Huevos 05.11.2004 13:39:29 | |
---|
Älä jaksa.. Laitan tän lokeroon "Mielipideasia". Usko nyt: Smashing Pumpkins OLI merkittävä yhtye. Niin vain on. Ihan turha väittää vastaan. on se mielipide asia, mutta kai mielipiteetkin johonkin perustuu? jos mun mielestä david hasselhoff olis maailman mahtavin jätkä kai senkin pitäisi johonkin perustua. mut joo...siirryn takavasemmalle, jos kerran asia vain ON niin. |
Kaneli 05.11.2004 13:43:12 | |
---|
on se mielipide asia, mutta kai mielipiteetkin johonkin perustuu? jos mun mielestä david hasselhoff olis maailman mahtavin jätkä kai senkin pitäisi johonkin perustua. mut joo...siirryn takavasemmalle, jos kerran asia vain ON niin. asdasdasd Kyseessä ei nyt ollut vain MUN mielipide, vaan monien, monien tunnettujen, arvostettujen musiikkikriitikoiden ja lukemattomien ihmisten (joihin sä et lukeudu) mielipide. Mutta siirry vaan. Koska asia yksinkertaisesti ON niin. Jos ei muuten, ni koska minä sanon niin. :) - Si dej i reven!!
- Mee ite.
(Siberiankathru PolFukselle) |
Feggy 05.11.2004 14:18:41 | |
---|
asdasdasd Kyseessä ei nyt ollut vain MUN mielipide, vaan monien, monien tunnettujen, arvostettujen musiikkikriitikoiden ja lukemattomien ihmisten (joihin sä et lukeudu) mielipide. Mutta siirry vaan. Koska asia yksinkertaisesti ON niin. Jos ei muuten, ni koska minä sanon niin. :) Niin. Musiikkikriitikothan sen määräävät... Less is more. |
HaloOfFlies 05.11.2004 15:20:17 | |
---|
No se vähän riippuu että mitä kaikkia bändejä tuon alternative-otsikon alle laitetaan. Minulle alternativea edustivat ainakin Green Day Primus Collective Soul Offspring grungebändit Radiohead Smashing Pumpkins Foo Fighters (kaksi ekaa levyä) Löytäisi mieluummin vaikka Jeesuksen. Tai Buddhan. Tai vittu vaikka kalkkunanpalvonnan, kunhan vain pitää manikyroidut kyntensä saatanan kaukana southern rockista. - Jani The Rock |
paranoid android 05.11.2004 15:28:09 | |
---|
Niin paitsi puhuttiin kylläkin amerikkalaisesta alternativesta. Nahkaliivit paukkuu. |
Lateralus 05.11.2004 15:56:59 | |
---|
Eiköhän jokainen itse voi määrittää, mikä on tärkeä bändi. Ei se mihinkään levy myyntiin perustu vaan siihen mitä mieltä itse on. Kun 90- luvun alternativesta puhutaan ei kovin moni jätä Smashing Pumpkinsia mainitsematta yhtenä vuosikymmenen merkittävimmistä orkestereista. Jos joku saa saman irti Britney Spearsin materiaalista, kuin minä Smässäreistä, niin onneksi olkoon vaan, se on hänen mielipiteensä. "When you got nothing you got nothing to lose." |
voltasparta 05.11.2004 16:17:42 | |
---|
pumpkins! Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
The moon is out the, stars invite
I think i'll leave tonight. |
Huevos 05.11.2004 16:37:16 | |
---|
asdasdasd Kyseessä ei nyt ollut vain MUN mielipide, vaan monien, monien tunnettujen, arvostettujen musiikkikriitikoiden ja lukemattomien ihmisten (joihin sä et lukeudu) mielipide. Mutta siirry vaan. Koska asia yksinkertaisesti ON niin. Jos ei muuten, ni koska minä sanon niin. :) asia tuli harvinaisen selväksi. jos musiikkikriitikot niin sanovat asian vain yksinkertaisesti TÄYTYY olla näin. |
Huevos 05.11.2004 16:38:49 | |
---|
pumpkins! jos et ole vielä huomannut kyseinen orkesteri on mainittu jo lähemmäs 10 kertaa ja jos se on kerran mainittu jo, sitä on täysin turha enää uudestaan mainita. |
MrQ 05.11.2004 18:00:06 | |
---|
jos et ole vielä huomannut kyseinen orkesteri on mainittu jo lähemmäs 10 kertaa ja jos se on kerran mainittu jo, sitä on täysin turha enää uudestaan mainita. Hei miksei Smashing pumpkinsia ole mainittu? Tai silverchairia? Anteeksi, nyt meni vittuilu pieleen. |
Lateralus 05.11.2004 18:09:59 | |
---|
jos et ole vielä huomannut kyseinen orkesteri on mainittu jo lähemmäs 10 kertaa ja jos se on kerran mainittu jo, sitä on täysin turha enää uudestaan mainita. Kuten jo edellä sanoin niin kyllä aika moni nimeää sen 90-luvun merkittäväksi bändiksi. "When you got nothing you got nothing to lose." |
Huevos 05.11.2004 18:17:54 | |
---|
Tai silverchairia? silverchair...L-O-L. olihan toi vitsi? |
konehes 06.11.2004 16:35:01 | |
---|
silverchair...L-O-L. olihan toi vitsi? Kysyy Muusikoiden.netin Vitsi. Kyllä se taisi olla. |
muulipetteri 08.11.2004 14:38:57 | |
---|
Joo siirry vaan huevos lopullisesti sinne takavasemmallle tai mihkä ikinä meetkään.... |
MrQ 08.11.2004 15:57:01 | |
---|
Kysyy Muusikoiden.netin Vitsi. Kyllä se taisi olla. Kyllä mä laskisin sen ehdottomasti kuuluvan aussialternativeksi... Ja nimenomaan 90-lukulaiseksi. Ei vältsiin aina hirveen hyvää, mutta on niilläkin todella hämäriä kappaleita. |
patonki 08.11.2004 16:52:00 | |
---|
Mulle tulee 90-luvun altsusta ensimmäisenä mieleen mainiot yhtyeet tyyliin Pavement, Sebadoh ja Guided By Voices. Ihmettelin, ettei näitä ole täällä jo mainittu. |
Anarkiapurilainen 08.11.2004 17:13:13 | |
---|
Alternative on sellainen sateenvarjogenre, että sen voi käsittää sisältävän melkein millaista musiikkia hyvänsä. Levy-yhtiöiden ja mainstream-musalehdistön keksimä myyntinimike jolla voitiin kasari-hardrokkiin kyllästyneelle nuorisolle myydä jotain Uutena ja Ihmeellisenä (vrt. nu-metal, electronica tai emo, pelkkiä markkinointikeinoja). |
voltasparta 08.11.2004 18:44:09 | |
---|
huevos oot ihan caca! :) Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
The moon is out the, stars invite
I think i'll leave tonight. |
FlatOutFucked 08.11.2004 18:53:28 | |
---|
Dinosaur Jr. Kaikki kehuu taivaisiiin. Itse en vain voi sietää J Mascisin lauluääntä. "You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore |
MrQ 08.11.2004 22:03:48 | |
---|
Olen muuten huomannut että moni täällä luulee että jos ei pidä jostain bändistä, niin sehän tarkoittaa silloin sitä ettei se ole merkittävä. Näin ei ole, moinen väite on väärä. Kyllä kunnia niille annetaan joille se kuuluukin. Eli siis Smässärit oli toden teolla merkittävä yhtye aikanaan, vaikka niistä ei niin pitäisi. Tällaista. Olin taas sitten vähän oikeammassa kuin muut. |