Lux 15.11.2004 14:36:16 | |
---|
Kun kerran tuossa kotelossa lukee että levyllä olisi piiloraitoja, niin tuli mieleeni että oletteko löytänyt? Itse löysin heti vahingossa ne ylimääräiset livepätkät yksinkertaisesti valitsemalla valikosta "soita kaikki" -kohdan. Onko kukaan löytänyt muita boonuksia?
Käsittääkseni bonusten idea on se, että ne näkyvät nimenomaan vain soittamalla levyn alusta loppuun. vapaus
veljeys
vandalismi |
meitu 15.11.2004 16:40:33 | |
---|
Käsittääkseni bonusten idea on se, että ne näkyvät nimenomaan vain soittamalla levyn alusta loppuun. Joissain dvdissä, kuten esim. don huonojen, on myös sellaisia piilotettuja "valikkoja" joista aukeaa kaikkea kummallista häröilyä. Niitä ei oo helppoa löytää dvd-soittimella mutta tietokoneella ne bongasin hiiren avulla. Niin siksi mulle tuli mieleen että jos tuossa yupssäkin olisi jotain vastaavaa ekstrasälää.. Ne jotka soittaa, ne tietää. |
bedlam 15.11.2004 19:12:05 | |
---|
Joissain dvdissä, kuten esim. don huonojen, on myös sellaisia piilotettuja "valikkoja" joista aukeaa kaikkea kummallista häröilyä. Niitä ei oo helppoa löytää dvd-soittimella mutta tietokoneella ne bongasin hiiren avulla. Niin siksi mulle tuli mieleen että jos tuossa yupssäkin olisi jotain vastaavaa ekstrasälää.. Niin siis juuri tällaisiahan nuo "easter eggsit" juuri tavallisesti ovat. Yhdessä menuvalikossa oli sellainen ylimääräinen kuvake, joka näytti juurikin tällaiselle tyypilliselle extrapainikkeelle, mutta en summassa viitsinyt mitään yhdistelmiä alkaa kokeilemaan. http://www.mikseri.net/kiasma |
bastardo 15.11.2004 19:20:01 | |
---|
Vaikuttaa kyllä pakkohankinnalta, sääli vain, ettei noista aikaisemmista keikoista ole enempää kuvaa. Mutta eipä tuon paketin edessä parane ruikuttaa. "I can't sing and I can't dance, but still I know how to clap my hands" |
el Bastardo 15.11.2004 19:36:21 | |
---|
Vaikuttaa kyllä pakkohankinnalta, sääli vain, ettei noista aikaisemmista keikoista ole enempää kuvaa. Mutta eipä tuon paketin edessä parane ruikuttaa. Saattaa noissa edellä mainituissa piilotetuissa jutuissa jotain olla... ;) |
bedlam 16.11.2004 22:33:52 (muokattu 16.11.2004 22:41:45) | |
---|
Olisipa ollut mukava nähdä tosiaan Toppatakkeja-aikakaudelta useampikin viisu, tosin tuo kotikamerataso (varsinkin äänen-) alkaa pidemmän päälle puuduttaa. Näenkö väärin, vai lentääkö Maanalainen-viisun loppumetreillä Kärkkäiseltä kapulat taivaan tuuliin? Voin nähdä väärinkin, mutta hauskaa se silti oli, olen väsynyt. Syysväsymystä. http://www.mikseri.net/kiasma |
Pelsi 18.11.2004 08:41:10 | |
---|
Pakkohan tuo on ostaa. "Kun Mustanaamio kysyy, silloin vastataan. "
-Viidakon sanonta |