HD 18.06.2008 21:16:44 | |
---|
Viime kesänä näin livenä, ja sen jälkeen en ole pystynyt kuuntelemaan Hurriganesia ollenkaan. Mies raiskasi kaikki klassikot ja sanoja ei osannut yhtään. Komppi säilyi pari ekaa iskua ja sitten mentiinkin pitkin ojia. Suosittelen jättämään väliin. JOO SAIS REMU JO LOPETTAA "by Valtsu" |
Sperm Donor 18.06.2008 21:32:49 | |
---|
Viime kesänä näin livenä, ja sen jälkeen en ole pystynyt kuuntelemaan Hurriganesia ollenkaan. Mies raiskasi kaikki klassikot ja sanoja ei osannut yhtään. Komppi säilyi pari ekaa iskua ja sitten mentiinkin pitkin ojia. Suosittelen jättämään väliin. JOO SAIS REMU JO LOPETTAA Ne keikat on olleet niin huonoja että pari aika paatunutta fani-frendiäkin on saonut että tuntee aika syvää myötähäpeää. Lapissa näin viimeksi tammikuussa ja pahimmillaan saattoi mennä pari säkeistöä ennenkuin tunnisti biisin. Jos sulla on bändistä hyvät fiilikset niin jätä ehdottomasti väliin. |
Superkingi 20.08.2008 23:36:57 | |
---|
Nostetaan. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA parasta |
Kailis 21.08.2008 00:33:38 | |
---|
Nostetaan. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA parasta Nosto aiheesta on aina hatunnoston arvoinen. |
BigPapa 21.08.2008 00:41:32 (muokattu 21.08.2008 00:41:44) | |
---|
Nosto aiheesta on aina hatunnoston arvoinen. No joo, mut kyl Hurirganes on nostalgiaa...hyvää sellaista kuitenkin.... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven |
Atomic Cafe 21.08.2008 01:19:37 (muokattu 21.08.2008 01:34:10) | |
---|
Viime kesänä näin livenä, ja sen jälkeen en ole pystynyt kuuntelemaan Hurriganesia ollenkaan. Mies raiskasi kaikki klassikot ja sanoja ei osannut yhtään. Komppi säilyi pari ekaa iskua ja sitten mentiinkin pitkin ojia. Suosittelen jättämään väliin. JOO SAIS REMU JO LOPETTAA Eiköhän tuo lopettele 10-15 vuoden sisällä ilman erillistä päätöstä(saappaat jalassa ja kapulat kädessä). Hurriganes kuoli Albertin ja Cissen mukana ja toivottavaa olisi että heppu löytäisi uudelleen "jazz iskelmän" se 80-luvun suomenkielinen tuotanto oli kerrassan loistavaa mutta jäi ihan liian lyhyeksi kokeiluksi. Kun puhutaan remun soittotaidosta niin kannattaa muistaa että mies ei ole täysin toipunut eikä tule koskaan toipumaankaan halvaantumisestaan. Kivut on ajoittain kovia ja käsi menee jumiin, ei ole ihme jos soitto ei aina suju toivotulla tavalla. Helppohan se on ihmistä haukkua mutta remu on kannuksensa hankkinut jo 70-luvulla (tehkää perässä) ihan paskan haileaa mitä se tekee 2000-luvulla (eläkeikäisenä). Kyllä nämä plays kokoonpanotkin toimii ajoittain ihan hyvin. |
Tsugu Way 21.08.2008 09:45:33 | |
---|
Hurriganes kuoli Albertin ja Cissen mukana ja toivottavaa olisi että heppu löytäisi uudelleen "jazz iskelmän" se 80-luvun suomenkielinen tuotanto oli kerrassan loistavaa mutta jäi ihan liian lyhyeksi kokeiluksi.
Samaa mieltä minäkin olen. 80-luvun puolenvälin tienoilla tulleet pari levyllistä omintakeista "merimieskapakkajazzia" (mikähän lienee sopivin määritelmä ko. tyylille?) olivat kerrassaan loistavia levyjä. Sittemmin Remuhan palasi näihin tunnelmiin 2000-luvun taitteessa myös upealla taikakivi-levyllä. Itse koen, että näiden rinnalla "Remu plays Hurríganes"- tai "spirit of Hurriganes"-systeemit tuntuvat jotenkin "halvoilta". Ikään kuin Remu vetäisisi ne vasemmalla kädellä, jotta saa voita leivän päälle. Soittotaidosta on taitettu jo peistä niin paljon, että sitä en lähde enää jauhamaan. Mutta anyway - näissä suomenkielisissä jazzlevyissä levyissä kuitenkin haisee kunnianhimo ja taiteellinen näkemys. Aina upealla Jukka Ormalla lienee siihen myös vahva merkitys. Itse näkisinkin, että Remu voisi nöyrtyä (onkohan se mahdollista?) ulkopuoliselle taiteellista näkemystä omaavalle tuottajalle (esim Orma) ja tehdä musiikkia samaan tyyliin kuin esimerkiksi Johnny Cash Rick Rubinin kanssa. En tarkoita, että välttämättä covereita, vaan jotakin muuta kuin vanhojen ganes-hittien lämmittelyä. Huhujahan tosin liikkuukin, että Remu tekisi seuraavaksi tangolevyn. Lieneekö kuitenkin tangomarkkinoiden tuomaristossa istumisen jälkifiilistelyä - tai jotain..
Jos se ei svengaa, se ei ole minkään arvoinen. (Duke Ellington) |
Atomic Cafe 21.08.2008 16:10:05 (muokattu 21.08.2008 19:45:17) | |
---|
80-luvun puolenvälin tienoilla tulleet pari levyllistä omintakeista "merimieskapakkajazzia" (mikähän lienee sopivin määritelmä ko. tyylille?) olivat kerrassaan loistavia levyjä. Sittemmin Remuhan palasi näihin tunnelmiin 2000-luvun taitteessa myös upealla taikakivi-levyllä. Itse koen, että näiden rinnalla "Remu plays Hurríganes"- tai "spirit of Hurriganes"-systeemit tuntuvat jotenkin "halvoilta". Ikään kuin Remu vetäisisi ne vasemmalla kädellä, jotta saa voita leivän päälle. Näissä suomenkielisissä jazzlevyissä levyissä kuitenkin haisee kunnianhimo ja taiteellinen näkemys. Aina upealla Jukka Ormalla lienee siihen myös vahva merkitys. Itse näkisinkin, että Remu voisi nöyrtyä (onkohan se mahdollista?) ulkopuoliselle taiteellista näkemystä omaavalle tuottajalle (esim Orma) ja tehdä musiikkia samaan tyyliin kuin esimerkiksi Johnny Cash Rick Rubinin kanssa. Merimieskapakkajazz on erittäin kuvaava määritelmä. Remu on vähintäänkin yhtä leipääntynyt kun Chuck Berry jonka konsertista tämä Hurriganes keskustelu sai taas lisäpotkua, siinä on kaksi pässiä joiden kanssa ei tehdä yhteistyötä vaan TYÖTÄ. Jukka Orman ja Remun "yhteistyö" muistuttanee suuresti Chuck Berryn ja Keith Richardsin "yhteistyötä". Remu tosiaan voisi kerrankin nöyrtyä ja antaa ammattilaisille kunnolla tilaa, jos vie samalla kannut komeroon ja keskittyy laulamiseen niin lopputulos on varmasti parempaa kun nämä Get On lämmittelyt. Tuota Taikakivi levyä en ole kuullut, täytyy etsiä käsiin. Toivottavasti nämä "Remu plays Tango" huhut pitävät paikkansa. |
rheinone 21.08.2008 16:53:32 | |
---|
Toivottavasti nämä "Remu plays Tango" huhut pitävät paikkansa. HAHAHA, päivän paras! All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
Kailis 21.08.2008 17:28:50 | |
---|
Editoin kuvaamaan omaa pikku toivettani; Toivottavasti nämä "Remu sings Tango" huhut pitävät paikkansa. Hello jumala, oletko siellä? |
Atomic Cafe 21.08.2008 19:40:50 (muokattu 21.08.2008 20:06:08) | |
---|
Remuhan on elänyt tangokulttuurin keskellä koko elämänsä. Miehestä olisi taustan perusteella pitänyt tulla tangolaulaja tai balalaikan soittaja mutta toisin kävi ja hyvä niin. Ehkä Remusta ei saa Eero Avenia tekemälläkään mutta jos paneutuisi hommaan kunnolla niin siitä saisi jotain paljon parempaa (rokkari se oli Avenkin omalla tavallaan). Voi niitä tangoja esittää ilman Olavi Virta painotuksia vaikka sitä on tässä maassa joskus vaikea uskoa. Kuusikymppisen ei tarvitse olla kovin huolissaan rock uskottavuudesta kun ei sellaista ole olemassakaan (en minä ainakaan usko) Tango on Rock |
Kailis 21.08.2008 20:04:37 | |
---|
Kuusikymppisen ei tarvitse olla kovin huolissaan rock uskottavuudesta kun ei sellaista ole olemassakaan Vaikutat paljon nuoremmalta =D |
rheinone 21.08.2008 20:19:36 | |
---|
Tango on Rock Eissaakeli, et kai vaa kuitenki ollu tosissas? All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
Atomic Cafe 21.08.2008 21:53:48 (muokattu 23.08.2008 04:23:57) | |
---|
Eissaakeli, et kai vaa kuitenki ollu tosissas? En minä tiedä olenko tosissani |
jazz bass 28.08.2008 19:48:39 | |
---|
hurriganesista aiheeseen a eli albert järviseen.mahtaako mistään saada ostettua levyä aspects of albert järvinen |
jeps 01.09.2008 12:03:59 | |
---|
Ile Kallio soittaa asialliset versiot hurriganes -biiseistä rokkikeikoillaan. Olen tykännyt. |
Kailis 01.09.2008 12:14:49 | |
---|
Ile Kallio soittaa asialliset versiot hurriganes -biiseistä rokkikeikoillaan. Olen tykännyt. Oli muutenkin pahassa paikassa Roadrunnerin jälkeen. Kuitenkin Grazy Days on pirun kova levy. |
Tsugu Way 01.09.2008 16:06:34 | |
---|
Joko olette nähneet Tea Hiillosteen (entuudestaan täysin tuntematon neitonen minulle) uuden videon nimeltä C`mon c`mon, jolla esiintyy ja laulaa myös itse Remu Aaltonen? Ei hirveästi kyllä tälläinen musa itselleni kolahda, joten en ruodi biisiä ja videota itsessään sen kummemmin. Ensimmäisistä riimeistä tulikin mieleen kovasti Spede Pasasen pronominirock (vai lauloikohan sen sittenkin Simo Salminen). Muutoinhan tyyliltään biisi voisi olla varmaan kova sana tuunatuissa nuorten miesten karvanoppacorolloissa. Mutta itse mestarin mukanaolo... Hmm.. Joo, hieman kyllä aiheutti aluksi myötähäpeää Remun kekkulointi siinä. Mutta jos hommaa ei ota turhan vakavasti, eikä Remu itsekään ota(?), niin mikäpä siinä joo... Jos se ei svengaa, se ei ole minkään arvoinen. (Duke Ellington) |
Atomic Cafe 01.09.2008 22:59:06 (muokattu 01.09.2008 23:30:01) | |
---|
Joko olette nähneet Tea Hiillosteen (entuudestaan täysin tuntematon neitonen minulle) uuden videon nimeltä C`mon c`mon, jolla esiintyy ja laulaa myös itse Remu Aaltonen? Ei hirveästi kyllä tälläinen musa itselleni kolahda, joten en ruodi biisiä ja videota itsessään sen kummemmin. Ensimmäisistä riimeistä tulikin mieleen kovasti Spede Pasasen pronominirock (vai lauloikohan sen sittenkin Simo Salminen). Tämän legendaarisen rock klassikon lauloi itse Spede Pasanen. Samoihin aikoihin Spede ja Simo villitsivät nuorisoa hämmästyttävällä Keltainen jäänsärkijä(Yellow Submarine) kappaleellaan. Tämä versio on parempi kun se alkuperäinen kuivahko (piitles) renkutus. |
M-Juhana 01.09.2008 23:54:24 | |
---|
"Akaan Saabisti" -Veikko |