Aihe: Rolling Stones
1 2 3 4 519 20 21 22 23115 116 117 118 119
Flash
28.10.2008 09:10:52

Mitäs olette muuten mieltä kyseisestä levystä? Kyseessähän on tavallaan kokoelma, koska useimmat biisit ovat aiemmin tehtyjä ja ilmeisesti osin levytettyjäkin, mutteivat ole mahtuneet aiemmille 70-luvun levyille.

Kyllähän tuo ihan hyvin pärjää vertailussa 70-luvun parhaiden Stones levyjen kanssa. Usein tulee kuunneltua kyllä.
Live Music Is Better!
Jokapaikanapina
28.01.2009 12:02:08
Mitä mieltä A Bigger Bangista? Eilen ostin. Mun mielestä muutamaa edellistä levyä parempi, mutta yks juttu mikä pännii suunnattomasti on saundit. Ihan liian nykyaikaset mun mielestä. Mutta sävellykset on kyllä hyvät.
Monkey Man
28.01.2009 16:51:37
Mitä mieltä A Bigger Bangista?

On se hyvä levy mutta liian pitkä mun mielestä.
Stone
28.01.2009 22:34:43

Mitä mieltä A Bigger Bangista?

Asiallinen levy. Omasta mielestäni paras levy sitten 'Voodoo loungen'. Viimeaikoina ei ole tullut kuuneltua, mutta nyt on korjattava taas tilanne.
"Musiikissa ei ole kyse varman päälle soittamisesta. Tämä musiikki on kaunista mokailua."
Jokapaikanapina
21.04.2009 16:04:39
Mikä livelevy kannattais ostaa? Tässä ois vähän listaa http://en.wikipedia.org/wiki/Rolling_Stones_discography#Live_albums

Aivan uusimpia en ajatellut ostaa, enkä kahta ekaa. Love You Live tai Still Life ois ihan kiinnostavia. Mikä livelevy on mielestänne paras ko. yhtyeeltä?
p130
21.04.2009 16:15:24 (muokattu 21.04.2009 16:16:51)

Mikä livelevy on mielestänne paras ko. yhtyeeltä?

Stripped. Hieno tunnelma. "Vähän erilainen" Rolling Stonesin livelevy, pikkuklubia ja studioa.

http://en.wikipedia.org/wiki/Stripped_(Rolling_Stones_album)
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä.
Jokapaikanapina
21.04.2009 19:25:23
p130: Stripped. Hieno tunnelma. "Vähän erilainen" Rolling Stonesin livelevy, pikkuklubia ja studioa.

http://en.wikipedia.org/wiki/Stripped_(Rolling_Stones_album)

Joo, hieno idea on mutta mun mielestä tossa on kyllä tosi rumat kannet
Dog Breath
21.04.2009 20:00:49
Jokapaikanapina: Mikä livelevy on mielestänne paras ko. yhtyeeltä?

Pakko sanoa että Bedspring Symphony.

Virallisista levyistä äänestäisin Get Your Ya-Ya's Outia. Onhan Love You Livelläkin tosin hetkensä.
Shake some action
Stone
22.04.2009 16:37:01

Virallisista levyistä äänestäisin Get Your Ya-Ya's Outia.

Jep, komppia todellakin tälle... on nimittäin hyvä live v. 1969 jenkki kiertueelta. Äänitetty vain vähän ennen "Altamont tragediaa". Jätkät iskussa, upeaa Keith Richardsin ja Mick Taylorin yhteiskitarointia. Kunnon bluesjytää!
"Musiikissa ei ole kyse varman päälle soittamisesta. Tämä musiikki on kaunista mokailua."
Wadler
23.04.2009 12:45:59
Käykää tsekkaamassa tämä sivu niin tiedätte mistä on kysymys.

http://www.scribd.com/doc/3289775/Famous-Freemasons-Exposed

Tuli ihan tuurilla katottua tämä sivu. Mä mietin sitä, miten tämä voi olla mahdollista.
Wadler Drake ps: Dragon Sword
poppamies
23.04.2009 13:22:09

Wadler: Käykää tsekkaamassa tämä sivu niin tiedätte mistä on kysymys.

Tuli ihan tuurilla katottua tämä sivu. Mä mietin sitä, miten tämä voi olla mahdollista.

Että ihmisillä on käsiäkö ?
G strings are for strippers!
timus
23.04.2009 13:58:33
Jokapaikanapina: Mikä livelevy kannattais ostaa? Tässä ois vähän listaa http://en.wikipedia.org/wiki/Rolling_Stones_discography#Live_albums

Aivan uusimpia en ajatellut ostaa, enkä kahta ekaa. Love You Live tai Still Life ois ihan kiinnostavia. Mikä livelevy on mielestänne paras ko. yhtyeeltä?

Still Life on ihan ookoo, mutta ei kuitenkaan kai se mehukkainen keikkataltiointi. Ihan hyvä "aikansa kuva" toki.
"no sound, no sound problems" -Henry Rollins
Stradlin
23.04.2009 14:27:00
Wadler: Käykää tsekkaamassa tämä sivu niin tiedätte mistä on kysymys.

Hasselhoffin kohdalla ei enää kahvit pysyneet suussa :D
"He's probably one of those people who thinks Elvis is dead." - Mulder
Wadler
23.04.2009 20:49:13
Mun mielestäni toi oli shokki minulle, koska on niin vaikea kuvitella että Rolling Stones
jäsenet kuuluvat vapaamuurareihin. Pitää olla seuraavalla kerralla varovainen, mitä
löytää netistä. Maailmassa on täynnä likaisia ja oksettavia ihmisiä, jotka haluavat orjuuttaa meitä ja manipuloida uskomaan heitä. Media on mitä kaikkein kieroinpia aivopesuvälineitä, jolla sekotetaan ihmisen aivoja pahasti. Koskaan emme saa tietää, ketä tuolla median takana piilee. Kaikkein parasta on olla välittämättä koko asiasta tai tutkia asiaa tarkemmin ja symemmin. Koska totuus on paljon tärkeämpää kuin median tekemät valheet. Ei tässä oikeastaan minulla ole muuta sanottavaa kun en tiedä pitääkö toi asia paikkaansa vai ei.
Wadler Drake ps: Dragon Sword
jra
23.04.2009 23:07:38
Wadler: Mun mielestäni toi oli shokki minulle, koska on niin vaikea kuvitella että Rolling Stones
jäsenet kuuluvat vapaamuurareihin. Pitää olla seuraavalla kerralla varovainen, mitä
löytää netistä. Maailmassa on täynnä likaisia ja oksettavia ihmisiä, jotka haluavat orjuuttaa meitä ja manipuloida uskomaan heitä. Media on mitä kaikkein kieroinpia aivopesuvälineitä, jolla sekotetaan ihmisen aivoja pahasti. Koskaan emme saa tietää, ketä tuolla median takana piilee. Kaikkein parasta on olla välittämättä koko asiasta tai tutkia asiaa tarkemmin ja symemmin. Koska totuus on paljon tärkeämpää kuin median tekemät valheet. Ei tässä oikeastaan minulla ole muuta sanottavaa kun en tiedä pitääkö toi asia paikkaansa vai ei.

Huumoriahan tämä oli? Samalla tavalla tuokin sivu on osa sitä "pirullista" mediaa kuin mikä tahansa muu aviisi tai kanava.
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
slowdive
02.05.2009 10:04:27
Tässä kuussa Stonesilta alkaa pukata remastereita noista -71 jälkeen ilmestyneistä levyistä. Kyllähän tuota saa taas itsekin kukkaroa raottaa. En tiedä meneekö koko satsi hankintaan, mutta ainakin tietyt levyt sieltä on poimittava.

Enimmäkseenhän tuota tuleekin nykyään kuunneltua tuota iki-klassikkojen jälkeen ilmestynyttä tuotantoa. Esim. "It's Only Rock n' Roll" on viime vuosina noussut sieltä ihan OK -osastolta sinne terävimpään kärkeen.

Beginning next month fans of The Rolling Stones will have much to rejoice about with the arrival of re-mastered versions of "Sticky Fingers," "Goats Head Soup," "It's Only Rock 'n' Roll" and "Black And Blue."

And it doesn't end there. In June, the band will continue their re-issue campaign with Universal Music Group with the re-issue of "Some Girls," "Emotional Rescue," "Tattoo You" and "Undercover," followed by "Dirty Work," "Steel Wheels," "Voodoo Lounge," "Bridges To Babylon" and their most recent album of all new material, "A Bigger Bang".

Astute fans will notice the absence of the masterful "Exile On Main St." from the release schedule. Hailed by Rolling Stone magazine, where "Exile On Main St." was rated the 7th Greatest Album Of All Time, as "Jagger and Richards' definitive songwriting statement of outlaw pride and dedication to grit," no one has forgotten about the marquee album, least of all The Rolling Stones. A late 2009 re-issue of "Exile On Main St." is being planned as part of a wider celebration that will accompany its release.

In a nod to the band's diehard fans, UMG will also be releasing a collector's box in which to house all 14 post-1971 studio albums, as well as making the catalogue newly available digitally.
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley)
kvhl
04.05.2009 14:03:11
Mulla on noita virgin yhtiön mini lp levyjä jotka on kun oikeat lp levyt mutta cd koossa,ihan hienoja! muistaakseni ne on digitallisesti remasteroituja. Samaa sarjaa löytyy japanilaisena mutta ei minulta, niissä on viellä erilaisia liitteitä mukana.Sarja tunnetaan nimellä COLLECTOR'S EDITION mini-lp.
timus
05.05.2009 18:35:15
Suosittelen muuten hienoa Ron Woodin uudehkoa elämänkertaa. Toki paljon pre-Stonesia eli Facesia ja muuta mukavaa, mutta myös tarinaa tien päältä Stonesien kanssa jne... Itselleni kirja oli erittäin positiivinen yllätys viihdyttävyydessään
Stone
05.05.2009 20:14:39

timus: Suosittelen muuten hienoa Ron Woodin uudehkoa elämänkertaa. Toki paljon pre-Stonesia eli Facesia ja muuta mukavaa, mutta myös tarinaa tien päältä Stonesien kanssa jne... Itselleni kirja oli erittäin positiivinen yllätys viihdyttävyydessään

Jaa, että tällainen siis olisi ilmestynyt.... kerro, kerro, minkä niminen??????
timus
05.05.2009 20:42:02
Wood, Ronnie
It's Only Rock'n'Roll. Rolling Stones -kitaristin ihmeelliset seikkailut

http://www.johnnykniga.fi/kniga/ind … p?c=/product&isbn=951-0-34951-8

tosiaan tuli luettua ihan liian nopeasti...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)