professori 09.09.2008 10:38:27 | |
---|
|
lxi 09.09.2008 10:43:36 | |
---|
Siis häh. Laulajahan on William DuVall? http://en.wikipedia.org/wiki/William_DuVall Juu niin on. Mesta.netin uutisessa mainitaan kyllä, että "tarkoituksena on äänittää uusi Alice In Chains-albumi yli kymmenen vuoden tauon jälkeen", mutta sivuutetaan tämä mitätön pikku miehistönmuutos kokonaan... |
masterhat 11.09.2008 19:18:19 | |
---|
muksua kun aic tekee uuden lätyn. Samuel L. Jackson on kuulemma kuvittanut tulevan levyn kansitaiteen..? http://www.mikseri.net/artists/fouraces.69258.php |
Gumar 25.09.2008 11:16:17 | |
---|
Layne Staley -leffa taitaa olla tulossa Aikamoisella mielenkiinnolla oota tota tuotosta, samoin kuin uutta studiolättyä. Vähän epäilyttää tuo DuVall, täytyy myöntää. Btw katoin Laneyn näyttelijän kuvia, kyllä on ainaki oikean näköinen junnu valittu näyttelemään. 'Me olemme nuorison ylevää kermaa' |
hjukke 25.09.2008 17:17:27 | |
---|
Aikamoisella mielenkiinnolla oota tota tuotosta, samoin kuin uutta studiolättyä. Vähän epäilyttää tuo DuVall, täytyy myöntää. Btw katoin Laneyn näyttelijän kuvia, kyllä on ainaki oikean näköinen junnu valittu näyttelemään. En tiedä, hyvin tuo duvalin viljo lauleli provinssissa ja muissakin livetallenteissa. Eihän se lähellekkään sama tietysti ole, mutta menköön nyt samalla nimellä bändi.. uskoisin että voi tulla hyvääkin jälkeä. |
Mohla 26.09.2008 08:05:54 | |
---|
En tiedä, hyvin tuo duvalin viljo lauleli provinssissa ja muissakin livetallenteissa. Eihän se lähellekkään sama tietysti ole, mutta menköön nyt samalla nimellä bändi.. uskoisin että voi tulla hyvääkin jälkeä. Juu, mutta hyvinhän tuo Duval vetelee. Musta ois paljon ärsyttävämpää, jos tilalle ois otettu joky Layne imitaattori, Duval vetää omalla soundillaan, joka yllättävän hyvin istuu tohon matskuun. Ja mä uskon kans, että tuo uus matsku tulee olemaan hyvää. Onhan tuossa kuitenkin sen verran kova poppoo kyseessä, vaikka Layne ei olekaan enää olemassa. Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä. - - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli |
HaloOfFlies 29.09.2008 23:07:52 (muokattu 29.09.2008 23:10:18) | |
---|
Haastattelunpätkää lokakuulta 1991. Kiinnittäkää huomiota numeroon Laynen paidassa. http://www.youtube.com/watch?v=UtvTfnzp3SM "when we can't score with the chicks, we take it out on our goat." Ei vittu mitä huumoria :D "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Gumar 08.10.2008 12:56:55 | |
---|
Haastattelunpätkää lokakuulta 1991. Kiinnittäkää huomiota numeroon Laynen paidassa. http://www.youtube.com/watch?v=UtvTfnzp3SM "when we can't score with the chicks, we take it out on our goat." Ei vittu mitä huumoria :D Vitun hyvä! :P 'Me olemme nuorison ylevää kermaa' |
kyseinen 08.10.2008 13:58:41 | |
---|
Haastattelunpätkää lokakuulta 1991. Kiinnittäkää huomiota numeroon Laynen paidassa. En ymmärrä, miksi pitäis kiinnittää huomiota. Enpä toisaalta ole mikään AIC-fanikaan. Sehän on Chicago Bearsien legendaarisen running backin Walter "Sweetness" Paytonin paita. http://en.wikipedia.org/wiki/Walter_Payton "No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope |
paavi 08.10.2008 16:14:14 | |
---|
En ymmärrä, miksi pitäis kiinnittää huomiota. Enpä toisaalta ole mikään AIC-fanikaan. Sehän on Chicago Bearsien legendaarisen running backin Walter "Sweetness" Paytonin paita. http://en.wikipedia.org/wiki/Walter_Payton No, sattui myös olemaan Laneyn oma ikä kuollessa..."hauska" yhteensattuma. Hups, mähän oon 34 nyt. Taitaa kuitenkin olla terveellisemmät elintavat... Hell sinkin' by the weight of our souls
Heaven risin' and we were caught somewhere between |
Mohla 08.10.2008 16:24:14 | |
---|
No, sattui myös olemaan Laneyn oma ikä kuollessa..."hauska" yhteensattuma. Hups, mähän oon 34 nyt. Taitaa kuitenkin olla terveellisemmät elintavat... Mulla meni just toi 27-vuosi, ja oon edelleen hengissä. Nyt sitten jännitetään tota 31:stä... ;) Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä. - - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli |
kyseinen 08.10.2008 17:52:03 (muokattu 08.10.2008 17:53:01) | |
---|
No, sattui myös olemaan Laneyn oma ikä kuollessa..."hauska" yhteensattuma. Hups, mähän oon 34 nyt. Taitaa kuitenkin olla terveellisemmät elintavat... No huvittavaa, tuota ajattelin kyllä, mutta jotenkin totesin sen niin latteaksi läpäksi. Ihan siltä pohjalta, että onhan noita urheilupaitoja ja numeroita jos jonninmoisia. Hmm... no-o... "No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope |
MrQ 09.10.2008 06:15:24 | |
---|
No, sattui myös olemaan Laneyn oma ikä kuollessa..."hauska" yhteensattuma. Hups, mähän oon 34 nyt. Taitaa kuitenkin olla terveellisemmät elintavat... psst ois konii ja pepsii rolexii |
paavi 09.10.2008 13:33:01 | |
---|
psst ois konii ja pepsii rolexii Hoho! Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! Hell sinkin' by the weight of our souls
Heaven risin' and we were caught somewhere between |
professori 22.10.2008 09:04:19 (muokattu 22.10.2008 09:12:38) | |
---|
Kyllä se nyt vain on niin että Them Bones on maailman tiukin biisi. Ja toi video on helevetin hyvä. Staleylla on välillä siistejä silmämuljautuksia. Anteeksi turha kiihkoileva fanipostaus. e. Ois mulla itse asiassa asiaakin. Saako tuota Music Bank-boksia enää mistään? Himottaisi suuresti. |
Mistö 22.10.2008 12:15:59 (muokattu 22.10.2008 12:16:23) | |
---|
Kyllä se nyt vain on niin että Them Bones on maailman tiukin biisi. Komppaan täysin. Etenkin kertosäkeessä loppupuolella tulee aina samat kylmät väreet ja mahtava fiilis. :D Itse olen vasta alkanut tutustumaan näihin 90-luvun helmiin (lue. grungeen) ja AIC on kyllä selvästi kovinta kärkeä, vaikka en sitä osaakkaan oikein grungeksi laskea. |
Mohla 22.10.2008 12:42:28 | |
---|
vaikka en sitä osaakkaan oikein grungeksi laskea. ?!?! -- -- .. Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä. - - - - - - - - -
Terry Pantheras 22.10.2008 12:56:06 | |
---|
Komppaan täysin. Etenkin kertosäkeessä loppupuolella tulee aina samat kylmät väreet ja mahtava fiilis. :D Itse olen vasta alkanut tutustumaan näihin 90-luvun helmiin (lue. grungeen) ja AIC on kyllä selvästi kovinta kärkeä, vaikka en sitä osaakkaan oikein grungeksi laskea. Joo, ite lasken grungeksi kaiken sen hutun, mitä nämä pionoeeribändien - kuten AIC ja Soundgarden - apinoijat edustivat. Alicehan on silkkaa hard rockia perustaltaan. Höpsis töppöseen! |
Mistö 22.10.2008 13:13:16 | |
---|
?!?! -- -- .. Kuten Terry Pantheras tuossa viisaasti totesikin, niin AIC kuulostaa omaan korvaan hiukan liian raskaalta ollakseen grungea. Tosin näin ei-muusikkona nuo genrerajat saattaa meikäläisellä heitellä joskus vähän väärillä tavoin, joten antakaa anteeksi. |
Deg 22.10.2008 13:35:06 | |
---|
Kuten Terry Pantheras tuossa viisaasti totesikin, niin AIC kuulostaa omaan korvaan hiukan liian raskaalta ollakseen grungea. Tosin näin ei-muusikkona nuo genrerajat saattaa meikäläisellä heitellä joskus vähän väärillä tavoin, joten antakaa anteeksi. Kyllähän se näin on että parhaita bändejä (esim. juuri AIC) ei voi laittaa mihinkään genreen, vaan nämä perässähiihtelijät luovat sitten genret. Sexual chocolate, baby! |