Jucciz 10.01.2012 12:44:45 | |
---|
Elämäni jatkuisi aika lailla samaa rataa, vaikka olisi jäänyt kuulemattakin tämä uusi tasapaksuhko biisi. Koko levy pitää silti ehdottomasti kuunnella. Hienoa, että VH ylipäätään julkaisee uutta musiikkia! Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Terry Pantheras 10.01.2012 12:53:10 (muokattu 10.01.2012 12:53:42) | |
---|
Kyllä mä voin kertoa, että Tattoosta ei tule klassikkoa. :D Palataan asiaan kymmenen vuoden päästä ja jos olin väärässä, niin joku lausekemuodoista pilkuntarkka ohimosuoniseppo voi tonkia linkin tähän ketjuun kun m.net on edelleen samalla html-koodilla kyhätty vihreä sivusto ja laittaa pikaviestiä, että jätkä oli väärässä. Muox: mutta hienoa, että tulee uutta VH:ta! MASTEROID ~~ stoner doom metal ~~ BANDCAMP
Kahta en vaihda: Soldano, Guild & Celestion G12-80 Rola |
Musta Arkipyhä 10.01.2012 12:58:19 (muokattu 10.01.2012 13:00:53) | |
---|
kyseinen: Joo, lainaa vain se YKSI osa siitä kommentistani. Niin kantsis katsoa MITÄ kirjoittaa ennenkuin ryhtyy kritisoimaan vasta-argumentointia. Ei mulla mene herne nenään mistään muusta kuin siitä, että sä et edelleenkää osaa käyttää välimerkkejä. Ei mene enää.Se herne on kommenteistasi päätellen jo syvällä nenässäsi. Koettaisit nyt edes yrittää ymmärtää lukemaasi. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Musta Arkipyhä 10.01.2012 13:00:09 (muokattu 10.01.2012 13:02:18) | |
---|
arppah8: Pidetäänkö tätä nyt niin klassikkona vieläkään? No ei ehkä :-) Mutta tosiaan tuota juuri ajoin takaa ,että myös "silloin ennen" Van Halen julkaisi yhdentekevämpääkin matskua eikä mitään "klassikkoputkea".Tämä tuppaa unohtumaan näissä reunion-jutuissa. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Numb 10.01.2012 13:02:35 | |
---|
PsychedelicWarlord: Mutta tosiaan tuota juuri ajoin takaa ,että myös "silloin ennen" Van Halen julkaisi yhdentekevämpääkin matskua eikä mitään "klassikkoputkea". No mutta nyt ne julkaisivat ensi maistiaisina tulevasta biisin, joka olisi ollut yhdentekevä täyte ihan millä tahansa bändin jo julkaisemalla levyllä. Yleensähän ensimauksi kai pyritään laittamaan sitä parasta mitä kulloinkin on saatu aikaan. Lanke trr gll -Kurt Schwitters |
Musta Arkipyhä 10.01.2012 13:04:17 (muokattu 10.01.2012 13:07:07) | |
---|
Numb: No mutta nyt ne julkaisivat ensi maistiaisina tulevasta biisin, joka olisi ollut yhdentekevä täyte ihan millä tahansa bändin jo julkaisemalla levyllä. Yleensähän ensimauksi kai pyritään laittamaan sitä parasta mitä kulloinkin on saatu aikaan. Entäs jos tämä on Van Halenin mielestä sitä parasta? Ehkä nyt kannattaisi kuitenkin muistaa ,että bändin maku voi jopa erota sinun mausta ja sinulta ei uudesta sinkkulohkaisusta kysytä mielipidettä.Kuten ei minultakaan :-) Jotenkin hupaisaa aina lukea tämäntyylisiä kommentteja ,että "bändi ei julkaissut parasta lohkaisua ensimaistiaisiksi uudelta levyltä".Jotenkin tuosta jää kuva ,että kirjoittaja tietää "paremmin" kuin bändi mitä pitää julkaista ja mitä ei.Aika hupaisaa. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Ronttimus 10.01.2012 13:06:35 | |
---|
Numb: No mutta nyt ne julkaisivat ensi maistiaisina tulevasta biisin, joka olisi ollut yhdentekevä täyte ihan millä tahansa bändin jo julkaisemalla levyllä. Yleensähän ensimauksi kai pyritään laittamaan sitä parasta mitä kulloinkin on saatu aikaan. Mun kokemuksien mukaan bändi kuin bändi laittaa aina ensimaistiaisiksi sen paskimman mahollisen biisin mitä levyltä löytyy. Riippumatta bändistä. Sieltä levyiltä alkaa sitten löytyä niitä helmiä ja se eka sinkkubiisi yleensä jää ainoaksi biisiksi joka tulee aina skipattua. "Heh heh-mies iskee jälleen. Annoin -:ksen." -Kailis |
Numb 10.01.2012 13:12:41 | |
---|
PsychedelicWarlord: Entäs jos tämä on Van Halenin mielestä sitä parasta? Silloin Van Halenin ja mun näkemykset hyvästä musasta ovat erkaantuneet toisistaan. Eikä siinä sen ihmeempiä, mun mielestä biisi on tylsä ja esitys munaton, jonkun muun mielestä täyttä rautaa ja parasta mitä on. Kato perkele, tuli loppusoinnutteluakin tuohon. Lanke trr gll -Kurt Schwitters |
kyseinen 10.01.2012 13:14:24 | |
---|
Antaa nyt mennä, kun on alamäki taas. PsychedelicWarlord: Niin kantsis katsoa MITÄ kirjoittaa ennenkuin ryhtyy kritisoimaan vasta-argumentointia. Ja sä voisit yrittää (edes yrittää, no mitähän mäkin tässä toivon) hahmottaa vähän suurempia kokonaisuuksia, etkä tarttua siihen, mikä sun silmää mukavasti roskana kutittaa. Koettaisit nyt edes yrittää ymmärtää lukemaasi. Sun kirjoituksia vai? Ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaaaa. Painun tästä James Joycen Odysseyuksen pariin nyt seuraavaksi hermoja lepuuttamaan. Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen |
kyseinen 10.01.2012 13:16:41 | |
---|
Ronttimus: Mun kokemuksien mukaan bändi kuin bändi laittaa aina ensimaistiaisiksi sen paskimman mahollisen biisin mitä levyltä löytyy. Riippumatta bändistä. Melko lailla päinvastainen kokemus itselläni. Nyt voi vapaasti alkaa sitten tylyttää, miten en "osaa" kuunnella levyjä "oikein", vaan diggailen vaan jotain sinkkubiisejä ja radiosoittoa saavaa kamaa ja oon ihan idiootti kun en vaan tajua, että "ei ne tee enää samanlaista ku ennen". Internetin keskustelupalstat. Lukematta paskinta ikinä missään. Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen |
Musta Arkipyhä 10.01.2012 13:22:53 (muokattu 10.01.2012 13:24:34) | |
---|
kyseinen:Ja sä voisit yrittää (edes yrittää, no mitähän mäkin tässä toivon) hahmottaa vähän suurempia kokonaisuuksia, etkä tarttua siihen, mikä sun silmää mukavasti roskana kutittaa. Siis mikä tässä on vaikea tajuta? Kommentissasi kirjoitat kuinka sulle ne nopeatempoiset VH-biisit on niitä parempia/klassikoita tms.Sitten joku huomauttaa ,että muutamasta hitaampitempoisesta klassikoksi luettavasta biisistä. Ja sitten sä vedät herneen syvälle nenään ja alat paasaamaan. Sun kirjoituksia vai? Eikun ihan noiden muiden jotka sulle kommentoi.Ja en ole ihan varmaa tajuatko mitä itse olet kirjoittanut... "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Musta Arkipyhä 10.01.2012 13:27:18 | |
---|
Numb: Silloin Van Halenin ja mun näkemykset hyvästä musasta ovat erkaantuneet toisistaan. Juurikin näin.Tietysti sinkkulohkaisulla on tiettyjä kriteerejä (pituus,"radioystävällisyys") ,että useinkaan se levyn pisin/kiemuraisin/muuten omituisin biisi ei sinkkulohkaisuksi yllä. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
kyseinen 10.01.2012 13:41:46 | |
---|
PsychedelicWarlord: Sitten joku huomauttaa ,että muutamasta hitaampitempoisesta klassikoksi luettavasta biisistä. Joku huomauttaa, että mitä? Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen |
Musta Arkipyhä 10.01.2012 13:52:10 (muokattu 10.01.2012 13:52:30) | |
---|
kyseinen: Joku huomauttaa, että mitä? Kattele niitä aikasempia kommentteja.Ehkä sulle sitten asia selviää.Tai sitten ei. En jaksa vääntää rautalangesta - tai tässä tapauksessa ehkä jo ratakiskosta. Kuuntelin ton Tattoon ja sellainen kiva biisi toi kyllä on.Pre-Chorus on minusta parempi kuin itse kertsi.Saa nähdä löytyykö levyltä nopeampaa hölkkää a la Hot For Teacher vai onko koko levy keskitemposta jyrää.Vaan eipä tuo silleen haittaa jos matsku muuten kolahtaa. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
kyseinen 10.01.2012 14:08:07 (muokattu 10.01.2012 14:08:34) | |
---|
PsychedelicWarlord:En jaksa vääntää rautalangesta. Vai tarkoititko hankikannosta. Hitto kun en osaa oikein tätä luetun ymmärtämistä. Eiköhän tää homma tullut nimenomaan selväksi kaikille muille paitsi sulle, joka edelleen vaan tuijotat sitä mun yhtä sanaa siellä muiden joukossa ja sivuutat tyystin jatkokommentit ja tarkennukset. "Minun mielestäni Van Halen -klassikkobiisin tempon pitää olla vähintään 120. Mitään muuta kriteereitä Van Halen -klassikkobiisin ei tarvitse täyttää." Näinhän mä sanoin. Enemmistö tuntuu joka tapauksessa olevan samaa mieltä kanssani, että aika tasapaksu, mitäänsanomaton, tylsänpuoleinen, yllätyksetön, hajuton, mauton ja väritön tämä Tattoo on. Mut sehän ei ole sinulta pois. Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen |
A.O.K. 10.01.2012 14:28:09 | |
---|
Enemmistö tuntuu joka tapauksessa olevan samaa mieltä kanssani, että aika tasapaksu, mitäänsanomaton, tylsänpuoleinen, yllätyksetön, hajuton, mauton ja väritön tämä Tattoo on. Mua vaan alunperin kiinnosti kuulla että miks toi oli sun mielestä laiskan kuuloinen koska mulle se ei siltä kuulosta. Mutta ei kaikki voi tykätä kaikesta, ei mua ainakaan haittaa että muut ei tuosta tykkää :) Mulle ainakin nousi hymy kun tuon pre-choruksen ekan kerran kuulin. Löytyy nyt muuten toi Tattoo Spotifystäkin. Well by seventy-six we'll be A.O.K. |
kyseinen 10.01.2012 14:33:55 | |
---|
A.O.K.: Mua vaan alunperin kiinnosti kuulla että miks toi oli sun mielestä laiskan kuuloinen koska mulle se ei siltä kuulosta. Mutta ei kaikki voi tykätä kaikesta, ei mua ainakaan haittaa että muut ei tuosta tykkää :) No, sä sentään hahmotit, minkä vuoksi sitä "laiskaksi" kutsuin. Saa diggailla ihan vapaasti. Vapaa maa, vapaa maku ihmisillä. Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen |
Jäärä 10.01.2012 14:45:44 | |
---|
Nyt kun on muutamaan kertaan kuunnelllut tuon kappaleen niin se alkaa jo kuulostaa paremmalle. Jeps. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
Numb 10.01.2012 15:00:28 | |
---|
Jäärä: Nyt kun on muutamaan kertaan kuunnelllut tuon kappaleen niin se alkaa jo kuulostaa paremmalle. Jeps. Mä olen kanssa tuossa toivossa muutaman kerran pyöräyttänyt. Mut ei se mulle tunnu lähtevän... Pre-choruksesta tuolla jo aiemmin mainittiin, ja se onkin hyvä. Erityisesti se matala tuplaus laululle toimii. Lanke trr gll -Kurt Schwitters |
Musta Arkipyhä 10.01.2012 15:11:12 (muokattu 10.01.2012 15:12:35) | |
---|
kyseinen: Eiköhän tää homma tullut nimenomaan selväksi kaikille muille paitsi sulle, joka edelleen vaan tuijotat sitä mun yhtä sanaa siellä muiden joukossa ja sivuutat tyystin jatkokommentit ja tarkennukset. Se on hyvä ,että myönnät olevasi väärässä.Positiivista. "Minun mielestäni Van Halen -klassikkobiisin tempon pitää olla vähintään 120. Mitään muuta kriteereitä Van Halen -klassikkobiisin ei tarvitse täyttää." Näinhän mä sanoin. Et sanonut.Eikä kukaan ole väittänyt sun sanoneen.Kirjoitit näin:"Mulle VH-klassikko tarkoittaa huomattavasti reippaampaa tempoa" Kuten jo totesin: Et taida itsekään ymmärtää mitä kirjoitat? Mutta vähän turhauttavaa tästä on vääntää kun ihan jokainen voi tarkistaa mitä olet kirjoittanut. Enemmistö tuntuu joka tapauksessa olevan samaa mieltä kanssani, että aika tasapaksu, mitäänsanomaton, tylsänpuoleinen, yllätyksetön, hajuton, mauton ja väritön tämä Tattoo on. Mut sehän ei ole sinulta pois. Enemmistö mistä? Täällä kommentoijista? Mitä ihmeen väliä sillä on? Mä osaan kyllä muodostaa oman mielipiteen ihan itse.Laskematta m.netin "ääniä puolesta ja/tai vastaan". "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |