Exhausted 30.05.2011 15:17:15 | |
---|
sanctus: Lisäksi onnitellaan tässä vielä Dannyä 50-vuotissynttäreiden osalta j ohhoh! Carey on siis ollut 30-vuotias kun bändi on aloitellut. Hyvä tietää, että vielä on mahdollisuus rokkitähteyteen |
sanctus 30.05.2011 16:26:10 | |
---|
ohhoh! Carey on siis ollut 30-vuotias kun bändi on aloitellut. Hyvä tietää, että vielä on mahdollisuus rokkitähteyteen Ehdottomasti on! Toki riippuu ehkä myös siitä, millaista rokkitähteyttä nyt haetaan. Idols-tyyppinen "hetken laulu"-meininki saattaa olla jo taakse jäänyt fantasia, mutta esim. levyjen huolellista tarkkuuskuuntelua harrastavasta yleisöstä saattaa hyvinkin löytyä otollista ja fanaattista fanipohjaa. |
AnonHero 30.05.2011 18:34:07 | |
---|
Danny Carey on kyllä aivan jäätävän kova rumpali |
Geogaddi 02.06.2011 02:48:23 | |
---|
Tulispa sitä uutta levyäkin ny välillä niin vois jopa innostua taas kuunteleen... |
Von Blåmberg 02.06.2011 09:36:11 | |
---|
Exhausted: ohhoh! Carey on siis ollut 30-vuotias kun bändi on aloitellut. Hyvä tietää, että vielä on mahdollisuus rokkitähteyteen Lemmykin taisi olla kolmenkymmenen kun perusti Motörheadin. Niin ja levyä kiitos. Olen söpö kissanpentu. |
vicarious 03.06.2011 14:34:02 | |
---|
Uusi Tool Newsletter tuli taas ja kerrottiin julkaisupäivästä kertoneen viestin olleen pila. Deus absconditus |
Ziggy Bubba 03.06.2011 14:36:49 | |
---|
vicarious: Uusi Tool Newsletter tuli taas ja kerrottiin julkaisupäivästä kertoneen viestin olleen pila. No juu, olihan se päivämäärä jo about vuoden päästä. Ei Tuulikaan noin äkkiä sentään saa levyä pihalle :) Melkein vois laiskaks haukkua porukkaa, paitti Maynardia, joka on koko ajan jotain uutta pusaamassa. Muhevaa ja melodista postmetalsludgejyystöä: Burweed |
carnation 03.06.2011 15:13:19 (muokattu 03.06.2011 15:13:26) | |
---|
vicarious: Uusi Tool Newsletter tuli taas ja kerrottiin julkaisupäivästä kertoneen viestin olleen pila. Tai entä jos tuo uusi newsletter on pila? Ja miksi ne kertoivat jo nyt, olisivat vasta ensi vuoden huhtikuussa sanoneet että ähäkutti. On se maailman paras ja salaperäisin bändi, hahaha, trollface-Maynard ja kumppanit ovat kuningashahmoja kun osaavat näin yllättäviä piloja keksiä. Asioita varmaan mietitään kauan ennen kuin ne kiteytyvät lopulliseen muotoonsa. Painoin varoitusta Toolille. Tosin laskin kuun geometrioista ja matemaattisista kaavoista, että kohta pitäisi levyn jo tulla, muuten venyy liian pitkäksi tauko. Ihanaa mystiikkaa. I love it. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Kärpäsruoska 03.06.2011 17:15:08 | |
---|
carnation: On se maailman paras ja salaperäisin bändi, hahaha, trollface-Maynard ja kumppanit ovat kuningashahmoja kun osaavat näin yllättäviä piloja keksiä. Maailman paras vammainen bändi. Veikkaan että sieltä tulee Radioheadin uusimman tapaan vuosien odotuksen jälkeen joku surkeista jämäbiiseistä parissa viikossa kyhätty sontaläjä. Toivottavasti olen väärässä. Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
THV-klubi #28
Romantikkoitkijät #34
S.M.A.K. |
slipkorn 03.06.2011 18:18:13 | |
---|
Kärpäsruoska: Maailman paras vammainen bändi. Veikkaan että sieltä tulee Radioheadin uusimman tapaan vuosien odotuksen jälkeen joku surkeista jämäbiiseistä parissa viikossa kyhätty sontaläjä. Toivottavasti olen väärässä. Uusin Radiohead on niitten neljänneks paras, joten ei kai se nyt niin huonosti mennyt ;) |
vicarious 03.06.2011 20:38:48 | |
---|
carnation: Tai entä jos tuo uusi newsletter on pila? Enpä usko. Siinä kirjeessäkin luki "How could anyone (other than that pleasant deliverer, Obelisong)) possibly know the release date at this stage of the writing process!" Taidan kans uskoa, että olisi varsin mahdotonta sanoa tarkkaa julkaisupäivää näin aikaisin. Ja miksi ne kertoivat jo nyt, olisivat vasta ensi vuoden huhtikuussa sanoneet että ähäkutti. Fanit olisivat vittuuntuneet liikaa, eikä kukaan olisi kuunnellut bändiä enää ikinä. Deus absconditus |
Ziggy Bubba 03.06.2011 22:27:19 | |
---|
slipkorn: Uusin Radiohead on niitten neljänneks paras, joten ei kai se nyt niin huonosti mennyt ;) Ai neljänneks paras? Mulla taitaa matikkapää tässä pettää :) Ja Radiopään uutta sai venata vaan hilppasen päälle kolme vuotta. Mutta huonohan se läjä oli, ei pääse mihinkään. Varsinkin Rainbowsin mahtavuuden jälkeen. Sisältö oli about "Thom Yorken soololevyn laiskat/keskinkertaiset B-puolet" Muhevaa ja melodista postmetalsludgejyystöä: Burweed |
Linnunlaulupuu 04.06.2011 13:49:49 | |
---|
vicarious: eikä kukaan olisi kuunnellut bändiä enää ikinä. Mutta onneksi tältä vältyttiin. Ensin pankkikriisit ja muu alitajuisten pelleily, sitten olis vielä ollut tämä...Ihmisen sietokyvylläkin on rajansa. "Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen" |
jannu 04.06.2011 17:18:28 | |
---|
vicarious: Fanit olisivat vittuuntuneet liikaa, eikä kukaan olisi kuunnellut bändiä enää ikinä. Kieltämättä kuulostaa hyvin paljon Tool-fanin toimintamallilta. "You really can't be jealous of something you can't fathom."
-Nigel Tufnel |
A.l 07.06.2011 17:39:42 | |
---|
Aiheesta taas kukkaruukkuun, mutta onko väki messulaudoilla löytänyt 10k Daysin kuvataiteesta ja biiseistä niitä jotain ns. ratkaisun avaimia, joilla orkesteri kiusoitteli julkaisun jälkeen? Muistuu mieleheni nämä "keep looking" ja "be patient" -lainaukset jostain. Haluan osani haihattelumystiikasta! |
tuomittu 07.06.2011 18:31:39 | |
---|
A.l: Aiheesta taas kukkaruukkuun, mutta onko väki messulaudoilla löytänyt 10k Daysin kuvataiteesta ja biiseistä niitä jotain ns. ratkaisun avaimia, joilla orkesteri kiusoitteli julkaisun jälkeen? Muistuu mieleheni nämä "keep looking" ja "be patient" -lainaukset jostain. Haluan osani haihattelumystiikasta! Mie vähän luulen, että kun jengi löysi Lateraluksesta vähän kaikkea mitä nyt halusivatkaan siinä nähdä, niin orkesteri ihan vittuillakseen sano, että kymppitonnissa on joku puzzle, vaikkei siinä semmoista varmaan olekaan. Mutta mistäs sen tietää, vaikka oliskin. Itse olen tyytyväinen siihen, että piisit rokkaa ja kansitaiteet on vähän tavallisuudesta poikkeavia ja hienoja. Lyriikat saisivat kyllä jonnekin tunkea, vaikka nettiin, eivätkä pantata niitä vaikka kuinka halvatun pitkään. |
Terry Pantheras 07.06.2011 19:02:08 | |
---|
A.l: Aiheesta taas kukkaruukkuun, mutta onko väki messulaudoilla löytänyt 10k Daysin kuvataiteesta ja biiseistä niitä jotain ns. ratkaisun avaimia, joilla orkesteri kiusoitteli julkaisun jälkeen? Muistuu mieleheni nämä "keep looking" ja "be patient" -lainaukset jostain. Haluan osani haihattelumystiikasta! Ei voisi vähempää kiinnostaa. :D Levy hyllyssä ja musiikki ipodissa. |
reos 07.06.2011 19:05:56 | |
---|
Terry Pantheras: Ei voisi vähempää kiinnostaa. :D Levy hyllyssä ja musiikki ipodissa. vähän niinku: "Paidat löytyy, levyjä ei" :) "Nokkela sanonta ei todista mitään." François-Marie Arouet
"Nyt iloitsen siitä, että kokeilujen jälkeen on löytynyt siedettävä kipulääkearsenaali." Päivi Räsänen |
jannu 07.06.2011 19:43:53 | |
---|
reos: vähän niinku: "Paidat löytyy, levyjä ei" :) Ei, vaan nimenomaan niin että musa on se juttu ja kansitaide on pääasiassa jotain jonka äärellä fanipojat voivat hakata tattiin. "You really can't be jealous of something you can't fathom."
-Nigel Tufnel |
teejk 07.06.2011 22:32:01 (muokattu 07.06.2011 22:35:19) | |
---|
A.I: Haluan osani haihattelumystiikasta! Eikös joskus ainakin hehkutettu sitä, että kun Viginti Tresin ja Wings for Marien laittaa soimaan peräkkäin ja yhdistää ne 10,000 daysin kanssa, niin muka pelittäis yksiin. Emmä tiedä. Onko nämä sitten niitä väkisin löydettyjä juttuja. Ja jos tätä nyt edes haettiin. Googledit: http://tool.wordpress.com/ |