Cathi777 31.03.2005 19:05:54 | |
---|
Oli kyllä kova, piti katsoa vielä uusintakin, kahteen kertaan siis. Oikein varta vasten lähdin illalla baarista kotona käymään ja kannatti. Pojat osaavat kyllä ton livemeiningin. Ja Hallelujah on kyllä loistava albumi, ei siitä pääse yli eikä ympäri.. En tiedä kuinka paljon oot ennen kyseistä orkesteria livenä nähnyt, mutta voin sanoa, että oli kyllä väsynyttä meininkiä. Kaiken kruunas se basistin jalka paskana oleminen ja flegmaattinen ilme. Se oikeastaan kertoi kaiken siitä keikasta. Ei nyt hyvänen aika pelkkä soittelu voi olla kenenkään mielestä hyvää livemeininkiä tai sitten mä en ymmärrä miks rokkia edes soitetaan. Only pop music can break my heart... |
Guitar Hero 31.03.2005 19:28:14 | |
---|
oonko mä nyt ihan yksin, kun oon sitä mieltä, et jätkät oli totaalisen jäässä sillä keikalla?? Katoin hetken, eikä oikein jaksanu sytyttää - vaikka totaalisesti bändiä fanitanki. Kymmenen keikan kokemuksel voin sanoo, et on parempiiki heittäny. Net, kun on kuornevia. Ovat välillisesti roipsautettuja keesoja. |
Royal Banzai 31.03.2005 22:39:25 | |
---|
oonko mä nyt ihan yksin, kun oon sitä mieltä, et jätkät oli totaalisen jäässä sillä keikalla?? Katoin hetken, eikä oikein jaksanu sytyttää - vaikka totaalisesti bändiä fanitanki. Kymmenen keikan kokemuksel voin sanoo, et on parempiiki heittäny. et Does your mama like to reggae? |
aivokuolio 31.03.2005 23:25:10 | |
---|
Kaiken kruunas se basistin jalka paskana oleminen ja flegmaattinen ilme. Se oikeastaan kertoi kaiken siitä keikasta. Ei nyt hyvänen aika pelkkä soittelu voi olla kenenkään mielestä hyvää livemeininkiä tai sitten mä en ymmärrä miks rokkia edes soitetaan. Kostajan trademark on ollut jo vuosia se että se vaan seisoo paikallaan koko keikan, pilottilasit päässä ja perusilme naamalla. Muut jäsenet heiluu siinä ympärillä. Nyt oli jalka rikki niin piti istua. mustan huoneen testi. |
AoA 01.04.2005 11:55:18 | |
---|
Joo ei ole mikään päälavan bändi. |
dazed 01.04.2005 13:07:02 | |
---|
Päälava on pahapaikka päivällä I`m not a great player, but I can make it howl. |
ajomies63 01.04.2005 13:19:08 | |
---|
Meininkiä kyllä löytyy tältä bändiltä, mutta soittotaitoa ja biisejä ei todellakaan! Peevo on aivan liian kova kitaristi tähän bändiin. Rumpalin hytkymisestä tuli Razzle mieleen,yhtä surkea soittajakin. Ja tämä toinen kitaristi,mikä lie skimbaaja, on kyllä niin surkea soittaja ,että huh,huh. Näillä miehillä näyttää olevan vieläkin päässä ajatus, että laitetaan rööki suupieleen roikkuun ja vedetään Budweiseriä tai Jackiä, niin ollaan rokkistaroja. "If you don`t drive it , somebody is gonna drive it anyway." |
aivokuolio 01.04.2005 14:50:54 | |
---|
Meininkiä kyllä löytyy tältä bändiltä, mutta soittotaitoa ja biisejä ei todellakaan! Peevo on aivan liian kova kitaristi tähän bändiin. Rumpalin hytkymisestä tuli Razzle mieleen,yhtä surkea soittajakin. Ja tämä toinen kitaristi,mikä lie skimbaaja, on kyllä niin surkea soittaja ,että huh,huh. Näillä miehillä näyttää olevan vieläkin päässä ajatus, että laitetaan rööki suupieleen roikkuun ja vedetään Budweiseriä tai Jackiä, niin ollaan rokkistaroja. Taisi olla vaan huono provo. mustan huoneen testi. |
Peoplez 01.04.2005 17:31:02 | |
---|
Taisi olla vaan huono provo. Juu olin itsekin tuohon jotain vastaamassa mutta päätinpä sitten vetäytyä. Miksi tuhlata aikaa tuollaisten viestien kommentoimiseen. "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
sirdickyj 01.04.2005 18:11:04 | |
---|
Taisi olla vaan huono provo. Miksi kaikki kirjoitukset joissa joku ilmaisee jyrkästi mielipiteensä, ovat provoja? WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
aivokuolio 01.04.2005 18:34:11 | |
---|
Miksi kaikki kirjoitukset joissa joku ilmaisee jyrkästi mielipiteensä, ovat provoja? Ylipäätänsäkin tuo "sejase on niin surkea soittaja että huhuh!" on jo niin lapsellista mussutusta että viestin takana on joko provoaja tai todella lapsellinen heebo. mustan huoneen testi. |
sirdickyj 01.04.2005 21:48:37 | |
---|
Ylipäätänsäkin tuo "sejase on niin surkea soittaja että huhuh!" on jo niin lapsellista mussutusta että viestin takana on joko provoaja tai todella lapsellinen heebo. No ei välttämättä, jotkut vaan tykkäävät ilmaista asiat niinkuin itse niistä ajattelevat. Eihän se mitään mihinkään muuta, eikä ketään liikuta, mutta tämä nyt kuitenkin on keskustelupalsta ja jotkut meistä keskustelevat hieman ehdottomammin kuin toiset. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Peoplez 01.04.2005 22:12:13 (muokattu 01.04.2005 22:12:45) | |
---|
No ei välttämättä, jotkut vaan tykkäävät ilmaista asiat niinkuin itse niistä ajattelevat. Eihän se mitään mihinkään muuta, eikä ketään liikuta, mutta tämä nyt kuitenkin on keskustelupalsta ja jotkut meistä keskustelevat hieman ehdottomammin kuin toiset. Meepä tonne metalli-puolelle tommosta sanomaan jostain soittajasta ja tuohon tyylin haukkumaan/mielipiteitään ilmaisemaan niin se on varma kick-ban. EDIT: siis mun puolesta saa ilmaista kyllä mielipiteensä mutta sen voi aina tehdä tyylikkäästi "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
AoA 01.04.2005 22:54:58 (muokattu 01.04.2005 23:00:38) | |
---|
Meininkiä kyllä löytyy tältä bändiltä, mutta soittotaitoa ja biisejä ei todellakaan! Peevo on aivan liian kova kitaristi tähän bändiin. Rumpalin hytkymisestä tuli Razzle mieleen,yhtä surkea soittajakin. Ja tämä toinen kitaristi,mikä lie skimbaaja, on kyllä niin surkea soittaja ,että huh,huh. Näillä miehillä näyttää olevan vieläkin päässä ajatus, että laitetaan rööki suupieleen roikkuun ja vedetään Budweiseriä tai Jackiä, niin ollaan rokkistaroja. Tästä huomaa että kyseinen henkilö ei tiedä ko. bändistä mitään. Olisi edes vaivautunut katsomaan ne haastattelut ajatuksen kans niin olisi ensinnäkin saanut tietää bändin todellisesta puolesta enemmänkin heiltä itseltään ku että alkaa niitä omasta päästä keksimään. edit: jos kirjoituksen kirjoittaja oli todellakin tosissaan.. tässä taas huomaa miten soittotekniikka/taito seikka asetetaan itse musiikin edelle, eikä kiinnitetä huomiota esim. siihen fiilikseen minkä takia tyypit oikeasti soittavat, pitäiskö niillä tehdä jotain suorituksia? |
Sarko 18.04.2005 11:50:28 (muokattu 18.04.2005 11:51:43) | |
---|
Olipas kyllä sanalla sanoen väsyneen oloinen keikka, mutta voimme syyttää päälavan anti-kristillistä tuhovoimaa, joka varsinkin korostuu päiväsaikaan ja vielä The Flaming Sideburns kaltaisen syntisen, pimeiden tilojen rock-koneen joutuessa kurimukseen. Pakko muuten sanoa että Ankkarockin jälkeen vedetty ulkoilmakeikka elokuussa 2004 Oulun Kuusisaaressa oli energia-tasoltaan vallan huikaiseva. Se keikka oli täyttä Rock'n'rollin juhlaa. Se rasta-jointti-jeejee-reggae-ok kaveri jäi mulle kyllä HIEMAN etäiseksi. Ihan hassuhan se oli, mutta ei sopinut kontrastiin. Ja Peevohan on paras, mutta Jude oli se mään. Ja Johnny Volume oli kans ihan priimaa. edit: jos kirjoituksen kirjoittaja oli todellakin tosissaan.. tässä taas huomaa miten soittotekniikka/taito seikka asetetaan itse musiikin edelle, eikä kiinnitetä huomiota esim. siihen fiilikseen minkä takia tyypit oikeasti soittavat, pitäiskö niillä tehdä jotain suorituksia? You got the point, bro. M.net-dilemma iskee varsin usein näillä foorumeilla. Show No Mercy |