-Mickill- 18.04.2005 13:14:05 | |
---|
Meinasin eilen ennen tota keikkaa laittaa tänne että kohta alkaa taas se vakio valitus soundeista, äijien soiton heikkoudesta tai kitaroiden epävireisyydestä.. Kai se sitten niin on että muusikon on pakko löytää toisten muusikoiden soitosta aina jotain huonoa. Tämä on tullut täällä huomattua jokaisessa näissä kakkosen viikottain näyttämissä konserttitallenteissa, ei kauan mene kun alkaa joku valittaa että oli muuten sillä kitaristilla G-kieli vähän epävireessä, basistilla oli ruma tukka ja rumpali ei pysynyt tahdissa siinä yhdessä biisissä jne. Tässä huomaa niin selkeästi eron kun näitä konserttitallenteita katsoo frendien kanssa jotka eivät itse soita mitään, ei ne huomaa mitään pieniä soittovirheitä tai valita soundien heikkoudesta, he ovat vaan ihan liekeissä mukana että voi vittu että rokkaa hyvin. He nauttivat oikeasti näkemästään ja kuulemastaan. Puhumattakaan festariyleisöstä, hyvin se näyttää niille ainakin kelpaavan. Niin ja itse tosta Hanoin keikasta, hyvähän se oli. Onhan Hanoilla parempiakin iltoja ollut ja kyllähän se Andy mokailikin jotain mutta mitä sitten, meininki oli helvetin hyvä. Itse olin ainakin ihan fiiliksissä High Schoolissa ja Lightning Bar Bluesissa. Kyllä tota nyt paljon mieluummin katsoi kun jotain tylsää ajankohtaisohjelmaa. Eli lisää vaan tälläisiä, jospa Backyard Babiesin Ankkarock-kooste tulisi vaikka seuraavaksi?? It's not your fault that you're always wrong,
the weak ones are there to justify the strong |
Artist 18.04.2005 13:23:34 | |
---|
Oliks toi conny bloom toi kakkoskitaristi? Joka tapauksessa olipas kyllä harvinaisen flegmaattinen äijä. Eiku hitto stevie classon. Eli ts. kuka?!?!? Stevie Klasson. Ei siis enää nykyään soita Hanoissa. Entinen Diamond Dogs kitaristi, nykyään veivaa bluesrokkia Stevie Klasson's Fat Chance (tjsp) yhtyeessä. Aikoinaan veivasi myös Johnny Thundersin bändissä. I'm a never ever gonna be nothin' but a reggae rocker! |
Mr. Mustard 18.04.2005 13:33:21 | |
---|
Mukavaa niille, jotka pystyivät nauttimaan tuosta keikasta. Uskaltaisin väittää, että jos keikat ovat tuollaisia, niin Hanoi Rocksin on vaikeaa voittaa uusia faneja puolelleen ja monen vanhankin fanin kiinnostuksen ylläpito voi tehdä tiukkaa. Joten kokonaisuutena, bändin kannalta katsoen, miinukselle vetää. Tämä oli oma mielikuva-arvio, ihan vaan sen perusteella, mitä on lukenut kommentteja täältä, muista medioista ja Hanoi Rockisin omasta suusta. "Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..."
- Lemmy Kilmister |
Hööki 18.04.2005 13:34:28 (muokattu 21.07.2005 02:25:51) | |
---|
zzzzzzzz No pilluhan se on aina mielessä, mutta hypätään nyt ensin! |
sikanaama 18.04.2005 13:37:48 | |
---|
Minä pidin eniten niistä pienistä haastattelupätkistä. Andy ja Mike on niissä aina edukseen vaikka mitään ei niistä irti saakkaan. Harakalla kolme suurta munaa on. |
MV 18.04.2005 14:10:22 | |
---|
Meinasin eilen ennen tota keikkaa laittaa tänne että kohta alkaa taas se vakio valitus soundeista, äijien soiton heikkoudesta tai kitaroiden epävireisyydestä.. Kai se sitten niin on että muusikon on pakko löytää toisten muusikoiden soitosta aina jotain huonoa. Tämä on tullut täällä huomattua jokaisessa näissä kakkosen viikottain näyttämissä konserttitallenteissa, ei kauan mene kun alkaa joku valittaa että oli muuten sillä kitaristilla G-kieli vähän epävireessä, basistilla oli ruma tukka ja rumpali ei pysynyt tahdissa siinä yhdessä biisissä jne. Tässä huomaa niin selkeästi eron kun näitä konserttitallenteita katsoo frendien kanssa jotka eivät itse soita mitään, ei ne huomaa mitään pieniä soittovirheitä tai valita soundien heikkoudesta, he ovat vaan ihan liekeissä mukana että voi vittu että rokkaa hyvin. He nauttivat oikeasti näkemästään ja kuulemastaan. Puhumattakaan festariyleisöstä, hyvin se näyttää niille ainakin kelpaavan. Niin ja itse tosta Hanoin keikasta, hyvähän se oli. Onhan Hanoilla parempiakin iltoja ollut ja kyllähän se Andy mokailikin jotain mutta mitä sitten, meininki oli helvetin hyvä. Itse olin ainakin ihan fiiliksissä High Schoolissa ja Lightning Bar Bluesissa. Kyllä tota nyt paljon mieluummin katsoi kun jotain tylsää ajankohtaisohjelmaa. Eli lisää vaan tälläisiä, jospa Backyard Babiesin Ankkarock-kooste tulisi vaikka seuraavaksi?? Näin...Olen pannut saman merkille. Ja olen kyllä osittain siihen syyllistynyt itsekkin ettei pelkkää kehumista tulisi:) Itse pyrin kuitenkin aina katsellessani keskittymään siihen fiilikseen enemmän kuin virheiden tarkkailuun. Tosin jos virheitä on helvetisti niin hommasta menee maku mutta minun mielestä niin ei tässä käynyt...Ja ensi viikolla tulee tosiaan backyard babies... Rokkipoliisit valmiina:) mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Järvihirviö 18.04.2005 14:13:17 | |
---|
Tässä huomaa niin selkeästi eron kun näitä konserttitallenteita katsoo frendien kanssa jotka eivät itse soita mitään, ei ne huomaa mitään pieniä soittovirheitä tai valita soundien heikkoudesta, he ovat vaan ihan liekeissä mukana että voi vittu että rokkaa hyvin. He nauttivat oikeasti näkemästään ja kuulemastaan. Puhumattakaan festariyleisöstä, hyvin se näyttää niille ainakin kelpaavan. Plussan arvoisesti sanottu. |
Artist 18.04.2005 14:25:20 | |
---|
Mukavaa niille, jotka pystyivät nauttimaan tuosta keikasta. Uskaltaisin väittää, että jos keikat ovat tuollaisia, niin Hanoi Rocksin on vaikeaa voittaa uusia faneja puolelleen ja monen vanhankin fanin kiinnostuksen ylläpito voi tehdä tiukkaa. Joten kokonaisuutena, bändin kannalta katsoen, miinukselle vetää. Tämä oli oma mielikuva-arvio, ihan vaan sen perusteella, mitä on lukenut kommentteja täältä, muista medioista ja Hanoi Rockisin omasta suusta. Itse en tuosta keikasta ainakaan tv:n välityksellä juuri nauttinut, mutta kyllä se paikanpäällä ihan hauskaa oli. Yhden keikan perusteella ei kuitenkaan pitäisi bändin livekuntoa tuomita, tai varsinkaan tässä tapauksessa tehdä sitä virhettä, että pitäisi tuota Ankkarockin keikkaa jonain osoitusena bändin tämänhetkisestä livekunnosta. Kuten sanottua, kokoonpano on muuttunut, ja meininki myös. Niin, itse on tullut nähtyä bändi suhteellisen monta kertaa livenä, toistakymmentä kertaa. Heti tuon Ankkarockin keikan aikana tuntui, että tämä saattaa olla huonoin veto, mitä olen heiltä nähnyt. I'm a never ever gonna be nothin' but a reggae rocker! |
OlawiSladen 18.04.2005 15:31:52 | |
---|
Suoraan sanoen ehkä paskin keikka Hanoilta mitä olen konsanaan nähnyt ja nähnyt olen monta 20 vuoden aikana! "Trust me ~I know what
I`m doing..."
~Sledge Hammer
Really???
Dangerous chicca #1 |
hanhjelm 18.04.2005 15:41:17 | |
---|
Kyllähän tota nyt telkusta katseli. En mä kyllä silti ymmärrä kun joku sanoi että virheet kuuluu asiaan!!?? Kyllä täälläpäin ainakin mielellään soitetaan oikein! Miksei maailmassa ole enempää kärpijoen kaltaisia kunnon kansalaisia? |
HaloOfFlies 18.04.2005 15:42:22 | |
---|
Kyllä mä tykkäsin oikein kovasti tosta vedosta. Loistoesitys. Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe |
J.Hollström 18.04.2005 15:58:31 | |
---|
Mukavaa niille, jotka pystyivät nauttimaan tuosta keikasta. Uskaltaisin väittää, että jos keikat ovat tuollaisia, niin Hanoi Rocksin on vaikeaa voittaa uusia faneja puolelleen ja monen vanhankin fanin kiinnostuksen ylläpito voi tehdä tiukkaa. Joten kokonaisuutena, bändin kannalta katsoen, miinukselle vetää Jokainen joka on tota bändiä hieman tarkempaan seurannut tietää, että mitä tahansa voi olla tulossa. Meikäläistä ei paljoo hetkautellut se, että Andy veteli pääsääntöisesti puoli sävelaskelta väärästä paikkaa ja stemmat pölähteli ihan päin männikköä. It's only rock'n'roll, you know... Andy pitää itseään ehkä maailman parhaana kitaristina, mutta eipä siinä mitään. Muutenkin jutut on aika isolla sillä kaverilla, ja ne voi jokainen jättää omaan arvoonsa, kun vaan osaa suhteuttaa ne sen stoorit todellisuuteen. Eniten itse ihmettelen sitä, että noi kaksi vauhtiveijjaria on yleensä hengissä. On sen verran doupinkia aikojen saatossa vedelleet, ja kaippa edelleen, vaikka joka haastattelussa kertovatkin juuri päässeensä irti aineista. Kuten eräs Hanoi Rocksista pitävä ystäväni SUPOsta luonnehti, narkki mikä narkki. Mut ukot vaan veivaa ja toiset diggaa ja toiset taas ei. Joillakin on vaan tarve päästä se julkisesti kertomaan, että ei digannut pätkääkään. Sekin vapaus toki kaikilla on olemassa. Mut olishan tämä härmän rokkiskene aika paljon köyhempi ilman noita koreilevia ja sekoilevia riikinkukkoja, vai mitä? Rock'n'roll forever man... |
HaloOfFlies 18.04.2005 16:02:35 | |
---|
Bändi joka boukuttelee 10 000 ihmistä Helsingin keskustaan katsomaan 20-minuuttista keikkaa ei ole turha. Kyllä Hanoi on edelleen kovemmassa vedossa kuin yksikään toinen suomalaisbändi. Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe |
juuso a 18.04.2005 16:04:20 | |
---|
Jotkin kitarasoolot sai meittin irvistelemään. Ton tason soittajien pitäisi jo osata korjata jos huomaavat ettei mene ihan oikein.. MUTTA: Näiden heebojen esiintymistä on ilo katsella ja esimerkkiä voi ottaa itse kukin siitä miten vedetään keikka näyttävästi ja suurella tunteella. Elämä on kivaa, jippii!!! |
MV 18.04.2005 16:51:06 | |
---|
Kyllähän tota nyt telkusta katseli. En mä kyllä silti ymmärrä kun joku sanoi että virheet kuuluu asiaan!!?? Kyllä täälläpäin ainakin mielellään soitetaan oikein! No eihän sitä tietenkään tavoitella mutta luulen, että oli kyse siitä ettei ne maailmaa kaadakkaan ja ihan inhimillistähän se on... mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
AoA 18.04.2005 17:01:20 | |
---|
Tommoisia Hanoin keikat on ollut 80-luvulta asti,laidasta laitaan ja kiikun kaakun,välillä osuu maaliin ,mutta melko usein tolppaan. Jos tässä aletaan 80-luvulle vertaamaan, niin kyllähän joku esim. All Those Wasted Years on semmosta live-hommaa ettei hanoit tänä päivänä enää semmoseen pysty. |
Artist 18.04.2005 17:05:03 (muokattu 18.04.2005 17:05:21) | |
---|
Jos tässä aletaan 80-luvulle vertaamaan, niin kyllähän joku esim. All Those Wasted Years on semmosta live-hommaa ettei hanoit tänä päivänä enää semmoseen pysty. Mä olen kyllä kuullut Hanoilta (niin vanhalta kuin nykyiseltä) parempiakin vetoja kuin All Those Wasted Yearsin, joka ei mun mielestä edusta bändiä parhaimmillaan. I'm a never ever gonna be nothin' but a reggae rocker! |
hanhjelm 18.04.2005 18:03:11 | |
---|
No eihän sitä tietenkään tavoitella mutta luulen, että oli kyse siitä ettei ne maailmaa kaadakkaan ja ihan inhimillistähän se on... Minä ymmärsin että kyse oli siitä että jos näyttää coolilta ja on mahdollisimman rokrok niin saa soittaa väärin... Noin perseelleen soittaminen ei ole enää hanoin kaltaiselta yhtyeeltä inhimillistä. Miksei maailmassa ole enempää kärpijoen kaltaisia kunnon kansalaisia? |
Desmond Jones 18.04.2005 18:04:31 | |
---|
Mun mielestä toi näytti tv:stä paljon paremmalta ku livenä. Olin silloin vähän huonossa paikassa enkä kuullu paljon muuta ku koskettimet. Otti päähän. En tossa kyllä mitään pahoja mokia huomannut. Klubissa toimii tietenkin paremmin ku on tiiviimpi tunnelma. Hyvä keikka. Rokkipoliisit taas käy vähän ylikierroksilla. Don't try to get a ride in my cadillac. You don't look good enough for that. |
Mr. Mustard 18.04.2005 18:16:15 | |
---|
Bändi joka boukuttelee 10 000 ihmistä Helsingin keskustaan katsomaan 20-minuuttista keikkaa ei ole turha. Kyllä Hanoi on edelleen kovemmassa vedossa kuin yksikään toinen suomalaisbändi. Niin mikään bändi tai media-ilmiö ei ole turha, jos sille jotakin käyttöä tai hyötyä löytyy. Hanoi Rocks ei pidemmällä aikavälillä mitattuna ole turha bändi, mutta tuo mainitsemasi perustelu yksinään ei ole vakuuttava mittari. Kysehän oli "tempauksesta", jossa yleisöä houkutteli myös tapahtuman erikoisuus ja ilmaisuus, ja keskeinen sijainti keskustassa. Jos Matti Nykänen olisi ollut vapaana ja ollut Hanoi Rocksin tilalla niin uteliaita ihmisiä olisi ollut hyvinkin tuhansittain. Mutta kaikki eivät välttämättä siksi, että pitäisivät Nykästä huippurokkarina. Voihan se olla, että Hanoi Rocks on kovemmassa vedossa kuin yksikään suomalaisbändi, mutta tuosta ankkarockin keikasta se tosiasia ei ainkaan kirkastunut. Mutta en ollutkaan tekemässä lopullista tuomiota yhden keikan perusteella. Arvelin vain ääneen, onko meininki aina samanlaista nykyään? Haluaisinkin saada itseni vakuuttuneeksi, että Andy ja Mike ovat huippumuusikoita, eikä vain mielenkiintoinen media-ilmiö, "jota ilman suomalainen rockskene olisi tylsempää". Itselläni ei ole mikään erityinen tarve haukkua ja aukoa päätä bändeistä sen enempää kuin kehuakaan. Mutta kun keskustelua ankkarockista käytiin niin kerroin vain mielipiteeni ja huolestuneisuuteni. "Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..."
- Lemmy Kilmister |