Aihe: Juttua gunnareista..
1 2 3 4 5 6 7
rock_girl
12.11.2004 22:16:30
Appetite on todellakin omassa sarjassaan lyömätön lätty. Ne coverit on itse asiassa aika surkeita, varsinkin se nak nak nakin on hevöns door hai ai aihai hai njau -uaei!

mun mielestä knockin on heavens door on vallan mahtava biisi...:P
You have to do, that thing you love, don't even think anything else..
Huevos
12.11.2004 23:24:25

gunnarit on glam/white trash versio led zeppelinistä. sanotaanko mötley crüe meets zeppelin.
Peoplez
13.11.2004 10:21:22
gunnarit on glam/white trash versio led zeppelinistä. sanotaanko mötley crüe meets zeppelin.

Mitähän glamia gunnareissa muka oli? Axlin tukka oli pystyssä Junglen musavideossa mutta siihen sitten jääkin. Tuleeko sulle sitten esim. Slashista mieleen white trash? Mulle ei ainakaan. Noh ihan miten vaan.
"With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done"
Jani The Rock
13.11.2004 10:32:40

Tuleeko sulle sitten esim. Slashista mieleen white trash?

Nää... pelkkä trash riittää tässä kohtaa hyvin.
The road never ends for me, kid.
Dr. Muff
13.11.2004 12:10:48

Mötley Crûe? Heh. Ei mut oikiasti huevos oot välillä vähän hölmö.
I Smell Urine
Huevos
13.11.2004 13:06:00

Mötley Crûe? Heh. Ei mut oikiasti huevos oot välillä vähän hölmö.

ja sä et oikeasti näköjään tunne rock historiaa lainkaan. kuuntele welcome to the jungle ja kuuntele joku dr feelgood sen jälkeen.

gunnarien vaikutteet tulevat hard rockista, zeppelinistä sekä perustamisen aikoihin pinnalla olleesta tukkahevistä.

...ja jos haluaa oikeesti kuulla siistiä hard rock/post punkia tsekatkaa the cultin kasarilevyt.

mä nyt laitan vielä tähän loppuun allmusicista lainauksen, vaikka tuskin se mitään auttaa, kun teillä ei tunnu olevan lainkaan korvia, puhumattakaan aivoista:

Influenced By (gnr)

* Thin Lizzy
* The Rolling Stones
* New York Dolls
* Led Zeppelin
* Elton John
* Hanoi Rocks
* Alice Cooper
* Aerosmith
* The Sex Pistols
* Van Halen
* The Stooges
* Grand Funk Railroad
* Ted Nugent
* The Beatles
* Cheap Trick
* The Ramones
* T. Rex
* Queen
* Judas Priest
* AC/DC
* Mötley Crüe
Huevos
13.11.2004 13:06:40

Mitähän glamia gunnareissa muka oli? Axlin tukka oli pystyssä Junglen musavideossa mutta siihen sitten jääkin. Tuleeko sulle sitten esim. Slashista mieleen white trash? Mulle ei ainakaan. Noh ihan miten vaan.

ootko sä oikeesti kuunnellu niitä sanotuksia? phil anselmo jää välistä kakkoseks...
Huevos
13.11.2004 13:09:42

hah!

löysin myös tämän allmusic.comista gunnareiden biografiasta:

" There hadn't been a hard rock band this raw or talented in years, and they were given added weight by Axl Rose's primal rage, the sound of confused, frustrated white trash vying for his piece of the pie."

jopa noi myöntää, että axl on white trashia, vaikka toi on enimmäkseen positiivista ja ylistävää tekstiä.
Peoplez
13.11.2004 13:24:16 (muokattu 13.11.2004 13:26:04)
No joo Axl kyllä kieltämättä on vähän... krhm... white trash :)
Mutta ei se bändiä pilaa.

Ja mikäs oli pointtisi noista vaikutteista? Kyllähän jokainen bändi ottaa vaikutteita! En ymmärrä....
Ja miksi verrata Junglea Dr. Feelgoodiin kun jälkimmäinen on ilmestynyt monta vuotta Junglen jälkeen :)

EDIT: Se vielä että Gunnarit nimenomaan halusivat irrottaututa tuosta tukkahevistä! Ja selvisivät myös 90-luvulle toisin kuin monet muut L.A-skenen tuon hetkiset bändit.
Huevos
13.11.2004 13:32:56

No joo Axl kyllä kieltämättä on vähän... krhm... white trash :)
Mutta ei se bändiä pilaa.

Ja mikäs oli pointtisi noista vaikutteista? Kyllähän jokainen bändi ottaa vaikutteita! En ymmärrä....
Ja miksi verrata Junglea Dr. Feelgoodiin kun jälkimmäinen on ilmestynyt monta vuotta Junglen jälkeen :)

EDIT: Se vielä että Gunnarit nimenomaan halusivat irrottaututa tuosta tukkahevistä! Ja selvisivät myös 90-luvulle toisin kuin monet muut L.A-skenen tuon hetkiset bändit.

ei mulla sen kummempaa pointtia ollut. monet vaan pitää gunnareita jonain Herran Lähettiläinä, jotka keksi rock 'n' rollin. kuitenkin mielestäni gunnarit on varsin tyypillinen kasari glam rock bändi.

en verrannutkaan welcome to the junglea dr feelgoodiin, vaan tarkotin lähinnä sitä kuinka paljon gunnarit kuulostaa mötley crüelle.
Mr. Mustard
13.11.2004 17:12:47
mun mielestä knockin on heavens door on vallan mahtava biisi...:P

Biisi on mahtava, mutta gunnarien raiskaus siitä on kamala. Jos kuuntelee Dylanin originaalia, niin tajuaa, että biisi vaatii karun, yksinkertaisen toteutuksen eikä mitään hevislovari-tulkintaa. Sen biisin pointti on just se, että se harras tunnelma tukee biisin tekstiä. Se Axlin kiekuminen kertsissä on kamalaa, mutta se soolovinguttelu puhelimenpiippauksineen on kyllä tyylitajutonta.
"Life is what happens to you when you´re busy making other plans" - John Lennon.
Dr. Muff
13.11.2004 17:58:28
ja sä et oikeasti näköjään tunne rock historiaa lainkaan. kuuntele welcome to the jungle ja kuuntele joku dr feelgood sen jälkeen.

gunnarien vaikutteet tulevat hard rockista, zeppelinistä sekä perustamisen aikoihin pinnalla olleesta tukkahevistä.

Noi allmusicin influences osiot on kyllä niin uskomattoman pöljiä melko usein, että vain kaltaisesi nielee ne tosta noin vaan. Sä pienessä maailmassasi luulet olet ainut valaistunut joka tiedostaa bändien ottavan vaikutteita. Ei tässä kukaan ole väittänyt että gunnarit keksi rock n' rollin. Toi dr feelgood esimerkki oli muuten aika huippu.

Mikä ihmeen hinku sulla on esittää kantasi absoluuttisena totuutena? Se vaihe yleensä kuuluu murrosikään.

Rock n' Rollin vaarallisuuden ilmentymä oli ennen gunnareita Mötley Crue. Jep Jep. Smockin In The Boys Room. Tosi hc.
I Smell Urine
Jzci
13.11.2004 18:52:38

Mikä ihme on white trash?
Peoplez
13.11.2004 19:22:46
Mikä ihme on white trash?

No siis tämmöstä junttiporukkaa esim. jotka käy Jerry Springerissä ja asuu trailer parkeissa eli asuntovaunualueilla. Näin mä sen näkisin :)
eppe
13.11.2004 19:31:32 (muokattu 13.11.2004 19:32:06)
Rock n' Rollin vaarallisuuden ilmentymä oli ennen gunnareita Mötley Crue. Jep Jep. Smockin In The Boys Room. Tosi hc.
eihän se edes oo mötleyn biisi, vaan alunperin brownsville stationin.
Gunnareilla muutama hyvä biisi, mutta muuten aika tasapaksua matskua mun makuun... Ja slash on yliarvostettu soittajana. Esiintyjänä toki hieno.
my opinion...
Huevos
13.11.2004 19:54:51 (muokattu 13.11.2004 19:59:08)

Noi allmusicin influences osiot on kyllä niin uskomattoman pöljiä melko usein, että vain kaltaisesi nielee ne tosta noin vaan. Sä pienessä maailmassasi luulet olet ainut valaistunut joka tiedostaa bändien ottavan vaikutteita. Ei tässä kukaan ole väittänyt että gunnarit keksi rock n' rollin. Toi dr feelgood esimerkki oli muuten aika huippu.

Mikä ihmeen hinku sulla on esittää kantasi absoluuttisena totuutena? Se vaihe yleensä kuuluu murrosikään.

emmä allmusicia ole minään jumalan sanana ottanutkaan...emmäkään niistä arvosteluista juuri perusta, mutta yleensä ne tajuaa sijoittaa oikeat bändit suurinpiirtein oikeaan paikkaan.

mä en ole esittänyt mielipiteitäni absoluuttisina totuuksina, mutta ilmeisesti sinä pidät omiasi absoluuttisina, kun jaksat vittuuntua.

se dr feelgood juttu ei ollut mikään "esimerkki" yhtään mistään. koita olla ottamatta asioita niin kirjaimellisesti herranjesta.

EDIT: sä menet dipshit itse henkilökohtaisuuksiin, jos joku pitää sinun kuuntelemaa musiikkia skeidana.

niin ja kaikki saa mun puolesta tykätä gunnareista niin vitusti kun vaan huvittaa eikä se mua haittaa. minusta se on silti skeidaa...
Dr. Muff
13.11.2004 21:17:57 (muokattu 13.11.2004 21:19:43)
emmä allmusicia ole minään jumalan sanana ottanutkaan...emmäkään niistä arvosteluista juuri perusta, mutta yleensä ne tajuaa sijoittaa oikeat bändit suurinpiirtein oikeaan paikkaan.

mä en ole esittänyt mielipiteitäni absoluuttisina totuuksina, mutta ilmeisesti sinä pidät omiasi absoluuttisina, kun jaksat vittuuntua.

EDIT: sä menet dipshit itse henkilökohtaisuuksiin, jos joku pitää sinun kuuntelemaa musiikkia skeidana.

Höpöhöpö. Se vaihe on mennyt ohi että mua kiinnostaisi mitä sinä tai ketä tahansa on mieltä mun kuuntelemasta musiikista, saatika jaksaisin vittuuntua moisesta. Ehkei sunkaan kannatais laukoa 'vittu sä et tiedä rokin historiasta mitään', 'vaikka tuskin se mitään auttaa, kun teillä ei tunnu olevan lainkaan korvia, puhumattakaan ' -tyylisiä kommentteja. Mutta toivottavasti et kovin pahasti ole pahoittanut mieltäsi.
I Smell Urine
Huevos
13.11.2004 22:02:19

Höpöhöpö. Se vaihe on mennyt ohi että mua kiinnostaisi mitä sinä tai ketä tahansa on mieltä mun kuuntelemasta musiikista, saatika jaksaisin vittuuntua moisesta. Ehkei sunkaan kannatais laukoa 'vittu sä et tiedä rokin historiasta mitään', 'vaikka tuskin se mitään auttaa, kun teillä ei tunnu olevan lainkaan korvia, puhumattakaan ' -tyylisiä kommentteja. Mutta toivottavasti et kovin pahasti ole pahoittanut mieltäsi.

onnittelut totaalisesta sanojeni vääristämisestä.

en suinkaan pahoittanut, sehän olisi nimittäin aika typerää.

jos sä et kerran ota lainkaan hlökohtaisesti, niin en tajua miten sä kuitenkin vääristät sanojani. en edes suunnanut tuota "vaikka tuskin se mitään auttaa, kun teillä ei tunnu olevan lainkaan korvia" kenellekään erityisesti. kuitenkin jos ei huomaa, että gunnarit on periaatteessa glam/tukkahevi/hard rockia, niin luulen että kyseisellä henkilöllä on joko kuulossa tai tiedoissa vikaa...
Dr. Muff
13.11.2004 22:19:21
onnittelut totaalisesta sanojeni vääristämisestä.

en suinkaan pahoittanut, sehän olisi nimittäin aika typerää.

jos sä et kerran ota lainkaan hlökohtaisesti, niin en tajua miten sä kuitenkin vääristät sanojani. en edes suunnanut tuota "vaikka tuskin se mitään auttaa, kun teillä ei tunnu olevan lainkaan korvia" kenellekään erityisesti. kuitenkin jos ei huomaa, että gunnarit on periaatteessa glam/tukkahevi/hard rockia, niin luulen että kyseisellä henkilöllä on joko kuulossa tai tiedoissa vikaa...

Taidetaan nyt puhua totaalisen eri asioista, jos nyt suuntasit tuon lainaamani kirjoituksen minulle. Hard Rockiahan gunnarit on jos mitä, ja mitä noihin muihin tulee, niin nyttenkin, niinkuin monasti muutenkin, noi genre-luokittelut on perin subjektiivisia, koska rajat ovat kuin veteen piirrettyjä. Ja Pagehan kuuluu Slashin soitosta läpi mielestäni selvästi.

Ottakaa joku nyt vielä Hanoi Rocks tähän mukaan. Että andy sitä, mike tätä, jos ja jos.. ;)
I Smell Urine
Huevos
13.11.2004 22:25:38

Taidetaan nyt puhua totaalisen eri asioista, jos nyt suuntasit tuon lainaamani kirjoituksen minulle. Hard Rockiahan gunnarit on jos mitä, ja mitä noihin muihin tulee, niin nyttenkin, niinkuin monasti muutenkin, noi genre-luokittelut on perin subjektiivisia, koska rajat ovat kuin veteen piirrettyjä. Ja Pagehan kuuluu Slashin soitosta läpi mielestäni selvästi.

on aivan eri asia sanoa "ja sä et oikeasti näköjään tunne rock historiaa lainkaan" kuin "vittu sä et tiedä rokin historiasta mitään" = sanojen vääristämistä.

joo, peru vaan sanojas. aiemmin sanoit että on naurettavaa verrata gunnareita mötley crüehen ja joku sanoi että gunnareilla ja glamilla ei ole mitään tekemistä keskenään...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)