aivokuolio 29.12.2004 23:51:09 | |
---|
Itse kävin ostamassa Tiktakin DVD:n tuossa alkuviikosta, ja saipaha taas rahoille vastinetta. Jos bändi kiinnostaa, niin tuosta paketista löytynee kaikki mitä voi vaatia. Ja hintakin oli tosiaan alle kahdenkympin. On ne vaan niin suloisia! (ja kyllä ne soittaakin huomattavasti tiukemmin kuin ultra bimboos.) |
MK73 30.12.2004 17:32:26 | |
---|
Tulihan tuo Tiksujen DVD ostettua jo silloin marraskuulla. Onhan se ihan jees, vaikka ei siinä "vanhalle diggarille" hirveesti uutta ole... pakkohankinta kuitenkin. Parahinta antia ovat tyttöjen henkilöhaastattelut ja livepätkät, joiden biisivalikoima olisi voinut olla vielä monipuolisempi. Miksi Häiritsen Sinua ja Tänis ovat suotta taltioitu kumpikin kahdelta eri keikalta, kun ne eivät Tiktakin tapauksessa mitenkään eroa toisistaan? Onhan bändillä mallikkaasti kulkevia kappaleita enemmänkin... DVD kyllä paljastaa mm. sen, että noinkin monien kokemusvuosien ja ties kuinka monen sadan keikan jälkeenkin mimmit ovat edelleen aika ujon oloisia - mutta kieltämättä söpöjä. Ja rumpali Tuulin vantterat käsivarret... harrastaakohan punttisalia? |
Raipe 31.12.2004 14:37:25 | |
---|
nailonbiitti o parempi½½!!!!1!1!!!!!111½1!!1§!½!! smakki on ihana, tuleex niilt dvdeet`??!!!?!!?!!? "Ei muuta kuin lisää paskaa housuun!"
-Klunssila |
aivokuolio 31.12.2004 14:49:41 | |
---|
nailonbiitti o parempi½½!!!!1!1!!!!!111½1!!1§!½!! smakki on ihana, tuleex niilt dvdeet`??!!!?!!?!!? Yrittäisit edes. |
OlawiSladen 07.01.2005 20:52:44 | |
---|
TikTak on loistava!!! Live for today...dude |
römpsämehumies 16.01.2005 22:02:38 | |
---|
Mä meen Tiktakin kanssa naimisiin ja saan paljon lapsia. Minut viedään sellaiseen laitokseen, että minä en kuole. |
Kassu 16.01.2005 22:18:48 | |
---|
Nähtiin tiktakin mimmu nimimerkkien Nugetti, Ze Kink ynnä Tetsuo kanssa stadissa. Poltti tupakkaa, pirskule. Ei sovi kilteille tytöille. |
MK73 17.01.2005 11:11:46 | |
---|
DVD antaakin tytöistä ehkä liian kiltin kuvan - tottakai koska Tiktakilla on niin paljon nuoria faneja. Kyllähän ne varmasti sauhuttelevat, kiskovat siideriä ja syövät roskaruokaa samalla kun kiroilevat ja puhuvat hävyttömiä. Niin kuin muutkin ikäisensä nuoret naiset. |