Bonham 16.01.2011 02:25:17 | |
---|
Nyt oli kova... taas Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Zed 16.01.2011 15:39:23 | |
---|
Yhtyeen tuotannon läpikotaisin tuntevana sitä alkaa ehkä kiinnittää huomiota jonkun mielestä epäolennaisiin yksityiskohtiin, mutta Liimatan ääni tuntuu jännästi elävän aikakausittain. Joskus 2005-2009 laulusoundi vaikutti matalammalta, mutta nyt kuulosti jälleen samalta kuin aikavälillä Suljettu-Nimi muutettu. "Mä oon pannut..." -jussimus |
aoi 16.01.2011 16:11:24 | |
---|
Liimattahan on biisitoiveita kommentoinut siten, ettei pysty laulamaan kaikkia vanhoja kappaleita, koska ei pääse yhtä korkealle. Liekö alkanut treenaamaan korkeaa laulua ja laulusoundikin muuttunut. Eilisestä keikasta tosiaan kuulee äänen olevan erilainen. Tai sitten Tommilla oli flunssa :D |
jussiohman 06.02.2011 15:54:10 | |
---|
HULK |
Zed 14.02.2011 22:23:41 | |
---|
"Mä oon pannut..." -jussimus |
jigsore 23.02.2011 14:57:12 | |
---|
Demo 3 saapui tänään kotiin. Nro 152/300. Pitääpä viritellä kasettimankka kuntoon. Hyvältä kuulosti nuo myspace-näytteet. |
Zed 23.02.2011 14:59:49 (muokattu 23.02.2011 15:02:51) | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=S8v9ZDAslAA Tässä yhtyeen kaikkien aikojen ensimmäinen oma kappale toissaviikkoisena live-esityksenä. Kyseessä on näemmä se biisi, jonka introa kuullaan kappaleen 'Nollapisteen juuret' alussa. "Mä oon pannut..." -jussimus |
Bald Anus 12.03.2011 15:19:36 | |
---|
Demo 3! Huhhuh! Loistavaa! |
jigsore 19.07.2011 16:37:44 | |
---|
|
Mikko_-Procyon- 20.07.2011 14:13:52 | |
---|
Silver dollar forger |
jigsore 03.10.2011 21:15:18 | |
---|
Nyt on viimein Liimatan Pan Alley hallussa. Oli aika päräyttävä ensikuuntelu sunnuntaina krapuloissaan sohvalla maaten. Ensimmäisen kiven akustinen soolo kohdassa 1:34-> aiheutti holtitonta repeilyä. Muutenkin vaikuttaa hienolta levyltä! |
bedlam 03.10.2011 21:42:19 | |
---|
Mikko_-Procyon-: Samperi ku itteä risoo, että en aikanaan hennonut ostaa Keinuvan lahnan EP-levyjä. Kumpaakin pidin liian kalliina. Nykyään vituttaa pihistely silloin. Runosielu löytyy hyllystä. En ole edes tiennyt, että se on harvinaisuus, paljonko lie arvo? En ole myymässä mutta kiinnostaa. Entäs Minä olen myyrä -ep? Sori offtopikki.... http://www.petrified-eye.net |
Stormcow 17.11.2011 21:40:39 | |
---|
Jahah, Janne lähti sitte. Ja uus levy vasta vuoden päästä (!?)..minä kun ootin sitä jo keväälle..hienon keikan vetivät kumminnii lauantaina lutakossa, mitenkähän mahtaa settilistat muuttua kun ovat taasen neljästään liikenteessä.. Everything turns into shit.. |
HaloOfFlies 17.11.2011 21:44:43 | |
---|
Ja Suljettu julkaistaan vinyylinä. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
Informaatiokameli 18.11.2011 00:37:09 | |
---|
danny: Ja Suljettu julkaistaan vinyylinä. Tämä on hieno asia. Jannen lähtö taas ei niinkään. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Zed 18.11.2011 17:35:39 | |
---|
Informaatiokameli: Jannen lähtö taas ei niinkään. Minulle rakkain Nollapisteen tuotanto on syntynyt Jannetta, joten itseäni ei kummemmin kyllä haittaa. Yhtye ei ole kovin merkittävästi uudistunut vuoden 2003 jälkeen, jolloin Janne, tuo ikuinen ulkojäsen ja vakiovierailija teipattiin maalarinteipillä kokoonpanoon. Anteeksi Janne, kun kuitenkin luet. "Otatko riissiä vai muussia?" |
Bald Anus 23.11.2011 20:34:00 (muokattu 23.11.2011 20:45:47) | |
---|
Zed: Minulle rakkain Nollapisteen tuotanto on syntynyt Jannetta, joten itseäni ei kummemmin kyllä haittaa. Yhtye ei ole kovin merkittävästi uudistunut vuoden 2003 jälkeen, jolloin Janne, tuo ikuinen ulkojäsen ja vakiovierailija teipattiin maalarinteipillä kokoonpanoon. Anteeksi Janne, kun kuitenkin luet. Itseäni harmittaa kyllä Hastin poislähtö (heh). Lähinnä livesoundin kannalta. Ja tekihän se hienoja biisejäkin. Merkittävä mies iiriksellä. Karjuin kun luin Suljetusta. E: Lisää asiaa: Lisäksi ilman Hastia ei varmaan olisi Mahlanjuoksuttajaa, vaikkei biisejä tehnytkään. Merkittävä mies. Liimatan kitaransoitto varmaan sitten lisääntyy keikoilla. Sikäli harmi, kun pidän Tommin esiintymisestä ilman kitaraa kovasti. Lieköhän nuo roots-illat johtaneet tähän, vai kuinka lie. E2: Jaa, täällä tuosta erosta puhutaankin: http://keskustelualue.absoluuttinen … ste.fi/viewtopic.php?id=202&p=4Asia ilmeisesti julkistettiin vasta nyt? Minä kun luulin, että ne roots-illat ovat vain tilapäinen ratkaisu. |
Zed 23.11.2011 21:38:40 | |
---|
Tässä video Liimatan taannoiselta soolokeikalta: http://www.youtube.com/watch?v=svM8TlW8Pyc Kyseinen keikka taitaa löytyä kokonaisuudessaan käyttäjän videoista. Bald Anus: Merkittävä mies iiriksellä. Siinäpä se, iiris onkin kakkaa. Kehehheh "Otatko riissiä vai muussia?" |
Informaatiokameli 23.11.2011 23:24:58 | |
---|
Bald Anus: Lisäksi ilman Hastia ei varmaan olisi Mahlanjuoksuttajaa, vaikkei biisejä tehnytkään. Tämä. Absojen levyistä jaetulla ykkössijalla Suljetun kanssa keikkuva levy olisi jäänyt kuulematta ilman ukkelia. Uusi levy vaikuttaa mielenkiintoiselta, hyvässä ja pahassa. Zed: Siinäpä se, iiris onkin kakkaa. Kehehheh Muinoin pelotti tutustua levyyn usean tällaisen kommentin jälkeen mutta hämmennyin kovasti kun levy olikin paria heikompaa rallia lukuunottamatta saakelin hyvä. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Bald Anus 23.11.2011 23:27:53 | |
---|
Informaatiokameli: Tämä. Absojen levyistä jaetulla ykkössijalla Suljetun kanssa keikkuva levy olisi jäänyt kuulematta ilman ukkelia. Uusi levy vaikuttaa mielenkiintoiselta, hyvässä ja pahassa. Odotukset laskivat vähän vierailijoiden takia. Miten biisit tulevat toteutumaan livenä, kun ei vierailijoita kuitenkaan jokaiselle keikalle saa? Musiikin uskon olevan upeaa. Muinoin pelotti tutustua levyyn usean tällaisen kommentin jälkeen mutta hämmennyin kovasti kun levy olikin paria heikompaa rallia lukuunottamatta saakelin hyvä. Samaa mieltä. Abso-tuotannosta heikoimmasta päästä, mutta biisit ovat silti kovia. |