L.H 23.06.2017 13:41:06 | |
---|
Onko kenelläkään tietoa onko keikoille tulossa jatkoa kesän festereiden jälkeen? Katselen parhaimmillaan Youtubesta videoita eiliseltä ja vituttaa aivan suunnattomasti, että yksi parhaista kavereista päätti sitten mennä juuri samana päivänä naimisiin, kun Ilosaarirockin keikka olisi. |
rheinone 15.07.2017 14:52:46 | |
---|
Terveiset Joensuun stogesta! Tsiigasin aamulla juutuubasta Roskilden vetoa. Sen perusteella on tiukkaa settiä odotettavissa tänään. |
Urko 15.07.2017 18:16:20 | |
---|
"Noutajan pitäisi saapua vähintään viikon sisällä." |
MV 16.07.2017 07:47:24 | |
---|
L.H: Onko kenelläkään tietoa onko keikoille tulossa jatkoa kesän festereiden jälkeen? Katselen parhaimmillaan Youtubesta videoita eiliseltä ja vituttaa aivan suunnattomasti, että yksi parhaista kavereista päätti sitten mennä juuri samana päivänä naimisiin, kun Ilosaarirockin keikka olisi. Sama kiinnostaisi. 14 vuotta sitten näin viimeisen ja ainoan kerran. Klubiturnee ois kiva kyllä. |
aivokuolio 17.12.2021 10:30:00 (muokattu 17.12.2021 12:20:20) | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 1615 päivää vanhaan aiheeseen! No pakko, viikonloppuna alkaa nimittäin uudella Hellacoptersilla, Reap A Hurricane-niminen uusi ralli nyt linjoilla: https://www.youtube.com/watch?v=fSn … mp;ab_channel=TheHellacopters-Topic Tulipa kyllä ihan pirun hyvä fiilis tuosta, kuin hybridi sitä Dregen-ajan semisti räkäisempää tuotantoa ja viimeisimpien levyjen melodisempaa tyyliä. Detroit-meno ja KISS kuuluvat ihan samalla tavalla kuin aina ennenkin, kitarat ulvovat ja kyllähän on Andersonin akan poika taas biisin rustannut. Maailma on vähän parempi paikka kun Hellacopters on olemassa. E: Näköjään videokin nyt tullut: https://www.youtube.com/watch?v=3ov … &ab_channel=NuclearBlastRecords |
p130 17.12.2021 11:19:34 | |
---|
aivokuolio: Huom! Olet kirjoittamassa yli 1615 päivää vanhaan aiheeseen! No pakko, viikonloppuna alkaa nimittäin uudella Hellacoptersilla, Reap A Hurricane-niminen uusi ralli nyt linjoilla: https://www.youtube.com/watch?v=fSn … mp;ab_channel=TheHellacopters-Topic Tulipa kyllä ihan pirun hyvä fiilis tuosta, kuin hybridi sitä Dregen-ajan semisti räkäisempää tuotantoa ja viimeisimpien levyjen melodisempaa tyyliä. Detroit-meno ja KISS kuuluvat ihan samalla tavalla kuin aina ennenkin, kitarat ulvovat ja kyllähän on Andersonin akan poika taas biisin rustannut. Maailma on vähän parempi paikka kun Hellacopters on olemassa. Aamen tälle. Keikat siirtyivät taas eteenpäin, ehkä parempi niin. Toivottavasti onnistuu keväällä. Odotin tosissani viikonloppua siihen saakka, että alkoi kuulua huonompia koronauutisia :( Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
Tympee Huttunen 17.12.2021 13:18:50 | |
---|
Aika kovalla kädellä on otettu tohon riffiin vaikutteita Monster Magnetin Tractor-kappaleesta, mikä ei toki ole väärin. |
sormunen 17.12.2021 15:12:04 | |
---|
Hellacoptersista innostuneille, bändi oli alkuvuodesta På spåret -visailuohjelman spesiaalivieras. Bändillä oli joitain vieraita ja pari omaa covervetoa. Mä linkkaan Thåströmin osuuden Youtubesta, muut löytynevät sitä kautta. Thåströmin lisäksi vieraita oli ainakin Papa Emeritus IV (Ghost) ja Johanna Platow Andersson (Lucifer). Omia covereita oli ainakin Eleanor Rigby ja All Along The Watchtower, joka ei oikein lähtenyt, mutta ei se lähde Neil Youngiltakaan. Thåström & Hellacopters: En liten valsmelodi (Nils Ferlinin runoon) https://www.youtube.com/watch?v=k1CytZC9SEo Itse mä katsoin luonnollisesti suorana lähetyksenä televisioapparaatin välityksellä, joten en oikein tiedä näistä Youtube -pätkistä, mutta kaipa sieltä löytyy ihan katsottaviakin (ja kuunneltavia). |
Terry Pantheras 17.12.2021 16:49:21 | |
---|
Erinomaisen kova biisi! Kuka tuossa veivaa bassoa? |
p130 17.12.2021 16:54:58 | |
---|
Terry Pantheras: Erinomaisen kova biisi! Kuka tuossa veivaa bassoa? Dolf de Borst. The Datsunsista ja Imperial State Electricistä tuttu. Huomaa, että Kenny ei ole bassossa, mutta ei huonolla tavalla. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
Terry Pantheras 17.12.2021 17:06:55 | |
---|
p130: Dolf de Borst. The Datsunsista ja Imperial State Electricistä tuttu. Ah så. Huomaa, että Kenny ei ole bassossa, mutta ei huonolla tavalla. No kyllä, mukavaa kuljettelua. Kenny oli aika punk. |
sormunen 18.12.2021 00:03:32 | |
---|
sormunen: Hellacoptersista innostuneille, bändi oli alkuvuodesta På spåret -visailuohjelman spesiaalivieras. Bändillä oli joitain vieraita ja pari omaa covervetoa. Mä linkkaan Thåströmin osuuden Youtubesta, muut löytynevät sitä kautta. Thåströmin lisäksi vieraita oli ainakin Papa Emeritus IV (Ghost) ja Johanna Platow Andersson (Lucifer). Omia covereita oli ainakin Eleanor Rigby ja All Along The Watchtower, joka ei oikein lähtenyt, mutta ei se lähde Neil Youngiltakaan. Thåström & Hellacopters: En liten valsmelodi (Nils Ferlinin runoon) https://www.youtube.com/watch?v=k1CytZC9SEo Itse mä katsoin luonnollisesti suorana lähetyksenä televisioapparaatin välityksellä, joten en oikein tiedä näistä Youtube -pätkistä, mutta kaipa sieltä löytyy ihan katsottaviakin (ja kuunneltavia). PS EDIT: Nyt täytyy korjata itseänsä ja olen pahoillani. Toi All Along The Watchtower lähtee itseasiassa tosi komeesti. Päälleajava komppi ja särähtävä laulu tekevät sen onnistumisen. Mutta Nei Youngilla toi ei lähtenyt että sen verran sentään olen oikeassa. |
Dirtyh 18.12.2021 09:30:12 | |
---|
p130: Dolf de Borst. The Datsunsista ja Imperial State Electricistä tuttu. Huomaa, että Kenny ei ole bassossa, mutta ei huonolla tavalla. Koko biisi on kuin ISE:n Pop war levyltä. Aivan erinomainen kappale. |
MV 13.02.2022 22:45:34 | |
---|
Taitaa olla tekemätön paikka, mutta jos joku haluaa luopua lipusta jollekin Tavastian keikalle, niin ostan pois. Itse asiassa voin ostaa kaksikin pilettiä kunhan on samalle keikalle. |
lapio 14.02.2022 09:14:40 | |
---|
Nuo uudet singlebiisit ovat kyllä kuin Imperial State Electriciä. Liekö pöytälaatikossa ollut jo levyllinen matskua ISE:ä varten ja nyt heitetty vaan Hellacopters otsikon alle. Ei välttämättä siis huono asia. Helvetin ruma kansikuva kyllä tuo ukon naama mielestäni. |
lapio 02.04.2022 09:17:29 (muokattu 02.04.2022 09:31:21) | |
---|
Joko on uusi levy kuunneltuna? Kansi on ainakin ihan helvatan ruma, mutta eihän se musiikkia huononna. Onhan tämä alkuvuosien punkhenkisempään kohkaukseen verrattuna melkoista aikuisrokkia. Mikä ei tällaiselle neljääkymppiä lähentelevälle boomerille ole huono asia. Kiss ja BÖC vaikutteet tuntuvat tässäkin hieman tulevan läpi samalla tapaa kuin Imperial state electricissä ja joissain Luciferin biiseissä. Jotkut näistä biiseistä voisivat kyllä istua myös tosiaan Luciferin kevyemmiksi biiseiksi erilaisella sovituksella. Avausraitana toimivassa singlebiisissä Reap a hurricanessa on kyllä selkeä tai vähintään alitajuinen viittaus City Slangiin. Kiippareita on ujutettu hyvin useampiinkin biiseihin, kuten nyky Hellacoptersilta sopii odottaa. Soundit on levyllä tosi hyvät ainakin spotify-kuuntelun perusteella. Vinska lienee haettava. Tuntuu olevan hyvin takuuvarmaa Nicke Anderson laatua, joillekin ehkä myös pahassa, mutta itselleni fanipoikana lähinnä hyvässä. Tämä voisi kyllä silti olla ihan hyvin Imperial State Electricin uusi levy eikä Hellacoptersia, eli jos odottaa jotain muuta kuin mitä linja on ollut edellisen bändin viimeisimmillä levyillä niin pettymys voi tulla. Ei tämä mitään mullistavaa siis ainakaan omaan korvaan ole. Edit: voisiko mode muuttaa otsikon muotoon The Hellacopters jatkaa :D |
p130 02.04.2022 10:26:04 | |
---|
Herran Vuonna 2022 kuuntelin 1.4 Hellacoptersin uutta levyä striimauspalvelusta. Kunnon aprillipilalta tuntui, mutta ei tehnyt mieli valittaa. Vinyyliä haltuun, niin kaikki on hyvin. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
hjukke 02.04.2022 13:04:57 (muokattu 02.04.2022 13:05:27) | |
---|
Vinyyli tulossa. Huvittanut viimeistään gävlen reissusta 2018 asti tämänkin talven talvitakin "Hellacopters 1994-2008" - kangasmerkki. Täysin positiivisessa mielessä! Learn to play what you want to hear. |
2randpo 03.04.2022 12:39:34 | |
---|
lapio: Joko on uusi levy kuunneltuna? Kansi on ainakin ihan helvatan ruma, mutta eihän se musiikkia huononna. Onhan tämä alkuvuosien punkhenkisempään kohkaukseen verrattuna melkoista aikuisrokkia. Ei tämä mitään mullistavaa siis ainakaan omaan korvaan ole. Edit: voisiko mode muuttaa otsikon muotoon The Hellacopters jatkaa :D Ei ole mullistavaa. Kuten aina, bändi kuin bändi on yleensä tavallaan käyttänyt luovuutensa loppuun viimeistään jossain kuudennen kiekon kohdalla. Sitten vaihtoehtoina on joko lopettaminen, tai voi tehdä jotain vähän erilaista, tai kokonaan erilaista. Tai sitten voi vetää vaan niitä vanhoja biisejä kuten joku Stones. Juu, Hellacopters jatkaa ja tekee sentään uusia biisejä. Tai samaa biisiä uudestaan. Mutta eipä tuo haittaa kun se biisi on kuitenkin aika hyvä. Levysoitin on laite, jolla toistetaan 33, 45 tai 78 kierrosta minuutissa pyöriviä äänilevyjä. |
hjukke 13.04.2022 16:54:17 | |
---|
Oli taasen hyvä keikka, mukavan lujaakin tuutattiin ja soundit kelvolliset. Vinska edelleen tulossa vasta. Ensimmäinen vähän isompi keikka itselle varmaan pariin vuoteen, kyllä upposi. Learn to play what you want to hear. |