Sähköjumala 18.03.2007 14:26:46 | |
---|
Nyt on sitten Snakes & Arrows tilauksessa play.comista. Saa nähdä tuleeko kotiin. Kaveri sano et ku se koitti tilata ni se herjas et , ei mulla tullu tommosta. Saa nähdä tuleeks kohta mailiin posti et ei käy näin... Kerroppa sit miten kävi ni saattaisin itekki uskaltaa tilata samasta paikasta. Kaikki menee päin vittua paitsi kyrpä. |
PekkaM 18.03.2007 14:28:57 | |
---|
Kerroppa sit miten kävi ni saattaisin itekki uskaltaa tilata samasta paikasta. No tuo on kyllä miljoonaan kertaan testattu ja hyväksi havaittu firma. Kyllä sieltä uskaltaa tilata. Osta Ibanez Jem7BSB! Ilmoitus profiilissa. |
Sähköjumala 18.03.2007 14:29:55 | |
---|
No tuo on kyllä miljoonaan kertaan testattu ja hyväksi havaittu firma. Kyllä sieltä uskaltaa tilata. Nättejä skittoja noi sun ibanezit :) Kaikki menee päin vittua paitsi kyrpä. |
Boogierooster 18.03.2007 14:42:30 | |
---|
Kyllä mullakin ainekin viime tilaus toimi tosi hyvin. Ostin kasarisingstarin kaverille lahjaks. Pakko oli hankkia tuolta ku Suomen kaupoissa ei ollu. Sitäpaitsi oli vielä 20€ halvempi ku Suomessa. Uskoisin että tällä kertaa tulee tuo levy yhtä mukavasti kuin viimekerrallakin. |
Sähköjumala 18.03.2007 14:43:57 | |
---|
Kyllä mullakin ainekin viime tilaus toimi tosi hyvin. Ostin kasarisingstarin kaverille lahjaks. Pakko oli hankkia tuolta ku Suomen kaupoissa ei ollu. Sitäpaitsi oli vielä 20€ halvempi ku Suomessa. Uskoisin että tällä kertaa tulee tuo levy yhtä mukavasti kuin viimekerrallakin. Pistin itellekki tilaukseen :) Eikös se oo vappu ku saa nauttia siitä uudesta levystä? Kaikki menee päin vittua paitsi kyrpä. |
Boogierooster 18.03.2007 15:34:50 | |
---|
Saattaa tulla jopa päivää paria ennen :) Olen kuullut huhuja että kun noi verkkokaupat saa niitä levyjä jo jokusen aikaa ennen laskettua päivää niin saattavat jo suoraan pistää levyt postiin. Mutta viimistään sitten vappuna. |
Sähköjumala 18.03.2007 15:37:14 | |
---|
Saattaa tulla jopa päivää paria ennen :) Olen kuullut huhuja että kun noi verkkokaupat saa niitä levyjä jo jokusen aikaa ennen laskettua päivää niin saattavat jo suoraan pistää levyt postiin. Mutta viimistään sitten vappuna. Jos ne tulee ennemmin niin siinähän saattaa olla se vaara et joku tyhjäpää pistää nettiin sen jakoon. Toivottavasti näin ei kuitenkaan tapahdu. Kaikki menee päin vittua paitsi kyrpä. |
Boogierooster 18.03.2007 15:39:07 | |
---|
Jos ne tulee ennemmin niin siinähän saattaa olla se vaara et joku tyhjäpää pistää nettiin sen jakoon. Toivottavasti näin ei kuitenkaan tapahdu. Lopulta ne sinne nettiin kuitenkin päätyy. Eikös VT:n kanssa muuten käynyt niin että levy vuosi nettiin jo paljon ennen ilmestymistä? En ole kyllä tästäkään niin varma... |
Sähköjumala 18.03.2007 15:40:43 | |
---|
Lopulta ne sinne nettiin kuitenkin päätyy. Eikös VT:n kanssa muuten käynyt niin että levy vuosi nettiin jo paljon ennen ilmestymistä? En ole kyllä tästäkään niin varma... Olikohan just Vapor Trails vähiten myynny rushin levyistä ja se saattaa just johtua tuosta.. Kaikki menee päin vittua paitsi kyrpä. |
PekkaM 18.03.2007 16:14:48 | |
---|
Olikohan just Vapor Trails vähiten myynny rushin levyistä ja se saattaa just johtua tuosta.. No kyllä minä lähtisin siitä, että se johtuu kehnosta musiikista ;) Osta Ibanez Jem7BSB! Ilmoitus profiilissa. |
Sähköjumala 18.03.2007 16:17:36 | |
---|
No kyllä minä lähtisin siitä, että se johtuu kehnosta musiikista ;) Ai. Ite ihan tykkään kyseisestä levystä. Mun mielestä parempi ku test for echo. Okei, saundit on vähän kummalliset mut biisit on hyviä. Seuraava hankinta on ehdottomasti Counterparts ku sitä on aika hyvin kehuttu. Kaikki menee päin vittua paitsi kyrpä. |
Boogierooster 18.03.2007 16:21:12 (muokattu 18.03.2007 16:21:44) | |
---|
No kyllä minä lähtisin siitä, että se johtuu kehnosta musiikista ;) Älä nyt! Tolla levyllä on useita tosi hyviä biisejä, niinku Freeze, Earthshine, Ghost Rider ja Vapor Trail. Ei se biiseistä oo voinu johtua :P Mutta silti ne ois voinu soittaa toisenlaisilla saundeilla narulle :/ E: Seuraava hankinta on ehdottomasti Counterparts ku sitä on aika hyvin kehuttu. Juu, ostamaan vaan! Hyvä levy! |
Sähköjumala 18.03.2007 16:23:19 | |
---|
Älä nyt! Tolla levyllä on useita tosi hyviä biisejä, niinku Freeze, Earthshine, Ghost Rider ja Vapor Trail. Ei se biiseistä oo voinu johtua :P Mutta silti ne ois voinu soittaa toisenlaisilla saundeilla narulle :/ E: Juu, ostamaan vaan! Hyvä levy! Pakko muuten kysyä ku oot aika nuori niin mitä kautta oot rushin oppinu tuntemaan? Kaikki menee päin vittua paitsi kyrpä. |
Boogierooster 18.03.2007 16:31:27 | |
---|
Pakko muuten kysyä ku oot aika nuori niin mitä kautta oot rushin oppinu tuntemaan? Heh... Olikohan se joskus 3-4v sitten "löysin tietokoneeltani" Circumstances-biisin. Se iski kovaa. Sit hankin Chronicles-kokoelman ja Rio-DVD:n. Ja nyt on hyllyssä melkein kaikki muutkin. Rush ja Caress of Steel puuttuu.. Rahaahan siihen on menny mutta :) Aika hyvään tarkotukseen kuitenkin. Enkä mä nyt niin nuori ole! :O |
Sähköjumala 18.03.2007 16:35:37 | |
---|
Heh... Olikohan se joskus 3-4v sitten "löysin tietokoneeltani" Circumstances-biisin. Se iski kovaa. Sit hankin Chronicles-kokoelman ja Rio-DVD:n. Ja nyt on hyllyssä melkein kaikki muutkin. Rush ja Caress of Steel puuttuu.. Rahaahan siihen on menny mutta :) Aika hyvään tarkotukseen kuitenkin. Enkä mä nyt niin nuori ole! :O Mä kans jotenki aloin kasvaan Rushin musaan. Nuorempana ku tuli kuunneltua vaan tukkaheviä ni en olis lämmenny mut nykyään en paljoa muuta kuuntelekkaan :) Joskus ammattikouluaikoina kuulin Rushia ja eka kommentti oli "paska laulaja,huonot säröt". Kuinka väärässä sitä silloin olikaan :) Kaikki menee päin vittua paitsi kyrpä. |
Regalis Apertura 18.03.2007 17:14:18 | |
---|
Tyyliin "paska bändi, paskat kamat, ei kaupallista potentiaalia";))))... |
Boogierooster 18.03.2007 17:17:13 | |
---|
Tyyliin "paska bändi, paskat kamat, ei kaupallista potentiaalia";))))... Joo, vaa nobot käyttää Rickenbackereita ja Moogeja. :) |
Sähköjumala 18.03.2007 17:19:32 | |
---|
Minkälaisia kamoja Rush muuten käyttää? Siis lähinnä kitaravaffarit kiinnostaa. Kaikki menee päin vittua paitsi kyrpä. |
PekkaM 18.03.2007 17:27:41 | |
---|
Osta Ibanez Jem7BSB! Ilmoitus profiilissa. |
Sähköjumala 18.03.2007 17:29:43 | |
---|
Kaikki menee päin vittua paitsi kyrpä. |