Aihe: Jotain hyvää räppiä
1 2 3 4 5
mr_b
20.01.2006 10:04:22

Oho, tää porukka osaa aina yllättää. Anticonin artistejakin jo listataan. Hyvä hyvä!

Pistä nyt Mustan Laguunin Mies vähän lisää jotain kivaa tavaraa.
Higgle-dy Piggle-dy. Let's do it!
Ali
20.01.2006 13:13:55

Ninja Tunen artisteja kannattaa tsekata. www.ninjatune.net
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
Bonesaw
05.02.2006 14:04:40 (muokattu 05.02.2006 14:04:59)
Pakko nostaa.Lätkin GTA: San Andreasta ja sattui olemaan räppikanava päällä.Mukavan kuuloinen biisi ja jotain tarinaa ryöstöistä ja takaa-ajosta siinä keroottin.No,sitten pienen selvittelyn jälkeen biisiksi paljastui Slick Rickin - Children's Story.Mitäs muut tuosta tykkäävät.Onko sällillä mitään muuta hyvää tavaraa?
Järvihirviö
05.02.2006 14:46:07 (muokattu 05.02.2006 18:16:10)
Pistä nyt Mustan Laguunin Mies vähän lisää jotain kivaa tavaraa.

No MF Doom kaikkine pseudonyymeineen on varmaan jo mainittu..
Sellainen pieni japanin ihme, kuin Nujabes, on tosi tiukkaa kamaa. Levyillä on sylkemässä dynaaminen voimakaksikko Pase Rock ja Substantial -todella letkee meininki. Ja Prefuse 73 kannattaa tarkistaa, mikäli Warp-records -tyyppinen kokeellisempi meno kiinnostaa.
Ja tietenkin Handsome Boy Modelling School!
sus
05.02.2006 17:55:24
eiköhä se toho mc taaki börstaan rajoitu.
bluus
Cut out
06.02.2006 02:26:48
eiköhä se toho mc taaki börstaan rajoitu.

+ Raimo
MegaMan Club #003 - Cut Man
mein saksan kirjas oli joku laulu "Eine Lederhose braucht keine bügelhalten" suom. nahkahousut eivät tarvitse prässiä. -Sunna
Pitkavirta
06.02.2006 07:34:13
+ Raimo

:D

"yritys kymmenen, toteutus nolla"
velve tarvii sbasistin! Paa pikaviestiä vaikka.
talvihemuli
11.02.2006 01:46:05

Nas
Looptroop + muut DVSG jutut
Timbuktu
Petter
Raipe
12.02.2006 15:36:01
Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars"
Fardir
12.02.2006 18:39:24
Vaikka ite en oikein tuosta räpistä/hip hopista oikein perusta, niin muutaman kerran olen vakuuttavaa ja jopa ihan kuunneltavaa tavaraa kuullut. Jos artistit Ill Bill tai Necro eivät ole tuttuja vielä, suosittelen tutustumaan, oikein mukavaa ja välistä todella agressiivista tavaraa ainakin Ill Billillä. Joku enemmän genrestä tietävä joka tuntee nämä kaksi kertokoon yksityiskohtaisemmin.
Maanalaisen Kommunismin Koulumestari
aleksi
14.02.2006 00:13:54
Jepu. Itsekään en ihan alan miehiä ole, mutta ainakin Dälek on minulla jatkuvasti kuuntelussa. Todella hienoa "ambient" -taustoilla varustettua rytmimusaa (kun en näistä genreistä tiedä, niin mennään varman päälle).

Sitten on vielä brittiläinen Kano, joka muistaakseni oli melko mukavan "elektro"-rapin kuuloista kamaa.

Mutta muistahan ihmeessä:
Dälek!
"Open hands to the wind."
ydinaukio
14.02.2006 12:30:15
Jepu. Itsekään en ihan alan miehiä ole, mutta ainakin Dälek on minulla jatkuvasti kuuntelussa. Todella hienoa "ambient" -taustoilla varustettua rytmimusaa (kun en näistä genreistä tiedä, niin mennään varman päälle).

Kyllähän se on ennemminkin noise-taustoilla varustettua. ;)
mechanic
14.02.2006 12:47:01

Kuuntele Rage against the machinea. Siinä sulle rappiä. Ja asennetta!
Tuntematon Sivari
aleksi
14.02.2006 13:56:19
Kyllähän se on ennemminkin noise-taustoilla varustettua. ;)

Joo, se ehkä kuvaa paremmin. Hyvän kuuloista silti.
"Open hands to the wind."
Tuplakarhu
15.02.2006 15:19:05
Hmm, kai tämä on oikea palsta. Jees, elikkäs olen Eminemin The Marshall Mattersiä ja The Slim Shady LP:tä kuunnellut nyt parin päivän ajan ihan urakalla ja täytyy sanoa että olen todellakin yllättynyt miten järjettömän hienoa kamaa sieltä niiden hittibiisien ohella löytyy, kun malttaa kuunnella levyt läpi ihan ajatuksella. Esim. "Just don't give a fuck" ja "Still don't give a fuck"-biisit on mielestäni parhainta Eminemiä mitä olen kuullut.. Asennetta hitto vie!

Hahaa, just don't give a fuck ja still don't give a fuck... perusnimiä eminemiltä... onhan noita fakkeja kokoelma... Kaverini väitti, että eminem kertoo joka biisissä elämästään... saanen epäillä, varsinkin kun heti perään kaveri soitatti biisin jonka sanat: You can suck my dick if you don't like my shit"... huh.

Kai noille räpeille ja teknoille vois tehdä oman palstan, koska semmosta ei vielä oo. Itse vihaan moista musiikkia, mutta mielipiteet jokaisella. Kuitenkin teikäläisiä musankuuntelijoita on sen verran paljon että kyl te oman palstan ansaitsette... Sivun ylläpitäjille ihan vaa vinkki
Nyt kyllä sattu Juhaa leukaan!
ozmo
15.02.2006 16:28:59
Hahaa, just don't give a fuck ja still don't give a fuck... perusnimiä eminemiltä... onhan noita fakkeja kokoelma... Kaverini väitti, että eminem kertoo joka biisissä elämästään... saanen epäillä, varsinkin kun heti perään kaveri soitatti biisin jonka sanat: You can suck my dick if you don't like my shit"... huh.

Varmaan aika perus, mut oikeestaan eka räppilevy mitä ikinä kunnolla kuuntelin, et ihan hyvä tosta oli alottaa. Ihan vitun sama mulle kertooko eminem elämästään tai ihan mistä tahansa, mut Still don't give a fuckin kertsi kyllä puhutteli kun sen kuulin. Monet (liian monet) Eminemin biisit ovat kyllä mielestäni aikas... noh, miten sen sanoisi, vitun moista pelleilyä, mut niiden seasta kyllä löydän aikas helmi biisejä. Huumorintajua sillä tyypillä kyllä on ja hitto että se osaa vittuilla, vaikka aika kornin kuulosta moni läppä onkin! :)

Jees, nyt olen noita listani levyjä kuunnellut ihan kunnolla ja täytyy sanoa että Sage Francis on lähimpänä sitä mitä etsin. Hiton hyvän kuulosia levyjä! Sit tosiaan Jedi Mind Tricks kolahtaa aika kympillä. Wu Tang Clankin kolahtaa nyttemmin todella hyvin. Public Enemy taas ei oikein miellytä, ei sitten millään... Joo... Sellasta keittoo.
"What's the connection between American beer, and making love in a canoe? -They're both fucking close to water."
Overdozea:http://www.mikseri.net/artists/?id=49946
Järvihirviö
15.02.2006 16:30:33 (muokattu 15.02.2006 16:36:08)
Kai noille räpeille ja teknoille vois tehdä oman palstan, koska semmosta ei vielä oo. Itse vihaan moista musiikkia, mutta mielipiteet jokaisella. Kuitenkin teikäläisiä musankuuntelijoita on sen verran paljon että kyl te oman palstan ansaitsette... Sivun ylläpitäjille ihan vaa vinkki

Ei kai elektropalsta tuossa alempana turhan panttina ole? Kyllä siellä mun puolestani voisi keskustella (se olis jopa suotavaa) kokeellisemmastakin hiphopista, mtv-tavaran voi sitten jättää vaikka suosikin palstoille.

e. Mun mielestä voitais tehdä oma palsta guns 'n rosesille ja muulle popille.
n-oise
16.02.2006 14:07:29
en tiedä onko jo mainittu, mutta Juhanin musiikki on kyllä muikean sympaattista ja mielenkiintoista :>
olet surrealisti, eikö niin...
Tuplakarhu
16.02.2006 21:15:04
e. Mun mielestä voitais tehdä oma palsta guns 'n rosesille ja muulle popille.

Hahahaa... Aivan, sieltä tuli asiallista tekstiä. Plop plop plop sano plussa ku sulle rapsahti
Nyt kyllä sattu Juhaa leukaan!
GhostOfTheSun
17.02.2006 17:30:23 (muokattu 17.02.2006 18:06:48)
..."Just don't give a fuck" ja "Still don't give a fuck"...

Nuohan kuulostavat ihan Children of Bodomin kappaleilta...

Otsikkoon viitatakseni:

Promoe
Asa

sekä osa Atmospheren tuotantoa (En ole kuullut hirveästi).
"Sabotage will set us free. Throw a rock in the machine" - Refused are fucking dead
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)