Aihe: Pearl Jam
1 2 3 4 519 20 21 22 2327 28 29 30 31
MaxDamage
13.04.2012 07:56:56
Minkä hemmetin takia ne ei voi oikeasti koskaan tulla Suomeen? Onko täällä niin auttamattoman surkea Pearl Jamin levymyynti vai mitä ihmettä? Johan tässä pikkuhiljaa kaikki muut isomman luokan artistit on mestoilla käyneet.. :/
ramionparas
13.04.2012 10:12:44

MaxDamage: Minkä hemmetin takia ne ei voi oikeasti koskaan tulla Suomeen? Onko täällä niin auttamattoman surkea Pearl Jamin levymyynti vai mitä ihmettä? Johan tässä pikkuhiljaa kaikki muut isomman luokan artistit on mestoilla käyneet.. :/

luuleekohan keikkamyyjät että keikkalle ei tulisi sit ketään?..kyl nyt itse veikkaan että jos keikkaa tulisi niin se myytäisiin hetkessä loppuun..prkl, on se niin vaikeeta saada bändiä tänne..
http://www.evilpiggy.tk http://www.mikseri.net/epm http://www.myspace.com/evilpiggymachine
Flash
13.04.2012 11:48:46

Aika käsittämättömältä tuntuu. Taitaa tämäkin bändi "hyvien jätkien" imagostaan huolimatta vaan kylmästi kerätä rahat kasaan sieltä mistä ne helpoimmin lähtee pienimmillä kustannuksilla.
Live Music Is Better!
Terry Pantheras
13.04.2012 12:43:11
ramionparas: luuleekohan keikkamyyjät että keikkalle ei tulisi sit ketään?..kyl nyt itse veikkaan että jos keikkaa tulisi niin se myytäisiin hetkessä loppuun..prkl, on se niin vaikeeta saada bändiä tänne..

En tiedä, mutta liittyisköhän jotenkin siihen, ettei täällä (ainakaan Helsingissä) oikein ole semmosia parin-kolmentuhannen ihmisen keikkapaikkoja, jonka verran PJ varmasti vetäisi Suomessa?

Linnanmäellehän on suunniteltu moista siihen vanhaan vesisäiliöön/torniin, mutta siitä ei ole mitään kuulunut, joten se on varmaan torpattu johonkin valituksiin ja tilalle tullee TAAS JOKU PERKELEEN RAVINTOLA.
*kvarts*
mrk
13.04.2012 13:04:48
Terry Pantheras: En tiedä, mutta liittyisköhän jotenkin siihen, ettei täällä (ainakaan Helsingissä) oikein ole semmosia parin-kolmentuhannen ihmisen keikkapaikkoja, jonka verran PJ varmasti vetäisi Suomessa?.

Luulisi niiden myyvän Jäähallin tai Hartwallin tarpeeksi täyteen. Eivät ne missään soita noin pienissä paikoissa. Livenationilla on ollut tarjous vetämässä ainakin tällä kertaa ja aiemminkin, mutta ilmeisesti pienet maat jää jalkoihin kun tekevät niin lyhyitä kiertueita. Mutta mikäs siinä, pienet kesälomareissut ympäri Eurooppaa on aina kivempia kuin automatka Pasilaan.
"Short On Long Term Goals"
Flash
13.04.2012 13:09:06

Terry Pantheras: En tiedä, mutta liittyisköhän jotenkin siihen, ettei täällä (ainakaan Helsingissä) oikein ole semmosia parin-kolmentuhannen ihmisen keikkapaikkoja, jonka verran PJ varmasti vetäisi Suomessa?

PJ on ihan liian kallis buukattavaksi noin pieneen paikkaan (tai sitten lippujen hinta olisi liian kova). Ilmeisesti liian kallis jopa Suomen suurimmille festareille. Kyllä vanha jäähalli, tai Hartwall Areena olisi ihan passeli keikkapaikka bändille. Ihan saletisti tulisi täyteen, tai ainakin lähelle. Vaihtoehtoisesti keikkapaikkana voisi käyttää jotain niistä Helsingin puistoista, joita on viime vuosina käytetty keikkapaikkoina.
Live Music Is Better!
Terry Pantheras
13.04.2012 13:21:17
Flash: Vaihtoehtoisesti keikkapaikkana voisi käyttää jotain niistä Helsingin puistoista, joita on viime vuosina käytetty keikkapaikkoina.

PJ ois kyllä ihan loistava Kaisaniemessä.
*kvarts*
HaloOfFlies
13.04.2012 13:50:20

Flash: PJ on ihan liian kallis buukattavaksi noin pieneen paikkaan (tai sitten lippujen hinta olisi liian kova). Ilmeisesti liian kallis jopa Suomen suurimmille festareille. Kyllä vanha jäähalli, tai Hartwall Areena olisi ihan passeli keikkapaikka bändille. Ihan saletisti tulisi täyteen, tai ainakin lähelle. Vaihtoehtoisesti keikkapaikkana voisi käyttää jotain niistä Helsingin puistoista, joita on viime vuosina käytetty keikkapaikkoina.

Tai Sonera Stadium.
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
daredevil
14.04.2012 11:52:38
mrk: Luulisi niiden myyvän Jäähallin tai Hartwallin tarpeeksi täyteen. Eivät ne missään soita noin pienissä paikoissa.

Kyllä vähintään pitäisi olla joku Hartwall areenan kokoinen paikka. Mä mietin miten saisin lipun keikalle jos ne tänne joskus sattuisi eksymään.. Itse en oo tottunut reissaileen ulkomailla.
No Stairway, denied!!!
Käyttäjätunnus
22.04.2012 20:39:12
Kumma juttu sinänsä, että Suomi jää aina väliin, vaikka kaverit hyvin muistaa 93 vuoden huonon keikan ja monessa haastattelussa siitä maininnutkin. Itellä ja kavereilla kävi hyvä säkä, että kesäreissun juuri niille päiville, kun ollaan Prahassa osui keikka. Onkos tämmönen coveri tuttu:

http://www.youtube.com/watch?v=kJU01c5FWEY

Selkeästi yksi parhaimmista bändeistä nykyään, josta löytyy vahvaa PJ henkeä :)
The Rolling Stones are playing in Philadelphia tonight, but we're better so fuck'em -Paul Westerberg
kanisteri
22.04.2012 21:59:17
Terry Pantheras: En tiedä, mutta liittyisköhän jotenkin siihen, ettei täällä (ainakaan Helsingissä) oikein ole semmosia parin-kolmentuhannen ihmisen keikkapaikkoja, jonka verran PJ varmasti vetäisi Suomessa?

Linnanmäellehän on suunniteltu moista siihen vanhaan vesisäiliöön/torniin, mutta siitä ei ole mitään kuulunut, joten se on varmaan torpattu johonkin valituksiin ja tilalle tullee TAAS JOKU PERKELEEN RAVINTOLA.

Ei ideaa ole torpattu. Hesarissa oli juttu tästä aiheesta taannoin. Lintsin vesitornin monitoimiareenaa ryhdytään ilmeisesti kehittämään, mutta Elmun uusi moninkertaisesti nykyistä isompi "Nosturi" saatetaan kokea liian samanlaiseksi.

Eli joka tapauksesa Helsinkiin on tulossa mainitsemasi kokoinen mesta.

PJ toki kuuluu Areenan kokoiseen paikkaan.
Terry Pantheras
22.04.2012 22:02:12
kanisteri: Ei ideaa ole torpattu. Hesarissa oli juttu tästä aiheesta taannoin. Lintsin vesitornin monitoimiareenaa ryhdytään ilmeisesti kehittämään, mutta Elmun uusi moninkertaisesti nykyistä isompi "Nosturi" saatetaan kokea liian samanlaiseksi.

Eli joka tapauksesa Helsinkiin on tulossa mainitsemasi kokoinen mesta.

PJ toki kuuluu Areenan kokoiseen paikkaan.

No mutta tuohan on loistavaa.

Oon aina kuvitellut ettei PJ olisi Suomessa mitenkään erityisen suosittu, mutta eipä ois ensimmäinen kerta kun olisin väärässä kuvitelmineni...
*kvarts*
-jonne-
23.04.2012 21:43:43
Käyttäjätunnus: Kumma juttu sinänsä, että Suomi jää aina väliin, vaikka kaverit hyvin muistaa 93 vuoden huonon keikan ja monessa haastattelussa siitä maininnutkin. Itellä ja kavereilla kävi hyvä säkä, että kesäreissun juuri niille päiville, kun ollaan Prahassa osui keikka. Onkos tämmönen coveri tuttu:

http://www.youtube.com/watch?v=kJU01c5FWEY

Selkeästi yksi parhaimmista bändeistä nykyään, josta löytyy vahvaa PJ henkeä :)

Ite olen aina helsingin bootlegin kuultuani ihmetellyt tätä huonon keikan mainetta. Erinomaiselta tuon ajan PJ:ltähän se kuulostaa, ei mitään eroja muihin '93 keikkoihin ainakaan mun korvakuulolla.
Flash
24.04.2012 07:26:59

-jonne-: Ite olen aina helsingin bootlegin kuultuani ihmetellyt tätä huonon keikan mainetta. Erinomaiselta tuon ajan PJ:ltähän se kuulostaa, ei mitään eroja muihin '93 keikkoihin ainakaan mun korvakuulolla.

Paikanpäällä se keikka ei kuulostanut, eikä näyttänyt kovin hääviltä, mutta bootlegin kuultuani pakko myöntää, että ei se vissiin sitten niin huono ollutkaan. Ainakaan soiton puolesta.
Live Music Is Better!
Jokapaikanapina
24.04.2012 12:51:42
-jonne-: Ite olen aina helsingin bootlegin kuultuani ihmetellyt tätä huonon keikan mainetta. Erinomaiselta tuon ajan PJ:ltähän se kuulostaa, ei mitään eroja muihin '93 keikkoihin ainakaan mun korvakuulolla.

Tätä olen itse ihmetellyt useasti. Kaippa bändin olemus on ollut sitten hieman nihkeämpi. Mites muuten itse pääesiintyjä Young, oliko hyvä? :) Varmaan oli.
Flash
24.04.2012 14:35:34

Jokapaikanapina: Mites muuten itse pääesiintyjä Young, oliko hyvä? :) Varmaan oli.

Oli erittäin hyvä.
Live Music Is Better!
Jokapaikanapina
08.05.2012 23:51:29
No voihan saateri, lentokenttä jolle piti laskeutua ei ehdikään valmistua keikkaan mennessä: http://www.hs.fi/ulkomaat/Berliinin … iv%C3%A4styy+syksyyn/a1305561603457

Vielä ei ole Lufthansalta kuulunut infoa, mutta eiköhän joitain järjestelyjä ala tippumaan sähköpostiin lähipäivinä. Toivottavasti ehtii keikalle uudella lennolla samana päivänä..

Backspacer on muuten ollut taas kovassa kuuntelussa. Toimii aurinkoisen kevätpäivän ajomusana loistavasti!
Dull Finn
09.05.2012 07:27:31

Flash: Oli erittäin hyvä.

ja taustallaan oli Booker T & The MG's!

en ollut tuolloin vielä PJ-fani, mutta ihan kivuttomasti seurasin heidän osuutensa, Eddie kyllä vaikutti melko känniseltä, mutta samanlaista laulantaa se oli kuin aina ;). Basisti hyppeli kovasti.
Jukka
18.06.2012 14:51:25
No niin tytöt ja pojat, ylihuomenna euroopan rundin eka show Manchesterissa.

Onko täältä porukkaa paikalla kiertueen alkupään keikoilla?

Itsehän olen paikalla 4.7 Berliiniin keikalla.

Kiertueaikataulut: http://pearljam.com/tour
Jokapaikanapina
20.06.2012 14:13:56
Jasso, rahastonhoitaja on pöllinyt aika rutkasti rahaa bändiltä: rhttp://www.rumba.fi/pearl-jamin-ent … -000-dollarin-varastamisesta-31230/
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)