![]() 28.07.2021 14:39:11 | |
---|---|
Kolme silmäinen hymiö Stephin kitarassa lähes 10 vuotta ennen Evolution-leffaa ;) moving in stereo | |
![]() 29.07.2021 00:51:21 (muokattu 29.07.2021 01:16:46) | |
McNulty: Kolme silmäinen hymiö Stephin kitarassa lähes 10 vuotta ennen Evolution-leffaa ;) Nähtävästi ollut herra pyöreästä maa-"pallosta" ym. sumutuksesta kärryillä jo hyvissä ajoin - ihan selvä merkki. Steph tietää. E: Kyllä mä ihan ilman sarkasmia herra Carpenteriin ulostuloihin petyin, joku raja jo urpoudelle. | |
![]() 25.11.2021 13:42:44 (muokattu 25.11.2021 13:58:11) | |
https://m.youtube.com/watch?v=iGPkjCVVynI Vois fanilasit päässä tilata paketin ja venata tullausilmotusta. Eiku.... | |
![]() 20.03.2022 09:53:13 | |
Jaaa, mitäettä. Sergio Vega lähtenyt bändistä. Ilmeisesti ei ollutkaan koskaan virallinen jäsen, vaan ihan sessiokaveri. Onpa perse järjestely ollut, hyvä jätkä ja hyvin sopi Deftonesiin. Tässä avaa tilannetta: https://youtu.be/T-ukffAEfvU Hö. | |
![]() 20.03.2022 11:56:25 | |
Osmo: Jaaa, mitäettä. Sergio Vega lähtenyt bändistä. Ilmeisesti ei ollutkaan koskaan virallinen jäsen, vaan ihan sessiokaveri. Onpa perse järjestely ollut, hyvä jätkä ja hyvin sopi Deftonesiin. Tässä avaa tilannetta: https://youtu.be/T-ukffAEfvU Hö. Vegan mukaantulon jälkeen vaikutti minusta, että Carpenterin rooli pieneni levy levyltä. Saattaa olla ihan vain fiilis ja vääräkin sellainen... mutta näin munsta. moving in stereo | |
![]() 20.03.2022 15:59:28 | |
No onpa kusista settiä. Ja hienoa, taas kerran, että piiloudutaan niiden managereiden ja lakimiesten taakse. Ei näin. | |
![]() 21.03.2022 11:20:11 | |
pehko: No onpa kusista settiä. Ja hienoa, taas kerran, että piiloudutaan niiden managereiden ja lakimiesten taakse. Ei näin. Taitaa näillä ns. vanhan kaartin bändeillä olla kimurantit lakipykälät sekä sopimukset taustalla etteivät vaan siitä syystä voi huudella julkisesti ennen kuin kaikki on selvitetty. Näyttää pahalta Deftonesin jätkien kannalta kyllä tällä hetkellä, mutta aika näyttää. | |
![]() 21.03.2022 12:58:11 (muokattu 21.03.2022 13:01:18) | |
McNulty: Vegan mukaantulon jälkeen vaikutti minusta, että Carpenterin rooli pieneni levy levyltä. Saattaa olla ihan vain fiilis ja vääräkin sellainen... mutta näin munsta. ainakin Gore-levyllä Vega taisi ottaa aika ison roolin ja Carpenter taas oli pitkälti sivussa. En tiedä miten sitten Ohmsilla. Ikäviä hommia tällaset kyllä, vähän samankaltaisia sekoiluja kuin Eaglesilla 90-luvulla. Saa nähdä millaisen tyypin Deftones löytää tilalle. Consciousness Removal Project - post-metal | |
![]() 21.03.2022 20:29:43 | |
Exhausted: ainakin Gore-levyllä Vega taisi ottaa aika ison roolin ja Carpenter taas oli pitkälti sivussa. En tiedä miten sitten Ohmsilla. En tiedä onko totta, mutta mulla vähän sellainen tuntuma, että kun Vega alkoi käyttää enemmän sitä Fenkun Bass VI -soitinta, niin samalla hää tunkeutui Carpenterin "taajuuksille". Aikaisemmin basso ja kitara olivat selkeästi omia elementtejä, mutta tuo Bass VI onkin jotain molempien välistä. Sillä voi soittaa melodiakulkuja, mutta myös niitä alataajuuksia. Ikäviä hommia tällaset kyllä, vähän samankaltaisia sekoiluja kuin Eaglesilla 90-luvulla. Saa nähdä millaisen tyypin Deftones löytää tilalle. Toivotaan että bändiin löytyisi joku Vegan kaltainen jäsen joka tuo bändiin myös sävellysosaamista, eikä pelkästään "keikkamuusikkoa" hoitamaan live-touhuja. Mutta onhan nämä miehistökuviot paikoitellen omituisia. Kun bändeistä tulee yhtiöitä niin nuo osakeosuudet yms. muodostavat ihan oman kuvionsa, jolla ei ole mitään tekemistä keskinäisten suhteiden tms. osalta. Ovat raakaa bisnestä. Hugh McDonald taisi veivata yli 20 vuotta Bon Jovissa "sessioäijänä". Olikohan se niin että hän sai paikan Bon Jovin vakiomiehistöön vasta 22 vuoden jälkeen. moving in stereo | |
![]() 22.03.2022 09:41:51 (muokattu 22.03.2022 09:42:19) | |
McNulty: En tiedä onko totta, mutta mulla vähän sellainen tuntuma, että kun Vega alkoi käyttää enemmän sitä Fenkun Bass VI -soitinta, niin samalla hää tunkeutui Carpenterin "taajuuksille". Aikaisemmin basso ja kitara olivat selkeästi omia elementtejä, mutta tuo Bass VI onkin jotain molempien välistä. Sillä voi soittaa melodiakulkuja, mutta myös niitä alataajuuksia. Chi Chengin aikaan basso oli todella subliminaalinen elementti bändin tuotannossa. Siellä oli hienoja linjoja jotka ei ihan suoraan tuplanneet kitaraa, mutta eipä niitä kyllä kovin helpolla huomannut, eikä monessakaan biisissä ollut osuuksia joissa kitara olisi ollut hiljaa (esim My Own Summerin yksi säkeistö). Vielä kun Chinokin alkoi soittaa kitaraa ja Carpenterin kitaran vire laski alemmas niin bassolle jäi koko ajan vähemmän tilaa tehdä mitään. Gorella tosiaan on enemmän korkealta menevää bassoa. Consciousness Removal Project - post-metal | |
![]() 22.03.2022 10:45:27 | |
Olihan SNW semmosta kivaa bassottelua. Ainakin Cherry Waves ja U,U,D,D,L,R,L,R,A,B,Select,Start. Jos en väärin muista niin meneekö Meinissäkin Serj kohdissa kivasti korkeammalta. Ettei nyt ihan pelkkää alamourua. Toki myönnän Sergio veti välillä jo Koi No Yokanilla jo ehkä niin ylärekisteristä kun Jagge antaa myöden. | |
![]() 21.05.2022 17:40:49 | |
https://www.revolvermag.com/music/d … opean-tour-announces-fill-guitarist Stephen ei soittele Euroopassa. Iskusävelmä podcast! http://www.linktr.ee/iskusavelma | |
![]() 21.05.2022 23:34:26 (muokattu 21.05.2022 23:36:43) | |
ramionparas: https://www.revolvermag.com/music/d … opean-tour-announces-fill-guitarist Stephen ei soittele Euroopassa. Sitä se on kun on anti-vaccine. Tulee Stefulle vielä kova pudotus kun tajuaa että korona ei ole häviämässä mihinkään enää. | |
![]() 22.05.2022 19:38:31 | |
ramionparas: https://www.revolvermag.com/music/d … opean-tour-announces-fill-guitarist Stephen ei soittele Euroopassa. Pelkääkö mies näkevänsä kaareutuvan maapallon lentokoneen ikkunasta vai mitä? Jos itse valitsemansa ammatin harjoittaminen edellyttää piikin ottamista, niin ehkä sen voisi tehdä - ihan vaikka fanien mieliksi. Itellä on kahdelle bändin festarikeikalle liput ensi kesäksi ja pisti kyllä hatuttamaan tämä. Mutta juu, rant ohi :) | |
![]() 04.07.2022 20:00:39 | |
Oliko kukaan katsomassa Provinssis tai Tuskas? Tuli kuultua, että oli kuulemma Provinsissa huono. Tuskassa oli törkeen kova. Harvemmin tulee oltua eturivissä, mutta nyt tuli poikkeus. Settilista myös toimi. Ei yhtään biisiä Gorelta. Lotion oli mukava yllätys myös. Iskusävelmä podcast! http://www.linktr.ee/iskusavelma | |
![]() 05.07.2022 09:32:48 | |
ramionparas: Oliko kukaan katsomassa Provinssis tai Tuskas? Tuli kuultua, että oli kuulemma Provinsissa huono. Tuskassa oli törkeen kova. Harvemmin tulee oltua eturivissä, mutta nyt tuli poikkeus. Settilista myös toimi. Ei yhtään biisiä Gorelta. Lotion oli mukava yllätys myös. Olin molemmissa, Tuska ehdottomasti parempi näistä kahdesta. Provinssissa bändi oli ehkä vähän väärässä paikassa päälavalla, Tuskassa selkeästi enemmän asialle omistautunut ja bändiä katsomaan tullut yleisö. Settilista täysin identtinen ja toimi erittäin hyvin. Mitättömyydestä kohti keskinkertaisuutta | |
![]() 07.07.2022 23:06:38 (muokattu 07.07.2022 23:14:13) | |
Näin bändin aiemmin kesäkuussa Graspopissa, Belgiassa ja se keikka oli kyllä aivan täysi floppi. Chinolla ei ollut ääntä, se lähinnä mölisi sinnepäin mitä sattui lähtemään. Oli tosi vaikea tunnistaa biisejä joita oon kuullut tyyliin sata kertaa - mun mielestä tämä keikkakitaristi vielä soitti Headupin riffin väärin (tyyliin 3-2-0-3-0-3-0-3). Tämä Tuskan keikka oli kyllä ihan perus ok ja tavallaan palautti vähän uskoa koko orkesteriin. Mutta enpä tiedä. On toi aika ankeeta, että periaatteessa kaikki kielisoittimet hoitaa tuuraajat, apukädet. Nyt ne biisit meni sentään oikein. Sergio Vega olisi ollut kokenut tekijä ja varmasti on myös antanut bändille paljon vuosien varrella. Aikamoinen moga kommunikaatiossa että hän päätti lähteä. Steph Carpenterin salaliitto-urpoilusta en jaksa edes aloittaa. Ohms on mainettaan huonompi ja Gore ihan kamala - mun mielestä bändin tulevaisuus ei näytä kyllä yhtään hyvältä. E: Harvoin negailen tähän tapaan, mutta nyt on pakko. | |
![]() 08.07.2022 12:52:34 | |
Ziggy Bubba: Ohms on mainettaan huonompi ja Gore ihan kamala - mun mielestä bändin tulevaisuus ei näytä kyllä yhtään hyvältä. Tämä. Seuraava lätty ei kyllä mene sokeasti ennakkotilaukseen. En edes odota siltä mitään. | |
![]() 08.07.2022 13:10:19 | |
Mä kuuntelin Deftonesia Tuska-sunnuntaita edeltävänä iltana ja totesin sen kuulostavan ihan hyvältä, en siis muuten tuntenut bändiä kovin hyvin. Yytsin koko keikan sunnuntaina, mutta meno oli mun mielestä kummallisen karismatonta ja hengetöntä. Ehkä nuo yllä mainitut seikat selittävät tuota. Ja mitä ihmettä niiden miksaajat tekivät ekan puolituntisen aikana? Paransivat mielestäni kuitenkin loppua kohti ja pääsivät paremmin jutun ytimeen, niin miksaajat kuin bändikin, ehkäpä juuri innostuneen yleisövastaanoton ansiosta. Vettä! | |
![]() 09.07.2022 20:12:10 | |
Ziggy Bubba: Ohms on mainettaan huonompi ja Gore ihan kamala - mun mielestä bändin tulevaisuus ei näytä kyllä yhtään hyvältä. E: Harvoin negailen tähän tapaan, mutta nyt on pakko. Mun on pakko tunnustaa että Gorelta löytyy mielestäni yksi Deftonesin kauneimmista ja parhaista biiseistä... Phantom Bride. Harmittaa kun ei itse keksi näin simppeleitä, mutta kauniin koukuttavia ralleja. Biisin kertsi vie mut johonkin paikkaan mitä en osaa tarkemmin määritellä. Siinä on jotain lapsuudesta, jotain teinivuosilta ja jotain nykyisyyttä läsnä. Eihän tuo Gore kokonaisuutena yllä tähtikaartiin, mutta on sillä hetkensä. Ohmsista en ole minäkään saanut kiinni. Ainoa ralli jonka siltä levyltä edes muistan nimeltä on The Spell of Mathematics. Muista ei muistikuvaa. moving in stereo | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)