää koskaan tuomitko ihmistä ennakkoluulojen tai ulkonäön perusteella. Minä tein niin, ja sain opetuksen. Minulla oli suuria varauksia Teuvo Lomanin musiikkituotosta, Helsinki City Boyta, kohtaan, joita värittivät ne kaikki juorulehdissä puidut seikkailut, joissa Teuvo on ollut mukana. Kaikki ne varaukset katosivat HCB:n ensimmäisen tahdin aikana.
Helsinki City Boy on kuin vuoristorata, jossa käydään läpi kaikki ihmiselle mahdolliset tunteet. Vaikka musiikin taiteellisuus saattaa karkottaa useimmat "mainstream" -kuuntelijat pois, on HCB pohjimmiltaan erittäin rytmikäs ja tanssittava teos. Tästä voisi ounastella jo kestohittiä kesäiltoihin ja yöklubeille.
- Tommi Tuomisto

Falling Stone Magazine kirjoittaa:
Teuvo Loman - Helsinki City Boy, Single of the Month
I am stunned! Finnish singer/songwriter Teuvo Loman's single Helsinki City Boy hits you like a diamond bullet straight through the head. It has everything you could hope to find in a song: Artistic approach, danceability, longevity and of course street credibility. It's kinda hard to find this single here in the States, since no distributor has a contract with Teuvo's record label, but I'm sure it will be corrected.
This one is a must-have. It belongs in every self-respecting music connoisseur's record collection, right there between Dylan's Blonde on Blonde and the Beatles' Sgt. Pepper.
- Derek McDrake

Ilmeisesti Teuvo on siis Himin ja Nightwishin jalanjäljissä hyvää vauhtia suunnittelemassa USAn valloitusta. Paljon onnea ja kaikkea hyvää Teuvolle.
Raoul Duke: -Let's get down to brass tacks. How much for the ape?" Teuvo Loman Euroviisuihin-kerho#2
Osmo
20.07.2006 10:01:44
Onnea Teuvo! Oot ykönen!
Pixies.
tigrushka
20.07.2006 10:50:01
Löysin pari sinkkuarvostelua Teuvon City Boysta (lehtien ja toimittajien nimet muutettu):

Ilmeisesti Teuvo on siis Himin ja Nightwishin jalanjäljissä hyvää vauhtia suunnittelemassa USAn valloitusta. Paljon onnea ja kaikkea hyvää Teuvolle.

Channel 9: "Disco Teuvo, Sexy Teuvo, HOT!"
Teuvo Loman Euroviisuihin-kerho#3
"Those who know do not tell, those who tell do not know."
Sir Henri
20.07.2006 11:02:49
Nyt kun tuo Teuvon mittakaavassa pieni ja surkea yhtye nimeltä Nightwish etsii uutta laulajaa niin mielestäni Teuvo voisi tehdä pienen ystävänpalveluksen ja auttaa nostamaan Nightwish- yhtye pinnalle menemällä vähän lauleskelemaan heidän pumppuunsa.
Koska Nightwishin lauluthan ovat Teuvolle pelkkää lauleskelua.
Liika on liikaa mutta kohtuus on liian vähän.
ydinaukio
20.07.2006 11:22:12 (muokattu 20.07.2006 12:25:19)
Minä tykkään oikeasti Helsinki city boysta enemmän kuin yhdestäkään Nightwishin kappaleesta.

Mod. huom: Eiköhän vitsi tullut jo kaikille selväksi. Hajaantukaa!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)