rheinone 17.04.2006 10:02:23 (muokattu 17.04.2006 10:04:35) | |
---|
tyttömusiikkia, osiks. elkee hyökätkö te vihaiset miehet. Eiku hyvähän se vain on että on osiks tyttömusiikkia. Sama pätee vaikka Led Zepiin; Erittäin suuri osa keikkayleisöstä oli mimmejä. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
jjhjelt 20.04.2006 17:39:23 | |
---|
Kuulin eka kerran Lizzyä 80-luvulla,tais olla Johnny The Fox-levy ja sen jälkeen ei ole ollut paluuta. Kyllä munkin mielestä Robertson on paras Lizzy-kitaristi, Moore tulee kyllä heti kakkosena.Snowy White oli mielestäni puulaakisarjan kitaristi Lizzyyn, kylläkin vetää muutaman hienon soolon. John Sykes saa jokaisen bändin kuullostamaan mössöltä,esim Whitesnake ja Blue Murder. Miehen kitaransoitto-ja laulutaidoissa ei ole paljon moittimista, mutta soundimaailma on aivan käsittämätön! Näin kyseisen herran Lizzy-ryhmän myös Tavastialla ja olin kyllä positiivisesti yllättynyt, kuinka hyvin hän lauloi Lynottin juttuja. Ostin aikoinaan Anttilasta Thin Lizzyn BBC RADIO ONE LIVE IN CONCERT-liven,viimeinen keikka Englannissa ever. Äänitetty Readingin festareilla elokuussa 1983. Eräs kaverini oli tuolloin paikalla ja kehui maasta taivaisiin, enkä kyllä ihmettele miksi. Omistan myös näitä alkuajan äänitteitä: Vagabonds of The Western World,Thin Lizzy,Shades Of A Blue Orphanage. Ei kyllä viitsi kuunnella kokonaisia levyjä,aika hirveetä skeidaa. Jos laittaisin tähän Thin Lizzyn TOP 3, se olisi: 1.Bad Reputation 2.Johnny The Fox 3.Jailbreak PRKL kun ei tullut aikoinaan lähdettyä Ruisrockiin!!!!! Pussy is never free. |
rheinone 20.04.2006 20:05:47 | |
---|
Näin kyseisen herran Lizzy-ryhmän myös Tavastialla ja olin kyllä positiivisesti yllättynyt, kuinka hyvin hän lauloi Lynottin juttuja. Joo mullekin oli toi Sykes-Lizzy Tavastialla '99 positiivinen yllätys. Oli flabat viimekesänkin keikalle, ja ketutti kohtuullisen roimasti kun peruuntui. Tulisivat nyt tänne keikalle ni pääsis huutelemaan Sykesille että "kääntäsit sitä kaikua siitä kitarasta vähän pienemmälle..." All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
flowerpower 24.04.2006 03:10:53 | |
---|
Live and Dangerous on maailmanhistorian kovin livelevy. Olen tätä kuunnellut 25 vuotta ja edelleen puree... Mulla löytynee tämä sama VHS kasetilla ja kun vanha äitini on juuri käymässä Lontoossa pyysin häntä tuomaan sen DVD versiossa |
Lonesome 24.04.2006 08:52:59 | |
---|
Olen tätä kuunnellut 25 vuotta ja edelleen puree... Mulla löytynee tämä sama VHS kasetilla ja kun vanha äitini on juuri käymässä Lontoossa pyysin häntä tuomaan sen DVD versiossa Juu. 70-luvun lopulta tuota olen palvonut. Mun L&D on VHS-kassulla myös ja kunto niin huono, että äsken tehdyn dvd:lle kopioinnin jälkeen ei kaikki enää ole katselukelpoista ja äänin pätkii pahasti. :( Toivottavasti äitees löytää juuri tuon oikean ja alkuperäisen L&D:n. Ehkäpä piraattina... ;) Esim. juuri ilmestynyt "Rock Milestones Live And Dangerous" on käsittääkseni taas yksi haastatteluja ja epämääräisiä pätkiä sisältävä "syväluotaava dokumentti rock-klassikosta". Outoa sinänsä, että virallisesti ja laadukkaasti taltioitu keikka on kadonnut ties mihin. Nyt aikanaan hyllytettyjä nauhoja, kuten Dublinissa -83 taltioitu "Thunder And Lightning Tour" julkaistaan paremman puutteessa. Mutta se alkuperäinen levy ja tuo konsertti At Rainbow -78. Voi että... "The generation that would change the world is still looking for its car keys." Bob Walkenhorst/The Rainmakers: Drinkin' on the Job |
BlueNote 24.04.2006 14:48:07 (muokattu 24.04.2006 14:50:44) | |
---|
Mutta se alkuperäinen levy ja tuo konsertti At Rainbow -78. Voi että... Jeps, kovaa kamaa... Multapa toi At Rainbow'78 löytyy sattumoisin DVD:ä! Kuvan ja äänenlaatu tosi hyvä, vois sanoo melkein loistava? Tosin kyseisellä dvd:llä ei ole koko keikkaa, vaan joitain biisejä on jätetty pois?! Vissiin joku TV-versio?? Kesto about 1h. |
Lonesome 24.04.2006 15:07:35 | |
---|
Tosin kyseisellä dvd:llä ei ole koko keikkaa, vaan joitain biisejä on jätetty pois?! Vissiin joku TV-versio?? Kesto about 1h. VHS:n kesto on myös n. 1h. Tuskin keikka on noin lyhyt ollut, mutta myyntiversion pituus kylläkin. Tosin monet VHS-julkaisut oli 80-luvulla ilmeisen tarkoituksella about tunnin pituisia, joten voisi kuvitella että laadukasta matskua olisi jäänyt myös varastoon. Mars Needs Guitars! |
rheinone 24.04.2006 15:26:10 | |
---|
Jeps, kovaa kamaa... Multapa toi At Rainbow'78 löytyy sattumoisin DVD:ä! Kuvan ja äänenlaatu tosi hyvä, vois sanoo melkein loistava? Tosin kyseisellä dvd:llä ei ole koko keikkaa, vaan joitain biisejä on jätetty pois?! Vissiin joku TV-versio?? Kesto about 1h. Mistäs ton hankit? Onks se joku piraatti vai? OSTAN JMP 2204 NUPIN.
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
BlueNote 24.04.2006 16:10:19 | |
---|
Mistäs ton hankit? Onks se joku piraatti vai? -> käännetty DVD:lle japanilaisesta laserdiskistä. |
rheinone 24.04.2006 16:31:59 | |
---|
-> käännetty DVD:lle japanilaisesta laserdiskistä. Katos katos, muistelenkin joskus törmänneeni netissä surffatessani tietoon, että jaappanissa on julkaistu tuollainen. OSTAN JMP 2204 NUPIN.
Silvio Dante 06.05.2006 23:26:22 | |
---|
Kuulin eka kerran Lizzyä 80-luvulla, Ok PRKL kun ei tullut aikoinaan lähdettyä Ruisrockiin!!!!! Nehän oli siellä 1977 Aijai! |
Ari-77 07.05.2006 00:16:52 | |
---|
tyttömusiikkia, osiks. elkee hyökätkö te vihaiset miehet. Työmusiikkia! Mitä vikaa siinä sitten on? Mene töihin. bamalamaloo |
M.Paisley 07.05.2006 00:29:05 | |
---|
Yks kaveri kehu et Gallagher olis soittanu Thin Lizzys, mut voipi hyvinkin olla että oli väärässä. Anteeksi tietämättömyyteni! Pehmoisia tosiaan puhui kaveri, mitään muuta näillä kahdella yhtyeella/artistilla ei ole kuin Irlanti. Rory tulee kyllä syvästä etelästä Corkin kaupungista kun taas Thin Lizzyn heput ovat Dublinin miehiä. Jos Corkiin eksytte, niin kannattaa katsastaa Roryn patsas, Dublinista löytyy sitten kanssa Lynottin vastaava. Eric Bloom:iksi on haukuttu, Jeff Lynne:ksi onneksi ei vielä |
rheinone 14.05.2006 00:52:09 | |
---|
Vagabonds on kolmesta ekasta selkeästi paras Voihan nenä, mä kyllä diggaan kympillä ton Eric Bellin kitaratekniikasta ja -saundeista. Kuunnelkaa vaan Vagabondilta vaikka The Rocker. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Mechanizm 14.05.2006 01:14:13 | |
---|
Arbeit macht frei |
rheinone 14.05.2006 01:49:38 (muokattu 14.05.2006 01:50:32) | |
---|
Lapis 15.05.2006 16:15:34 | |
---|
Huomesin että Gary Moore & Friends: One Night In Dublin – A Tribute To Phil Lynott niminen DVD on ilmestynyt. Onko joku ehtinyt näkemään? Tuolta lisää tietoa http://www.mtv3.fi/viihde/arvostelut/levyarvostelut.shtml/443960?m VITTU! Täällä puhellaan Lizzystä eli eräästä kovimmista bändeistä ikinä ja mä oon missannu koko ketjun... 23 vuotta bändiä kuunnelleelle tuo One Night In Dublin on kyllä aikamoinen nostalgiapläjäys. Ostin heti samana päivänä kun ilmestyi. Hyvinhän ne vetää ja kuva ja ääni on hyvät. Karvat nousee pystyyn monessa biisissä. En valehtele kovin jos väitän että oon kattonu DVD:n läpi parikymmentä kertaa. Ei voi muuta kun se siinä pöydällä on. Pitäis piilottaa ja kuunnella välillä muutakin. :) Syksyllä pitäis lähteä Philin patsaalle ja haudalla käymään. Nyt levykauppaan ostamaan Cold Sweatin cd!! http://www.coldsweat.info/ |
ANtTIKRISTUS 15.05.2006 16:39:25 (muokattu 15.05.2006 16:43:10) | |
---|
Minkä reaktion "Thin Lizzy" aiheuttaa juuri SINUSSA?? Kerro minulle.. =) En muista kuulleeni muuta TLn biisiä kuin Whiskey In the Jarin, vaikka olen varmasti kuullutkin joku päivä esim. radiosta. Edellämainitussa biisissä oli niin karmaisevat ja korviariipivät soundit, etten ole tähän päivään mennessä uskaltanut mitään muuta kappaletta kuunnella. E: Biisi sinällään kuitenkin ihan jees rallatus. EI OLE KENELLÄKÄÄN POKKAA PAINAA TÄSTÄ |
Bassottelija 15.05.2006 19:18:57 (muokattu 15.05.2006 19:19:34) | |
---|
En muista kuulleeni muuta TLn biisiä kuin Whiskey In the Jarin, vaikka olen varmasti kuullutkin joku päivä esim. radiosta. Edellämainitussa biisissä oli niin karmaisevat ja korviariipivät soundit, etten ole tähän päivään mennessä uskaltanut mitään muuta kappaletta kuunnella. Mulle iski nimen omaan ne soundit. Laitoin yhtenä aamuna vanhalta Lp-kokoelmalta soimaan Procol Harumin Whiter Shade of Palen ja sen jälkeen iski Thin Lizzy sellaisella soundilla, että oli pakko mennä kirjastoon hankkimaan lisää levyjä. |
Hohhoijaa 15.05.2006 19:32:16 | |
---|
Ostin Anttilasta puoleen hintaan Jailbreak-albumin ja olen sitä tasaisin väliajoin yrittänyt kuunnella. Koskaan ei luonnistu, ei vaan potki, tekee mieli ottaa levy soittimesta ulos. Periaatteessa kyllä kova bändi. Harrastaisit mielummin vaikka Koillis-Kirgisialaista fuusiojazzia. (DeWilde) |