Kailis 02.09.2008 00:03:02 | |
---|
|
Atomic Cafe 02.09.2008 02:53:18 (muokattu 02.09.2008 07:19:02) | |
---|
Samalta sivulta löytyvä FST:n Hurriganes - Hirmumyrsky Suomesta kiinnostaa huomattavasti enemmän. En tuollaista muista ollenkaan. NIck Lowe, Otto Donner ja Mister X puhuu ihan asiaa joskaan ei mitään uutta ja mullistavaa. |
Atomic Cafe 02.09.2008 03:17:28 (muokattu 02.09.2008 07:23:59) | |
---|
Tuo Shell mainos on aika tökerö teos. |
M-Juhana 02.09.2008 09:05:58 (muokattu 02.09.2008 09:06:34) | |
---|
Tuo Shell mainos on aika tökerö teos. Ganesin paras biisi!! Loisto "video" omalta ajaltaan. :-) "Akaan Saabisti" -Veikko |
texjazz 02.09.2008 09:10:16 | |
---|
http://youtube.com/watch?v=YOUKNiGJCPc Leikatusta konjakista tulee riemastuttavan pitkällinen ja kiehtovan syvälle porautuva krapula. - Tuntematon ajattelija |
powerage 02.09.2008 09:29:37 | |
---|
Vaikka Albert oli se suurin ja monen mielestä ainoa ja oikea Hurriganes kepittäjä niin itte olen tykännyt kovasti aina myös Ilen kitaroinnista joka oli komppiosastolla jopa Albertia tiukempaa. Tässä yksi (vaikkakin jo moneen kertaan nähty) livepätkä. Pelottavan hurja meininki! Mikä keikka? Löytyykö koko setti jostain? http://it.youtube.com/watch?v=VVmxlL2qH-c"Oh yea.. get your fuckin' jumbo jet off my airport" |
rheinone 02.09.2008 16:07:44 (muokattu 02.09.2008 16:12:13) | |
---|
Vaikka Albert oli se suurin ja monen mielestä ainoa ja oikea Hurriganes kepittäjä niin itte olen tykännyt kovasti aina myös Ilen kitaroinnista joka oli komppiosastolla jopa Albertia tiukempaa. Tässä yksi (vaikkakin jo moneen kertaan nähty) livepätkä. Pelottavan hurja meininki! Mikä keikka? Löytyykö koko setti jostain? http://it.youtube.com/watch?v=VVmxlL2qH-c HTV Studio '77. Eight days a week, Talkin' 'bout you, Tiger, Good morning little schoolgirl ja My only one löytyvät ton mielestäni köpön Get up:in lisäks ainaki "R'N'R All Night Long 1973-1988" dvd:ltä. Mutta varsinkin Good morning little schoolgirl on tossa mahottoman kova. E: Tossahan toi on: http://it.youtube.com/watch?v=eTeoL7B9HpQ |
Atomic Cafe 02.09.2008 17:24:50 (muokattu 02.09.2008 17:35:54) | |
---|
HTV Studio '77. Eight days a week, Talkin' 'bout you, Tiger, Good morning little schoolgirl ja My only one löytyvät ton mielestäni köpön Get up:in lisäks ainaki "R'N'R All Night Long 1973-1988" dvd:ltä. Mutta varsinkin Good morning little schoolgirl on tossa mahottoman kova. E: Tossahan toi on: http://it.youtube.com/watch?v=eTeoL7B9HpQ Tuo HTV:n (studio)keikka on todella kova veto, Hurriganes ei ole koskaan sitä ennen eikä sen jälkeen soittanut (livenä) yhtä tiukasti yhteen (tarkoitan koko vuotta) Vuosi 1977 oli minun mielestä jäävuoren huippu , sitä ennen mentiin lujaa ylöspäin ja sitten lähdettiin hiljaa alaspäin. |
BigPapa 02.09.2008 20:23:44 | |
---|
Tuo HTV:n (studio)keikka on todella kova veto, Hurriganes ei ole koskaan sitä ennen eikä sen jälkeen soittanut (livenä) yhtä tiukasti yhteen (tarkoitan koko vuotta) Vuosi 1977 oli minun mielestä jäävuoren huippu , sitä ennen mentiin lujaa ylöspäin ja sitten lähdettiin hiljaa alaspäin. Höpö höpö, Järvisen kaa tavastialla oli parempi, tai ainakin yhtä hyvä, erilaista mutta hyvää... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven |
powerage 02.09.2008 22:38:29 | |
---|
Höpö höpö, Järvisen kaa tavastialla oli parempi, tai ainakin yhtä hyvä, erilaista mutta hyvää... Se Tavan veto on katottu moneen kertaan (jopa liian moneen) ja voin sanoo että se on oikeesti aika kauhee, ei missään nimessä parasta Ganesia! "Oh yea.. get your fuckin' jumbo jet off my airport" |
BigPapa 02.09.2008 22:40:08 (muokattu 02.09.2008 22:45:55) | |
---|
Se Tavan veto on katottu moneen kertaan (jopa liian moneen) ja voin sanoo että se on oikeesti aika kauhee, ei missään nimessä parasta Ganesia! Höpö höpö....jonniin joutavaa vertailua... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
powerage 02.09.2008 22:46:49 | |
---|
Höpö höpö.... No näytä mulle pätkä missä bändi soittaa tiukemmin yhteen ja Allu tikkaa paremmin kun Ile vaikkapa tolla HTV:n keikalla? "Oh yea.. get your fuckin' jumbo jet off my airport" |
-J 02.09.2008 22:57:43 | |
---|
Juku. Kypsää keskustelua musiikista. Mikäli olisit tämän tekstin lukemisen sijasta kehittänyt itseäsi jollain osa-alueella, olisit etevämpi ihminen kuin nyt. |
Atomic Cafe 02.09.2008 23:17:52 (muokattu 02.09.2008 23:40:50) | |
---|
En ole koskaan asettanut näitä kahta kitaristia paremmuusjärjestykseen (toinen hallitsee soolot ja toinen kompit) mutta olen sitä mieltä että Albert & Hurriganes oli parempi levybändi ja Ile & Hurriganes parempi lavabändi. Makunsa tietysti itse kullakin, toiset syö pyttipannunsa haarukalla ja toiset Remun tyyliin lusikalla. |
BigPapa 02.09.2008 23:29:30 | |
---|
No näytä mulle pätkä missä bändi soittaa tiukemmin yhteen ja Allu tikkaa paremmin kun Ile vaikkapa tolla HTV:n keikalla? No näytä mulle pätkä missä ei Pekka soita parempia sooloja...ja kyllä ne kompitkin putoilee ihan Hurrikaanin lailla siinä... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
Atomic Cafe 03.09.2008 00:54:30 (muokattu 03.09.2008 00:57:42) | |
---|
Kuulun siihen konservatiiviseen koulukuntaan jonka mielestä ROADRUNNER on paras Hurriganes levy, teininä arvostin suuresti myös Grazy Days lättyä mutta se meni homeeseen ja tilalle tuli HOT WHEELS joka on mielestäni Ile kallion paras levytys tässä orkesterissa. Levy oli ilmestyessään yksi pahimpia pettymyksiä mitä olen kokenut sitä ennen ja sen jälkeen mutta mitä vanhemmaksi tulen sitä paremmin se toimii. |
Kailis 03.09.2008 04:58:10 (muokattu 03.09.2008 05:05:10) | |
---|
|
Lonesome 03.09.2008 08:50:26 | |
---|
Kuulun siihen konservatiiviseen koulukuntaan jonka mielestä ROADRUNNER on paras Hurriganes levy, teininä arvostin suuresti myös Grazy Days lättyä mutta se meni homeeseen ja tilalle tuli HOT WHEELS joka on mielestäni Ile kallion paras levytys tässä orkesterissa. Levy oli ilmestyessään yksi pahimpia pettymyksiä mitä olen kokenut sitä ennen ja sen jälkeen mutta mitä vanhemmaksi tulen sitä paremmin se toimii. R & R All Night Long ja Roadrunner on mulle Ne levyt. Crazy Days tuli samaan putkeen hankittua, mutta v. -76 oli Royals ykkönen. Meikä diggaili siis Järvistä. Hot Wheelsin ostin vasta myöhemmin poistohintaan ja Tsugu Way tuli kuultua todella viiveellä. Aloin kai harrastamaan "parempaa" musiikkia, mutta kuten monilla, bändihommien aloitus palautti Ganesin kunniaan. Bändikaveri myös osti Hangerista alkaen levyt uunituoreena, joten homma pysyi hallussa... Hot Wheels on "kasvanut" vuosien myötä. Se ja Oh Baby Doll-biisi ovat todella eri tavaraa, jos vertaa Royalsin Spring -76 levyyn. Royalsiin on aika purrut pahemmin, minun mielestäni. Ja vuonna 1976 meikä täytti 13 vuotta. Ei se Hurriganesin tai yleensä musiikin diggailu niin totaalista tai laajaa ollut kuin nykyään esim. tämä hevari-homma. Kun musiikin tunnilla opettaja soitti Royalsia, niin ei tainnut luokassa kovin moni levyä ennalta tuntea saati omistaa. Baccara ja Finnhits olivat sitten se kova juttu... ;) "When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" |
powerage 03.09.2008 09:54:07 | |
---|
BigPapalle! Sen verran palaan tuohon "jonniin joutavaan vertailuun" jonka kätevänä poikana muuten lisäsit jälkikäteen tekstiisi..!? Lueppas tarkemmin tuo ensimmäinen viestini jota sitten rupesit kommentoimaan. "Vaikka Albert oli se suurin ja monen mielestä ainoa ja oikea Hurriganes kepittäjä niin itte olen tykännyt kovasti aina myös Ilen kitaroinnista joka oli komppiosastolla jopa Albertia tiukempaa." Eli Albert oli se suurin, minunkin mielestä, mutta hänen lisäksi pidän suuresti myös Ilen kitaroinnista joka on mielestäni komppiosastolla jopa Allua tiukempaa. Näkee ja kuuleehan jokainen noista pätkistä kuinka tiukka bändin silloinen livekunto oli. Tämä oli asian ydin. "Oh yea.. get your fuckin' jumbo jet off my airport" |
BigPapa 03.09.2008 10:44:08 | |
---|
BigPapalle! Sen verran palaan tuohon "jonniin joutavaan vertailuun" jonka kätevänä poikana muuten lisäsit jälkikäteen tekstiisi..!? Lueppas tarkemmin tuo ensimmäinen viestini jota sitten rupesit kommentoimaan. Eli Albert oli se suurin, minunkin mielestä, mutta hänen lisäksi pidän suuresti myös Ilen kitaroinnista joka on mielestäni komppiosastolla jopa Allua tiukempaa. Näkee ja kuuleehan jokainen noista pätkistä kuinka tiukka bändin silloinen livekunto oli. Tämä oli asian ydin. Juu lisäsin sen siihen koska se unohtui siitä....On se tiukka mutta niin on Pekkakin Tavalla...ainakin mun mielestä... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |