Aihe: Kurt Cobainista kertova leffa valmis!
1 2 3 4
spk78
12.04.2005 02:08:16
Niin, ja elokuvasta sen verran että kiinnostaa. Gus Van Sant on kiinnostavimmasta päästä ohjaajia. Leffan miesnäyttelijä on ollut Hedwig and the Angry Inchissä, ja se ei ole paha asia. Ja mukana näytti vielä olevan näpsäkkä Asia Argento. Legendaarisen Dario Argenton tytär.
Horatius-87
01.07.2006 13:28:27
No tuota, en tiedä kuuluko tämä tänne, mutta kysyisin silti. Nyt elokuvasta on jo hieman aikaa, niin se on jo julkaistu DVD:lle. Olen yrittänyt hakea googlella ja kaikella, mutta en ole löytänyt paikkaa, mistä mieluiten vuokrata tai sitten ostaa leffa. Ja mukavaa olis jos suomenkielisel tekstill. Eli voiko joku ohjata minut mihin päin kääntyä?
I love myself better than you. I know it's wrong so what should I do?
carnation
01.07.2006 16:31:46
No tuota, en tiedä kuuluko tämä tänne, mutta kysyisin silti. Nyt elokuvasta on jo hieman aikaa, niin se on jo julkaistu DVD:lle. Olen yrittänyt hakea googlella ja kaikella, mutta en ole löytänyt paikkaa, mistä mieluiten vuokrata tai sitten ostaa leffa. Ja mukavaa olis jos suomenkielisel tekstill. Eli voiko joku ohjata minut mihin päin kääntyä?

Last Days taitaa olla tuon leffan nimi? Vertaa.fi:n kautta löytyy linkit ainakin Amazoniin, Cd wowiin ja Videodivariin, mutta en tiedä onko näistä mitään hyötyä kun osassa näyttää ainakin olevan kyseessä R1-levy, suomenkielisten tekstien puute tai muuten vain perhanan suolainen hinta. Siitä ei ole mulla tietoa ilmestyykö kyseinen leffa Suomessa vuokraamoihin/kauppoihin milloin...

http://www.vertaa.fi/cgi-bin/s.cgi? … =vertaa&searchwords=last%20days
Wrappaa
zeplin song
01.07.2006 19:46:38
saattaa olla hyvä leffa. pitää kyllä käydä katsomassa. tekisivät vielä seuraavaksi courtney lovesta elokuvan.
I want every fucking girl in the world to pick up a guitar and start screaming.
etnopoju
01.07.2006 20:05:39

varmaan tulee olemaan ihan tajutonta paskaa.
ozmo
01.07.2006 21:46:22 (muokattu 01.07.2006 21:49:03)
varmaan tulee olemaan ihan tajutonta paskaa.

Eiks se ilmestyny jo ajat sitten?

E: Siis eikös tää ollu se Seattle leffa?
E2: Eikun tää onkin näköjään joku toinen leffa...
Be nice to females, give a bitch a hug!
Pro Ulrich säätiö#1
Juuho
01.07.2006 21:59:29
Eiks se ilmestyny jo ajat sitten?

E: Siis eikös tää ollu se Seattle leffa?
E2: Eikun tää onkin näköjään joku toinen leffa...

Tää on toinen leffa, mut ilmestyny jo jokin aika sitten. Sai todella huonoja arvosteluja.
Jeepster
01.07.2006 22:41:01
No kesti kyl niin kauan (kuulin tästä jenkkiläiseltä Nirvana forumilta varmaan vuosi sitten) että into Nirvanamusaan tuli ja meni..
Keppis
02.07.2006 13:46:58
Luulin, että mnetti sekoilee, mutta tarkemmin muisteltuani olenkin ihan oikeasti varmaan pystyttänyt tän threadin. Mistäköhän johtuu, etten tiedä koko leffasta mitään.
Päivän nokkelin. http://www.mikseri.net/fobia
Tempura
02.07.2006 13:53:08
Edelleen, jos törmään jossakin, niin katson. Taitaa olla turha toivo, että siihen vain törmäisi. Vaatii kuitenkin sen, että pitäisi tilata jostain.
THV-Klubi #7 Romantikkoitkijät #12
Juugeli
02.07.2006 14:02:55
Edelleen, jos törmään jossakin, niin katson. Taitaa olla turha toivo, että siihen vain törmäisi. Vaatii kuitenkin sen, että pitäisi tilata jostain.

Minä latasin kylmästi jokin aika sitten. Hirveetä paskaa oli ja minä kuitenkin pidin Elephantista kovasti.
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
Tempura
02.07.2006 14:45:24
Minä latasin kylmästi jokin aika sitten. Hirveetä paskaa oli ja minä kuitenkin pidin Elephantista kovasti.

Pitää itse nähdä. Mielipiteitä on sekä puolesta että vastaan joka paikassa. Kiinnostaisi kyllä.
THV-Klubi #7 Romantikkoitkijät #12
mexxi
02.07.2006 20:30:08
Itteläni oli kovat odotukset leffasta mutta täyttää paskaahan toi oli päähenkilö sanoo koko leffassa ehkä arggh ja mmmmmmm. Säälittävä esitys.
etnopoju
03.07.2006 11:42:45

vaikuttaa siltä, että kaikki mitä tästä jätkästä on tehty sen kuoleman jälkeen on sensaatiohakuista liioittelevaa mässäilyä ja rahastusta. niinku sekin dokkari joka tuli telkusta vissiin pari kertaa, jossa oli se brittiläinen toimittaja. voi jeesus mikä mulkku.
konnamatti
03.07.2006 14:43:49
Kyllähän tuon läpi jaksoi katsoa. Lähes puoli vuotta sitten. Muistan ensimmäiset fiilikset tyyliin "ihan perseestä", mutta nyt jälkeenpäin kun on joskus tullut mieleeni niin olihan se ihan katottava ja omalla tavallaan hyvä.

Ei kuitenkaan omasta mielestäni mitään pahinta teinien rahastusta, ei asiaa (viimeisiä päiviä) paljon kaunisteltu vaan semmosta vailla tajuntaa vaeltelemista se on omastakin mielestä varmaan ollut. Sellanen mielikuva on että ei se varmaan siellä selvinpäin romanttisesti miettiny traagista elämäänsä, musiikkia ja tulevaisuuttaan ja punninnu eri vaihtoehtoja.. Että siltä kannalta oli kai ihan realistinen. Tosin en oo mikään Kurdt Kobain -fanboy että en sitten tiiä.
[19:36] ei vittu blues on yliarvostettuu
magpie
26.07.2006 11:13:45
En ole leffaa nähnyt, enkä aio katsoakaan. Sanovat, että on taas mennyt Courtneyn käsien läpi tämäkin, samoin kuin muutamat Cobainista kertovat kirjat. Toisin sanoen, saa miettiä, mikä on totta ja mikä taas vaan jotain Loven näkökulmaa asioista...

(Kyllä, kuulun niihin ihmisiin jotka uskovat Loven murhanneen Cobainin. Googlettakaapa vaikka 'who killed kurt cobain', niin sivustoja kyllä löytyy. Tuon niminen kirjakin on tehty. Voiko tätä sanoa salaliittoteoriaksikaan, on aika selkeä juttu.)
Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you.
Mechanizm
26.07.2006 12:29:25 (muokattu 26.07.2006 12:31:04)
En ole leffaa nähnyt, enkä aio katsoakaan. Sanovat, että on taas mennyt Courtneyn käsien läpi tämäkin, samoin kuin muutamat Cobainista kertovat kirjat. Toisin sanoen, saa miettiä, mikä on totta ja mikä taas vaan jotain Loven näkökulmaa asioista...

Tuskinpa on Loven näpit tässä sopassa uineet. Last Days on fiktiivinen elokuva ja kuvaa suurimmaksi osaksi tämän rokkarin yksin suorittamia kikkailuita, joten ei tarvitse juurikaan miettiä mikä on totta ja mikä ei.

Kyllä, kuulun niihin ihmisiin jotka uskovat Loven murhanneen Cobainin. Googlettakaapa vaikka 'who killed kurt cobain', niin sivustoja kyllä löytyy. Tuon niminen kirjakin on tehty. Voiko tätä sanoa salaliittoteoriaksikaan, on aika selkeä juttu.

Just just. Eipä tarvi tätäkään enään miettiä kun on ihan kirja ja jopa nettisivutkin tehty. :o)
"Brand-new, she was. She had the smell of a brand-new car. That's just about the finest smell in the world, 'cept maybe for pussy." - George LeBay
konnamatti
26.07.2006 13:00:49

Jos elokuvan tarkkaan katsoisit, huomaisit punamekkoisen hahmon kasvihuoneessa samana iltana kun tämä fiktiivinen rokkari kuolee. Onko se itse ukko naistenvaatteissa ja vaihtaa vaatteet ennen kuolemaa, onko se joku muu. Elokuva suorastaan vihjaa ettei asiaa ole ratkaistu. Tuskin Loven idea?

(Kyllä, kuulun niihin ihmisiin jotka uskovat Loven murhanneen Cobainin. Googlettakaapa vaikka 'who killed kurt cobain', niin sivustoja kyllä löytyy. Tuon niminen kirjakin on tehty. Voiko tätä sanoa salaliittoteoriaksikaan, on aika selkeä juttu.)

Ookoo...
[19:36] ei vittu blues on yliarvostettuu
Hargon
26.07.2006 13:01:16
Spoileri:
Kurt kuolee tossa leffassa.
She's dead! Wrapped in plastic.
greshgurt
26.07.2006 21:38:10
Kurt kuolee tossa leffassa.

Haha. Ei pidä paikkaansa. Enkä ole edes nähnyt leffaa (katson sen nyt).

Joku Blake saattaa kuollakin.
Olen tietoisesti nai(i)vi.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)