Aihe: Pahin kasaribiisi?
1 2 3 4 5 6 7
Juugeli
12.01.2005 12:52:09
Älkää nyt Sabrinaa haukkuko! Sehän on ihan mahtavaa poppia! Siis oikeasti! Ihan ilman kuvaakin!
"On niin nälkä, että minun perse syö minun housuja" -Dutteri
Pastilli? IHKK #3 IMIK #28
LonelyRider
12.01.2005 12:57:53
"Hands Up" (suom. Anna kulta anna) ja "Words Don't Come Easy"
Feggy
12.01.2005 14:18:43

Hmmm.....Tiputanssi.
Less is more.
Lerxst77
12.01.2005 14:34:12

Urheiluruutu? Ei se se ainakaan ollut. Mummiälest.

ei ollukaan, mut lähellä. semmonen ku "Maailmankisat"
vähän semmonen hotsportin tyylinen urheilumakasiini.

karmeimammasta päästä muuten modern talkingin tekeleet.. ja musavideot. Katsokaapa vaikka geronimo's cadillac -video jos jostain käsiinne saatte. itse olen saanut joskus siskoni vanhat kasari vhs-kasetit jossa on kaikenmaailman hittimittareita sun muita musaohjelmia nauhalla.. aikanaanhan tais hittimittariakin juontaa kolmekin eri tyyppiä. Mikko alatalo ja Timo TA ja joku muu..
"Räjähdysainekerroin kun kyseessä on aniitti? -yks vai kaks?"
OlawiSladen
12.01.2005 22:49:29
Kaikki Samantha Foxin biisit-gaah!
Live for today...dude
jwalk
12.01.2005 23:21:28
Kyllä se on pakko olla Final Countdown.

Samaa mieltä
Bee-äf
13.01.2005 09:00:12
Wake me up on tosi hauska, mutta jostain syystä "Careless whisper":in kuuleminen saa minut helvetin pahalle tuulelle...
Tulee muistoja nuoruudesta kun rähjäinen punkkari tunki kaupungin ainoaan yökerhoon hiuslakan ja olpatoppausten sekaan... ja aina tämä oli illan viimeinen...
Herra Rapu
13.01.2005 09:02:07

Spandau Ballet - Gold!
Paino ei ole mikään ongelma.
† FAT = MOTION †
Cathi777
13.01.2005 15:33:38 (muokattu 13.01.2005 15:33:50)

Urheiluruutu?

Urheiluruudussa oli se Leavingsin biisi. Näin btw.
Only pop music can break my heart...
Chrissie
13.01.2005 15:43:06
Mr Mister - Broken wings.

Siis ei saatana.. Minkä ihmeen takia sitä pitää vieläkin radiossa renkuttaa?!
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
el Bastardo
13.01.2005 15:45:01 (muokattu 13.01.2005 16:16:05)

Tuhannen markan seteli.

Pashoja kasaribiisejä on ihan hirveästi, esim. mainitut Careless Whisper, Boys, Boney M:t ja kaikki liikaa soitetut klassikot. Hyviäkin kasaripoppiksia löytyy vaikka millä mitalla, tykkään tosi paljon esimerkiksi T'Paun China in your handistä ja Kajagoogoon Too shysta.
Ossi
13.01.2005 15:48:47

Joo, niin muistelin itsekin sitten jälkeenpäin. Enno urheilumiehiä joten mulle ne on kaikki sitä samaa Urheiluruutua ;P
Elwood Blues: "What kind of music do you usually have here?" Claire: "Oh, we got both kinds. We got country *and* western."
Margarita
13.01.2005 16:13:14
Madonnan "Lucky Star" on harvinaisen turha jumputus, vaikka alun synakuvio onkin ihan hauska. Kasaria kerrakseen.
lapio
13.01.2005 16:25:56

80-luvun pahinta parhautta on varmaan David Hasselhoffin Crazy For You. YMCA:sta pöllityt taustat, joiden päälle David hoilaa komeasti ;-) Biisissä on myös naislaulua ja kaksi modulaatiota. Suosittelen kuuntelemaan, on melkoisen pahaa kamaa.

Herran Jumala tämä on aivan kamala, eli hauska. Tässä on aivan uskomaton musiikki video. Hasselhoff ajaa moottoripyörällä ja hänellä on mukanaan pieni mäyräkoira. Sitten David menee vuoristorataan ja koira tööttää sen ylikierrokseille. Tämä kannattaa katsoa jos on mahdollista, saa hyvät naurut.
"I refuse to play your Chinese food mind games! ". Pasin uudet seikkailut.
HaloOfFlies
13.01.2005 16:44:10 (muokattu 13.01.2005 16:49:06)

Yksi pahimmista mitä minä oon kuullut on Pointer Sistersin I'm So Excited. Siis minkä tähden tuota renkutusta nimitetään klassikoksi? Niin ja Bad Boys Blue tietenkin on pahinta kasaria, vaikka meneekin osittain 90-luvun puolelle.

Jos hyviä kasaribiisejä etsitään niin:

Ray Parker Jr - Ghostbusters Theme.
Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe
Nolte
13.01.2005 16:49:42 (muokattu 13.01.2005 16:58:24)
Kiss - Crazy Nights

Ovulaatiot ja kaikki...

No, eihän tuo pahin taida olla, mutta kun ne on tehny aika hyviäkin viisuja, niin tommonen vaan ärsyttää niin maan...
tunnen yhen kovan bluesbasistinkin...
aslave
13.01.2005 18:12:38

Bonnie Tyler - Holding Out For A Hero

Maailman hienoimmat sähkörummut. Varsinkin se kohta siinä kahden ja puolen minsan kohdalla. Eihän kukaan tee tuollaista. En ole kyllä täysin varma onko tuo 80-luvulta, mutta näin veikkaisin. Oli tai ei, on se silti tosi "kasari"..

Älä nyt helvetti. Tämä biisihän on ihan parhautta!
Tämä sielu on liian pieni meille kahdelle.
pehko
14.01.2005 18:32:54 (muokattu 14.01.2005 18:34:30)

1. Prince - Purple Rain

2. Se on vaan niin kasari

Kaikki Samantha Foxin biisit-gaah!V

Juuri sattui silmään, tuossa läheisessä levykaupassa, Best Of Samantha Fox....oli ehkä 3egee....voisin käydä ostaa sen sulle. xD
Anders Fridéniä lainaten, "Jos et tykkää, älä kuuntele"
OlawiSladen
14.01.2005 19:38:10
Juuri sattui silmään, tuossa läheisessä levykaupassa, Best Of Samantha Fox....oli ehkä 3egee....voisin käydä ostaa sen sulle. xD

Loistavaa..kerrassaan loistavaa...olen liikuttunut!!!!!!:)
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!
Live for today...dude
Tupuna
15.01.2005 18:15:16 (muokattu 15.01.2005 18:25:23)
Espoon Lintuvaarassa näin, kuinka joku arviolta 80-vuotias pappa haravoi pihaa Obituaryn Slowly We Rot -paita päällä.

Oli vissiin saanu halvalla kirppikseltä tai sitten papalla oli huumorintajuisia lastenlapsia.

Heh. Minä näin kerran kaupan kassalla työskennellessäni about 70-vuotiaan mummon, jolla oli päällään Beavis & Butthead -paita. En tarkalleen muista, mutta paidan kuvassa Beavis sanoi Buttheadille jotain törkeää.

Oli vaikea pidättää naurua.

EDIT: 1. Prince - Purple Rain

Nyt tulee noottia! Vaikka Princellä on 80-luvulla ajan mukaisia kasari/synasoundeja, niin Purple Rain on kyllä hemmetin hieno biisi, eikä ollenkaan sovi mainittavaksi pahana kasaribiisinä tässä threadissa! Pyhäinhäväistystä. Princellä on/oli sentään innovatiivisuutta ja kaikkia koukkuja biiseissään, mikä kaiken maailman hömppäartisteilta on tuohon aikaan puuttunut.

Prince teki muutenkin hienoja biisejä muille artisteille 80-luvulla. Hienoimpina ehkäpä Sinead O'Connorin Nothing compares 2 U, Banglesin Manic monday ja Martikan Toy Soldier. Kunniaa ja aaltoja Princelle!!

Olen itse jonkinasteinen kasaridiggari, joten haluan luetella muutaman HIENON kasaribiisin. Edellä mainittujen ohella...
- Tears for fears: Sowing the seeds of love
- U2: Pride (in the name of love)
- New Order: Blue Monday
- Michael Jacksonin Thriller- ja Bad -levyt
- The Cure: Lullaby
- Peter Gabriel: Sledgehammer
- Pet shop boys: mm. It's a sin, West End Girls jne.
- Stevie Wonder: Part-time lover
- Dionne Warwick: Heartbreaker
- Lionel Richie: Hello

80-luvulla slovareissakin oli melodia. Parhautta on se!
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)