Aihe: The Hellacopters lopettaa.
1 2 3 4 518 19 20 21 22
A.O.K.
13.04.2022 23:07:07

hjukke: Oli taasen hyvä keikka, mukavan lujaakin tuutattiin ja soundit kelvolliset. Vinska edelleen tulossa vasta. Ensimmäinen vähän isompi keikka itselle varmaan pariin vuoteen, kyllä upposi.

Lutakossa oli kyllä aika paska keikka. Soundit ihan karmeaa keskiäänimössöä. Ihme kohkaus päällä rokkibiiseissä mutta ei oikein menoa. Ja hämmästyttävän paskat kitarasoundit olivat orangeistaan kaivaneet. Andersonin soundi oli samanlaista sirinää kuin 8-tuumaisesta Peaveyn trankkukombosta
Well by seventy-six we'll be A.O.K.
hjukke
14.04.2022 06:34:44

A.O.K.: Lutakossa oli kyllä aika paska keikka. Soundit ihan karmeaa keskiäänimössöä. Ihme kohkaus päällä rokkibiiseissä mutta ei oikein menoa. Ja hämmästyttävän paskat kitarasoundit olivat orangeistaan kaivaneet. Andersonin soundi oli samanlaista sirinää kuin 8-tuumaisesta Peaveyn trankkukombosta

Yllättävän suurta hajontaa siis.
Learn to play what you want to hear.
A.O.K.
14.04.2022 08:46:09 (muokattu 14.04.2022 08:59:28)

hjukke: Yllättävän suurta hajontaa siis.

Sitähän se livemusiikki on, aina ei ole sama meininki :) Näillä sentään ei ollut taustanauhoja kuin ekan encoren (Hopeless case of a kid in denial) kitaraintrossa. Se olikin ainoa kohta kun oli hyvä kitarasoundi. Kyllä siellä suurin osa yleisöstä näytti tykkäävän silti.
Well by seventy-six we'll be A.O.K.
p130
14.04.2022 13:04:10

A.O.K.: Sitähän se livemusiikki on, aina ei ole sama meininki :) Näillä sentään ei ollut taustanauhoja kuin ekan encoren (Hopeless case of a kid in denial) kitaraintrossa. Se olikin ainoa kohta kun oli hyvä kitarasoundi. Kyllä siellä suurin osa yleisöstä näytti tykkäävän silti.

Samantapaista perussoundiahan on livemeininki ollut suunnilleen aina. Mun korvaan Dregenin kitara oli ehkä vähän turhan ohut ja Dolfin basso hetkittäin jyräävä. Olin varmaan soundien puolesta sweet spotissa sopivan matkan päässä lavan edessä.

Meininki oli hyvä, enkä valita mistään. Eka keikka pitkän kuivan kauden jälkeen maistui kyllä, ja jos jotain huomautettavaa oli(si ollut), niin olosuhteet antoivat kaiken anteeksi.
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä.
lapio
20.04.2022 13:22:18

Itse tykkäsin kyllä lutakon keikasta paljon. Olin toki myös erittäin vastaanottavaisessa huppelissa, että en edes kiinnittänyt huomiota soundeihin mitenkään negatiivisessa mielessä. Suurin osa suosikkibiiseistä tuli ja ulosanti bändillä oli hyvä. Kovaahan se tuli kyllä.
ruma
04.11.2022 13:18:00
Huom! Olet kirjoittamassa yli 198 päivää vanhaan aiheeseen!

Näyttäisi kuitenkin olevan aktiivisin 'coptersketju, enkä viitsinyt uuttakaan aloittaa.

Dregen näyttäisi tulevan Turkuun omalle keikalle ensi viikolla, tuo mesta oli mun naapurissa ennen muuttoa keskustaan ja tykkäsin silloin kovasti. Meinaan syödä hyvin, vähän juodakin ja kuunnella tarkkaan, mitä Iso D vetää =D

https://allevents.in/turku/fat-bull … gen-riff-beer-event/200023568334544
Ehdottomasti ehkä.
kanisteri
05.11.2022 02:34:24
ruma: Näyttäisi kuitenkin olevan aktiivisin 'coptersketju, enkä viitsinyt uuttakaan aloittaa.

Dregen näyttäisi tulevan Turkuun omalle keikalle ensi viikolla, tuo mesta oli mun naapurissa ennen muuttoa keskustaan ja tykkäsin silloin kovasti. Meinaan syödä hyvin, vähän juodakin ja kuunnella tarkkaan, mitä Iso D vetää =D

https://allevents.in/turku/fat-bull … gen-riff-beer-event/200023568334544

DJ-keikka siis.
ruma
11.11.2022 16:38:06
kanisteri: DJ-keikka siis.

DJ-meininkiä. Jotain Dregen-oluitakin, joita ei kuulemma tästä maasta saa on tarjolla.

Ainakin IPA on ilmeisesti kelvollista: https://www.beeradvocate.com/beer/profile/30321/101821/ Muita en katsellut, mutta muut Nyckelbryggerier-tekeleet ovat olleet suunmyötäisiä.

Sisään pääsee ilmaiseksi, niin käyn katsomassa meiningin ja ostan ainakin pari juomaa.
Ehdottomasti ehkä.
ruma
12.11.2022 18:03:49
Oli helvetin hauskaa. Dregen paljastui maanläheiseksi ukoksi, jolla oli aikaa ja halua vaihtaa muutama sana jokaisen halukkaan kanssa. Kaverikuva otettu ja parissa jutussa nimikirjoitukset =D

On samassa mestassa tänäänkin. Menen käymään ja maistelen herran oluet tarkemmin...
Ehdottomasti ehkä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 518 19 20 21 22
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)