Aihe: Led Zeppelin-ilta Radio Suomessa 13.4. klo 20.04
1 2 3
biibob
13.04.2005 23:51:01
Hyvä lopetus hienolle illalle, tosin toivottavasti soittavat sen loppuun asti.
Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page.
LiiMaNHeNKi
13.04.2005 23:52:15
Noh, eipä tullut sitten meitsin toivetta... Vaan enpä valita, oli sen verran hyvä setti loppupeleissä.
Emmä mitään osaa soittaa... räpellän vaa.
author
13.04.2005 23:53:39
Achilles last stand on kyllä kova!! Parhaita!

Kuulenkin tämän nyt ekaa kertaa. Mukavat soundit ainakin. Taisi olla Pekka vähän huppelissa.
Paperilyhty
14.04.2005 08:53:09 (muokattu 14.04.2005 08:53:33)
Achilles last stand on kyllä kova!! Parhaita!

Yes indeed-y! Achilles on aivan loistava. Olisin ehkä toivonut sitä, jos olisin soittanut, tai When The Levee Breaksia. Myös Since I've Been Loving You oli hieno valinta, mutta mikä Zeppelin-laulu ei ole?!

Ihmettelin suuresti, kun ei muka voitu lausua Bron-Yr-Aur Stompia (jos se laulu olisi henkilö Harry Potterissa, se olisi varmaan se "hän, jonka nimeä ei voi lausua") - onneksi en siis soittanut ja toivonut yhtä suurimmista lempilauluistani, jonka luokittelu Zeppelin-biisiksi ei ehkä ole täysin osuvaa, eli Bron-Yr-Auria. "Ja, ööh, tässä sellainen laulu, jonka nimeä emme voi lausua, mutta se on Physical Graffitin akustisbiisi".

Myös se oli outoa, etteivät varmasti minua pitempään Zeppeliniä kuunnelleet toimittajat tienneet, että Bron-Yr-Aur Stomp kertoo koirasta (muutenkin olisin voinut tarkentaa paria faktaa ;). Sanoohan Robert siinä livelläkin lopuksi "hear me call your name....Strider!" :) Minun mielestäni soittajalla oli kuitenkin yllättävän arkinen käsitys Zeppelinistä; jotenkin vain ei itselleni tulisi mieleen liittää Zeppeliniä mihinkään koirajuttuihin. Mutta eihän siinä mitään pahaa ole, huomasi vain, että monet tykkäävät Zeppelinistä eri lailla kuin mitä itse.
Am I cursed, or am I blessed, I can't tell, oh yes - Jeff Buckley: Witches' Rave-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)