vantage 01.07.2005 02:39:55 | |
---|
Aika tylsä biisi mielestäni, lässi oli kyllä jees... Mutta luulisi että saisi enemmän kuin noin peruskamaa, toivottavasti tämä ei ole se hitti... Well...
IHKK #5 |
CoZO 01.07.2005 09:20:57 | |
---|
Mielästäni suurin osa Contrabandistä oli kuitenkin ihan kuunneltavaa perusrockia. Eihän siinä ollut mitään uutta ja ihmeellistä mutta ei sitä Contrabandiltä (kai) odotettukkaan. Olihan se kuunneltavaa, pari kovempaakin biisiä löytyy levyltä missä Slash ja Duff vetää ihan hyvää settiä. Minä lähinnä pidin levyä osoituksena siitä ettei ne jäbät jäänyt junnaamaan paikoilleen, ja etenkin olin iloinen kuullessani että Weiland on mukana kuviossa (noh, minkä nyt sillon alussa ehti kun piti välillä junnata oikeudessa hallussapito-syytteen takia.). Faith No More |
käsi 03.07.2005 22:36:49 | |
---|
paljon stp vaikutteita biisissä. mun mielestä pirun mainio rokkibiisi. munaa oli ja menoa. parempi kuin contraband levyn suurin osa biiseistä. toivottavasti vastaavaa matskua tulee lisää. jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni |
Jucciz 04.07.2005 09:30:06 | |
---|
Jätti kyllä tosi kylmäksi. Ja aivan järkyttävän kauhea soolo Slashiltä. |
Soma city ward 04.07.2005 13:38:29 | |
---|
Jätti kyllä tosi kylmäksi. Ja aivan järkyttävän kauhea soolo Slashiltä. Tuo oli luultavasti Slashin paskin soolo ikuna. Ei tehdä elämässä eikä musiikissa lainkaan virheitä. |
Peoplez 04.07.2005 14:25:01 | |
---|
Eihän tuota nyt voi edes sooloksi sanoa :) Biisi oli ihan ok. Tämän ketjun perusteella odotin jotain aivan hirveää kuraa. Kyllähän toi tuollasenaankin päihittää 98% tän päivän jenkki"rock" -bändeistä. Ja video oli jees. "Silence! You're in the presence of octopus royalty!" -Ultros
MegaMan Club #014 - Hat Man |
Robospock 06.07.2005 10:27:21 | |
---|
Vielä kerran, että oli joo ihan ok, mutta eipä tota montaa kertaa jaksa lautasella pyörittää. STP on btw mahtavuutta edelleen! Just pari päivää sitten fiilistelin purplea vähän isomman tauon jälkeen ja toimi kuin..... |
T.R.N. 06.07.2005 12:57:32 | |
---|
Olihan se ihan hyvä biisi. Ei kyllä useat tämän päivän bändit pääse lähellekkään. Velvetillä on kyllä paljon kovenpaakin materiaalia ja on varmasti vielä tulossa lisääkin. Slash oli kyllä tässä biisissä tavallista vaisumpi. |
shcircus 06.07.2005 14:48:25 (muokattu 06.07.2005 14:48:45) | |
---|
jaa, ei paljoa biisi säväyttäny, lasse on kyllä aina tyylikäs. tosin sen soundit on IMO ottanu askeleen väärään suuntaan. Keikallakin sillä oli järkyttävän riipivä soolosoundi, meinas korvat haljeta joka kerta siihen yläpäävinkunaan. no, jaksavat ainakin vielä rokata, ja livenähän nuo biisit paremmin toimii.. "If God is our Father," you thought," then Satan must be our cousin." Why didn't anyone else understand these important things? |
Johnny Buzz 06.07.2005 15:01:09 (muokattu 06.07.2005 15:01:31) | |
---|
Juu ei ole parhainta Velvet Revolveria! Tuntuu, että Guns N' Rosesin pojat on antanut vähän liikaa valtaa tolle Scottille! Eihän Slashilla ole soolojakaan niin paljon kuin GNR- sillä oli! Sooloja kaivattaisi. Ei siinä mitään, on tuokin hyvä biisi, mutta perkule esikoislevyllä oli paljon kovempia ja hienompia biisejä! Tossa biisissä on hiukan huonoja kohtia, jotka ei sovi Scottin äänelle. Täytyy tähän sanoa silläkin uhalla, että saa kaikkien Slash/ GNR -diggareiden vihat päälleen, että Scott Weiland on ehdottomasti tuon Velvet Revolverin lahjakkain jäsen. Kaveri on yksi parhaista rock-laulajista. Yltää helposti samaan kastiin kuin esim. Mike Patton ja Chris Cornell. |
Angus 06.07.2005 15:15:22 | |
---|
Kaveri on yksi parhaista rock-laulajista. Yltää helposti samaan kastiin kuin esim. Mike Patton ja Chris Cornell. Ketäs nämä kaverit on? "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
Johnny Buzz 06.07.2005 15:18:37 | |
---|
Ketäs nämä kaverit on? Onko tuo provo vai etkö oikeasti tiedä? |
Dr. Muff 06.07.2005 15:37:21 | |
---|
Täytyy tähän sanoa silläkin uhalla, että saa kaikkien Slash/ GNR -diggareiden vihat päälleen, että Scott Weiland on ehdottomasti tuon Velvet Revolverin lahjakkain jäsen. Kaveri on yksi parhaista rock-laulajista. Yltää helposti samaan kastiin kuin esim. Mike Patton ja Chris Cornell. En tiä kuka noista lahjakkain on. Jotenkin kuitenkin tuntuu että huonoimmat palikat Gunnareista ja STPstä on yhdistetty, let's face it, kummankin bändin merkittävimmät panokset ovat tulleet muilta kuin VRssä häärääviltä. Molemmat em bändeistä on todella mahtavia, Velvet Revolver puolivillaista ränttätänttää. Slash oli melodisten soolojen suurlähettiläs joskus muinoin, enää ei irtoa. Axl ei ole potkimassa vauhtia? Scott oli aivan mahtava laulaja, rankka elämä on tehnyt tehtävänsä, aivan kuten Cornelilla, Vedderillä, Rosella, Staleyllä (ennen kuolemaa, tiätty), mitä niitä nyt on. Scott on kuitenkin aivan ensiluokan live esiintyjä, edelleen. Hänenlaisiaan keulakuvia ei enää montaa ole. Odotan enemmän noilta tyypeilta tulevaisuudessa. Tuumasta toiseen. |
Angus 06.07.2005 15:56:55 | |
---|
Onko tuo provo vai etkö oikeasti tiedä? Kummatkin nimet olen joskus kuullut, mutta ei oikeastikaan hajuakaan että ketä noi kaverit. Huomioi toki, että jos noi ei ennen 90-lukua ole vetänyt niin sitten siihen on aika selvä syykin miksi en tiedä. "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
Henga 06.07.2005 15:59:28 | |
---|
Huomioi toki, että jos noi ei ennen 90-lukua ole vetänyt niin sitten siihen on aika selvä syykin miksi en tiedä. Olit koomassa 90-luvulta tähän päivään? ;) |
Angus 06.07.2005 16:00:29 | |
---|
Olit koomassa 90-luvulta tähän päivään? ;) Mä en vaan kiinnitä huomiota kauheankaan moneen bändiin jotka 80-luvun jälkeen ovat aloittaneet, tietty poikkeuksiakin löytyy. "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
käsi 06.07.2005 16:13:42 | |
---|
Täytyy tähän sanoa silläkin uhalla, että saa kaikkien Slash/ GNR -diggareiden vihat päälleen, että Scott Weiland on ehdottomasti tuon Velvet Revolverin lahjakkain jäsen. Kaveri on yksi parhaista rock-laulajista. Yltää helposti samaan kastiin kuin esim. Mike Patton ja Chris Cornell. ja täältä tuleepi ekat vihat:) no ei kai. mun mielestä slashiä ja scottia on ihan turha verrata. molemmat ovat todella hyviä omassa jutussaan. olen aina pitänyt stp:stä ja gunnareista, molemmat olivat bändiensä suuria tekijöitä. scott ehkä isommassa roolissa stp:ssä kuin slash gunnareissa jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni |
Johnny Buzz 06.07.2005 17:57:42 | |
---|
Kummatkin nimet olen joskus kuullut, mutta ei oikeastikaan hajuakaan että ketä noi kaverit. Huomioi toki, että jos noi ei ennen 90-lukua ole vetänyt niin sitten siihen on aika selvä syykin miksi en tiedä. Mike Patton - Faith No More (nykyisin mm. Mr. Bungle, Phantomas, Tomahawk), Chris Cornell - Soundgarden (nykyisin Audioslave) Ja sitten ei kun tutustumaan herrojen aikaisempien (ja miksei myös nykyisten) bändien tuotantoon. |
J_Mikkonen 06.07.2005 19:07:55 | |
---|
Mike Patton - Faith No More (nykyisin mm. Mr. Bungle.. Eikö Bungle oo jo nykyisin ihan virallisestikkin kuollut ja kuopattu? Vai olenko saanut väärää tietoa? Käynks mä täällä usein? |
Kärpäsruoska 06.07.2005 22:32:58 | |
---|
Slashin ja Monroen yhteisbiisi- Magic Carpet Rideon Mistä löytyy? Siis mualta kuin netistä. Scott on kuitenkin aivan ensiluokan live esiintyjä, edelleen. Live 8:n perusteella olen päinvastaista mieltä, sireenissä sentään oli ideaa. Täytyy tähän sanoa silläkin uhalla, että saa kaikkien Slash/ GNR -diggareiden vihat päälleen, että Scott Weiland on ehdottomasti tuon Velvet Revolverin lahjakkain jäsen. Kaveri on yksi parhaista rock-laulajista. Yltää helposti samaan kastiin kuin esim. Mike Patton ja Chris Cornell. Minusta Weiland on tylsä. Ei, en Weiland-vihaa, mutta kylmäksihän se jättää. Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
THV-klubi #28 |