nottamus 11.12.2012 16:35:55 | |
---|
täyden tusinan verran every dog has its day |
Marlon Julkunen 11.12.2012 17:16:33 | |
---|
nottamus: täyden tusinan verran Jaaha, oliko tietoa vai arvaus täällä? Vastaus on nimittäin oikea. Itse ongin tämän tärkeän tiedon Ylen Poppikoulu-ohjelmasta, jossa tämä kysymys esitettiin erään tiukan taiston ratkaisukysymyksenä. Eli 2 sixpackia tätä raikasta cola-juomaa kitarataiteilija särpii päivittäin. Kysymysvuoro siis sinne! |
nottamus 11.12.2012 20:16:53 | |
---|
samasta lähteestä sain itsekin tietoni. Mutta asiaan: kuka lapsitähti (ja myöhempi stara) pääsi istumaan Hank Williamsin polvelle suorassa tv-lähetyksessä joskus ammoisina aikoina? every dog has its day |
kasvistako 12.12.2012 00:08:07 | |
---|
nottamus: samasta lähteestä sain itsekin tietoni. Mutta asiaan: kuka lapsitähti (ja myöhempi stara) pääsi istumaan Hank Williamsin polvelle suorassa tv-lähetyksessä joskus ammoisina aikoina? Sen on pakko olla Scarlet Johanssen - muut olisi vain kalpeita mielikuvia aivoituksissani. |
Funkånaut 12.12.2012 00:26:57 | |
---|
Veikataan Hank Williams Junioria. Ihan sama mitä joku teoreetikko väittää. En sääli itseäni, koska olen 10 kertaa älykkäämpi ja 50 kertaa lahjakkaampi kuin tavalliset ihmiset. Eli te. - Krice
Kuuntelen tämmöistä |
Marlon Julkunen 12.12.2012 01:02:56 | |
---|
Kokeillaan Nancy Sinatraa, en kyllä tiedä oliko Nancy lapsitähti, mutta tällä mennään. |
kasvistako 12.12.2012 01:23:12 | |
---|
Marlon Julkunen: Kokeillaan Nancy Sinatraa, en kyllä tiedä oliko Nancy lapsitähti, mutta tällä mennään. Jarlon Mulkkusta siteeraten se ei voi olla Nancy, koska hää ei ollut lapsitähti vaan scarlet taas oli joten pysyttelen alkuperäisessä valinnassani. ja sitten taas these boots were made for walk on you... |
Andy Six 12.12.2012 10:42:52 | |
---|
nottamus: samasta lähteestä sain itsekin tietoni. Mutta asiaan: kuka lapsitähti (ja myöhempi stara) pääsi istumaan Hank Williamsin polvelle suorassa tv-lähetyksessä joskus ammoisina aikoina? Doug Sahm..... |
nottamus 12.12.2012 15:42:42 | |
---|
kyllä se oli Douglas Saldana nöösipoikana. Harmi vaan, ettei esitys ole säilynyt näihin päiviin asti...go on Andy Six! every dog has its day |
Andy Six 13.12.2012 12:48:22 | |
---|
Kysyköön kuka ehtii,ei tuu mitään nyt just mieleen... |
Funkånaut 13.12.2012 16:22:32 | |
---|
Strawberry Fields ja Purple Haze oli muutakin kuin musiikkikappaleita. Mitä? Ihan sama mitä joku teoreetikko väittää. En sääli itseäni, koska olen 10 kertaa älykkäämpi ja 50 kertaa lahjakkaampi kuin tavalliset ihmiset. Eli te. - Krice
Kuuntelen tämmöistä |
JIRPPI 13.12.2012 16:27:29 (muokattu 13.12.2012 16:28:34) | |
---|
Funkonaut: Strawberry Fields ja Purple Haze oli muutakin kuin musiikkikappaleita. Mitä? Nuo oli muistaakseni nimityksiä LSD-huumeelle. E: Purple Haze saattoi tarkoittaa myös kannabista. "Itse olen pohtinut asiaa naisen logiikalla ja mielestäni syynä on ihmisen ahneus. Öljyä pumpataan surutta ja saman koostumuksen omaavaa täyteainetta ei pumpata tilalle. Tämän takia syntyy maan sisälle epätasapaino, joka panee mannerlaatat liikkumaan." - |
Funkånaut 13.12.2012 17:20:02 | |
---|
JIRPPI: Nuo oli muistaakseni nimityksiä LSD-huumeelle. Päihdekäyttöön tarkoitettuja tajuntaa laajentavia happojahan molemmat oli. Uutta kysymystä tulemaan vaan. Ihan sama mitä joku teoreetikko väittää. En sääli itseäni, koska olen 10 kertaa älykkäämpi ja 50 kertaa lahjakkaampi kuin tavalliset ihmiset. Eli te. - Krice
Kuuntelen tämmöistä |
JIRPPI 13.12.2012 17:42:56 | |
---|
Minkä 90-luvulla suosioon nousseen bändin kokoelmalevyn kannesta löytyy Pink Floyd -viittaus? "Itse olen pohtinut asiaa naisen logiikalla ja mielestäni syynä on ihmisen ahneus. Öljyä pumpataan surutta ja saman koostumuksen omaavaa täyteainetta ei pumpata tilalle. Tämän takia syntyy maan sisälle epätasapaino, joka panee mannerlaatat liikkumaan." - |
JIRPPI 14.12.2012 14:57:56 | |
---|
JIRPPI: Minkä 90-luvulla suosioon nousseen bändin kokoelmalevyn kannesta löytyy Pink Floyd -viittaus? Annetaan vihje: Bändin entinen levy-yhtiö (EMI) julkaisi kyseisen levyn sen jälkeen kun sopimus oli päättynyt, eikä bändi ollut itse kokoelman teossa mukana. Kannessa on viittaus Pink Floydin Wish You Were Heren kanteen. "Itse olen pohtinut asiaa naisen logiikalla ja mielestäni syynä on ihmisen ahneus. Öljyä pumpataan surutta ja saman koostumuksen omaavaa täyteainetta ei pumpata tilalle. Tämän takia syntyy maan sisälle epätasapaino, joka panee mannerlaatat liikkumaan." - |
2541 14.12.2012 15:45:57 | |
---|
JIRPPI: Annetaan vihje: Bändin entinen levy-yhtiö (EMI) julkaisi kyseisen levyn sen jälkeen kun sopimus oli päättynyt, eikä bändi ollut itse kokoelman teossa mukana. Kannessa on viittaus Pink Floydin Wish You Were Heren kanteen. Ettei olis Radiohead? |
JIRPPI 14.12.2012 16:10:28 | |
---|
2541: Ettei olis Radiohead? Oikein meni. Jatkakaa. "Itse olen pohtinut asiaa naisen logiikalla ja mielestäni syynä on ihmisen ahneus. Öljyä pumpataan surutta ja saman koostumuksen omaavaa täyteainetta ei pumpata tilalle. Tämän takia syntyy maan sisälle epätasapaino, joka panee mannerlaatat liikkumaan." - |
2541 14.12.2012 16:27:53 | |
---|
Stewart Copeland: basso, laulu Sting: basso Andy Summers: kitara Kim Turner: kitara Florian Pilkington-Miksa: rummut Missä oli tämän kokoonpanon ainoa "keikka"? |
kasvistako 14.12.2012 17:20:31 | |
---|
2541: Stewart Copeland: basso, laulu Sting: basso Andy Summers: kitara Kim Turner: kitara Florian Pilkington-Miksa: rummut Missä oli tämän kokoonpanon ainoa "keikka"? Ihan vain villinä arvailuna - Lontoossa. |
Andy Six 14.12.2012 17:52:37 | |
---|
2541: Stewart Copeland: basso, laulu Sting: basso Andy Summers: kitara Kim Turner: kitara Florian Pilkington-Miksa: rummut Missä oli tämän kokoonpanon ainoa "keikka"? Olisko ollut Grammy-gaalassa..... |