Rattata 18.01.2006 23:41:22 | |
---|
No eikö Lapko ole nykyään muotia? Ehkä se sun mielestä sitte on. Onhan Lapko kasvattanut suosiotaa vuosien varrella, mutta että muotia? Voi jeesus... No onneksi mä en tajua mitään näistä muotijutuista. blaa blaa blaa THV-klubi #8 |
Vainhaalee 19.01.2006 20:21:09 (muokattu 19.01.2006 20:21:54) | |
---|
Oli näköjään noussut Suomen listalla sijalle 2. Aika yllättävää. Ei hyvä listasijoitus mitään... Yllätti aika totaalisesti kun telkusta näin... Kohta alkaa vääntö: "Ttu mä kuuntelin jo ennen ku nousi listoille!" EDIT: Kumarrus yhtyeelle. Hieno sijoitus... Det wörks? |
aivokuolio 19.01.2006 20:49:34 | |
---|
Oli näköjään noussut Suomen listalla sijalle 2. Aika yllättävää. Erittäin hieno saavutus. Enpä olis uskonut etukäteen. Jälleen yksi todiste siitä että ahkera puurtaminen ja ruohonjuuritason toiminta tuottavat hedelmää. Nostan äijille hattua, mutta samalla myös tuumaan että ensi viikolla lätyskä saattaa pudota useamman sijan, kovimmat fanit varmaan hankkivat levyn jo ensimmäisen myyntiviikon aikana. mustan huoneen testi. |
carlos 19.01.2006 22:20:16 | |
---|
Kohta alkaa vääntö: "Ttu mä kuuntelin jo ennen ku nousi listoille!" Joo ja "tosifanit" lopettaa kuuntelemisen, koska Lapko on nyt liian mainstreamia!!1! Ensin toivotaan bändille menestystä. Sitten kun sitä hieman tulee, niin bändi muuttuu huonoksi, koska sitä kuuntelee teinitkin. huhhuijaa. Scandalia en ole vielä käsiini saanut. Pitäis se jostain hankkia. I can't hide but I can run for miles. |
Vainhaalee 20.01.2006 13:37:22 | |
---|
Scandalia en ole vielä käsiini saanut. Pitäis se jostain hankkia. Itsekin vain yhden kappaleen kuulleena en arvostele vielä ollenkaan, mutta pakko tutustua... Ekasta en kauheasti välittänyt, mutta kävin katsomassa yhden keikan ja oli aika menoa, Malja on lavalla kuin joku kitaraa rakasteleva turbojänis! Det wörks? |
Feggy 25.01.2006 16:54:42 | |
---|
"Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin."
- Vaaralliset lelut: Kaunis laulu |
KTR 07.02.2006 10:43:25 (muokattu 07.02.2006 10:48:02) | |
---|
Ostin nyt tuon Scandalin täysin heräteostoksena. Kuulostaa ihan hyvältä. Häiritsee, kun oon pari biisiä tältä kuullut jo aiemmin, mutta en tiedä yhtään että missä. Hyvää musaa kyllä. Placeboa en oo kuullut, joten en tiedä tosta vertailusta. Tuli Tool ihan vähän yhdessä kohtaa mieleen. EDIT: Ihan vitun ärsyttävää! Oon kuullu koko levyn aikaisemmin jossain, mutta en muista yhtään missä! Todella ärsyttävä fiilis. |
ydinaukio 07.02.2006 11:53:24 | |
---|
Olen kuullut jonkun 5 biisiä Scandalilta ja aikamoista paskaahan se oli. En taaskaan ymmärrä miksi tätä niin kehutaan. |
Juuso. 07.02.2006 20:11:31 | |
---|
Olen kuullut jonkun 5 biisiä Scandalilta ja aikamoista paskaahan se oli. En taaskaan ymmärrä miksi tätä niin kehutaan. Koska kaikilla ei oo samanlaista musiikkimakua kun sulla. Ite oon kuunnellu levyn läpi vain pari kertaa ja kyllähän se vähän vaikeemmin lähestyttävä levy on kun edeltäjänsä. Biisit erottuvat selvemmin toisistaan ja viimeisetkin vertailukohdat Placeboon on karsittu pois. Ostoslistan kärkeen menee... I wish you a broken heart and a happy new year. |
Zeni 07.02.2006 20:35:51 (muokattu 07.02.2006 20:36:05) | |
---|
Lapkon fanikunta on ihan uskomattoman fanaattista. Meitinkin koulussa on pari tälläistä tyttöä joilla on JOKA PÄIVÄ päällä joku Lapkon vaatekappale pipo,laukku,paita, mutta on kuitenkin. ja ilmeisesti joku oli tuutannut tulostimesta hirveen määrän lapkon keikkamainoksia (levitystarkoituksessa), veikkaan että samaiset ihmiset. Ei siinä mitään pahaa, ihmetyttää vaan että miten jollain bändillä voi olla noin uskollisia ja työtä tekeviä faneja. |
MrHands 07.02.2006 21:19:40 | |
---|
Se oli vissiin tää Lapko jossa on sellanen ukko jolla on likaset hiukset ja kuvissa typerä ilme? En tykännyt. Jotenkin liikaa sellasta "tehdäänpä tällasta" meininkiä. Mielessä dollarit ja pillu? Ken tiettäöä`! |
jussimus 07.02.2006 21:53:25 | |
---|
Ei siinä mitään pahaa, ihmetyttää vaan että miten jollain bändillä voi olla noin uskollisia ja työtä tekeviä faneja. Varmasti lähes jokaisella tunnetulla (erityisesti nuoriin vetoavalla) pändillä on tollasia faneja melko paljon. Se on ihan normaalia fanitusta ja myötäelämistä pändin kanssa. Kiva että nuorilla on puuhasteltavaa :) |
aivokuolio 07.02.2006 22:43:56 | |
---|
Se oli vissiin tää Lapko jossa on sellanen bändi jolla on likaset hiukset ja kuvissa typerä ilme? mustan huoneen testi. |
KTR 07.02.2006 23:11:22 | |
---|
Se oli vissiin tää Lapko jossa on sellanen bändi jolla on likaset hiukset ja kuvissa typerä ilme? Miten Lapkossa voi olla joku bändi? Kaksi bändiä samassa paketissa? B( |
aivokuolio 08.02.2006 00:15:21 | |
---|
Miten Lapkossa voi olla joku bändi? Kaksi bändiä samassa paketissa? B( Höh :| mustan huoneen testi. |
ydinaukio 08.02.2006 08:48:27 | |
---|
Koska kaikilla ei oo samanlaista musiikkimakua kun sulla. Niin, mutta tää musatyyli on sinänsä ihan hyvä. Kyllä tämäntyylinen rocci muhun uppoo jos se vaan on hyvin tehty... Tästä tuli semmoinen amatööri/demobändi-meininki mieleen. |
jussimus 08.02.2006 08:59:05 | |
---|
Tästä tuli semmoinen amatööri/demobändi-meininki mieleen. Kyllä mun mielestä Lapkosta on demopändimeininki kaukana. Ja mitä vikaa ylipäätään on amatööripändimeiningissä, jos se toimii ja porukat tykkää? |
ydinaukio 08.02.2006 09:07:33 | |
---|
Kyllä mun mielestä Lapkosta on demopändimeininki kaukana. Ja mitä vikaa ylipäätään on amatööripändimeiningissä, jos se toimii ja porukat tykkää? Ei mitään, mutta ihmetyttää vaan bändin saama suitsutus kun varsin keskinkertaisesta aktista on mielestäni kysymys. Tämä on taas tätä kun bändi on Suomesta. |
jussimus 08.02.2006 09:29:09 | |
---|
Ei mitään, mutta ihmetyttää vaan bändin saama suitsutus kun varsin keskinkertaisesta aktista on mielestäni kysymys. Noh, se on sun mielipide. Tämä on taas tätä kun bändi on Suomesta. Mun mielestä asia on yleisesti ottaen just päivastoin. Suomessa on mieletön määrä hyviä pändejä suhteutettuna pieneen ihmismäärään, mutta suomalaiset pändit eivät saa tarpeeksi arvostusta Suomessa eikä ulkomailla siksi koska ovat Suomesta. Vakioläppähän on, että jos joku hyvä suomalaispändi ois jenkeistä, se vois olla tosi iso nimi maailmalla. |
ydinaukio 08.02.2006 09:52:32 | |
---|
Mun mielestä asia on yleisesti ottaen just päivastoin. Suomessa on mieletön määrä hyviä pändejä suhteutettuna pieneen ihmismäärään, mutta suomalaiset pändit eivät saa tarpeeksi arvostusta Suomessa eikä ulkomailla siksi koska ovat Suomesta. Vakioläppähän on, että jos joku hyvä suomalaispändi ois jenkeistä, se vois olla tosi iso nimi maailmalla. Totta, mutta monet suomalaiset bändit saavat hyviä arvosteluja Suomessa vain siksi, että ovat suomalaisia (Underwater sleeping society, Rubik, jne.). Jos em. bändit olisivat Englannista, niihin ei kiinnitettäisi mitään huomiota. Vastaavasti jos Magyar posse olisi Montrealista tai Chicagosta, olisi se aikamoinen kulttibändi maailmalla. Anteeksi offtopic. |