Reddie 24.04.2006 04:23:25 | |
---|
No kylhän Tiktak nyt vaan on rok varsinkin livenä. Minkä takia? Vastaus löytyy ku käy kattomassa keikan. Mimmit rokkaa. |
MK73 24.04.2006 09:02:33 | |
---|
Ei bändikouluissa vikaa ole. Hyvä keino pitää nuoriso poissa ostareilta ja saattaa harrastuksen pariin. Tuolla puhuttiin espoolaisesta bändikoulusta - eikös Tiktak (Emppu mukaan lukien) ole kumminkin kotoisin Pohjois-Helsingin Bändikoulusta? |
timus 24.04.2006 14:02:30 | |
---|
keikoilla on tullut huomattua, että se tuuli on todellakin ymmärtänyt, että rummut ovat lyömäsoittimet. lujaa käskyttää neiti.... Hello Cleveland! |
MK73 24.04.2006 15:19:51 | |
---|
keikoilla on tullut huomattua, että se tuuli on todellakin ymmärtänyt, että rummut ovat lyömäsoittimet. lujaa käskyttää neiti.... Niin tekee. Ehkä vähän herkkyyden kustannuksellakin. Sitten kun kaipaisi fiilistelyä, niin se ei oikein... no, mainio rumpali Tuuli on, mättäköön tyylillään. Onkohan Malmberg soittanut rumpuraidat Damen levyllekin, kun noissa artikkeleissa puhutaan vain keikkakokoonpanosta? Olisihan Tuuli voinut jonkun vedon kiskaista sinnekin, sessioneidin ominaisuudessa :-) |
zorro 24.04.2006 19:02:28 | |
---|
No kylhän Tiktak nyt vaan on rok varsinkin livenä. Minkä takia? Vastaus löytyy ku käy kattomassa keikan. Mimmit rokkaa. Henkilökohtasesti mulle riitti että näki heidän keikan toisen kerran. Ei tullu sillonkaan mitään kikkailua tai eroavaisuutta viimekeikkaan, joten ei tarvi enää kolmatta kertaa nähdä. |
JCM 24.04.2006 19:52:52 | |
---|
Henkilökohtasesti mulle riitti että näki heidän keikan toisen kerran. Ei tullu sillonkaan mitään kikkailua tai eroavaisuutta viimekeikkaan, joten ei tarvi enää kolmatta kertaa nähdä. Mä olen kerran nähnyt, rokkia se meininki oli, hyvä meininki!! Hiki lensi ja muijat näytti sekä kuulosti hyviltä! |
tiukkapipo 24.04.2006 20:08:17 | |
---|
Näethän sä eron, kun vaikka Indica "larppaa bändiä" haltia-asuissaan; ei ne omatkaan biisit tee autuaaksi, varsinkin jos ne kuulostaa ihan Matti Inkisen 80-luvulla tekemiltä. ;-) Heh - tämä oli aika hyvä vertaus ja kommentti näihin ainaisiin, "ne ei tee itse biisejään" -kitinöihin. "Supremes on ihan paska, eikä jää historiaan, kun ne ei tee itse biisejään!" Noh - kyllä ne Indican tytöt ovat kuitenkin suloisia, ja toivottavasti bändi ja biisit kehittyvät lisää vuosien varrella - toivottavasti eivät kuitenkaan lue näitä palstoja ja ala nuppi tutisten väkisin pakottautumaan johonkin rrrrajuun rock-muottiin. |
carlos 24.04.2006 20:14:30 | |
---|
Heh - tämä oli aika hyvä vertaus ja kommentti näihin ainaisiin, "ne ei tee itse biisejään" -kitinöihin. "Supremes on ihan paska, eikä jää historiaan, kun ne ei tee itse biisejään!" Elvis on maailman paskin coveroija! Järvihirviö: Niinku jonne ALSd sanoo: "Se jota lyödään ni sattuU" tnoiun se peetti mulle **** It´s easier to give up than allways tried to go up. |
Raipe 24.04.2006 20:28:56 | |
---|
aika hevi biisi se pony Joo, ihan vidun ranGGaa deathmetallii!!!11 Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars" |
DieGr 24.04.2006 21:06:11 | |
---|
Tulee jotenkin Jonna's problem hässäkät mieleen tästä linjasta, että lyödään nimekkäitä ammattilaisia taustalle ja muista kuvioista tuttu mimmi keulaan. Tosin Emppu on aina ollut jotenkin asenteellisempi= hankala alkaa Naikkarijonnaan vertaamaan. |
hirvma-6 24.04.2006 21:08:41 (muokattu 24.04.2006 21:09:07) | |
---|
Onkohan Malmberg soittanut rumpuraidat Damen levyllekin, kun noissa artikkeleissa puhutaan vain keikkakokoonpanosta? Olisihan Tuuli voinut jonkun vedon kiskaista sinnekin, sessioneidin ominaisuudessa :-) Ei oo Malmberg soittanut levylle iskuakaan. Eikä myöskään Tuuli. EDIT: typo |
MK73 25.04.2006 09:07:46 | |
---|
Ei oo Malmberg soittanut levylle iskuakaan. Eikä myöskään Tuuli. Jaa, kukas sitten?? |
Sarko 25.04.2006 11:12:15 | |
---|
Varmaan Hra. Huu. Tai sitten mr. Pro-Tools. Stakes are high, but so am i. |
MV 25.04.2006 11:30:11 | |
---|
Jaa, kukas sitten?? Käsittääkseni Emppu on vetäny kaikki soittimet levylle. "I've killed two people since midnight, i have not slept for over 24 hours, so maybe you should be a little more
afraid of me than you are right now." -Jack Bauer |
aikavaikea 25.04.2006 11:32:27 | |
---|
Käsittääkseni Emppu on vetäny kaikki soittimet levylle. Tämä luki tuolla ihan eka viestissä, sun postauksen yläpuolella ;-): Levyllä Emppu hoitelee rumpuja lukuun ottamatta kaikki soittimet, ja biisit ovat hänen käsialaa. Live-kokoonpanoon kuuluvat lisäksi kitaristi Masi Huikari, basisti Antti Härmä ja rumpali Heikki Malmberg. Itse olen itseni juonut. Sanonut kyllä, haluan vielä. |
kirjoittelija 25.04.2006 13:21:46 | |
---|
No kylhän Tiktak nyt vaan on rok varsinkin livenä. Minkä takia? Vastaus löytyy ku käy kattomassa keikan. Mimmit rokkaa. Nii just. Ja jos jonkun mielestä ei oo rok jos ei tee omia biisejä niin nythän sit ainakin 1 osa bändistä on rok ku Emppu on tehny ite levyllisen omia piisejä. On kivaa olla kiva. |
MV 25.04.2006 15:06:30 | |
---|
Tämä luki tuolla ihan eka viestissä, sun postauksen yläpuolella ;-): Jep, ei vain näyttänyt menevän perille;) "I've killed two people since midnight, i have not slept for over 24 hours, so maybe you should be a little more
afraid of me than you are right now." -Jack Bauer |
MK73 29.04.2006 11:06:18 | |
---|
Damen "Pony" video on nähtävissä/kuultavissa osoitteessa www.hmc.fi ..sieltä uumenista se löytyy. Ihan kelpo biisi. Emilian lauluääni viehätti kovastikin. Se levyllä soittava rumpali olisi tosiaan kiva tietää? Malmberg näkyi huiskivan videolla. Eiköhän tuo aikanaan selviä. |
ballfish 29.04.2006 11:37:56 | |
---|
Mä tykkään enemmän Noorasta... Olen hyvä uimaan katiskaan.
"Tulikos sanktioita? " Jotta mitäh?? |
sus 29.04.2006 12:02:33 | |
---|
Mä tykkään enemmän Noorasta... Onks se se kosketinsoittaja? Se on hot Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa! |