Aihe: Apulanta: Uusi sinkku + albumi
1 2 3 4 58 9 10 11 12
jannu
16.02.2005 15:39:33
I stand corrected.
"Paa vattalles, röhnö! Mä tarviin sua!"
-vanttera
Tenho
19.02.2005 22:46:51
No nyt on uusi sinkku Pahempi toistaan kuultu ja minut ainakin vakuutti.
Raskas. Jytää.

Radio Cityllä tosiaan soittivat Rockin uudet tuulet show:ssaan...

Kyllä mää taidan odottaa nyt _aika_ kovaa levyä.
arancia
20.02.2005 11:26:17
Kovasti odotan uutta sinkkua ja levyä, saanutkin jo jonkin aikaa tuota levyä odotella.

Ikävää että Tuukka lähti, mutta onhan tuo ollut tavallaan odotettavissa. Keikkoja odottelen, että kuulen miten nykyinen kokoonpano toimii keikalla.
Rattata
23.02.2005 07:36:56
Pari kertaa oon tämän uuden sinkun kuullut kuulostaa varsin hyvältä. En vain pidä Sipen kepittelystä, nykyään kun se on aina sitä samaa. Lisäksi tämä Apulannan nykysoundi ei oikein miellytä, mutta biisistä muuten tykkään.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta pakki ei kestä minkä pärstä vaatis.
JuniperThree
23.02.2005 13:15:06
Pari kertaa oon tämän uuden sinkun kuullut kuulostaa varsin hyvältä. En vain pidä Sipen kepittelystä, nykyään kun se on aina sitä samaa. Lisäksi tämä Apulannan nykysoundi ei oikein miellytä, mutta biisistä muuten tykkään.

Joo, tuo sipen soitto on kyllä todella tylsää... Mukavasti soundit uudistuneet ja tullu vähän rosoa lisää... Mut sinkkubiisin bumtsibumtsi-komppi ärsyttää! Saahan sillä teinit kai hyppimään... Sinkkubiisi ei sykähdytä mut b-puolet kyllä... Odotetaan nyt sitä koko levyä...
dcln
23.02.2005 15:21:02
Joo, tuo sipen soitto on kyllä todella tylsää... Mukavasti soundit uudistuneet ja tullu vähän rosoa lisää... Mut sinkkubiisin bumtsibumtsi-komppi ärsyttää! Saahan sillä teinit kai hyppimään... Sinkkubiisi ei sykähdytä mut b-puolet kyllä... Odotetaan nyt sitä koko levyä...

Mua taas sykähdytti juuri sinkkubiisi ja varsinkin se "siivottu singleversio". Jotenkin noi b-puolet ei oikeen säväytä. Saattaa tietysti vaatia useamman kuuntelukerran...pari kertaa vasta kuunnellu. Noh, kumminkin hyvältä kuulostaa...levyä odotellessa.
Lego
23.02.2005 16:01:18
Oumaigaad. Sinkku plakkarissa ja kylmät väreet menee vieläkin. Äijät todellakin osaa hommansa. B-puolet on silkkaa parhautta ja tuo sinkkubiisi on mainio. Levyä todellakin odottaen ja sinkulle jos arvosanan antaisin niin se olisi kyllä 9 ja puoli. Loistokkuus.
P = U * I
Dumb
23.02.2005 19:00:20 (muokattu 23.02.2005 19:00:34)

AVKB!

Eli selkokielellä Aivan Vitun Kova Biisi!
Tapani L
23.02.2005 20:45:05
AVKB!

Eli selkokielellä Aivan Vitun Kova Biisi!

KYLLÄ! Ei saakeli, olen kyllä todella positiivisesti yllättynyt. Vasten mun kasvojani oli pettymys, tämä ei todellakaan. Hienosti tullut Apulantaan lisää raskautta - eipä ole koskaan aiemmin ollut yhtä metallista riffiä Apulannan biiseissä.

Seuraava levy on sitten ilmeisesti ostettava.
TOISTAISEKSI NIMETÖN Uusi avatar, uusi omakuva - sama idiootti!
Anakonda*
23.02.2005 21:35:09
Tänään kuulin ekaa kertaa tuon sinkun, ja yllätyin kyllä positiivisesti. Joskus olin kovakin fani, mutta nykyään bändi ei oikein enää jaksa innostaa. Tämä kuulosti kuitenkin aikas hyvältä. Ainut mikä häiritsi oli se ihme vinkuminen joissain kohdissa, mutta sellaistahan se on kun ei ole mikään loistava laulaja. Mikä tosin ei haittaa yhtään, useimmat suosikkibändieni solistit ovat aika surkeita laulamaan.
"Määräämättömässä avaruudessa lilluu noutopizza, siinä kaikki." -Esko Valtaoja
ten
23.02.2005 22:44:35
hmm...

No oon nyt pariin kertaan ton sinkun kuunnellu ja örgh! en tiiä oonko vaan ihan vitun yleisnegatiivinen ihminen vai vaativatko kaikki nykyjulkaisut aikaa jotta rupean niistä tykkäämään. eli ainakaan vielä ei iskenyt tuo sinkku taikka b-puolet, toivottavasti tässä käy kuitenkin samalla tavalla kuin Disco Ensemblen levyn kanssa, että viiden kuuntelun jälkeen tykkään ihan vitusti!
Plussa on miinuksen negatiivinen puoli.
Bonham
24.02.2005 11:06:24
hmm...

No oon nyt pariin kertaan ton sinkun kuunnellu ja örgh! en tiiä oonko vaan ihan vitun yleisnegatiivinen ihminen vai vaativatko kaikki nykyjulkaisut aikaa jotta rupean niistä tykkäämään. eli ainakaan vielä ei iskenyt tuo sinkku taikka b-puolet, toivottavasti tässä käy kuitenkin samalla tavalla kuin Disco Ensemblen levyn kanssa, että viiden kuuntelun jälkeen tykkään ihan vitusti!

Jättää kyllä melkoisen sekavan tunteen tää julkaisu... mitenköhän tämä jengiin putoaa isommassa mittakaavassa???
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Juha86
24.02.2005 11:37:47
No, tuo Pahempi toistaan on kyllä aika kova biisi (tosin mua vähän häiritsee kun kertsin loppupuolella kitaranraiskaus muuttuu hiljaiseksi kompiksi hetkellisesti). Mä järkytyin kun se helvetin rumpukomppi oli taas biisin introssa. Se on niin tylsä. Ei jaksais kuulla sitä enää.. Hiekassa se vielä toimi...

B-puolet ei säväytä juurikaan. Toi Sisälle puhtauteen on ihan jees, mut Tyttö heikoilla ei iske juuri yhtään.
Musta toi Hiekka oli laadukkaampi sinkku levynmaistajaisiksi, siinä on hyvä sinkkubiisi ja b-puoletkin on täyttä tavaraa.
You and me, we will be part of the autumn harmony, Together sleeping the endless dream...
aivokuolio
24.02.2005 12:08:41
Musta toi Hiekka oli laadukkaampi sinkku levynmaistajaisiksi, siinä on hyvä sinkkubiisi ja b-puoletkin on täyttä tavaraa.

Onko vitsinä väännetty kasariheviparodia mielestäsi täyttä tavaraa???
mustan huoneen testi.
vantage
24.02.2005 14:38:51
Nyt kuulin cityltä tuon sinkun ensimmäisen kerran.
Pahempi toistaanhan oli kova biisi, raskaampaa kun ennen!
Well... IHKK #5
Juha86
24.02.2005 16:09:02 (muokattu 24.02.2005 16:11:06)
Onko vitsinä väännetty kasariheviparodia mielestäsi täyttä tavaraa???

Viittaat kai Pirun Morsiameen? Musta se on ihan hauskan kuuloista, kun Wirtanen väänti biisin vähän eri suuntaan kuin Apis yleensä (b-puolillahan on "lupa" tehdä näin).. Se biisi kuulostaa joka tapauksessa hyvältä. Sitä paitsi, Toni on sanonut tehneensä tuon biisin kokeilunhalusta kyseiseen tyylisuuntaan, ei niinkään vitsin vuoksi.

Btw, jos joku ei ole huomannut, niin Wirtasen mietteitä uuden sinkun biiseistä voi lukea täältä: http://www.apulanta.fi/Levyt/Singlet/Pahempi_toistaan/
You and me, we will be part of the autumn harmony, Together sleeping the endless dream...
aivokuolio
24.02.2005 16:41:39
Viittaat kai Pirun Morsiameen? Musta se on ihan hauskan kuuloista, kun Wirtanen väänti biisin vähän eri suuntaan kuin Apis yleensä (b-puolillahan on "lupa" tehdä näin).. Se biisi kuulostaa joka tapauksessa hyvältä. Sitä paitsi, Toni on sanonut tehneensä tuon biisin kokeilunhalusta kyseiseen tyylisuuntaan, ei niinkään vitsin vuoksi.

Syön metrin kiviaitaa jos tuossa on kyse mistään muusta kuin vitsistä. Tuon kommentin Wirtanen on heittäny 101% sarkasmilla.

Ikävä niitä aikoja kun tuokin bändi panosti b-puoliin tosissaan, sieltä vanhemmasta kamasta kun löytyy Apulannan biisejä koskaan, esim. Ei tänään, Ihmemaa, Jyvät, Tuhka ja veri jne. Nykyään tuntuu olevan enemmän kuin sääntö että Apulannan b-puolet ovat vain huonoja musiikillisia vitsejä. Toivottavasti viimeisin julkaisu on poikkeus.
mustan huoneen testi.
disarm
24.02.2005 16:54:07
Tuli heti Slipknot mieleen tosta uudesta biisistä.
emptiness is loneliness
loneliness is cleanliness
cleanliness is godliness
and god is empty
just like me
SukkapuikkoKeitto
24.02.2005 18:01:18
Omasta mielestä huono biisi..riffi iha kiva!
kertsi oli jottai aika kökköä..sori vaan kaikille,ei uponnu, tai jospa se uppoo..harmittaa kyllä hieman ku ei enää apiksesta niin tykkää kuin ennen!
nikomati
24.02.2005 20:22:12

Mua taas sykähdytti juuri sinkkubiisi ja varsinkin se "siivottu singleversio". Jotenkin noi b-puolet ei oikeen säväytä. Saattaa tietysti vaatia useamman kuuntelukerran...pari kertaa vasta kuunnellu. Noh, kumminkin hyvältä kuulostaa...levyä odotellessa.

Niinpä..! Häiritsi hiukan vaan et onko se nykyään joku kirjottamaton sääntö, että kaikki biisit täytyy vääntää 7-kielisillä jossain hemmetin K-vireessä...
Mut joo, levyä odotellessa!

Pirun morsian on muuten rautaa! (huumorilla, tahi ilman)
Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)