Aihe: Purple Haze paras kitararock-biisi
1 2 3 4
halodrummer
31.03.2005 16:48:10
Eikös sen kappaleen nimi ole Seven Nation Army?

On kyllä, otti sama heti silmään.. Ja biisistä täytyy sen verran sanoa että onhan se kerrassaan loistava, omistan itse kaksi ko. bändin levyä. Mutta on se silti hieman ihmeellinen valinta tähän.. Mutta olkoon, ainahan näissä listoissa on jotain yllättävää, ja hyvä niin.
"Kuka ihmisten kuningas on tunteidensa valtias? Kuka viisauden rakastaja rakkautensa ruhtinas? Ei yksikään." A.W. Yrjänä
paranoid android
31.03.2005 17:00:33
Joka on muuten fakta eikä mielipidekysymys.

lol
Jormaz
31.03.2005 17:13:47
Nää nyt on näitä. Tartteeko enää porukalle kaivaa sitä Radiomafian kaikkien aikojen Top 500-äänestyksen tulosta? Osa teistäkin kuunteli ja ehkä jopa äänesti Rednexiä mutta ei myönnä sitä enää koska häpeää sitä, silti Rednexillä oli yksi vaiko peräti kaksi biisiä Top 10:ssä. Anteeksi että muistutin teitä Rednexistä. Aikansa kutakin. Yhdentekeviä tämmöset listat mutta kyllä näitä silti mielellään vilkuilee, ei se oo niin vakavaa.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
kede
31.03.2005 19:05:45
Mr. Mustardille plussaa järkevästä kirjoituksesta. Ei ollu pelkästään "se on ihan paska biisi" -kommentteja, vaan perusteltuja ja hyviä pointteja. Juuri näin.

Gunnareilta oisin heittäny ehkä ennemmin You Could Be Minen, jossa on mun kategoriassa yks "rokeimmista" kitarariffeistä ever. Ja muutenkin rokkibiisi. Sweet Child on puolittainen balladi, vaikkakin hyvä biisi, ja hyvät soolot.

Mutta listat on aina listoja...
Tapani L
31.03.2005 21:26:11

No vittu, sithän mä kuuntelen melkeinpä pelkästään paskaa kitararockia. Kiitos että kerroit minulle tämän. Vähän kyllä hävettää, kun olen ottanut kaikki vaikutteeni täysin merkityksettömiltä uusilta bändeiltä, enkä oikein osaa kunnioittaa niin suuresti näitä pyhiä 60- ja 70-lukujen yhtyeitä, jotka ovat tehneet sitä hyvää musiikkia.
TOISTAISEKSI NIMETÖN Uusi avatar, uusi omakuva - sama idiootti!
Juzzu
31.03.2005 21:41:08
Aikansa kutakin. Yhdentekeviä tämmöset listat mutta kyllä näitä silti mielellään vilkuilee, ei se oo niin vakavaa.

Sitä paitsi mikäpä sen mukavampaa kuin väittely, varsinkin jos siitä syntyy kunnon riita!
I love the smell of napalm in the morning
Angus
31.03.2005 22:01:58

No vittu, sithän mä kuuntelen melkeinpä pelkästään paskaa kitararockia. Kiitos että kerroit minulle tämän. Vähän kyllä hävettää, kun olen ottanut kaikki vaikutteeni täysin merkityksettömiltä uusilta bändeiltä, enkä oikein osaa kunnioittaa niin suuresti näitä pyhiä 60- ja 70-lukujen yhtyeitä, jotka ovat tehneet sitä hyvää musiikkia.

Vaikkakin olenkin osittain tuota mieltä, niin etköhän nyt kuitenkin ottanut hieman liian vakavasti tuota mun kirjoitusta?
"It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey
paranoid android
01.04.2005 12:41:25
Vaikkakin olenkin osittain tuota mieltä, niin etköhän nyt kuitenkin ottanut hieman liian vakavasti tuota mun kirjoitusta?

Sehän oli fakta eikä mielipide, jumalauta.
Pluto
01.04.2005 12:48:25 (muokattu 01.04.2005 12:48:35)
Joillekin tuntuu olevan täysin mahdoton ajatus että enää voisi tehdä hyvää, tahi uudenlaista rock-musiikkia... Puuh.

Miksi sä ite sitten soitat bändissä? Faktahan on, ettei enää voi tehdä hyvää rock-musiikkia
Dillon, you son of a bitch!
Angus
01.04.2005 13:28:35

Miksi sä ite sitten soitat bändissä? Faktahan on, ettei enää voi tehdä hyvää rock-musiikkia

Lainatakseni itseäni pari kirjoitusta ylempää: Vaikkakin olenkin osittain tuota mieltä, niin etköhän nyt kuitenkin ottanut hieman liian vakavasti tuota mun kirjoitusta?

Ja siis puhuin nyt sellaisesta rock-musiikista, jota tänä päivänä missä tahansa mediassa kuulee, tottakai nyt vieläkin on varmasti paljon loistavia autotallibändejä.
"It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey
Tapani L
01.04.2005 14:23:52 (muokattu 01.04.2005 14:24:24)

En ottanut, vaikka en olekkaan ollenkaan samaa mieltä tästä asiasta kanssasi.
TOISTAISEKSI NIMETÖN Uusi avatar, uusi omakuva - sama idiootti!
hanhjelm
02.04.2005 17:06:51 (muokattu 03.04.2005 12:32:06)

Kyllähän se on tietysti aivan vitun väärin että tolla listalla on jotain nykyisiä paska bändejä kun siellä voisi olla se ainoa oikea rock bändi ac/dc. Ja on se pakkoa uskoa omaan tyhmyytensä kun kuuntelee uudempaa musaa vaikka ac/dc on paras eikä muita tarvita.

Vittu mä olen tyhmä!! Nyt sen ymmärtää kun on faktat heitetty pöytään!
Miksei maailmassa ole enempää kärpijoen kaltaisia kunnon kansalaisia?
Angus
02.04.2005 17:12:41

Kyllähän se on tietysti aivan vitun väärin että tolla listalla on jotain nykyisiä paska bändejä kun siellä voisi olla se ainoa oikea roc bändi ac/dc. Ja on se pakkoa uskoa omaan tyhmyytensä kun kuuntelee uudempaa musaa vaikka ac/dc on paras eikä muita tarvita.

Vittu mä olen tyhmä!! Nyt sen ymmärtää kun on faktat heitetty pöytään!

"huumori pois" taitaa kyllä olla sun mottosi?
hanhjelm
02.04.2005 17:17:39
"huumori pois" taitaa kyllä olla sun mottosi?

"hullut fanaattiset jauhajat pois" tämä on se oikea ja alkuperäinen...
Angus
02.04.2005 17:18:47

"hullut fanaattiset jauhajat pois" tämä on se oikea ja alkuperäinen...

Taisinkin osua arkaan paikkaan?
hanhjelm
02.04.2005 17:20:02
Joo, tekee kipeää toi sun vittuilu.
Angus
02.04.2005 17:21:17

Joo, tekee kipeää toi sun vittuilu.

Siltä näyttää kun noin vihaisena sitä kirjoitellaan.
hanhjelm
02.04.2005 17:23:39
Siltä näyttää kun noin vihaisena sitä kirjoitellaan.

En ole vihainen, mulla on vaan tylsää joten ajattelin yrittää vähän kiusia suo. En näköjään ihan onnistunut kun olet noin coolina.
Aleksi-serkku
04.04.2005 17:46:07
Pojat pojat pojat, jos nyt rauhotuttaisiin vähän.

White Stripesin tilalle olisivat saaneet äänestää Deep Purplea, ja AC/DC:n poisjääminen tosiaan ihmetyttää.
"And we'd better not risk another frontal assault. That rabbit's Ärlä!"
Mesikehrääjä
04.04.2005 20:12:25

White Stripesin tilalle olisivat saaneet äänestää Deep Purplea

Hoho, sinähän lohkaisit mehevän huumorivitsin tähän väliin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)