HaloOfFlies 29.04.2005 19:38:19 | |
---|
Tässä on HOHOn paikka: Pop-juorut 28.4.2005: Chris Martin haastaa Beatlesit Coldplayn keulahahmo uskoo biisintekokykyjensä riittävän legendaarisen brittibändin tasolle. Martin on vakuuttunut, että hän pystyy bändinsä kanssa haastamaan jopa Beatlesin legendaarisimman Sergeant Peppers Lonely Hearts Club Band -albumin. Coldplayn edellistä studioalbumia myytiin reilut 10 miljoonaa kappaletta, mutta nälkä tuntuu kasvaneen syödessä. Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe |
Tempura 29.04.2005 20:07:32 | |
---|
Kertonee silti jotain bändistä, kuinka se jakaa nämäkin mielipiteet. Nyt valloillaan oleva (?) on se, että Parachutes on loistava levy, ja Rush...sitten askel huonompaan, epäonnistunut jatko. Ei voi kun sanoa että meitä on moneen junaan, olen nääs kuunnellut Rush...:ia huomattavasti enemmän kuin Parachutesia, ja saan siitä niin isoja tunnevyöryjä päälle ettei mitään rajaa. Parachutes on melkein kympin levy, Rushille vetäisen täydet. Mutta tyhmää tästä on vängätä, mä rakastan molempia levyjä (ei ole kaukana etten hieroisi elimiäni niitä vasten) ja odottelen uutta aikas kovaa. Tuo Beatles-juttu oli hauska. |
Antroid 29.04.2005 21:04:07 | |
---|
Mutta tyhmää tästä on vängätä, mä rakastan molempia levyjä (ei ole kaukana etten hieroisi elimiäni niitä vasten) ja odottelen uutta aikas kovaa. Semmonen vinkki, että sisäelimiä ei kannattane sitten paljoa sillä cd-kotelolla raapia. Eivätten välttämäti hirmusest siit piä. |
Järvihirviö 29.04.2005 21:12:54 | |
---|
Eivätten välttämäti hirmusest siit piä. Mistäs tiedät varmasti? |
Rattata 30.04.2005 01:49:46 | |
---|
Ei voi kun sanoa että meitä on moneen junaan, olen nääs kuunnellut Rush...:ia huomattavasti enemmän kuin Parachutesia, ja saan siitä niin isoja tunnevyöryjä päälle ettei mitään rajaa. Parachutes on melkein kympin levy, Rushille vetäisen täydet. Mä olen lähes samoilla linjoilla. Mun on erittäin vaikea pistää näitä levyjä minkäälaiseen järjestykseen. Joskus sitä törmää kommentteihin tyyliin "rush of blood on tylsää tilulilua ja hengailua." tjsp... Siis mä olen niin eri mieltä kun vaan voi! Enkä nyt jaksa enempää tähän aikaan mielipidettäni perustella. Niin vaan on että rakastan sitä levyä. Mutta tyhmää tästä on vängätä, mä rakastan molempia levyjä (ei ole kaukana etten hieroisi elimiäni niitä vasten) ja odottelen uutta aikas kovaa. Hoho! Komppaan LÄHES täysin tämänkin... ;) korhosen isäntä rupes riehummaan pilikkimetällä nii laetettiin oekeen tappovarrooja persuuksiin nii jo aatto |
Toveri 30.04.2005 14:40:12 | |
---|
Uusi sinkku on muuten kaikinpuolin ihan muikea biisi, mutta kertsi on lussu, tylsä ja mitäänsanomaton. Oon vaarallinen(Pastilli?). Janoatko mua? |
Tempura 30.04.2005 19:18:53 | |
---|
Uusi sinkku on muuten kaikinpuolin ihan muikea biisi, mutta kertsi on lussu, tylsä ja mitäänsanomaton. Täh? No eihän ole. Kuuntele uudestaan, ja jos ei sekään auta, vaihda sitten muuten vaan mielipidettä. Hyvä on kertsi. Varsinkin kohta "if you see it then you understand" kyllä laittaa meikäläisen verenkierron toimimaan. |
jazzy 01.05.2005 12:41:47 | |
---|
Varsinkin kohta "if you see it then you understand" kyllä laittaa meikäläisen verenkierron toimimaan. Mitä tahansa Martin laulaa, niin pistää meitsin verekierron toimimaan. 'Am I singing in this?' |
Linda 02.05.2005 13:14:59 (muokattu 04.05.2005 11:32:43) | |
---|
Voih, kyllä kyllä kyllä. Tämä uusi sinkku ylitti minun odotukset, eikä se ole edes kovin suuri ihme. Coldplay on ehdottomasti yksi parhaimpia, mitä Brittein saarilta on tullut sitten Pink Floydin. Tulis nyt vaan äkkiä kesäkuun alku. Menen telttailemaan levykaupan eteen. "Christians, huh? So forgive me." - Bill Hicks |
Atommic 31.05.2005 13:32:39 | |
---|
Uusi levy X&Y kuunneltavissa bändin saitilla kokonaisuudessaan. Vaatii tosin rekisteröitymisen ja ei äänen laatu mikään paras mahdollinen ole. Notta kuitenkin --> www.coldplay.comAmbition makes you look pretty ugly |
thescientist 31.05.2005 13:48:41 | |
---|
Uusi levy X&Y kuunneltavissa bändin saitilla kokonaisuudessaan. Vaatii tosin rekisteröitymisen ja ei äänen laatu mikään paras mahdollinen ole. Notta kuitenkin --> www.coldplay.com Harmin paikka, meikäläisellä ei näytä tuo coldplayer toimivan. Höh. |
Rattata 31.05.2005 13:55:55 | |
---|
Levy on sitten varauksessa. Ja uusi sinkku on parantunut jatkuvasti. Ei jaksais millään odotella..... muurikki ei suanna sumppiva keitettyä eilissäyönä nii laetettiin kunnon tehopaskoo heelumaan ja hajos koko värkki |
blank 31.05.2005 14:36:50 | |
---|
Parin kuuntelukerran jälkeen vois sanoa että on tämä heikoin Coldplayn levy. Ne varmaan tykkää jotka Rushistakin tykkäs.. Mun mielestä biiseistä puuttuu se jokin... Hirveen ylituotetun kuulosta. Boonus raita on paras biisi :) |
aleksi 31.05.2005 15:54:16 | |
---|
Uusi sinkku on muuten kaikinpuolin ihan muikea biisi, mutta kertsi on lussu, tylsä ja mitäänsanomaton. Radiosta oon sitä kai kuullut ja tykkään ihan Simona. "open hands to the wind" |
Heavy Metal Machine 01.06.2005 07:38:54 | |
---|
Ai että on hyvä levy. Aluksi tuntui vaikealta levyltä päästä sisään ja sitähän se olikin... Lopulta se aukesi ja oikein mukavltahan se kuulostaa. Samanlaista hittipläjäystä tästä ei tule mitä AROBTTH:sta ja se on vain hyvä asia. ***** halki vainion viljan, valojen luo, liljan luo |
Larry 01.06.2005 10:13:04 | |
---|
Kuuntelin eilen platan läpi ja ei oikein iskenyt. Pari tarttuvampaa rallia oli mutta varmasti vaatii enemmän kuuntelua että aukeaa.... jos aukeaa. Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
Tmp 03.06.2005 12:26:19 | |
---|
Milloin tätä saa muuten suomesta? 6.6 UK:ssa mutta... "Osaan soittaa koskettimia ja kitaraa niin hyvin että ne jotka ei tajua musiikista mitään luulee mua tosi hyväksi." - Sub Zero |
aikavaikea 03.06.2005 12:30:25 | |
---|
Milloin tätä saa muuten suomesta? 6.6 UK:ssa mutta... CDON mainostaa 8.6. päivämäärää. There's no such thing as gravitation, the world sucks. |
thescientist 03.06.2005 14:22:18 | |
---|
CDON mainostaa 8.6. päivämäärää. Kuten myös varsin moni muu paikka josta olen asiaa tiiraillut. Kai se on uskottavaa että me ollaan kaksi päivää briteista jäljessä. |
gösplstorm 03.06.2005 17:04:02 | |
---|
Onks kukaan kuullu semmosta biisiä kuin I bloom blaum? Se on kyl jotain nii mahtavaa. Ja speed of soundista just se kertsi on paras, varsinki vika kertsi. Maailmassa on kolmenlaisia ihmisiä, niitä jotka osaavat laskea ja niitä jotka eivät osaa. www.TheZippyWackos.com SAFBSRIYA #1 |