Aihe: Mitä mieltä olette yes yhtyeestä?
1 2 3
MrQ
30.03.2005 16:00:55
YESiä oon kuullut niiden parin kolmen biisin verran mitä tekivät homeworld-peliä varten. Vaikutti tosi hyvältä.
Absalom
30.03.2005 17:52:08
mutta Fragile on nimensä mukaisesti aika hajanainen tapaus. Liikaa niitä soolokokeiluja.

Mutta sisältää silti Yesin parhaimman biisin eli Roundaboutin. Ja tukun muitakin loistavia teoksia. Okei, esim. Cans and Brahms ja Five percent per nothing ovat aika turhia "soolokokeiluja", mutta onneksi lyhyitä. Levynä Close to the edge on tosiaan ehyempi, eipähän siinä montaa täytebiisiä voi ollakaan kun on melkein yhtä biisiä kaikki. Going for the one on kanssa usein kuuntelussa, samoin kuin aivan loistava tuplalive Yessongs. Muut levyt eivät ole niin kovin hyvin auenneet, vaikka monet niistä levyhyllystäni löytyvätkin.

Kyllä Rush:kin mulle kelpaa, mutta se on mielestäni kovin erityylistä kamaa kuin Yes. Andersonin ja Leen laulustakaan en juuri muuta yhteistä löydä kuin että korkealta ajoittain vedetään.
Paskimmillaankin proge on parasta...
Fortune
30.03.2005 18:23:20
Totuuden vääristely ja valehtelu on väärin vaikka se tapahtuisi huumorin kaavussa.

Höps! Missään kohtaa en valehdellut :) Itse valehtelit, kun väitit, että Yes on perustettu ennen Rushia.

Ei.Se on mielipide.

Minun mielipiteeni ovat kosmisia faktoja.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Risto Mustalisä
31.03.2005 07:54:05
Höps! Missään kohtaa en valehdellut :)

Valehtelit väittäessäsi Yesiä "wanna-be"-Rushiksi.

Höpöhöpö.
Born to be wild - paitsi kotona
jussiohman
31.03.2005 14:09:41
Close To The Edge potkii arsea kovin.
Fortune
31.03.2005 17:48:07 (muokattu 31.03.2005 18:02:34)
Valehtelit väittäessäsi Yesiä "wanna-be"-Rushiksi.

Mielipide, eli minun tapauksessani kosminen fakta.

Höpöhöpö.

Väärin.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
MrQ
31.03.2005 17:53:01

Oikein! noin pitää kommunikoida kanssaeläjien kanssa!

Ei mulla muuta.
HC-Audio
31.03.2005 22:06:08

Toivottavasti tarkoitat sentään viime vuosisataa, muutoin kuulostaa jo kovin epätoivoiselta.

Bändi iskee ja toisaalta ei iske. Paljon hyvää ja vastineeksi paljon paskaa, niinkuin näiden vanhojen progepömpöösiorkestereiden tekemisissä yleensäkin.

Joo en tullut ajatelleeksi mitä sanoin. Viime vuosisadan todellakin. Potkii kyllä vieläkin
Käytiin kattoon Troija ja just ku posset tuli ulos hevosesta, takaa kuuluu naisääni: "Mää arvasin". Kalamies #18 >-)))>
Risto Mustalisä
01.04.2005 09:09:30 (muokattu 01.04.2005 09:10:39)
Mielipide, eli minun tapauksessani kosminen fakta.

Roskaa.Kelaapa nuoressa päässäsi mitä "wanna-be"-tarkoittaa.Poju.

Väärin.

Roskaa.
Born to be wild - paitsi kotona
C
07.04.2005 18:35:08
Muut levyt eivät ole niin kovin hyvin auenneet, vaikka monet niistä levyhyllystäni löytyvätkin.

Jatka niiden kuuntelua vain, progesta löytyy aina uusia kiinnostavia ulottuvuuksia, kun tarpeeksi hakee... ;)
"Heavy on kaunista ja melodista musiikkia." - General Njassa
Mr. Mustard
07.04.2005 22:30:49
Ihan ok, ei ylin suosikkini mutta levyjä on muutamia hankittu. The Yes Album on melko helposti lähestyttävä, biisien rakenteet ja melodiat eivät ole niin vaikeatajuisia kuin monella muulla levyllä.
Fragile on sitten se läpimurtolevy.
Close to the edge on ehkä arvostetuin levy, mutta itse pidän yllättäen ehkä Relayeristä, vaikka se voi jonkun mielestä olla pippeliprogea. Relayer on vaan niin helkkarin mielikuvitusrikas ja ehkä eniten kuuntelemani noista. Yleisesti ottaen kaikki levyhyllyni Yes-levyt ovat jääneet ehkä liian vähälle huomiolle. Kuitenkin on rauhoittavaa, että Yes-kuumeen iskiessä on apu lähellä;)
"Life is what happens to you while you´re busy making other plans" - John Lennon.
bedlam
07.04.2005 23:11:13

Owner of a lonely heart on kiva viisu, mutta muuten se on vain kämäinen Rush-wannabe :)

No jaa, Rushilla on mielestäni kyllä enemmän täysosumia, mutta vastineeksi taas varmaan enemmän kuonaakin tuotannossaan.
http://www.mikseri.net/kiasma
90125
08.04.2005 15:46:04
No jaa, Rushilla on mielestäni kyllä enemmän täysosumia, mutta vastineeksi taas varmaan enemmän kuonaakin tuotannossaan.

Ja tässä varmaan täysosumalla viittaat myyntilukuihin..

Owner of a lonely heart on kiva viisu, mutta muuten se on vain kämäinen Rush-wannabe :)

Tuolle kommentille olen jaksanut nauraa. Aina kun töissä on tylsää, tulen seuraamaan tänne mielenkiintoista jutustelua minulle erittäin milenkiintoisesta aiheesta :)
-JHR-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)