justus5 20.09.2005 16:50:42 | |
---|
Ootte varmaan kaikki kuullu jo sellasta bändiä kuin Seether. Kuulostaa meinaan aika perkeleesti Kurtilta tuo laulaja kyseisessä bändissä. :) Mmhnnjohojooh. Kauneus lienee kuulijan korvassa tms - ei toi mun mielestä kuulosta (saati näytä) yhtään sen enempää Kurtilta kuin muutkaan lukuisat ja lukuisat rosoääniset jenkkirockbändit. Remember to rebel against authorities, kids! |
Antsa 20.09.2005 17:43:47 | |
---|
Kurtista puheenollen mitenkäs se herrasta kertovan leffan laita on? Onko kellään tietoa? Olen katsonut sen nyt kahteen kertaan ja se on ihan katottava elokuva. Lähes ilman dialogia etenevä elokuva, missä Blake (kovasti Kurtia muistuttava hahmo) haahuilee ties missä aineissa ja mumisee itsekseen. Näyttävää kuvaa ja yksi homoeroottinen kohta. Jos pidit Van Santin edellisestä elokuvasta, Elephantista, voit hyvinkin pitää tästä. |
Stain 20.09.2005 17:53:49 | |
---|
Olen katsonut sen nyt kahteen kertaan ja se on ihan katottava elokuva. Missä? We had some good times
But they're gone
The winter's comin' on
Summer's almost gone |
Antsa 20.09.2005 17:58:01 | |
---|
Missä? Kotonani |
Stain 20.09.2005 18:01:56 | |
---|
Kotonani No kiva. We had some good times
But they're gone
The winter's comin' on
Summer's almost gone |
Antsa 20.09.2005 18:31:30 | |
---|
|
overtake 20.09.2005 20:08:46 | |
---|
Kyllä se hemmo tiesi miten kuuluu soittaa vaikka ei mikään tekninen virtuoosi ollutkaan. Tai ties vaikka olikin, ei sitä vaan sellainen kiinnostanut. Esimerkkinä vaikkapa In Bloomin soolo joka on kyllä aivan mahtava ja mielestäni yksi parhaita kitarasooloja koskaan, kun miettii että kuinka hyvin se sopii itse kappaleeseen. Kurtin kitarateknikko, Earnie Bailey sen aika hyvin sanoikin... I would choose to lump Kurt into a category with artists like George Harrison, in that he was not a flashy guitarist, but one who better understood what notes belonged where. |
HaloOfFlies 21.09.2005 19:28:13 | |
---|
Mmhnnjohojooh. Kauneus lienee kuulijan korvassa tms - ei toi mun mielestä kuulosta (saati näytä) yhtään sen enempää Kurtilta kuin muutkaan lukuisat ja lukuisat rosoääniset jenkkirockbändit. Niin, paitsi ettei Seether ole Jenkeistä vaan Etelä-Afrikasta. First they steal your mind and then they steal your soul |
carnation 22.09.2005 11:49:21 | |
---|
"Narsk narsk." |
Degas 22.09.2005 12:04:59 | |
---|
kurtilla oli asennetta |
salmivaara 22.09.2005 12:51:03 | |
---|
kurtilla oli asennetta Siistii! Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Landola59 22.09.2005 17:08:26 | |
---|
Ironia on uutta niille jotka eivät siitä ennen ole kuulleet.
Punttisika #7 |
greshgurt 18.09.2006 04:24:14 | |
---|
Kuuntelen just Nirvanaa. Olen myös kirjoittanut tähän ketjuun varmaan yli kaksi vuotta sitten. Kuuntelen silti yhä Nirvanaa. Mikähän näissä Nirvana/Cobain -keskusteluissa on kun ne on tälläsiä. Tänä yönä en ehkä jaksa nukkua. |
paavi 18.09.2006 09:22:04 | |
---|
Mäkin kuuntelin aamulla autossa taas pitkästä aikaa nirvanaa. In utero. Tietyllä tavalla iskee edelleen, se on niin karua musaa. Mun mielestä rock-maailma kaipais taas annoksen Kurtin tyylistä musiikillista asennetta. Nykyään kaikki hiotaan niin viimeisen päälle. |
waldemarx 18.09.2006 11:02:27 | |
---|
Hyvä topikki. Hyviä biisejähän se kyllä teki. Itse ehkä eniten tykkään In uterosta. Siihen, että oliko Cobain yliarvostettu vai ei, en ota kantaa. Kaipa nuoriso on pystynyt vain samaistumaan siihen niin paljon. On siinä varmaan jotain viehettäävää kun säälittävä nisti rääkyy ja soittaa kitaraa miten sattuu. |
Juntunen 18.09.2006 11:17:32 | |
---|
Mäkin kuuntelin aamulla autossa taas pitkästä aikaa nirvanaa. In utero. Tietyllä tavalla iskee edelleen, se on niin karua musaa. Mun mielestä rock-maailma kaipais taas annoksen Kurtin tyylistä musiikillista asennetta. Nykyään kaikki hiotaan niin viimeisen päälle. Nirvana on erittäin kova juttu meikälle. Nuorempana siitä tajus vaan ne hitimmät puolet, mutta nyt iskee todella nimenomaan tuo rujompi puoli. Nykymusa on niin saatanan siloiteltua vaaleanpunaista viilisviilimeininkiä, että ihan hirvittää. Melodiat, lyriikat, soundit, kaikki. Enemmän välittyy se todellinen fiilis tuommosella rujommalla ulosannilla, mitä Kurttikin suosi. Luen muuten parhaillaan Kurtin yhtä elämänkertaa ja avaa kyllä kivasti silmiä. Kaveri eläny melkoisen lapsuuden/nuoruuden. |
greshgurt 18.09.2006 11:33:09 | |
---|
Niin, ei ne puheet Kurt Cobainista ja Nirvanasta 'rokkenrollin pelastajina' nyt niin tuulesta temmattuja ole. Tai olleet. Eihän jätkän tarvinnut edes olla erityisen hyvä. Oli vaan. Ei edes yrittänyt olla mikään 'aito'. Puhui paskaa minkä ehti. Just sellanen tyyppi joka vois sanoa tekevänsä musaa rahasta, vaikkei niin oiskaan. Rokrok. Oli omalla alallaan paras, ehkä jopa ainoa. Uskomatonta synergiaa tjms. ja jne. et cetra. |
mikkisixx 19.09.2006 00:52:28 | |
---|
vuoteen ei ollu kukaan laittanu viestiä tänne.hyvä että alko taas tuleen. sillä eihän cobainia sovi ikinä unohtaa. mun mielestä jokaisella levyllä on pirusti hyviä biisejä. ja täytyyki olla hyviä jos toistakymmentä vuotta kuunnellu ja vielä kuulostaa hyvältä. |
King of Mars 14.10.2006 13:02:29 | |
---|
Täsä rapula päisään aamulla pistin Nirvanan with the lights outin soimaan ja täytyy myöntää että ihan vitun pätevä äijä tuo Cobain oli kyllä, ehkä parasta punkia ikinä! ihme homma ku tuota SAPPYiä ei koskaan levylle pistetty bändin elin aikana, mutta parhautta joka tapauksessa! ikävä tuli taas tuota loistavaa biisin tekijää! Bring me the head of Yuri Gagarin. |
käsi 14.10.2006 21:18:25 (muokattu 14.10.2006 21:18:41) | |
---|
Niin, ei ne puheet Kurt Cobainista ja Nirvanasta 'rokkenrollin pelastajina' nyt niin tuulesta temmattuja ole. Tai olleet. Eihän jätkän tarvinnut edes olla erityisen hyvä. Oli vaan. Ei edes yrittänyt olla mikään 'aito'. Puhui paskaa minkä ehti. Just sellanen tyyppi joka vois sanoa tekevänsä musaa rahasta, vaikkei niin oiskaan. Rokrok. Oli omalla alallaan paras, ehkä jopa ainoa. Uskomatonta synergiaa tjms. ja jne. et cetra. luin yhden cobainista tehdyn elämänkerta kirjan ja aika surullinen tarina. Mutta kaikesta paistoi läpi se että hän oli päättänyt menestyä ja tulla ns rocktähdeksi. Itsekäs oli ja välillä ihan uskomaton kusipää läheisiään kohtaan, ( tähän vaikuttanee perheen hajoaminen ja köyhyys aika paljon). Lapsesta asti ollut häiriintynyt, ja lääkitty. En olisi halunnut lukea kirjaa näin jälkikäteen ajateltuna, murskasi aika paljon mielikuvia cobainista ja nirvanasta. arvostan silti ko tyyppiä paljon. Ja aina ei tarvi olla virtuoosi kitaransoitossa jotta voisi sillä pärjätä ja luoda jotain ja menestyä. Turhaa sitä kiirehtii kun on paskat jo housuissa |