Mika Antero 18.11.2007 21:06:47 | |
---|
Joo, vaikka Hurriganesin voitto on sinänsä ollutkin hieno saavutus, niin osaako kukaan nimetä ilman Googlen apua yhtään ainoaa muuta bändiä tai artistia, joka olisi voittanut European Pop Jury -kilpailun? Niin, sitähän minäkin... = ) Minkäs se Broadcastin Who's got the ball voitti? Jonkun muun vastaavan kai? "Kannattaa hakeutua muille sivuille." |
texjazz 18.11.2007 21:15:03 | |
---|
Who's got the ball? Oliko se joku itä-eurooppalainen kilpailu? Niissäkn suomalaiset vierailivat ahkerasti. Marras- ja joulukuu pitäisi kieltää. |
Atomic Cafe 18.11.2007 21:21:18 (muokattu 18.11.2007 21:45:31) | |
---|
Jake Nymanin "Aution saaren levyjen" mukaan levy julkaistiin (tarkistin juuri äsken) myös Englannissa, mutta muualta en ole löytänyt vahvistusta asialle. On se sitten julkaistu jos Jake Nyman näin sanoo !!! |
Atomic Cafe 18.11.2007 21:40:51 | |
---|
Joo, vaikka Hurriganesin voitto on sinänsä ollutkin hieno saavutus, niin osaako kukaan nimetä ilman Googlen apua yhtään ainoaa muuta bändiä tai artistia, joka olisi voittanut European Pop Jury -kilpailun? Niin, sitähän minäkin... = ) Hyvä pointti, jos ihan totta puhutaan niin eipä tuosta kovin helposti tietoa löydä edes Googlen avulla. |
Gardiner 19.11.2007 06:21:21 | |
---|
Muistaakseni tää jyry oli eräänlainen euroopan laajunen "kuukauden demo", tai siis oikeestaan "kuukauden uus biisi" tyyppinen radio-ohjelma. EBU:n, eli euroopan yleisradioliiton, et eiköhän siin oo france, algemainia,hispanjoolia,sueden ja tämät BBC, esim.Biisit soitettiin kaikkien maitten ratioissa ja jengi sai äänestää voittajan. Ei siis mikään raati, vaan radion kuuntelijat. Et ei se ollu mikään "euroviisu skaba" osaston juttu ollenkaan, vaan radio-ohjelma. Rock/Pop ohjelma. Ei kai ees hirmu suosittu, mut pointti on et Get On uppos ku häkä. Ja sillä ohjelmalla ei ollu paljookaan Suomalaisii kuuntelijoita. Minäkään en äänestäny. "We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix |
Marlowe 19.11.2007 07:20:57 | |
---|
Ok, kiitos Puutarhurille. Saatiinpas selvennystä tähänkin aiheeseen. Suomalaisilla tuntuu vain joskus olevan taipumusta liioitella omiensa saavutuksia maailmalla ns. Suosikki-tyyliin, ja sellaiselta minusta on tuntunut aina tämä European Pop Jury -voittokin, johon vedotaan joka ikinen kerta kun puhe kääntyy Hurriganesiin. "Barry, Dick ja minä olemme tulleet siihen tulokseen, että vakavasti otettavalla ihmisellä täytyy olla... vähintään viisisataa levyä" (Nick Hornby: Uskollinen äänentoisto) |
Gardiner 19.11.2007 10:25:31 | |
---|
Niin, arvon intterwebbi ajan ystävät. Sillon kuunneltiin rock-musaa, uutta sellasta, radiosta. Äänestys varmaan tapahtu tyyliin postikorteilla, mukana oli kuitenkin britit, tanskalaiset, svedut ja sakut, esim. Et ei se ihan turha äänestysvoitto ollu, koska ohjelmalla ei ollu hirveesti Suomalaisia kuulijoita. Tuli muuten mieleen et EBU:llahan oli ainakin näitä et ne lähetti livekeikka äänityksii koko euroopassa, kaikkien jäsenmaiden radioista. Mul on vieläkin c-kasetilla Beck livenä Roskildesta ja Oasis jostain mistä lie. ( tosin ekat kymppäminsaa suorasta lähetyksestä kuluu siihen ku selostaja selostaa et Gallagherin veljekset juo viinaa takahuoneessa eikä suostu tuleen lavalle. Hilpee selostus) "We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix |
StJerky 19.11.2007 14:18:49 | |
---|
Minkäs se Broadcastin Who's got the ball voitti? Jonkun muun vastaavan kai? Battle Of the Bands. |
Atomic Cafe 19.11.2007 15:38:20 (muokattu 19.11.2007 19:47:17) | |
---|
Suomalaiset ei usko että joku asia on hyvä jos sitä ei ensin ulkomailla kehuta (näin se ainakin tuohon aikaan oli). Hurriganes lähti lentoon samoihin aikoihin tämän voiton kanssa, olihan niillä hyvä levy alla mutta kyllä tämä EBU voittokin luultavasti asiaan vaikutti. Siihen aikaan radio oli kova juttu mutta siellä raikasi iskelmä ja humppa. Joitakin erikoisohjelmia tuli ja meni, niitä tungettiin varhaisaamuun ja myöhäisiltaan kun jostain löytyi joku "toimittaja" joka suostui heräämään kello 7 aamulla soittelemaan rokkia radioon, näköradion puolella tilanne oli vielä huonompi vaikka jotain löytyi sieltäkin, kovin juttu 70-luvulla oli Iltatähti. Ei siis ollut ihan pieni asia markkinoinnin kannalta jos joku voitti jonkun kilpailun josta kukaan ei tiennyt mitään kanavalla jota kukaan ei kuunnellut. Tavastialla nauhotettiin 80-luvulla joku kansainvälinen ohjelma johon tallennettiin ainakin Siekkareiden ja Liikkuvien Lasten keikat, en muista oliko kysymyksessä EBU. EMU vai KEPU mutta hyviä keikkoja ne oli, Alanko venytteli Englantia ja yleisö viihtyi. |
tono 19.11.2007 19:11:04 | |
---|
Kyllä se Iso-Henri oli kova jätkä ja on vieläkin. Isäni on soittanut hurriganesia koko 15 vuoden elämäni aikana ja vieläkin pidän Hurriganesia Suomen parhaimpana bändinä, mikään nykyajan rokkibändi ei saa samanlaista meininkiä kuin Hurriganes sai. Remun kielitaito ja välinpitämättömyys mitä sanoa vaikutti ehkä paljonkin. Mutta sehän on Rocken rollia, minkään ei tarvitse olla täydellistä! :) Olen itse käynyt Remu and the Hurriganesin keikoilla kolme kertaa ja kyllä se mielestäni vieläkin päihittää kaikki Suomen ns. "Huippu rockbändit". HURRIGANES, NYT JA AINA! Homma hanskassa bootsit jalassa. |
Gardiner 19.11.2007 20:19:33 | |
---|
Tavastialla nauhotettiin 80-luvulla joku kansainvälinen ohjelma johon tallennettiin ainakin Siekkareiden ja Liikkuvien Lasten keikat, en muista oliko kysymyksessä EBU. EMU vai KEPU mutta hyviä keikkoja ne oli, Alanko venytteli Englantia ja yleisö viihtyi. Ei se varmaan KEPU ollu, :), Mul on muutes jossain c-kasetil toi siekkari keikka ratiosta äänitettynä. sorge oftopicointi Ganes on R&R All Night Longilla livenä tautisen kova. "We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix |
moikki 08.12.2007 20:54:37 | |
---|
Kuuntelen taas roadrunneria ja ei prkl tää kolisee kovaa! Tulipahan taas kerran mainittua humalluspäissään :D Tallahassee lassie prkl, nyky räkänokat sais ottaa mallia miten sitä rokkia soitetaan prkl! Albert Järvinen on jumala! |
Kailis 09.12.2007 01:15:53 | |
---|
Jotain tollaista mä muistelen, mutarokiksi kutsuttiin. Portilla oli tarkka tarkistus mukana tulevien juomien suhteen, mutta mä olin pistänyt viinat lasten tuttipulloihin (kakarat mukana) ja sain läpi tuotua. Hurriganes esiintyi ekan päivän iltapäivällä ja silloin ei vielä satanut, taisipa auringon viimeiset säteet pilvien välistä vielä pilkahdella. Ihan täyspäiseltä ei kuulosta se että viedään tuollaiseen paikkaan tuttipulloikäisiä skidejä ja dokataan vielä kaupanpäälle, onnea vanhemmille!!! |
Kailis 09.12.2007 01:32:30 | |
---|
Tuli mieleen, että olen soittanut Hurriganesin kanssa samalla keikalla v. -79 Maunulan majalla. Bändi oli Glory Boys, myöhemmin Kuudes Tunti. Treenattiin samassa kämpässä Haagan räkälässä, ja tää oli varmaan treenikämpän maksukeikka (Helsingin kaupungin nuorisotoimi tai jotain). Kävi vielä hassusti kun olin unohtanut pallin kämpille ja kysyin Remun broidilta, joka silloin roudasi niitä, josko saisin pallin lainaan. Se sanoi että tottakai, mutta Remu nosti hirveen äläkän ja rupes huutamaan; "Vittu vie kaikki saatana, pelastusarmeijalle kaikki perkele..." Reiska totes että tollanen se on, ei kannata välittää |
Umpihullu 12.12.2007 00:47:57 | |
---|
Tavastialla nauhotettiin 80-luvulla joku kansainvälinen ohjelma johon tallennettiin ainakin Siekkareiden ja Liikkuvien Lasten keikat, en muista oliko kysymyksessä EBU. EMU vai KEPU mutta hyviä keikkoja ne oli, Alanko venytteli Englantia ja yleisö viihtyi. Samaisesta keikastahan tuli kauheesti sanomista kun Sielun Veljet soittivat On mulla unelman. Kukkahattusedät suuttuivat kun tuolla lailla isänmaata mollataan. Itellä kans nauhalla tuo energinen keikka. Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa! |
Atomic Cafe 08.02.2008 05:33:56 (muokattu 08.02.2008 05:57:36) | |
---|
Vaarit sopii hyvin vanhojen autojen sekaan, Chuck Berry esiintyy Hurriganesin kanssa Messukeskuksessa 22.maaliskuuta(American Car Show). |
bilbo4u 10.02.2008 16:58:15 | |
---|
On se ainakin minulle kovalta kuulostava saavutus se European pop-jyryn voitto. Kun sitä aikanaan kuuntelin, niin antoi se ainakin tunteen, että suomalainen rock on kansainvälisesti hyväksyttyä. Enhän toki tiennyt sitä, ettei suomalaista musiikkia taidettu juuri ulkomaille viedä tuolloin. Harvat ja valitut pääsivät ulkomaille. Tottakai itse luulin, että kaikki julkaistaan joka maassa :) Joten ei väheksytä. |
sub zero 25.03.2008 12:31:58 (muokattu 25.03.2008 12:32:06) | |
---|
huile alimentaire et la nudité est la paix mondiale |
zekeode 25.03.2008 14:09:46 | |
---|
Mitäs mieltä te ootte Remun esiintymiskunnosta? jaksaako keikkoja vielä kuunnella? hesarin juttu ei anna kovin mairittelevaa kuvaa: http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/C … viihdytti+leppoisasti/1135235007692 Viime kesänä näin livenä, ja sen jälkeen en ole pystynyt kuuntelemaan Hurriganesia ollenkaan. Mies raiskasi kaikki klassikot ja sanoja ei osannut yhtään. Komppi säilyi pari ekaa iskua ja sitten mentiinkin pitkin ojia. Suosittelen jättämään väliin. |
rheinone 07.06.2008 11:08:52 | |
---|
Mua kans kyl vähä uteloittas et missä turkaman liiterissä ne on viherissä ollu. Ei kai ny Lagunas sentään? No niin, nyt vihdoin selvis toikin: Viherin koulun jumppasalissa olivat vetäneet. Tuli eilen juttua ku olin frendien kanssa stiiga-pöytälätkää pelaamassa Epsoossa. Hot Wheels remasteri pauhas siinä taustalla ku yks jamppa tunnusti olleensa eturivissä sillon '76. Oli kuulemma pitäny Cisseä silloin ylipainoisena ja hikisenä Suosikissa nähtyihin kuviin verrattuna. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |