Aihe: Mars Volta ja uusi levy.
1 2 3 4 521 22 23 24 2547 48 49 50 51
Räkis
14.03.2006 22:55:12 (muokattu 14.03.2006 22:56:03)
Väitä ite paremmin.

Ainiijoo, en voi arvostella ton väitteitä kun en tähän hätään keksi parempaakaan :/.
Enkä voi haukkua Saariosten mikropizzoja pahanmakusiksi kun en osaa ite tehä parempaa.
Wir fahr'n fahr'n fahr'n auf der Autobahn
ydinaukio
15.03.2006 08:59:16
Maailman paskin väite ikinä.

Aijaa?
bedlam
15.03.2006 09:31:05

Enkä voi haukkua Saariosten mikropizzoja pahanmakusiksi kun en osaa ite tehä parempaa.

Sun pitää olla jo melko huono pitsantekijä.
http://www.mikseri.net/kiasma
Nita Nitro
15.03.2006 11:17:38
Sanoisin vielä niille muutamille nimeltä mainitsemattomille henkilöille, että voisivat mennä väittelemään musiikin taiteellisuudesta ym. johonkin toiseen topiciin.

Miksi ihmeessä? Heti kun alkaa tulla vähän säpinää.

Kerropa minulle, mitä tekemistä taiteella on Mars Voltan kanssa?

Ei aavistustakaan! Tai ehkäpä se, että nimeltä mainitsematon henkilö A saa siitä viboja. Mikä taas implikoisi siihen, että 99.9 % kaikesta musiikista on taidetta?
mystische!
juhist
15.03.2006 11:28:11 (muokattu 15.03.2006 16:19:59)
Hain eilen sekä Francesin, että de-lousedin, kun sopuhintaan sain.
Molempia pintaraapaisuna kuunneltuna, ihan mahtavaa.

En haluaisi sotkeutua tähän keskusteluun, mutta...

Ei aavistustakaan! Tai ehkäpä se, että nimeltä mainitsematon henkilö A saa siitä viboja. Mikä taas implikoisi siihen, että 99.9 % kaikesta musiikista on taidetta?

Niin, mun mielestä musiikki = taiteenlaji.
Tästä on samaa mieltä myös Wikipedia, mikä ei tietenkään todista mitään.
Omasta mielestäni vaan kaikki musiikki on taidetta, riippumatta siitä pidätkö esim. sä siitä.

Wikipedia:
Musiikki on ihmisen kulttuurille ominainen ääneen perustuva taiteen ja viestinnän muoto.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Musiikki

e. typo
A.l
15.03.2006 21:59:28
Taide on ihan sopimuksen mukainen asia. Itse pidän esim omissa tuotoksissani kriteerin, että jos se on jotain uutta, jota ei odottanut saavansa aikaan niin se on taidetta. Mutta ehkä parempi jättää tämä filosofointi tähän.
kyuss
19.05.2006 08:00:56
En tiedä mihin ketjuun tästä olisi pitänyt kirjoittaa, kun tuolla on omat ketjut aina Scab Datesista Omarin synttäreihin. Jokatapauksessa...

Kolmas levy on ilmeisesti nauhoitettu. Omar tuottaa ja Rich Costey miksaa. Sen lisäksi Frances The Mutesta on tulossa remix-albumi, saa nähdä...
author
19.05.2006 08:19:19
En tiedä mihin ketjuun tästä olisi pitänyt kirjoittaa, kun tuolla on omat ketjut aina Scab Datesista Omarin synttäreihin. Jokatapauksessa...

Kolmas levy on ilmeisesti nauhoitettu. Omar tuottaa ja Rich Costey miksaa. Sen lisäksi Frances The Mutesta on tulossa remix-albumi, saa nähdä...

Jes! Onko päivämääriä julkaistu?
sientenystävä.
19.05.2006 10:46:07
Onpa hyvinkin! 4.8 Universalin & Comatoriumin mukaan! Myös kuulemma tulossa jotain matschkua De Factolta (?) vielä tänä vuonna. Joku b-puoli-härdelli.
Kaupalliset radiokanavat pitäisi kieltää Hessu Sopon mätäkumpareitten mukaan!
sientenystävä.
19.05.2006 12:14:38
Jotakin semmoista olen lukenut, että levyllä olisi 40min salsaa ja 40min ambientia, jonka lisäksi jossain luki, että ensimmäinen kappale olisi 25min pitkä ja levyllä olisi vain 4kpl. Mielenkiintoisia juttuja!
SiwamieS
19.05.2006 12:32:05 (muokattu 19.05.2006 12:32:24)
Jotakin semmoista olen lukenut, että levyllä olisi 40min salsaa ja 40min ambientia, jonka lisäksi jossain luki, että ensimmäinen kappale olisi 25min pitkä ja levyllä olisi vain 4kpl. Mielenkiintoisia juttuja!

Samaa paskaa taas siis luvassa.. Voihan. Toivottavasti Francesin remix on tehty niin että siitä on otettu turha pulputus pois ja jätetty pelkät biisit :)
"Folk-muusikot ovat tavallisesti liberaaleja hinttejä. Mutta en minä... Minä laulan konservatiiviveljilleni."
Järvihirviö
19.05.2006 12:42:12
Miksi vitussa niiden täytyy ympätä levyillensä sitä 'ambientiaan'? Se on häväistys koko genreä kohtaan, jopa kallion taidelukiossakin on ihmisiä jotka ymmärtävät tämän. Brian Eno, John Serrie sekä Tangerine Dreamin miehet kääntyisivät haudassaan (mikäli olisivat kuolleet).
Heartwood
19.05.2006 13:39:18

Kuulostaa kyllä kunnianhimoiselta, mutta valitettavasti myös potentiaalisesti katastrofaaliselta reseptiltä. Noh, katsellaan.
"As the moon moves the sea / we could move these mountains" - Catharsis - Arsonist's Prayer Romantikkoitkijät #42
Sarko
19.05.2006 13:53:34
Pakko sanoa että minä pidän Mars Voltasta ihan pipona, mutta toivoisin että joku ulkopuolinen tuottaja tulisi ruoskimaan jätkistä ne biisit pellolle, eikä vain jotain random-ambienssia ja salsaa. Rick Rubin, pimp my Volta.
Stakes are high, but so am i.
Järvihirviö
19.05.2006 13:55:40
Rick Rubin, pimp my Volta.

Asiaa.
sientenystävä.
19.05.2006 14:12:59
Miksi vitussa niiden täytyy ympätä levyillensä sitä 'ambientiaan'? Se on häväistys koko genreä kohtaan, jopa kallion taidelukiossakin on ihmisiä jotka ymmärtävät tämän. Brian Eno, John Serrie sekä Tangerine Dreamin miehet kääntyisivät haudassaan (mikäli olisivat kuolleet).

Itse olen Kalliossa, enkä ymmärrä. Hehe. Tykkäilen Frances The Mutesta enemmän, ja vaikka Rick kova jässikkä onkin (sitä ei kukaan kiellä), niin tykkään Omarin huumorintajusta tuotannon suhteen enemmän. Heh.
Paperilyhty
19.05.2006 16:42:17
-- 4.8 Universalin & Comatoriumin mukaan! Myös kuulemma tulossa jotain matschkua De Factolta (?) vielä tänä vuonna. Joku b-puoli-härdelli.

Siitä vaan! Itse menisin kyllä mieluummin katselemaan (tai kuulemaan/kokemaan) uudestaan livenä kuin ottaisin levyn, mutta ihan kuinka vaan.
"We always wanted to sell out but no one was buying" - Wayne Kramer, MC5
etnopoju
19.05.2006 19:15:24

mitä väliä sillä on onko joku "taidetta" vai ei?

jos sä pieraset lihapiirakkaan kotona, niin se on junttimaista ja typerää, mut jos sä viet sen lasivitriiniin kiasmaan ja annat sille nimen 'pierupiirakka', niin paikalle pitää kutsua liuta taiteen tohtoreita päättämään onko se taidetta vai ei.

ainakaan mulle sillä ei ole mitään väliä onko joku "taidetta" vai ei - joko mä vaan pidän jostain jutusta tai sit en.
kyuss
19.05.2006 19:25:42
Rick Rubin, pimp my Volta.

Tätä olinkin sanomassa. +
sankari666
20.05.2006 03:05:15

totta. ei mulla ole mitään pulputuksia vastaan mutta mars volta ei vaan osaa sitä hommaa. bändi on mennyt alamäkeä koko uransa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)