Hot RedX 12.04.2005 07:47:10 | |
---|
no mä tossa sunnuntaina katoin levyraadin jossa oli kyseinen artisti tykkäsin kovasti siitä scream kappaleesta mutta sitte kun hain jotain muita niin ne oli kyllä armotonta paskaa mun mielestä mutta saattohan olla että sattui vuan huonot valinnat... kuvan kanssa parempi ;) So What? Who Cares? |
overtake 27.05.2005 18:37:44 | |
---|
Äijä olisi tänään 22:30 Conan O'brienin (musiikki?)vieraana. |
omenamehu 27.05.2005 19:35:57 | |
---|
HIM on soitellut joskus kauan sitten billyn rebel yelliä livenä ja löytyypä se joltain (join me?) sinkultakin.. paras veto HIMiltä ikinä, biisi sopii valon äänelle täydellisesti |
maelstorm 27.05.2005 23:35:39 | |
---|
HIM on soitellut joskus kauan sitten billyn rebel yelliä livenä ja löytyypä se joltain (join me?) sinkultakin.. paras veto HIMiltä ikinä, biisi sopii valon äänelle täydellisesti mun mielestä idol on kovempi kuin HIM, ja Cyberpunk on jotain johon meidän kotomaan vilillä menee vielä monta vuotta ennenkuin on samalla taiteellisella tasolla :-) the Mystic may release maelstorms of fire, delete freewill, enter the land of the Spirit, or even stop time. |
ozz3 28.05.2005 10:50:15 | |
---|
Hmm, kyllä se White Wedding toimi edelleen aika hyvin tuossa Conanissa nimittäin! "Hey little sister...." Itse en kylläkään mikään suuri BI fani ole, vaikka juuri nämä Rebel Yellit (kuten sanottua, HIM vetää tämän biisin loistavasti!), White Weddingit ja Shock To The Systemit on tuttuja. Myös uusi Scream toimi hyvin meikäläisen korvaan. Onse Billy vaan tehnyt hienoa biletys-musiikkia! When there's no more room in hell, the dead will walk the earth "Melkone Sonni!" |
Samu S. 28.05.2005 11:32:46 | |
---|
Steve Stevensistä sen verran, että miehen Bozzio Levin Stevens -kokoonpanon kanssa tekemä Situation Dangerous kannattaa katsastaa. Hemmetin hienoa instrumentaalimusiikkia. Ja muusikot kovia. I dress in women's clothing and hang around in bars. |
oulukyllosa 28.05.2005 22:44:37 | |
---|
Yllätin itseni tykkäämällä kovasti Idolin esiintymisestä Conanista.Ja oon tykänny tuosta uudesta levystä kun on olosuhteiden pakosta päässy sitä kuuntelemaan.Pitää mennä kattoo pesisstadionille. -play some skynyrd, man!- |
kiss 29.05.2005 13:50:32 | |
---|
im a rebell yellllllll on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois |
Loppusoolo 02.06.2005 18:18:37 | |
---|
Oih, eka ihastukseni. Taisin olla silloon jopa alle kouluikäinen. :DD Miehen ääni on seksikäs naisen korvaan ja kappaleekkin niin uih.. Rebel Yell akustisesti vedettynä taitaa olla se paras. Ja tietty se toinenki versio, Dancing With Myself on kans huippu. Just parhaita rallikappaleita tämä miäs tekee. Look at the fucking virtsapiisami. Örf. |
Jeepster 24.06.2006 12:51:14 | |
---|
Onko kukaan menos kattoon äijää Hartwall Arenalle ens sunnuntaina? |
arancia 24.06.2006 21:05:52 | |
---|
Lapsena kuulin Billy Idolia paljon kotonani. Puolitoista vuotta sitten kiinnostuin itse kyseisen herran tuotannosta, ja löytyihän sieltä monta kappaletta, jotka olivat lapsuusvuosista edelleen muistissa. Vuosi sitten kesäkuussa olin Oulussa kuuntelemassa Idolia konserttipaikan ulkopuolella. Varmasti olisi ollut mahtavaa olla sisäpuolella, oli meinaa aikamoisen hyvä meininki ulkopuolellakin. Tiedän liikaa ollakseni tietämätön mutta liian vähän tietääkseni tarpeeksi. |
maple 25.06.2006 12:45:22 | |
---|
mul on lippu kentälle ens sunnuntaiks... buhahaa! it's a nice day to start again! "Life's a grave, dig it." |
tigrushka 25.06.2006 17:37:33 | |
---|
Tykkään herran vanhoista hiteistä: Rebel Yell, White Wedding, Dancing with Myself, Sweet Sixteen... äänikin on aika sexy ja olihan Billy nuorena myös Kovin Kaunis Ihminen. "Wovon man nicht lesen kann, darüber muss man schreiben." |
rheinone 25.06.2006 19:33:32 | |
---|
Uusin lätty Devil's Playground on rautaa! Ja konserttiin ollaan menossa. Billyllä on vissiin Steve Stevens messissä? Mahtava kitaristi, komppityyli on meikäläisen makuun kohillaan. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
HaloOfFlies 26.08.2008 22:15:16 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 793 päivää vanhaan ketjuun! No juu juu, mutta kun en yhden kappaleen takia viitsinyt uutta ketjua aloittaa. Eli mitä mieltä uudesta John Wayne-biisistä, joka radioissa tiuhaan tahtiin soi? Omasta mielestäni parasta Idolia sitten kulta-aikojen ja aivan saletisti samassa kastissa suurimpien klassikoiden kanssa, vaikka Jani Juntunen toista väittikin. Aluksi luulin että Live on saanut uuden hitin aikaan, koska ääni kuulosti niin erehdyttävästi Ed Kowalczykilta. Tämä on kyllä todella ässäbiisi! "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Velli 26.08.2008 22:38:52 | |
---|
|
Cimble 27.08.2008 11:38:16 | |
---|
mitä mieltä uudesta John Wayne-biisistä, joka radioissa tiuhaan tahtiin soi? Omasta mielestäni parasta Idolia sitten kulta-aikojen ja aivan saletisti samassa kastissa suurimpien klassikoiden kanssa, vaikka Jani Juntunen toista väittikin. Tämä on kyllä todella ässäbiisi! No onhan tuottaminen ollut tuon John Waynen perusteella ainakin huippuluokkaa. Tykkään onnistuneista ja täyteläisitä saundeista, hienon kuuloista. Itse biisi ei ole silleen erikoisen kummoinen ja Billyn anti on iästäkin johtuen hillittyä verraten menneisiin vuosikymmeniin. Mutta Billyn äänen karisma toimii yhä hillittynäkin ja John Wayne kuulostaa tyylikkäältä. En ole kuullut muita tulossa olevia biisejä mutta veikkaan tyylin rauhoittuneen selkeästi. Jos näin on niin harmi. Yksi Billyn kantavista voimista on ollut räväkkyys. Mutta vastaavasti rauhallinen tulkintakin on aina ollut karismavertaansa vailla ja kuka sitä jaksaa riehua aina vaan. Ihan mielenkiinnolla odotan laajempaa tarjontaa uudesta matskusta. Ei Venäjältä selviä hengissä... |
RjW 27.08.2008 11:54:18 | |
---|
En ole kuullut muita tulossa olevia biisejä mutta veikkaan tyylin rauhoittuneen selkeästi. Jos näin on niin harmi. Yksi Billyn kantavista voimista on ollut räväkkyys. Mutta vastaavasti rauhallinen tulkintakin on aina ollut karismavertaansa vailla ja kuka sitä jaksaa riehua aina vaan. Ihan mielenkiinnolla odotan laajempaa tarjontaa uudesta matskusta. Ainakin toinen Idolize Yourself -kokoelmalla oleva uusi biisi on räväkämpi. http://www.youtube.com/watch?v=xJZp8cJuDj8 Itse tykkään molemmista todella paljon. |
Jäärä 27.08.2008 12:23:01 | |
---|
On muuten saakelin kova Jump-coveri Billy Idolilta! Ainakin noin niin kuin soitannollisesti. Lavalla äijän olemus näyttää hieman teränsä menettäneeltä. http://www.youtube.com/watch?v=cCQRyjBO-1I Höh, oottelin jotain oivaltavaa sovitusta, mutta toihan oli ihan peruscoverbändin tasoinen veto. Herätti myös pikkasen ihmetystä Billyn coverointi tosta kappaleesta, sehän on ihan eri tason biisi, kun vertaa Idolin omiin kappaleisiin, ne saattaa jäädä ihan varjoon. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
Cletus Awreetus 27.08.2008 13:58:01 | |
---|
On muuten saakelin kova Jump-coveri Billy Idolilta! Ainakin noin niin kuin soitannollisesti. Lavalla äijän olemus näyttää hieman teränsä menettäneeltä. http://www.youtube.com/watch?v=cCQRyjBO-1I Idolilla on kans erittäin pähee live-coveri Doorsin LA Womanista. Youtubesta löytyy. www.myspace.com/buzzpetrol |