Rattata 01.04.2005 07:45:02 | |
---|
Edit: Kansitaide oli kyllä harvinaisen perseestä Mtä? Mielestäni aika synkkä mutta todella hieno ja tyylikäs, aivan kuten itse levykin. Kylmä kahvi kaunistaa, mutta pakki ei kestä minkä pärstä vaatis. |
Johnny Buzz 01.04.2005 09:31:27 | |
---|
Mtä? Mielestäni aika synkkä mutta todella hieno ja tyylikäs, aivan kuten itse levykin. Mun mielestä ne tietokoneella toteutetut grafiikat ei oikein sovi vaan Kentin linjaan. Kentillä on kuitenkin aikaisempien levyjen kansitaiteessa ollu mitä tyylikkäimpiä valokuvia. Etenkin mä oon digannu siitä Vapen & Ammunitionin lumileopardista ja Hagnesta Hillin eteerisestä meiningistä. Kun noita aikaisempia kansia vertaa tähän uuteen, niin ei se vaan oikein näytä Kentiltä. Kyllä ton synkän tunnelman ois saanu aikaseks vielä paremmin valokuvin. Jä nämä siis kaikki vain omia subjektiivisia mielipiteitäni. Ja itse musiikkin nuo kannet eivät kylläkään vaikuta mitenkään. Erinomainen levy on tämä uusin. |
Atommic 01.04.2005 09:35:43 | |
---|
...Kentillä on kuitenkin aikaisempien levyjen kansitaiteessa ollu mitä tyylikkäimpiä valokuvia. Etenkin mä oon digannu siitä Vapen & Ammunitionin lumileopardista ja Hagnesta Hillin eteerisestä meiningistä. Kun noita aikaisempia kansia vertaa tähän uuteen, niin ei se vaan oikein näytä Kentiltä. Kyllä ton synkän tunnelman ois saanu aikaseks vielä paremmin valokuvin. Puhumattakaan Isolan lenskari-kuvasta, sisäkansien lähiö-angstista ja tyylikkäästä sävytyksestä. Siinä kannet tukee kyllä sisältöä mainiosti. Ambition makes you look pretty ugly |
Lateralus 01.04.2005 10:17:47 | |
---|
Nyt kun olen levyn omistanut jo pari viikkoa niin täytyy todeta, että loistavan albumin on Kentin pojat väsänneet. Du är ånga, 400 slag ja mannen i den vita hatten ovat nousseet suosikki kappaleiksi levyltä. Ja mitä kansitaiteeseen tulee, niin se sopii hyvin levyn yleiseenlinjaan. "When you got nothing you got nothing to lose." |
carlos 01.04.2005 21:24:39 | |
---|
Edit: Kansitaide oli kyllä harvinaisen perseestä Ei nyt harvinaisen perseestä, mutta niiku Johnny tossa sanoi, Kentin kansiksi huonot. Vapen -levyn kansi on kyllä yksi hienoimmista ikinä! I can't hide but I can run for miles |
HC-Audio 01.04.2005 23:50:32 | |
---|
Kansitaide joko on perseestä mun mielestä tai se ei oo. Tässä tapauksessa vastaus on kyllä. Kentillä on tähän asti ollut todella mahtavia levynkansia, esim. Hagnesta Hillin valokuva hipoo täydellisyyttä ja onkin yksi kauneimmista kansista mitä olen kuuna päivänä nähnyt. Tämä ankea tietokonegrafiikka tuotti pettymyksen ainakin mulle. Se peräänkuulutettu synkkyyskään ei niistä käy ilmi. Ei, vaikka siellä sitä mustaa onkin, Käytiin kattoon Troija ja just ku posset tuli ulos hevosesta, takaa kuuluu naisääni: "Mää arvasin".
Kalamies #18 >-)))> |
waihen84 02.04.2005 05:24:28 | |
---|
Onko sillä nyt mitään väliä? Anyway, Du & Jag Döden on mielestäni niiden paras levy, tykkään kovasti. |
Kozelek 05.04.2005 11:32:08 | |
---|
Ootteko muuten huomanneet, että muutamat biisit muistuttavat paljon 80-luvun alun Curea? Ainakin mitä rumpuihin, bassoon ja koskettimiin tulee. |
Pluto 05.04.2005 11:35:11 | |
---|
Emäntä osti ton levyn, joten olen sitä viran puolesta sitten joutunut kuuntelemaan. Hyvät soundit levyllä kyllä on, ja bändikin soittaa mallikkaasti. Silti en pysty kuuntelemaan Kentiä kahta biisiä pidempään putkeen, koska ne kaikki kappaleet ovat mielestäni aivan samanlaisia. Ei minkäänlaista vaihtelua, vaan kaikissa on se sama mollivoittoinen melankoliafiilis. Anteeksi. Dillon, you son of a bitch! |
carlos 12.04.2005 20:04:56 (muokattu 12.04.2005 20:27:09) | |
---|
Biisi nimeltä Klåparen on noussut ykkössuosikikseni tuolta levyltä. Pitää varmaan ostaa liput sinne käpylän telttakonserttiin.. EDIT: tyhymä ku o. I can't hide but I can run for miles |
Jenka 12.04.2005 20:17:06 | |
---|
Biisi nimeltä Klåparen on noussut ykkössuosikikseni tuolta levyltä. Pitää varmaan ostaa liput sinne kaivarin telttakonserttiin.. Kaivarin telttakonserttiin? What? Käpylän telttakonsertti on loppuunmyyty. Liekö Huuto.netissä lippuja.. I forgot to say
the world might end today. |
carlos 12.04.2005 20:19:48 | |
---|
Kaivarin telttakonserttiin? What? Käpylän telttakonsertti on loppuunmyyty. Liekö Huuto.netissä lippuja.. Hohoho, mä oon sekasin. Se just. Kyllä niitä lippuja aina jostain saa.. :) I can't hide but I can run for miles |
Jenka 12.04.2005 21:24:16 | |
---|
Hohoho, mä oon sekasin. Se just. Kyllä niitä lippuja aina jostain saa.. :) Ehkä niin. Alkoi itseäänkin kiinnostaa enemmän tuo keikka uuden levyn myötä, mutta eipä sinne tule nyt kuitenkaan mentyä kun festarit alkaa samana päivänä. Ehkä toivoa sopii, että Kent ehtisi klubikeikkailemaankin joskus Suomessa. I forgot to say
the world might end today. |
Juha86 05.05.2005 00:11:23 | |
---|
Mäkin hommasin tään levyn vihdoin. Levy paranee joka kuuntelukerralla, ja aikamoinen on kyllä ero edelliseen levyyn, niin hyvässä kuin pahassa. Hyvää on bändimäisempi meininki, huonompaa taas se, että kertosäkeet eivät oo enää niin hirveen vahvoja. Monta hyvää biisiä levyltä kuitenkin löytyy, ja suosikkeja ovat ehdottoman ykkössuosikin Den döda vinkelnin lisäksi 400 slag, Palace & Main ja Mannen i den vita hatten. Kovan levyn ovat poijjat tehneet. You and me, we will be
part of the autumn harmony, Together sleeping the endless dream... |
reverend 18.06.2005 19:39:34 | |
---|
Oli hyvä keikka perjantaina Helsingissä, teltassa vaan oli tukalan kuumaa. Olikos muita paikalla? Seuraavat biisit soittivat: 01. 400 slag 02. Sundance Kid 03. Kevlarsjäl 04. VinterNoll2 05. Max 500 06. Socker 07. Celsius 08. 10 min 09. Romeo återvänder ensam 10. Musik non stop 11. Dom andra 12. Den döda vinkeln 13. Berg & dalvana 14. Klåparen 15. Kärleken väntar 16. Palace & main 17. 747 18. M 19. När det blåser på månen 20. Ingenting någonsin 21. Om du var här 22. Mannen i den vita hatten (16 år senare) "According to the tabloids, the reason that Brad Pitt and Jennifer Anniston broke up is that one of them wanted to have kids--which is the same reason the Jackson 5 broke up." - Conan O'Brien |
tsrautia 11.06.2006 01:20:22 | |
---|
Kyllä vieläkin, yli vuoden kuuntelun jälkee, kuulostaa levy loistavalta. Kentti on vaan sellanen asia mihin ei kyllästy:) |
Jenka 11.06.2006 02:46:06 | |
---|
Kyllä vieläkin, yli vuoden kuuntelun jälkee, kuulostaa levy loistavalta. Kentti on vaan sellanen asia mihin ei kyllästy:) Tulee olemaan todennäköisesti itsenikin kestosuosikki tuo levy. |
Mechanizm 11.06.2006 10:52:02 | |
---|
Hyvin toimii edelleen ja aika usein eksyy soittimeen. Kokonaisuutena paras Kent. Well, isn't that what you're supposed to do with shit? Scrape it up with a little shovel? |
hardsa 13.06.2006 00:01:32 (muokattu 13.06.2006 00:02:08) | |
---|
Tekeekö Kent nyt uutta levyä, ku se ei tee ku kolme keikkaa kesällä? Aijai jos tuli taas samaan aikaan Apulannan, Zen Cafén ja Kentin levyt ni oishan se aika siistiä. "Schumacher kärjessä, Häkkinen johtaa" Matti Kyllönen. Pastilli? YSKÄ#4 |
discominister 17.06.2006 11:26:58 | |
---|
Kuinka rakastankaan tuota Du & Jag Dödenin taitosta. Aika musta! |