Aihe: Gringos Locos
1 2 3 4 5 6
HyvästiSelväPää
15.02.2005 01:43:33
Tiiän mis Ben hengaa...Gringothan oli kovii aikoinaan, olihan niil upee ja loistava musavideokin - ratsastetaan hevosilla ja syödään raakoja kananmunia-tyyliin.Tipen ääni miellyttää kuten Benin soittokin.Piste.
sirdickyj
15.02.2005 09:26:32
Yksi syy siihen että bändi ei menestynyt (jenkeissä) oli se että managerointi ei toiminut hyvin. Samoin muuten kävi esim. Havana Blackille. Tänä päivänä tähän managerointiin ollaan ilmeisesti satsattu kun suomalaisbändit pärjäävät paremmin maailmalla.

No perkele, pakkohan se on olla niin, että managerointiin ja yleensäkin bändien tuotteistamiseen on satsattu enemmän, kun ei siihen soitto- eikä etenkään laulutaitoon niin kovasti ole satsattu. Tai, no, sanotaan ertä koskee nyt lähinnä laulutaitoa.

Eikä sitäpaitsi vieläkään yksikään, huom. yksikään suomalainen bändi ole Jenkeissä saavuttanut MINKÄÄNLAISTA menestystä. Nightwishin levyä oli viime vuoden lopulla myyty 9500 kpl ja HIM;in levyä on tammikuuhun mennessä myyty 10500. Se on suurinpiirtein sama kuin Suomessa jotain levyä myytäisiin 0,5 kpl.
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
Fisher
26.08.2005 20:00:43
Tuota noin, minä itse tykkää GL:stä valtavasti.
Joka päivä tulee kuunneltua paljon.
Kovaa kitaransoittoa ja mukavia riffejä.
Harmi ettei bändistä ole netissä mitään historiikkia. Tai myytävänä live levyä, videota ja sitä rataa.
Juzii
26.08.2005 20:53:45
Ite kuulin bändistä eka kerran kun yks jäbä mainitsi siitä ja eikä aikakaan kun huomasin Divarissa 5€:lla myynnissä olevan Grincos Locos LP:n. Ostin sen ja totesin että tämähän on hyvä bändi!

Sanoisin että Smackin,Stonen,Hurriganesin ja Hanoi Rocksin ohella noita vanhempii Suomalaisii rock/metalli bändei mitkä on hyvii.
Musta Arkipyhä
26.08.2005 21:33:32
Granfelt oli ja on varsin pätevä kitaristi.Eka levystä tuli diggailtua ehkä eniten.
Space is deep
Deeku
27.08.2005 13:09:31
Yksi syy siihen että bändi ei menestynyt (jenkeissä) oli se että managerointi ei toiminut hyvin. Samoin muuten kävi esim. Havana Blackille.

Enpä aivan sanoisi noinkaan. Olihan mm. Havana Blackilla managerina Alan Niven, joka tuolloin manageroi mm. Guns ´n´ Rosesia.

Itse pidin kyllä Gringosista. Ensimmäinen levy on hyvä, mutta kakkos - lp ei mielestäni ollut niin onnistunut tekele, vaikka muutamia hyviä kappaleita sisältääkin. Myöhempää tuotantoa en valitettavasti ole onnistunut kuulemaan.
Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here!
J.Hollström
27.08.2005 19:37:39
Mutta erittäin snobimaisen ja tyhmänkin kuvan olen hänestä saanut paitsi lukemieni haastatteluiden, myös niiden ihmisten kertomusten perusteella jotka ovat hänet tavanneet. Itse en oo tavannut, mutta ehkä vielä tapaan. Voi olla että olenkin väärässä ja Granfeltin akan poika osoittautuukin älykkääksi ja fiksuksi kaveriksi. Sitten mä sanon sille, että jauha vähemmän paskaa ja opettele soittamaan bluesia.

Laita suoraan pikaviestiä niin ei tartte odotella:
http://muusikoiden.net/jasenet/kuvaus.php?id=30842&
Kalumies #1
Jani The Rock
27.08.2005 19:44:08

Laita suoraan pikaviestiä niin ei tartte odotella:
http://muusikoiden.net/jasenet/kuvaus.php?id=30842&

Niin. Odottelinkin jo tämäntapaista kommenttia.

Ainakin täällä antamiensa lausuntojen perusteella B.G. on osoittautunut yllättävän asialliseksi mieheksi. Hänen soittotyylistään ja soundistaan en kuitenkaan ajattele sen positiivisemmin kuin aiemminkaan.

Tapanani ei ole muokkailla ja silotella aikaisempia sanomisiani. Niinpä en tee sitä nytkään. Mikäli B.G.:lla tai jollain muulla on niihin jotakin sanomista, niin täältähän minut löytää.
Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1 MegaMan Club #002 - Quiff Man
J.Hollström
27.08.2005 20:18:20
Mikäli B.G.:lla tai jollain muulla on niihin jotakin sanomista, niin täältähän minut löytää.

Jos minä olisin Ben ja lukisin ao. kommentit webistä jonkun never heard wannabee rokkarin kirjoittamana, niin voisi olla että haluaisin vaihtaa jonkun kommentin myös henkilökohtaisesti. Täällä on kuitenkin 34034 rekisteröitynyttä jäsentä jotka saattaa muodostaa jonkulaisen käsityksen ihmisestä lukemansa tekstin pohjalta.
Kalumies #1
Jani The Rock
27.08.2005 20:29:08

Jos minä olisin Ben ja lukisin ao. kommentit webistä jonkun never heard wannabee rokkarin kirjoittamana, niin voisi olla että haluaisin vaihtaa jonkun kommentin myös henkilökohtaisesti.

Kyllä meillä saa tulla käymään. Mä tarjoan limpparia ja pullaa.

Täällä on kuitenkin 34034 rekisteröitynyttä jäsentä jotka saattaa muodostaa jonkulaisen käsityksen ihmisestä lukemansa tekstin pohjalta.

Jäseniä on muuten 42 498.

Oletko sä Ben Granfeltin asianajaja, vai mitä tämä sulle ylipäänsä kuuluu? Paina sitä ruksia tai lähetä pikaviestiä moderaattoreille. Jos mun kommenttini ovat heidän mielestään asiattomia, niin ne poistetaan. Ja ties vaikka saisin varoituksenkin.
Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1 MegaMan Club #002 - Quiff Man
Fisher
28.08.2005 00:35:57
Onkos jätkillä kuvia tai kovaa tietoa bändistä?
Lähinnä haluaisin nähdä millaiset hiukset Granfeltilla oli 80-luvulla.
M-Juhana
28.08.2005 11:01:07

Täällä palstoillakin viihtyvä nimim. Keny soitti ymmärtääkseni Gringos Locosin ns. "ekassa" versiossa.
You know we ain’t too good looking, But we are satisfied -LEMMY-
Rainer Frilund
28.08.2005 17:32:57 (muokattu 28.08.2005 17:33:42)

Onkos jätkillä kuvia tai kovaa tietoa bändistä?
Lähinnä haluaisin nähdä millaiset hiukset Granfeltilla oli 80-luvulla.

URL:ssä
http://www.saunalahti.fi/fubb/sidelines/punch_drunk_cover.htm
löytyy Punch Drunk -levyn kansikuva (kaksikin kappaletta).
Se on osa Wishbone Ash diskografiasivustoani
Ben on se viittä vailla kumollaan oleva kaveri.

Muuten, olen tavannut Benin muutamaan kertaan
mm. Wishbone Ash vuosikokouksissa (AshCon).
On niin maanläheinen kaveri kun olla voi.

Vein yhden vuosikokouksen yhteydessä puolen
tusinaa Punch Drunk -levyä mukanani Englantiin.
Ben pisti nimmarinsa kaikkiin ja naureskeli
enemmän housuilleen kuin hiusmuodilleen.
Like trees, children change as they twist and turn. You suffer alone for the peace that you yearn. You can weep and moan, feel the need to run, But you'll be leaving behind a loaded gun.
Jzzka
28.08.2005 23:54:24

ja tuolta Benin kotisivulta löytyy edelleen näköjään tuo Benin 40-v. video, jossa sitä hiustyyliä enemmänkin...ja tietysti erinomaista kitarointia...
Ei elämä ole yhtä juhlaa, välillä pitää käydä toisissakin kekkereissä. -AVS
Fisher
29.08.2005 14:10:52
ja tuolta Benin kotisivulta löytyy edelleen näköjään tuo Benin 40-v. video, jossa sitä hiustyyliä enemmänkin...ja tietysti erinomaista kitarointia...

Milläs avasit sen?
Minulla lähtee selain vaan lataamaan jotain, mutta itse ruutu on tyhjä.
Fisher
29.08.2005 14:15:30
No nyt se näköjään latasi sen winampiin, mutta tietysti ei lähde pyörimään.
Keny
29.08.2005 15:56:04
Täällä palstoillakin viihtyvä nimim. Keny soitti ymmärtääkseni Gringos Locosin ns. "ekassa" versiossa.

Juu näin oli.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
sirdickyj
29.08.2005 16:07:28 (muokattu 29.08.2005 16:07:43)
Juu näin oli.

Tuliks Masa Maijanen sun jälkeen bassoon? Eikös siinä muuten soittanut loppuaikoina sitten Tipe bassoakin?
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
Fisher
29.08.2005 17:25:18
Sain toimimaan...
Keny
29.08.2005 18:38:15
Tuliks Masa Maijanen sun jälkeen bassoon? Eikös siinä muuten soittanut loppuaikoina sitten Tipe bassoakin?

Emmuista mut masa tuli mun jälkeen ja miri kannuihin sekä beny skittaan.Heti alko bändi toimii ku mä lopetin;-)
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)