harrygeorge 14.09.2006 15:58:22 | |
---|
Minun mielestä Noelilla on vieläkin joku levy-yhtiö. Noelilla on oma label, Sour mash records, mikäli muistan oikein. Oasiksen kanssa tuolla ei liene ollut mitään tekemistä missään vaiheessa. Kivi ja sämpylä. |
Stain 14.09.2006 16:07:26 (muokattu 14.09.2006 16:08:40) | |
---|
Katsoinpa eilen pitkästä aikaa MTV unpluggedia. On hyvä. Varsinkin heti alusta Hello, Some Might Say ja Live Forever ovat timanttia. Sekä Listen Up, joka ei tosin tuossa mun videossa ole mukana. Mitähän se Liam mölisee sieltä parvelta keskivaiheilla? Noelin spiikeistäkään ei ymmärrä kuin puolet, mikä on outoa sillä yleensä se puhuu aika selkeää englantia. Tuossa ihme muminaa. Tai sitten mä en vaan ymmärrä. Niin ja mistähän mä luin että Liam olisi setin loputtua kavunnut lavalle ja halunnut laulaa jotain. Kellään tarkempaa tietoa tuosta? It's a bittersweet symphony, this life |
Tarva 14.09.2006 16:34:21 | |
---|
Minun mielestä Noelilla on vieläkin joku levy-yhtiö. Big Brother (?) Ilmainen viina on valkoisen miehen surma. |
Mesikehrääjä 14.09.2006 18:20:37 | |
---|
Katsoinpa eilen pitkästä aikaa MTV unpluggedia. On hyvä. Varsinkin heti alusta Hello, Some Might Say ja Live Forever ovat timanttia. Sekä Listen Up, joka ei tosin tuossa mun videossa ole mukana. Mitähän se Liam mölisee sieltä parvelta keskivaiheilla? Noelin spiikeistäkään ei ymmärrä kuin puolet, mikä on outoa sillä yleensä se puhuu aika selkeää englantia. Tuossa ihme muminaa. Tai sitten mä en vaan ymmärrä. Niin ja mistähän mä luin että Liam olisi setin loputtua kavunnut lavalle ja halunnut laulaa jotain. Kellään tarkempaa tietoa tuosta? Joo, minun tietääkseni Liam olisi halunnut tulla kesken keikan laulamaan. Vaikka Noel sanoo siinä keikan alussa, että Liamilla on kurkku kipeänä, eikä hän siksi pysty laulamaan, niin todellinen syyhän oli se, että Liamilla oli ryyppyputki päällä, eikä hän ollut osallistunut treeneihin ennen tuota unplugged-sessiota, joten Noel päätti, että tulkitsee itse biisinsä. |
Dr. Muff 14.09.2006 18:33:48 | |
---|
Joo, minun tietääkseni Liam olisi halunnut tulla kesken keikan laulamaan. Vaikka Noel sanoo siinä keikan alussa, että Liamilla on kurkku kipeänä, eikä hän siksi pysty laulamaan, niin todellinen syyhän oli se, että Liamilla oli ryyppyputki päällä, eikä hän ollut osallistunut treeneihin ennen tuota unplugged-sessiota, joten Noel päätti, että tulkitsee itse biisinsä. Noelin mukaan vähän ennen esitystä Liam sanoi ettei halua esiintyä akustisesti, mikä jätti Noelin pahaan rakoon. Tämä on tullut vastaan useammassa haastattelussa. Toinen mikä mainitaan ko. esiintymisestä on jäsenten eksessiivinen krapula. I read the internet, I know what's going on. - Axl |
riimu 14.09.2006 19:20:48 | |
---|
Niin ja mistähän mä luin että Liam olisi setin loputtua kavunnut lavalle ja halunnut laulaa jotain. Kellään tarkempaa tietoa tuosta? Juovuksissa ukko ainakin tais olla silloin kas kummaa. Koko keikan ajanhan se siellä yllättäen kaljaa kiskoi. Se mikä ei tapa, vituttaa. |
elais 14.09.2006 19:34:53 | |
---|
Nyt tuli itsekkin vilkuiltua noita Unplugged-videoita ja nyt täytyy kyllä tunkea ämpäriin lisää oasista. Cast no Shadow ja niin edespäin. (What's the Story) Morning Glory kyllä niin hemmetin briljantti levy, että oksat pois ja runko kans. Niin, ja katsokaas miten mallikaasti Noeli vetää Morning Gloryn '96: http://www.youtube.com/watch?v=Hhgw … 2cYpgw&mode=related&search=Alku vähän pissii, mutta kyllä se siitä sitten lähtee. |
pantzku 14.09.2006 19:35:55 | |
---|
Katsoinpa eilen pitkästä aikaa MTV unpluggedia. On hyvä. Varsinkin heti alusta Hello, Some Might Say ja Live Forever ovat timanttia. Sekä Listen Up, joka ei tosin tuossa mun videossa ole mukana. Mitähän se Liam mölisee sieltä parvelta keskivaiheilla? Noelin spiikeistäkään ei ymmärrä kuin puolet, mikä on outoa sillä yleensä se puhuu aika selkeää englantia. Tuossa ihme muminaa. Tai sitten mä en vaan ymmärrä. Niin ja mistähän mä luin että Liam olisi setin loputtua kavunnut lavalle ja halunnut laulaa jotain. Kellään tarkempaa tietoa tuosta? Tuossa pätkässä selviää monta asiaa: http://www.youtube.com/watch?v=vhSq … 4w6Dl0&mode=related&search= btw. Listen Up on tosiaankin mainio veto MTV Unpluggedissa, harmi ettei se päässyt itse ohjelmaan mukaan. "There's nothing you can really do to prepare to rock. Do you prepare to eat a delicious meal? Are you hungry? Then you're gonna eat it. And I'm hungry for rock 24/7,Byoch." Jack Black |
Stain 14.09.2006 20:44:29 | |
---|
btw. Listen Up on tosiaankin mainio veto MTV Unpluggedissa Kyllä. Kyseinen biisi omaa ehkä maailman parhaimman bridgen.
It's a bittersweet symphony, this life |
voltasparta 15.09.2006 09:30:00 | |
---|
liam kyllä tosi harvoin akustisesti lauloi tuolloin 94-95.. youtubesta löysin muutaman unpluggedin, live foreverin . Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
The moon is out the, stars invite
I think i'll leave tonight. |
Stain 15.09.2006 13:17:21 | |
---|
liam kyllä tosi harvoin akustisesti lauloi tuolloin 94-95.. youtubesta löysin muutaman unpluggedin, live foreverin . Juu ja samassa ohjelmassa vetivät myös Whateverin. It's a bittersweet symphony, this life |
voltasparta 15.09.2006 16:55:25 | |
---|
joo se nimi just escaped me. taidan dementoitua :) Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
voltasparta 16.09.2006 12:37:45 | |
---|
hitsi tos glastonbury 2004 videos jo liamin ääni on epäkunnossa. Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
voltasparta 16.09.2006 12:44:24 | |
---|
oasiksen keikoil on aina havaittavissa jonkinlaista kansanhurmosta Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
carnation 16.09.2006 12:44:59 | |
---|
oasiksen keikoil on aina havaittavissa jonkinlaista kansanhurmosta No ihmekö tuo, kun Oasis on maailman paras rockyhtye! "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
papitsu 16.09.2006 12:48:59 | |
---|
No ihmekö tuo, kun Oasis oli yksi maailman parhaimmista rockyhtyeistä! PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
M.A.C.H.O. # 7 "I eat green berets for breakfast. And right now I'm very hungry." | S.M.A.K | THV-klubi #42 |
voltasparta 16.09.2006 12:54:21 | |
---|
nyt soi songbird.. osaa se liamki säveltää. hemmetin näpsäkkä veisu.. Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
Mesikehrääjä 16.09.2006 13:40:46 | |
---|
nyt soi songbird.. osaa se liamki säveltää. hemmetin näpsäkkä veisu.. Songbird on kyllä loistava. Hienoa, että sekin pääsi greatest hitsille. |
Stain 16.09.2006 17:42:20 (muokattu 16.09.2006 17:42:40) | |
---|
hitsi tos glastonbury 2004 videos jo liamin ääni on epäkunnossa. Joo.. tosi väsynyttä meininkiä siinä. Joskus 2002 ja 2003 Liamin ääni oli vielä aika jees, mutta sen jälkeen.. apua. It's a bittersweet symphony, this life |
elais 21.09.2006 19:47:54 | |
---|
|